Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Che Ta pernah hidup susah bergaji RM4000

Selasa, 28 Februari 2017

Pelakon Rozita Che Wan atau Che Ta akui pernah menjalani kehidupan susah dimana pernah dibayar gaji RM4,000 bekerja di sebuah syarikat swasta.

Bagaimanapun menurutnya, pekerjaan itu hanya sementara kerana merasakan gajinya itu tidak cukup dan mengambil keputusan untuk berlakon.

Fattah dedah kenapa 'tidak mahu' dengan Neelofa lagi...

Fattah Amin akhirnya tampil membuat pengakuan tidak mahu berlakon bersama Neelofa didalam drama terbaru arahan Michael Ang iaitu Hero Seorang Cinderella. Pengakuan Fattah itu adalah susulan pengunduran diri Neelofa daripada drama berkenaan yang sepatutnya menggandingkan mereka berdua.
Saya sudah berbincang perkara ini secara peribadi dengan Neelofa untuk menjelaskan sebab saya tidak mahu berlakon dengannya dan dia bersetuju dengan keputusan tersebut. Keputusan itu juga dibuat atas sebab-sebab peribadi yang tidak boleh saya kongsi dengan peminat. Sepatutnya perkara ini tidak timbul dan berlarutan sehingga sekarang.

Adalah lebih baik untuk kami tidak berlakon bersama-sama pada masa terdekat. Mana tahu kalau ada rezeki pada masa akan datang, mungkin kami akan bergandingan semula.
Fattah hanya memberitahu tindakannya itu demi menjaga hati keluarganya dan Neelofa. Oleh itu, Fattah berharap peminat mereka dapat menerima keputusannya itu dengan baik dan tidak mahu fenomena Lofattah terus diperkatakan.

Nur Fazura tak bimbang ganti Neelofa..

Memetik Bharian, Fazura bakal digandingkan (mengantikan Neelofa) dengan Fattah Amin untuk drama terbaharu arahan Michael Ang, Hero Seorang Cinderella. Bagi Fazura ianya bukan sesuatu membimbangkan buat dirinya memandangkan ramai peminat Neelofa-Fattah mahu mereka berlakon lagi.

Anak Saleem menyanyi? sebijik suara ayahnya..

Ni lah suara dikatakan anak kepada penyanyi legenda, Saleem. Tidak diketahui namanya, hanya tajuk yang menjadi fakta kepada video aplikasi Smule.

Macamne? lebih sedap dari Usop Mentor Melenia yang korang puja puji tu kan.

Kenapa Jep, Sari Yanti lari dari wartawan? (video)

Selepas sehari diijabkabulkan sebagai suami-isteri pada 25 Februari 2017 yang diadakan tanpa kehadiran pihak media, pelawak Jep
dan Sari Yanti mengelak untuk ditemubual wartawan apabila ditemui sehari selepas itu.

Insiden berkenaan berlaku apabila mereka melarikan diri pada majlis ulang tahun perkahwinan ke-enam Shuib dan Siti Sarah yang berlangsung di Bora Ombak, Putrajaya pada Ahad (26 Februari 2017). -mStar

Luna Maya MLM 2017 di parodikan oleh Jihan Muse (lucu)

Isnin, 27 Februari 2017

Jom layan parodi oleh Jihan Muse di program Meletop sebagai Luna Maya mengomen persembahan pelawak, Mat Sabah di pentas MaharajaLawak Mega minggu pertama.

Sekitar resepsi Siti Sarah, Shuib (50 gambar HD)



Sekitar malam berinai Siti Sarah, Shuib (50 gambar HD)

Sherry Ibrahim bergambar dengan ex, Ashraf Muslim

Ada sekeping gambar yang dimuatnaik diantara pelakon Ashraf Muslim dengan bekas kekasihnya yang juga pelakon, Sherry Ibrahim di satu majlis Malam Gala FIlem Syurga Yang Tak Dirindukan 2, telah menjadi perhatian pemerhati media sosial.

Ramai yang tidak menyangka mereka berjumpa dan bergambar bersama, memandangkan isu mereka bergaduh dahulu seperti tiada kesudahan. Dan kini Sherry memberitahu yang mereka sudah berkawan baik dan saling bermaafan.

Jep Sepahtu, Sari Yanti sah bergelar suami isteri (35 gambar HD)

Sabtu, 25 Februari 2017


Akhirnya pelawak Jep Sepahtu dan Sari Yanti selamat bergelar suami isteri sebentar tadi. Majlis pernikahan/perkahwinan mereka diadakan di Dewan Mercu Mustapha Kamal sekitar 11.50 pagi. Turut hadir rakan rapat, Shuib, Rahim, Elya, Tauke Jambu dan lain-lain lagi. -gambar Instagram SinarFM

Sufi AF terima hadiah 'misteri' peminat..

Penyanyi AF 2015 kelahiran Singapura yang popular dengan lagu Aku Sanggup, Sufi Rashid ini mengakui penah menerima hadiah yang mengejutkan daripada peminat wanita iaitu seluar dalam.

Difahamkan hadiah berkenaan diterima Sufi ketika sambutan ulang tahun kelahiran.

“Macam-macam hadiah yang saya terima, termasuklah seluar dalam. Belum pakai lagi. Rasa segan nak pakai sebab yang bagi tu peminat perempuan,

“Saya rasa pelik juga. Tetapi yang bagi tu berniat baik kot. Rasa speechless pun ada,” ujar Sufi yang turut mengakui, sering menerima hadiah unik dan pelik daripada para peminat.

“Ada yang bagi baju yang pernah dipakai peminat, dan ada juga yang bagi jam tangan. Dia buka jam yang dipakainya dan hadiahkan pada saya. Apa pun, saya terima pemberian mereka dengan hati terbuka,” kata Sufi memetik MediaHiburan.

Scha al Yahya mengandung anak ke-2?

Dengarnya, Scha Alyahya kini sedang hamil anak kedua berdasarkan gambar yang dimuat naik suaminya yang juga pengacara, Awal Ashaari ternyata meleset.

Menurut Awal, dia mengakui gambar berkenaan menampakkan bahagian perut isterinya sedikit berisi seakaan sedang hamil.

"Saya sendiri pada mulanya tak sedar, tapi selepas melihat ramai yang komen di Instagram ucap tahniah kononnya Scha hamil, baru saya perasan keadaan pada gambar itu.

"Scha pun ada tegur, tapi saya biarkan sahaja dan ambil keputusan tak perlu padam gambar berkenaan. Tapi ingin saya jelaskan di sini bahawa Scha belum hamil,

"Walau apa pun saya ucapkan terima kasih di atas doa dan ingatan semua. Memang kami merancang untuk tambah anak pada tahun ini, tapi hingga kini belum ada rezeki," katanya memetik mStar Online

Sharifah Sakinah mengandung pergi bersenam (11 gambar)

Jumaat, 24 Februari 2017


Untuk pengetahuan anda sewaktu tempoh hamil ibu yang mengandung amat berisiko menghadapi kencing manis hanya dalam tempoh hamil. Jadi disebabkan itu Sharifah Sakinah berasa pentingnya senaman ketika sedang hamil.

Kata Sakinah lagi, dengan senaman juga dapat mengurangkan rasa stress dan boleh menaikkan stamina untuk bersalin nanti.

Sakinah juga turut berpesan kepada semua, bagi yang sedang hamil jika mahu melakukan senaman jangan lupa untuk mendapatkan nasihat doktor terlebih dahulu dan sewaktu melakukan senaman pastikan jurulatih anda sentiasa ada bersama anda. -Mediahiburan

Fazreen Rafi teman isteri sakit, sweet atau tidak?

Mungkin ramai yang memuji tindakan Fazreen Rafi menemani isterinya yang sakit kat hospital baru-baru ini. Namun ada juga yang menafikan 'sweet' Fazreen itu, seolah-olah dia menyeksa diri sendiri dengan tidak mementingkan pengurusan diri.

Mana satu yang terbaik? menemani atau sebaliknya? rasanya tengok kemampuan dia juga lah kan kot. Namun masih beruntung, ada juga pihak yang mendoakan kesihatan isteri beliau itu supaya cepat sembuh.

Selesa dengan Fattah, Niena Baharun tidak gentar dengan Neelofa

Dengarnya untuk drama Dia Anak Jeneral, Fattah Amin akan digandingkan dengan Niena Baharun. Neelofa sepertinya tidak digandingkan lagi dengan Fattah walaupun ramai mengetahui keserasian dua pihak diluar set.

Namun bagi Niena, dia tidak bimbang dan gentar dibandingkan dengan Neelofa oleh peminat Fattah-Neelofa.

"Tiada rasa takut atau bimbang dibayangi heroin (Neelofa) sebelum ini. Bagi saya, setiap pelakon ada cara lakonan tersendiri.

"Lagipun, saya tak suka campur soal kehidupan peribadi dengan kerjaya. Ini cara saya bekerja. Saya hanya menjalankan tanggungjawab sebagai pelakon.

"Sebagai pelakon baharu, saya tetap menghormati pelakon senior,

"Alhamdulillah, sepanjang menjalani penggambaran, dia amat menyenangkan. Kami saling memberi kerjasama.

"Hari pertama berlakon dengannya, saya tak nafikan kami agak kekok kerana belum pernah bekerjasama. Cuma selepas beberapa hari, keselesaan itu terpancar.

"Kami juga bantu membantu menghidupkan watak masing-masing," katanya kepada BH Online.




Edisi ada kau kesah! suami mampu tanggung Jihan Muse

Jihan Muse menolak pandangan segelintir pihak kononnya dia terpaksa menanggung kehidupan suami yang juga pelakon, Ungku Hariz.

Tegas Jihan, orang luar tidak layak mempersoalkan kemampuan Ungku Hariz untuk menjalankan tanggungjawabnya sebagai suami melainkan dirinya sendiri.

"Sehingga hari ini kami tak ada masalah. Soal nafkah juga tiada masalah, makan, minum, pakai semua cukup.

"Apa yang patut dia beri semua tak ada masalah. Ungku Hariz mampu sara Jihan,

"Rezeki siapa yang lebih... itu hal masing-masinglah,

"Saya bukan wanita yang high maintenance. Saya tak guna barangan mewah, saya lebih gemar memilih gaya streetwear.

"Tapi kalau saya berkeinginan barangan yang mahal, saya ada duit dan boleh beli sendiri," katanya kepada mStar Online pada Rabu.

Pengganti duta Safi Balqis, kini bukan lagi Hanis Zalikha..

Khamis, 23 Februari 2017


Memperkenalkan duta baharu SAFI Balqis OxyWhite, Sarah Hildebrand (kacukan) yang mengantikan Hanis Zalikha.

Feeya Iskandar bagi tips supaya 'tidak koyak' ketika bersalin

Deejay Feeya Iskandar atau Cik Piah yang selamat melahirkan anak sulung beberapa hari lalu telah berkongsi tips untuk 'tidak koyak' ketika bersalin khas untuk para wanita.

Anak sulungnya itu diberi nama, Adam Malique, seberat 2.8kg tanpa koyak dan beliau juga tidak menerima sebarang jahitan selepas bersalin.
1. Minum minyak kelapa dara.

Sejak kandungannya mencecah usia 7 bulan Cik Piah berkata bahawa beliau sudah mula mengamalkan sesudu minyak kelapa dara ini setiap pagi dan malam sebelum tidur.


2. Jangan angkat punggung ketika sedang meneran bayi untuk keluar.

Cik Piah berkata, suami perlu menemani isteri di dalam bilik pembedahan kerana waktu meneran bayi itu dilakukan, seluruh tenaga digunakan dan ketika itu si isteri tidak akan ingat apa yang berlaku. Suami perlu memainkan peranan untuk memengang badan si isteri supaya punggung tidak terangkat.


3. Minta maaf dengan orang sekeliling.

Sebelum bersalin Cik Piah mengingatkan supaya meminta maaf dengan orang sekeliling, lebih-lebih lagi dengan suami, ibu dan bapa, saudara mara juga sahabat handai. Mintalah mereka berdoa untuk anda supaya segala urusan ketika hendak bersalin dipermudahkan.


4. Berfikiran positif.

Tips terakhir yang diberikan oleh Cik Piah ini adalah anda harus selalu berfikiran positif lebih-lebih lagi jika ingin melahirkan bayi sulung. Ini kerana di dalam minda anda akan selalu memikirkan bagaimana situasi ketika bersalin nanti. Kata Cik Piah jika kita set minda kita dengan perkara positif In Sya Allah kita tidak akan merasa sakit.

Kepada ibu-ibu yang akan bersalin tidak lama lagi boleh la cuba petua dan tips dari Cik Piah ini. Mudah-mudahan segala urusan ketika hendak melahirkan bayi nanti akan berjalan dengan lancar.


IG - Feeya Iskandar

Bertudung & berpakaian sendat! ini komen cool Fathia Latiff

Walaupun sebelum ini pernah dikritik kerana berpakaian sendat sambil bertudung, namun itu semua sudah tidak berkesan buat empunya badan, Fathia Latiff. Kerana kritikan sedemikian bukan membuat dirinya marah tapi ianya dalam proses menilai dan memilih fesyen mana yang sesuai dengan dirinya sejajar dengan mendalami ilmu agama
“Saya tidak marah dengan mereka yang mengkritik mengenai cara saya mengenakan tudung dan sebagainya.

“Saya akui pada awalnya ketika mengenakan tudung saya begitu ekstrem. Ketika itu saya berfikiran perlu menjaga setiap perkara dalam pemakaian.

"Saya yang tanam imej itu dalam fikiran mereka,

“Bagaimanapun bila saya faham Islam itu mudah, apa yang penting kini adalah perubahan yang datang secara perlahan-lahan.

“Sekali gus memastikan diri saya benar-benar selesa dahulu. Saya tidak mahu dikemudian hari ada perasaan memberontak dalam diri, itu yang cuba saya elakkan,” katanya kepada Utusan Online.

Zizan ganti Nabil di program Meletop?

Dengar khabar yang Zizan Razak akan mengantikan Nabil Ahmad dan digandingkan dengan Neelofa untuk rancangan program TV Meletop!. Benarkah begitu, sebab apa dan kenapa?, saksikan video kat bawah ni eh.

Lisa Surihani yang sarat mengandung anak ke-2 (20 gambar)

Dengar berita yang kini Lisa Surihani dilantik sebagai duta Dana Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu Bagi Kanak-Kanak (UNICEF). Walaupun kini tengah sarat mengandung anak ke-2.

Mereka berdua tidak lagi selesa kerjasama - Michael Ang

Rabu, 22 Februari 2017

Status pasangan sensasi Neelofa dan Fattah Amin untuk bergandingan dalam drama terbaru akan diputuskan tidak lama lagi, kata Michael Ang.

Michael Ang berkata ketika ini beliau masih lagi dalam proses memujuk kedua-dua pelakon terbabit bagi membintangi drama Hero Seorang Cinderella yang akan memulakan pengembaraan 19 Mac ini.

“Saya masih cuba memujuk mereka. Kalau tidak, saya akan paksa perkara ini terjadi.

“Kalau segala usaha menemukan mereka gagal, sebagai pengarah dan penerbit saya sudah bersedia dengan perancangan lain,” katanya seperti dilapor Harian Metro.

Namun menurut Micheal konflik yang berlaku antara artis paling popular 2016 dengan Fattah baru-baru ini mungkin menjadi penyebab hubungan mereka renggang dan tidak lagi selesa bekerja bersama.

“Terlalu banyak perkara yang berlaku kebelakangan ini membabitkan Lofa dan Fatah dan mungkin perkara itu membuatkan mereka tidak selesa untuk bekerja kembali bersama.

“Tambah pula ada pihak lain cuba memperkotak-katikkan mereka membabitkan isu yang timbul sama ada membabitkan kerjaya mahupun peribadi,” katanya.

Aliff Aziz tak sangka isterinya hamil 4 bulan (gambar scan)

Aliff Aziz memberitahu dia terkejut apabila mendapat tahu isterinya, Bella Astillah kini sedang hamil anak sulung mereka.

Sekitar ulang tahun pertama anak kembar Eina Azman (15 gambar)

Kumpulan Zero dikecam di hari pertama Maharaja Lawak Mega 2017

Persembahan oleh pasukan Zero yang menyaksikan salah seorang daripada pelawak lelaki kumpulan itu tampil dengan memakai pakaian tradisi Iban.

Apa yang dipersoalkan oleh netizen bukalah isu sama ada boleh atau tidak mereka memakai pakaian tradisi itu untuk tujuan persembahan, sebaliknya pemakaian “Ngepan Indu” oleh pelawak lelaki itu sebenarnya tindakan yang tidak dapat diterima kerana “Ngepan Indu” adalah pakaian tradisi untuk kaum wanita saja, dan penampilan sedemikian rupa seolah-olah mempersendakan pakaian tradisional komuniti Iban itu.

Menurut Dr. Patricia Ganing, pensyarah dan pengkaji sosiobudaya masyarakat Iban di UPSI, kumpulan tersebut sepatutnya melakukan sedikit penyelidikan tentang pakaian tradisi komuniti Iban itu sebelum membuat persembahan. Pakaian Ngepan Indu sepatutnya dipakai oleh golongan wanita bukan lelaki walaupun pelakon tersebut melakonkan watak wanita.

“Kalau dari sudut kepercayaan Iban memang Ngepan Indu ini tidak boleh sesuka hati digunakan atau dipakai, sebabnya kalau zaman dahulu, ini merupakan pakaian untuk dewi Kumang dan dewi-dewi yang lain. Pemakaian Ngepan juga hanya untuk upacara ritual sahaja di zaman kala, bukan untuk suka-suka. Cumanya sekarang ini pakaian ini telah dikontemporarikan sebagai pakaian untuk menari”, kata Dr. Patricia.

“Malah kalau zaman dahulu, untuk menenun kain ini pun ada ritualnya. Corak yang dihasilkan pada kain pun, diturunkan oleh dewi kepada manusia melalui mimpi. Bukan sesuka hati sahaja untuk menghasilkan corak pada kain. Sehingga ke hari ini pun, komuniti Iban masih mengamalkan kepercayaan tradisional mereka dimana mereka perlu mengadakan upacara penyembahan atau miring. Masyarakat Iban percaya, kalau tiada persembahan atau piring si penenun akan jatuh sakit atau mendapat malapeteka yang lain” katanya.

“Objektif pemakaian baju tersebut pun tidak jelas pada persembahan mereka. Mahu kata persembahan tersebut menceritakan tentang Sarawak bukan pula, itu yang saya katakan sebagai objektif tidak jelas” tambahnya memetik borneodihati.org.

Siti Nurhaliza bakal timang cucu..

Selasa, 21 Februari 2017

Memetik portal MediaHiburan, pelakon, Tya Arifin, bakal menimang cahaya mata tidak lama lagi bersama pasangannya, Asyraf Khalid yang juga anak kepada Datuk Khalid suami Datuk Siti Nurhaliza.

Ibu mertuanya, Tengku Zawyah binti Tengku Izham telah membuat satu kejutan untuknya dengan mengadakan majlis 'Baby Shower'.

Arja Lee dikecam bergambar dengan Sari Yanti...

Dengar khabar yang pelakon Arja Lee dikecam peminat di laman sosial kerana bergambar dengan Sari Yanti dengan busana pengantin. Arja memberitahu yang dia tidak pun mengetahui mengenai perhubungan terjalin antara Sari dengan pelawak terkenal, Jep Sepahtu.

Bahkan, katanya, beliau memuat naik gambar mereka berdua, yang lengkap berbaju songket berwarna biru, sekadar mempromosikan drama Sekali Kulafazkan Cinta.

Mengikut portal BharianOnline, Arja sudah memadamkan foto berkanaan namun penerbit drama berkenaan, David Teo,telah memuatnaik semula gambar berkenaan pada hari Ahad lalu, dengan kaption: 'Eh, kami dah selamat disatukan bersama.. Eh? Gurau je'.
"Jujurnya, saya tidak tahu mengenai perhubungan Sari dan Jep sehinggalah membaca beberapa komen pengikut saya. Malah, ada yang memarahi saya kerana gambar itu.

"Tambahan pula, Sari dan Jep mempunyai jumlah pengikut yang ramai, mereka terus meletakkan pelbagai reaksi kerana foto yang dimuat naik itu. Lantas saya memadam foto berkenaan, tetapi ia dimuat naik semula oleh David. Begitupun, mungkin niatnya adalah sekadar gurauan, jadi saya tidak menyalahkan beliau.

"Apapun, saya mohon maaf sekiranya ada pihak yang kurang senang dengan foto berkenaan," katanya kepada BH Online.

Lagi rambut pendek Fasha Sandha (13 gambar)

Sharnaaz kini tuduh nitizen punca kemarahannya?

Akibat luahan Twitter oleh Sharnaaz Ahmad terhadap seorang individu (Fattah Amin). Beliau tak menyangka mendapat banyak kecaman selepas memberikan luahan itu.

Sharnaaz mengakui yang punca amarahnya juga berkaitan dengan netizen yang sengaja mencetuskan provokasi apabila mengaitakan nama Sharnaaz dan orang disekeliling beliau dalam isu #Lofattah.

"Selama ini, saya tidak ambil peduli status hubungan mereka dan tidak pernah masuk campur langsung dalam urusan pasangan itu. Jadi, kenapa perlu netizen mengaitkan nama saya, bakal isteri, Noor Nabila dan kedua-dua orang tuanya dalam hal ini? Mereka memaki hamun kami di laman sosial.

Tindakan biadap mereka itu membuatkan saya terpanggil meluahkan rasa. Lebih membuatkan saya marah, apabila kebanyakkan yang bermulut celupar itu peminat fanatik aktor terbabit. Saya tidak akan bertindak jika tiada yang memulakannya dulu. " kata Sharnaaz kepada Berita Harian

Catriona Ross susut berat badan 17kg!

Isnin, 20 Februari 2017

Pelakon Catriona Ross dan ibu kepada 3 cahaya mata ini katanya kini memiliki badan yang ideal. Penurunan dari 75kg ke 58kg dalam masa terdekat membolehkan dirinya kini menjadi perhatian ramai terutama suaminya.

"Alhamdulilah kini saya berjaya menurunkan berat badan saya hampir dengan bentuk badan ideal dan saya gembira dengan tubuh saya sekarang.

"Namun saya perasan sejak saya kurus ni, sikap suami saya berbeza sangat apabila dia semakin ambil tahu mengenai gerak geri saya ke mana saya pergi, yang mana sebelum ini tidak pernah sekali pun begitu.

"Dia seolah-olah cemburu dan mula insecured apabila menghubungi saya dengan kerap apabila saya berada di luar dan ingin tahu dengan siapa saya berjumpa.

"Tapi tidak lah sampai dia tidak mempercayai saya dengan apa yang saya lakukan.

"padahal sebelum ini, masa saya gemuk dulu tiada pula dia kisah," katanya kepada Astro Gempak

Akim akhirnya dedah nama anaknya yang simple sahaja..

Akim Ahmad dan Stacy, menamakan anak perempuan sulung hasil perkahwinan mereka dengan nama Eshaal memetik laman sosial Instagram Akim yang memuatnaik gambar sekeping kertas dengan tulisan nama penuh anaknya 'Eshaal binti Afiq Hakim'.

Stacy melahirkan bayi perempuan seberat 2.97 kilogram berkenaan di sebuah hospital swasta di ibu kota pada Jumaat 17 Feb yang lalu.

Neelofa 'warning' terakhir untuk Sharnaaz!

Neelofa menganggap isu teguran kepada Sharnaaz Ahmad berhubung kenyataan kurang enak aktor itu terhadap Fattah Amin sudah selesai.

Justeru dia berharap teguran yang dilakukan itu dapat menyedarkan semua penggiat seni supaya menghormati dan menyokong kerjaya seni artis lain.

"Saya sudah memberi kenyataan berhubung perkara itu dan berharap selepas ini semuanya akan baik-baik sahaja.

"Cuma ingin saya tekankan, dalam soal ini kita yang berada di dalam industri kalau boleh jangan campur hal orang sebaliknya hormat dan saling menyokong antara satu sama lain,"

"Sebenarnya saya rasa bertanggungjawab untuk menegur dia (Sharnaaz) disebabkan orang yang dimaksudkan itu (Fattah Amin) tidak buat salah dengan dia.,” katanya kepada mStar Online.

Salima AF dapat madu lagi...

Ada seorang yang bernama WA (isteri pertama) telah tampil memberitahu yang suami Salima (Salima AF) telah pun berkahwin lagi buat kali ke-3. Sebelum ini Salima merupakan isteri yang ke-2 kepada suaminya itu.

Rumah berhantu!? Patutlah Aliff Syukri jual rumah kepada Nur Sajat

Dengar cerita yang rumah yang telah dijual oleh Datuk Aliff Syukri bernilai RM20 juta tu kepada Nur Sajat adalah rumah yang dihuni 'sesuatu'.

Namun tak dipastikan ianya gimik atau cerita sebenar. Jom layan video berkenaan.

Neelofa pertahankan Fattah dari bakal abang ipar

Sabtu, 18 Februari 2017


Neelofa mengakui beliau sama sekali tidak bersetuju dengan tindakan bakal abang iparnya, Sharnaaz Ahmad yang meluahkan kata-kata seakan menghentam pelakon Fattah Amin di akaun Twitternya.

Menurut Neelofa sebagai seorang selebriti yang tindak tanduknya selalu diperhatikan, Sharnaaz seharusnya bersikap profesional dan seharusnya tidak begitu lantang meluahkan emosinya di media sosial.
Kenapa perlu serang Fattah? Kenapa tidak menyerang orang yang melaga-lagakan mereka? Tak adil untuk Fattah sebenarnya. Saya harap per­kara sebegini tidak akan berlaku lagi kerana tempiasnya kena pada kami sekeluarga juga. Ambil iktibar dan pengajaran."kata Neelofa memetik portal Utusan

Stacy selamat melahirkan anak perempuan TAPI..

Stacy selamat melahirkan anak perempuan kira-kira pukul 5.17 petang Jumaat. Bayi seberat 2.97 kilogram itu dilahirkan di Pusat Perubatan Prince Court, Petaling Jaya memetik laman sosial Facebook Stacy.

Annahita Bakavoli kahwin lagi (gambar nikah)

Jumaat, 17 Februari 2017

Setelah lama menyepi, Annahita Bakavoli rupa-rupanya sudah berkahwin lagi di Brisbane Australia baru-baru ini sumber dari instagram kakaknya yang memuatnaik beberapa keping gambar dengan kapsyen:

Siti Nurhaliza, suami di Palestin (7 gambar)

Berita mengejutkan dari Ika Nabella

Takziah kepada pelakon, Ika Nabella apabila dia dikhabarkan kandungannya yang sudah mencecah dua bulan gugur tiga hari lalu. Ika bagaimanapun berkata, beliau reda dengan takdir Tuhan dan percaya, ada hikmah di sebalik dugaan yang dialami.
"Kandungan itu masih lagi pada peringkat awal. Mungkin dek kesibukan saya menjalani penggambaran, ia menyebabkan saya keguguran.

"Pada mulanya saya tidak tahu diri sedang mengandung, lalu saya menerima tawaran berlakon drama Seharum Mawar, di bawah produksi JS Picture.

"Selepas beberapa minggu, baru saya mendapat tahu saya sedang hamil. Saya pula tidak boleh membatalkan projek lakonan itu kerana penggambaran sudah pun dijalankan," katanya ketika dihubungi BH Online

Ini ke Kerabat Diraja yang dimaksudkan Neelofa?


Sebelum ini, Neelofa ada memberitahu yang dia berkawan rapat dengan seorang kerabat diraja. Jika diikutkan kerabat diraja itu adalah seorang yang bergelar Raja Muda Selangor yang dikenali sebagai Tengku Amir Shah Ibni Sultan Sharafuddin Idris Shah.

Baru-baru ini foto Neelofa duduk bersebelahan Tengku Amir dalam sebuah majlis amal pada bulan Disember lalu mula menjadi perhatian ramai orang. Dipercayai foto itu dirakam ketika bulan Disember tahun lalu.

Siti Elizad diburukkan oleh bekas PA-nya (10 gambar)

Khamis, 16 Februari 2017

Kononya tampil seorang saksi mendakwa bekas pembantu peribadi (PA) pelakon Siti Elizad telah memburukkannya di laman sosial Twitter.
"Cerita dia macam ni. Aku dapat cerita ni pun menerusi kawan aku yang merupakan peminat Elizad.

"Sekitar bulan Disember lepas, ada kenyataan yang dibuat oleh Elizad yang melibatkan PA di sebuah akhbar. Kata Elizad, dia mahu mencari PA yang tidak panas baran.

"Membaca kenyataan yang dibuat oleh Elizad, si bekas PA ni pun mengamuklah. Habis terkeluar luahan hati kat laman Twitter. Ha, yang aku bagi ni screenshot amukan bekas PA Elizad.

"Kalau baca kau sendiri pun tak percaya. Aku terkejut sampai sekarang. Aku malas nak ulas panjang, kau boleh baca sendiri," kata Mr. Qalif kepada AstroGempak.

Mira Filzah, Aliff Aziz buat apa tu di bilik mandi?

Apa dua orang ni buat kat bilik mandi, siap Aliff Aziz tayang badan depan Mira Filzah tu. Mira tu segan silu lah katanya nak buka mata nak tengok.

Rupanya ni semua babak dalam drama TV3, Meh Sandar Pada Aku.

Shah Tapaw jelas kenapa bagi nama anak 'Naruto'

Yang ni tak tahu lah macamana Shah Tapaw boleh dapat nama seperti itu untuk anaknya yang baru lahir. Mungkin terlalu fanatik dengan kartun yang ditontonnya tu kot. Apa-apa pun tahniah diatas menerima cahaya mata baru.

Jep sedia terima Sari Yanti sebagai isteri..

Memetik Bharian, Jep mengakui akan menerima Sari Yanti sekiranya dia adalah jodohnya yang dicari. Namun bagi Jep, dia menganggap Sari hanya sebagai teman baik sahaja buat masa ini.

"Buat masa ini, apa yang boleh saya katakan kami selesa bersama. Begitupun untuk mengatakan kami sering berjumpa tidak boleh juga. Masing-masing bekerja seperti biasa, namun begitu kami kerap juga berbalas mesej menerusi WhatsApp.

"Apa yang penting, buat masa ini kami tiada sebarang komitmen. Cuma setakat ini, semuanya adalah menyenangkan dan tidak ada yang memeningkan kepala.

"Dalam berkawan, saya mengharapkan sesuatu yang baik. Kalau betul dia (Sari Yanti) jodoh saya, tentunya saya mampu mengaminkan saja,

"Biarpun keluarga tidak bertegas dalam soal perkahwinan, namun ibu ada berkata, dirinya teringin untuk melihat saya mendirikan rumah tangga ketika hayatnya masih ada," kata Jep

Khadija Azzehra, anak ke-2 Diana Amir (11 gambar HD)

Sekitar ibadah Umrah Rozita Che Wan, keluarga (21 gambar)

Rabu, 15 Februari 2017

Pakai baju ATM, Kan dah kena!

Pihak penerbitan rancangan hiburan Mentor Milenia milik TV3 memohon maaf kepada Angkatan Tentera Malaysia (ATM) berhubung pemakaian baju bercorak celoreng salah seorang penyanyi yang terlibat dalam program berkenaan iaitu Hazama.

Menerusi kenyataan kepada mStar Online, pihak produksi rancangan berkenaan itu menjelaskan bahawa mereka tidak berniat untuk memperkecilkan tugas badan berunifom itu kepada masyarakat dan negara.

"Syarikat penerbitan rancangan Mentor Milenia, Primeworks Studios Sdn Bhd memohon maaf kepada Angkatan Tentera Malaysia dan semua pihak yang tersinggung atas pemakaian baju celoreng oleh salah seorang daripada mentor rancangan tersebut.

"Kami ingin memaklumkan bahawa pemakaian baju celoreng oleh Hazama ketika berlangsungnya Konsert Mentor Milenia pada 12 Febuari 2017 tidak sama sekali berniat untuk memperkecilkan tugas dan pengorbanan ATM kepada masyarakat dan negara," ujar wakil produksi.

Dalam pada itu, pihaknya juga mengakui kurang peka dengan situasi yang melibatkan ATM.

Berikutan insiden ini, mereka berjanji untuk memberi peringatan kepada semua krew produksi termasuk selebriti jemputan untuk memastikan perkara seperti ini tidak akan berulang di masa akan datang. -mStarOnline

Haji bercomolot di tempat umum? PANAS


Baru-baru ini kawan Nabil ada memuatnaik gambar dia dengan Isterinya bercium mulut, dan pastinya dikecam kerana itu bukan budaya sebenar kemesraan suami isteri bila berada diluar.

Nabil yang mempunyai urusan kerja di Venice, Italy itu juga turut bersama adalah Jihan Muse dan suami.

Fara Mendoza berbikini di Pulau Koh Lipe (5 gambar)