Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Luahan manis Datuk K, Siti Nurhaliza sempena 11 tahun perkahwinan

Rabu, 23 Ogos 2017

Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa (Datuk K) telah meluahkan perasaannya terhadap isterinya, Datuk Siti Nurhaliza yang kini sudah genap 11 tahun mendirikan rumahtangga bersama.

Sharnaaz berang lagi di media sosialnya! (5 gambar)

Sharnaaz Ahmad buat perangai lagi dalam laman sosial media miliknya. Dia dikatakan berang dengan 'seorang' yang berperangai tidak sesuai bagi dirinya.

Komen di laman sosial media miliknya itu menimbulkan tanda tanya, kepada siapa dia tujukan mesej itu. Pastinya tulisan Sharnaaz itu cukup mengambarkan yang dia kini kurang senang dengan 'seseorang' di media sosial samaada di Instagram, twitter mahupun Facebook.

Nur Sajat sebenarnya lelaki - (video pengakuan)

Ini adalah pengakuan dari mulut sebenar Nur Sajat. Kali ini dia mengaku dia ada dua kemaluan. Sebelum ni mengaku dia perempuan sebenar. Kisah sebegini memang heboh di media sosial.

Kontroversi ini mendapat perhatian ramai disebabkan Nur Sajat menafikan dirinya seorang lelaki.

Bekas suami Joy Revfa, kesal tindakan Hafiz Hamidun

Bekas suami Joy Revfa iaitu Datuk Ray Imran tampil mempersoalkan sikap Hafiz Hamidun terhadap rumahtangganya dengan Joy. Dalam pada masa yang sama, Ray juga kesal kerana dikaitkan padahal dia sudah memberikan kerjasama sebelum mereka berkahwin pada bulan Mei lalu.
"Saya terkejut, apa motif Hafiz yang masih memanjangkan isu ini. Kalau betul dia sayang Joy, perkara ini tidak akan timbul.

"Saya rasa ada sebab lain yang cuba diselindung Hafiz,

"Sudah pergi berbulan madu di Taiwan, kenapa ragu-ragu? Jika benarlah Joy tidak pandai memberikan kerjasama menyelesaikan masalah, dia sebagai suami perlu bertindak lebih matang.

"Biasalah perempuan kalau rasa diabaikan, mereka beremosi,

"Apa-apapun, saya akan beri kerjasama kepada bekas isteri dan mahkamah untuk mengelak fitnah dan spekulasi," katanya kepada BharianOnline.

Hafiz Hamidun buat pengakuan berdasarkan fakta! tiada hubungan kelamin

Hafiz Hamidun memberitahu dia tidak pernah mengadakan hubungan kelamin dengan Siti Arifah Amin atau Joy Revfa selepas mereka bernikah pada 1 Mei lalu.

Hafiz, 33, berkata, dia bertindak demikian berikutan meragui status wanita berkenaan yang tidak menyerahkan sijil perceraian sehingga tarikh mereka diijab kabul.
"Kami tidak pernah mengadakan hubungan kelamin, saya tidak sentuh dia kerana sejak hari pertama kami berkahwin sudah ada keraguan.

"Sejak bernikah kami tinggal berasingan kerana saya sentiasa berfikir tentang masalah dikemudian hari," ujarnya
Joy dalam kenyataannya menerusi rakaman video pada Selasa berkata mereka sudah 'bersama' dan berbulan madu namun Hafiz tidak mempedulikannya selepas itu.

Sementara itu, bercerita tentang kronologi perkahwinan tersebut, Hafiz berkata, keraguannya timbul selepas Joy gagal memberi surat cerai yang dijanjikan selepas mereka berkahwin.

Katanya, dia berkali-kali meminta wanita tersebut menguruskan perkara berkenaan dengan bekas suaminya sebelum hari pernikahan berlangsung.
"Dia mengatakan kepada saya bahawa dia telah bercerai melalui pesanan mesej aplikasi Whatsapp yang dikirim oleh bekas suaminya iaitu Mohd. Rayos bin Abdul Rahim.

"Berkali-kali dia katakan pada saya dokumentasi cerai masih tiada dan mendakwa bekas suaminya tidak mahu selesaikan urusan perceraian.

"Pernikahan diteruskan setelah pihak Pejabat Agama Daerah Petaling berpuas hati dengan pernyataan daripada pihak dia bahawa penceraiannya dengan suami sebelum ini telah berlaku.

"Akhirnya pernikahan di antara saya dan Joy dilangsungkan dengan aku janji untuk memberikan surat perakuan cerai perkahwinan terdahulu selepas majlis akad nikah," ujarnya.
Hafiz berkata, dalam hal ini dia sudah sedaya upaya menyelamatkan perkahwinan itu termasuk menemani Joy ke Songkhla bagi mendapatkan sijil perceraian daripada suami pertama.
"Pada 1 Jun 2017, saya dan Joy telah ke Songkhla bagi menguruskan Cerai Taklik di antara dia dan bekas suami di pejabat Majlis Agama Islam Wilayah Songkhla.

"Saya bersungguh untuk selamatkan perkahwinan ini. Tapi saya tidak jumpa jalan mudah dan perkara itu kerap diganggu oleh pelbagai janji yang tidak dilaksanakan pihak sana," ujarnya.
Dalam pada itu, ditanya tentang perasaannya terhadap ahli perniagaan tersebut, Hafiz berkata, dia sudah tawar hati dengan apa yang telah berlaku.
"Apa yang terjadi ini tidak membenarkan perasaan sayang saya terhadap dia. Kalau nak cakap tentang perasaan saya rasa sudah lakukan yang terbaik untuk selamatkan rumah tangga ini.

"Kita ikut sahaja keputusan mahkamah pada 14 September nanti," ujarnya.

Terdahulu, Joy memfailkan permohonan faraq iaitu pembubaran perkahwinan di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling di Subang Bestari, Shah Alam pada Jumaat lalu selepas meragui perkahwinan yang dibina bersama Hafiz.

Permohonan itu dibuat selepas Hafiz mula meragui perkahwinan mereka dengan mendakwa ia sebagai tidak sah.

Gambar kekasih baru Azhar Osman

Selasa, 22 Ogos 2017

Pelakon, Azhar Osman yang juga penyanyi kumpulan Azhael timbul gosip dimana dia sudah bertemu dengan penganti Amira Othman. Dengar khabar, wanita berkenaan masih lagi belajar di sebuah institusi pengajian tinggi swasta.

Azhar juga mengakui yang mereka telah 3 bulan menjalinkan hubungan cinta namun masih belum bersedia untuk berkahwin.

Sekitar Majlis Bertandang Perkahwinan Ummi Nazeera (15 gambar)



Selamat bernikah dan melangsungkan resepsi perkahwinan minggu lalu, semalam Ummi Nazeera dan suami diraikan sekali lagi dalam majlis bertandang.

Ini Komen Hafiz perkahwinan tidak sah dengan Joy Revfa

Selepas Joy Revfa tampil ke mahkamah semalam atas membuat permohonan faraq iaitu meragui status perkahwinan dengan Hafiz Hamidun, kini tampi Hafiz menjelaskan mengenai hal sebenarnya.

Hafiz memberitahu isu perkahwinannya yang tidak sah dengan Joy Revfa, memetik portal mStarOnline, buat masa ini Hafiz sedang mengumpulkan beberapa fakta berkaitan perkahwinan tersebut yang akan dijelaskan kepada umum.

"Saya tiada ulasan tentang perkahwinan tidak sah, anda akan ketahui tentang perkara itu tidak lama sahaja lagi selepas semua keputusan dan fakta sudah siap.

"Bukan saya berdiam diri, cuma saya ingin bercakap berlandaskan fakta bukan emosi semata-mata. Bagi saya sekarang bukan masanya lagi," ujarnya.

Hafiz Hamidun, Joy Revfa bakal bercerai?

Semalam dunia hiburan digemparkan dengan berita Hafiz Hamidun dan isterinya, Joy Revfa yang difahamkan bakal bercerai setelah baru 3 bulan mendirikan rumahtangga (1 Mei 2017).

Ini disebabkan Joy hadir ke mahmakah Syariah Shah Alam atas tindakannya memfailkan permohonan pembubaran nikah kerana perkahwinan mereka dikatakan tidak sah oleh Hafiz.

Pelakon baru, Nynaa tak takut keluar dengan suami orang!

Isnin, 21 Ogos 2017


Pelakon baru, Nynaa Harizal tidak akan mengelak untuk berlakon dengan pelakon lelaki berstatus suami orang gara-gara kontroversi melanda aktres Afifah Nasir sebelum ini.

Malah kata pelakon berusia 21 tahun ini dia tidak mempunyai sebab untuk berasa takut kerana ia terpulang kepada cara seseorang itu mengatur perjalanan karier seninya agar tidak menjurus ke arah negatif.

"Rasa takut tu tidak... tetapi cukup saya katakan perlu lebih berhati-hati selain berani menyuarakan pandangan pada babak yang bakal dilakonkan agar tidak menimbulkan sebarang masalah.

"Kerja adalah kerja dan perkara di luar set penggambaran adalah berbeza dan tidak perlu campur-adukkan dengan urusan lakonan dan peribadi," katanya kepada mStar Online.


Seorang bekas pondan mahu Nur Sajat bertaubat!

Seorang jejaka yang tampil membuat pengakuan yang dia dahulunya seorang pondan. Namun kini sudah bertaubat dan kembali ke pangkal jalan.

Jejaka bernama Jefferi Mohd Nor (nama pondan Kak Qis) meminta ahli perniagaan selebriti Nur Sajat agar segera bertaubat.

Fattah Amin buat aksi romantik kepada Nur Fazura!

Wah dengar khabar yang Fattah Amin buat kejutan dengan memberikan jambangan bunga kepada Nur Fazura. Kejadian berlaku ketika Fazura selesai mempragakan rekaan jenamanya di Minggu Fesyen Kuala Lumpur 2017 (KLFW2017).

Ramai yang bersorak melihat aksi Fattah ketika itu yang dikatakan sangat romantik sekali. Tidak tahu ianya gimik atau mereka memang menjalinkan hubungan yang lebih jauh lagi.

Dan ini komen Fazura terhadap aksi Fattah itu.

Siti Sarah potong usus untuk kelangsingan badan?

Kasihan Siti Sarah, apabila ada pihak mengatakan yang dia sengaja memotong usus untuk berbadan langsing dan memiliki tubuh badan yang cantik.

Namun itu semua dinafikan oleh Sarah, dia sebenarnya mengambil ubat produk yang di usahakannya sendiri, Monsta Lab.
"Saya tidak takut untuk membuat ujian bagi membuktikan tidak pernah melakukan pembedahan memotong usus untuk kurus.

"Apabila produk saya laris di pasaran, pelbagai tohmahan yang saya dapat.

"Kali ini, saya tidak boleh berdiam diri kerana berpendapat biadap sungguh orang yang memfitnah saya. Mengapa perlu saya potong usus untuk menipu orang?

"Ramai orang lain yang berjaya dengan produk ini. Jangan tipu orang. Hanya kerana awak nak jual barang awak, saya difitnah," katanya kepada BH Online

Akhirnya Hafiz Hamidun, Joy Revfa buat keputusan...

Kemelut rumahtangga suami isteri, Hafiz Hamidun dan Joy Revfa akhirnya terjawab semalam. Mereka berdua mengambil pendekatan untuk berbaik-baik untuk kebahagian masa depan yang cerah.

Memetik portal mStar Online, Hafiz memberitahu yang dia dengan isterinya itu sudah berbaik dan berdiam diri sahaja.

Hafiz juga menulis caption di Instagram miliknya dengan Jumaat lalu.

Ini alasan Remy Ishak kenapa tunda perkahwinannya!

Ahad, 20 Ogos 2017

Walaupun sudah 4 bulan bertunang dengan tunangnya, Ezza Yusof, Remy Ishak mengakui belum mempunyai tarikh yang sesuai untuk berkahwin.

Alasan Remy, dia belum sempurna untuk menjadi seorang suami. Namun mendoakan agar dia dan tunangnya segera menjadi suami isteri yang sah.

"Setakat ini saya belum mempunyai tarikh untuk mendirikan rumah tangga, tetapi jika ada rezeki, pastinya saya akan berkongsi kepada umum. Memang saya dan tunang ada merancang, namun banyak perkara yang perlu dipertimbangkan dulu.

"Jika diikutkan, semestinya saya ingin berkahwin secepat mungkin, tetapi kita tidak boleh terburu-buru kerana rasanya, diri saya belum sempurna untuk bergelar suami. Selain aspek kewangan, pelbagai aspek perlu dikukuhkan sebagai persiapan diri.

"Apa yang pasti, saya meminta kepada semua pihak mendoakan yang baik-baik saja buat saya dan tunang. Insya-Allah, apabila tiba masanya nanti, saya pasti membuat kenyataan mengenai perkara itu," katanya kepada BH Online.

Majlis pertunangan Remy dan Ezza berlangsung di kediaman bakal isterinya di Pahang, 30 April lalu.

Adira kata suaminya seperti mencari publisiti murahan!

Sabtu, 19 Ogos 2017

Suami Adira, Datuk Red atau Datuk Seri Adnan Abu kini semakin dikenali kerana timbul gosip dia menjalinkan hubungan cinta dengan selebriti 'N'.

Reaksi Adira terhadap gosip ini, hanya sabar dan tabah sahaja terhadap suaminya itu

"Sejujurnya, saya sendiri sudah keliru dengan skandal yang membabitkan suami saya. Malah, saya mengetahui mengenai kontroversi (terbaru) ini pun apabila menerima panggilan bertalu-talu daripada pihak wartawan sendiri.

"Anggap saja isu yang timbul ini sekadar perkara remeh yang tidak perlu diperbesarkan kerana pada saya, dia seperti ingin meraih publisiti murahan. Jika diikutkan, manusia mana yang dengan mudah membuka aib sendiri?

"Oleh itu, saya memilih untuk tidak ambil pusing kontroversi yang timbul ini. Sebaliknya, saya berhasrat untuk menjaga dan membesarkan anak perempuan saya saja," kata Adira kepada BH Online.

Fattah Amin komen isu 'kayu' Que Haidar

Sebelum ini kecoh mengatakan Que Haidar terhadap pelakon baharu sebagai 'kayu'. Dan ianya mendapat pelbagai reaksi pelakon-pelakon lama dan baharu mengenai kenyataan Que itu.

Turut tampil memberikan kenyataan, pelakon kesukaan wanita zaman ini, Fattah Amin. Namun bagi Fattah ianya bukan membuatnya terasa malah hanyalah pandangan semata-mata.
"Bagi saya, tak kira orang biasa, selebriti atau peminat berhak untuk menyuarakan pendapat mereka.

"Lagipun, dalam kenyataan selebriti tersebut tidak ada menyebut nama sesiapa. Jadi, perkara itu dikatakannya secara umum.

"Sama juga dengan peminat yang kadang-kadang apa yang dikatakan atau komen itu tidak ditujukan kepada mana-mana individu," ujar Fattah kepada mStar Online.

Stacy dikecam gara-gara warnakan rambutnya, anak.. TAPI...

Jumaat, 18 Ogos 2017


Dulu Akim Ahmad dikecam gara-gara warnakan rambut, sekarang isterinya, Stacy juga mewarnakan rambut. Ramai yang berang dan mengecam tindakan Stacy ini.

Bahkan anaknya, Eshaal juga diwarnakan rambut. Masing-masing berambut ungu, biru dan juga perang. Tapi ini sebenarnya yang dilakukan oleh Stacy.

Ramai yang membuta tuli tanpa membaca caption gambar berkenaan.

Enot semakin kurus, berat badan turun 29kg! (7 gambar)



Dengar khabar yang Enot sekarang dah kurus dan langsing. Ini dibuktikan dengan gambar-gambarnya yang dimuatnaik ke dalam laman sosial miliknya.

Mengalami penurunan berat badan sebanyak 29 kg, Enot meminta peminat di luar sana supaya jangan membuat sebarang spekulasi dengan mengaitkan perubahan ini dengan masalah kesihatannya yang dialaminya sebelum ini (penyakit misteri tapi sekarang dah kembali sihat).

Enot memberitahu penurunan berat badannya ini adalah hasil mengamalkan suplemen yang dijualnya di Instagram.

Luahan hati Joy Revfa mengenai suaminya, Hafiz Hamidun, semakin parah?

Dengarnya semakin parah kisah rumahtangga Hafiz Hamidun dengan Joy Revfa ni. Apa taknya, kedua-dua pihak saling membuat status yang tak tahu apa yang ingin disampaikan.

Sehinggakan Hafiz Hamidun sendiri mengeluarkan kenyataan seperti dibawah ini:

Erma Fatimah sah talak satu.. ini puncanya.. (video)


Setelah 26 tahun mendirikan rumah tangga pengarah terkenal Bade Azmi melafazkan cerai talak satu terhadap isterinya pengarah dan pelakon Erma Fatima kira-kira pukul 11.35 pagi, Khamis semalam.

Bade melafazkan cerai di hadapan Hakim Syarie Shaiful Azli Jamaludin di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur.

'manada seksi dan bukan bogel pun! -Zizi Kirana (10 gambar)

Khamis, 17 Ogos 2017

Zizi Fabulous Cat nama yang terdahulu kini sudah bertukar kepada Zizi Kirana dan beliau dikatakan berani membuat penampilan seksi tanpa menghiraukan kecaman nitizen.

Zizi Kirana menafikan dirinya bertampilan seksi sebaliknya ianya adalah fesyen dan identitinya yang masih dikekalkan.

Diana Danielle singkirkan Fattah Amin!


Diana Danielle berjaya peroleh tempat keempat dalam perlumbaan GAZOO Racing Malaysia (GRM) yang berlangsung di Litar Batu Kawan, Pulau Pinang pada Ahad lalu.

Lebih mantap, dia berjaya menyingkirkan Fattah Amin dan Janna Nick, masing-masing di tangga ke-6 dan ke-9.

Terdahulu, Diana menerima sijil daripada Toyota GAZOO Racing (TGR) Racing Festival di Litar Antarabangsa Sepang (SIC) bulan lalu selepas menjalani kelas perlumbaan kereta selama tiga bulan.

Sementara itu, Shukri Yahaya juga turut memuat naik fotonya membawa pulang trofi kemenangannya.

Jihan Muse hamil anak sulung, usia kandungannya adalah...


Dengar khabar yang Jihan Muse kini sedang hamil anak sulung. Dalam diam kandungannya itu kini sudah mencecah empat bulan. Perkara tersebut dikongsikan oleh Jihan sendiri ketika dalam rancangan MeleTOP baru baru ini.

Buat masa ini jantina kandungan anak sulung Jihan itu tidak diketahui lagi kerana masih terlalu awal.

Faizal Tahir nasihatkan 'kembarnya'

Faizal Tahir berharap pelawak yang dikatakan mempunyai wajah seakan-akannya iaitu Joe Aziz tidak menggunakan kelebihan tersebut dengan cara yang salah.

Faizal juga memuji Joe yang sentiasa membawa nama Faizal dengan baik biarpun bukan kehendak Faizal sendiri.

"Ada orang beritahu yang ada seorang pelawak ini mempunyai wajah yang seakan-akan saya. Tapi saya tidak ada masalah jika ada yang mengenali atau melihat dia sebagai saya.

"Cuma saya harap dia tidak menggunakan kelebihan itu dengan cara yang salah sehingga menjatuhkan nama saya.

"Buat masa ini tak dengar lagi benda yang buruk tentang saya, jadi maknanya dia membawa imej dan wajah saya dengan baik," kata Faizal kepada mStar Online.

Rumahtangga Farawahida bergolak? tak pernah muatnaik gambar suami?

Rabu, 16 Ogos 2017

Dengarnya rumahtangga Farawahida dengan suaminya, Shukur Mohd Zain berantakkan, mana taknya spikulasi Farawahida yang jarang memuatnaik gambar suaminya di laman sosial menjadi persoalan.

Sehinggakan Hari Raya tahun ini gambar suaminya tiada dalam laman sosial Farawahida sendiri.

"Rumah tangga kami macam biasa. Tiada apa yang berubah pun. Ikutkan dari dulu lagi, jarang gambar suami dimuat naik di laman sosial.

"Suami pun tak suka nak dedahkan dirinya. Begitupun memang ada gambar kami berdua di laman sosial. Bukan tiada langsung. Cuma memang tak semua gambar kami dikongsi untuk tatapan umum.

"Macam Aidilfitri tahun ini, kami sempat beraya bersama. Cuma keadaan tidak berapa sesuai untuk kami ambil gambar, maka tak ada gambar kami beraya pun,"

Bakal genap empat tahun berkahwin, hujung tahun ini, persoalan menimang anak tidak lupa diajukan kepada Farawahida

"Baik saya dan suami, memang kami teringin untuk memiliki anak. Tapi belum ada rezeki ke arah itu.

"Seperti pasangan lain, kami pun nak lengkapkan rumah tangga dibina ini dengan kehadiran cahaya mata. Tapi kuasa Tuhan, semua itu belum menyebelahi kami," katanya memetik BharianOnline

Afifah Nasir buka ruangan komen Instagram, ini sebab dia..

Selama dilanda kontroversi dengan Aliff Aziz, Afifah Nasir telah menutup ruangan komen Instagram miliknya. Namun semalam dia telah membuka semula ruangan komen berkenaan.

Dan ini sebab kenapa Afifah membuka ruangan komen itu berkenaan.
"Kepada keluarga, saya tahu kepedihan dan luka yang saya sebabkan hingga memalit semua. Tak pernah terlintas dan terniat untuk menyakiti anda semua (ahli keluarga). Segala kata cacian yang dilemparkan saya terima sebagai khilaf diri yang dilakukan.

"Kebenarannya hanya Allah yang tahu. Hidup tak perlu memuaskan hati sesiapa. Hubungan dengan Tuhan yang lebih penting dan mengatasi segala-galanya. Masing-masing ada hak untuk bersuara dan menghakimi.

"Biarlah apa orang nak kata. Yang penting, Allah tahu macam mana niat kita. Setiap apa yang terjadi ada hikmahnya. Minta jasa baik semua yang ada hati dan perasaan, lepaskan kemarahan itu kepada saya dan bukannya keluarga serta kekasih. Saya percaya mereka tidak bersalah," katanya sambil menutup keterangan gambar dengan makluman ruang komen laman sosialnya dibuka untuk semua.
Sementara itu, coretan Afifah itu turut menarik perhatian kekasihnya, Wan Ariff Wan Azhar, dan kakaknya Anzalna.
"Terus kuat dan positif selalu sayangku. Allah tahu kebenarannya," tulis Wan Ariff.
"Apa terjadi ada hikmah. Allah bagi ujian tanda cinta pada umat-Nya. Kita ini serba kekurangan. Apabila datang ujian macam ini, ia dapat sedarkan kita.

"Macam mana pun (kita) tak boleh tutup mulut manusia. Itu antara dia dengan Allah. Kamu kuat (merujuk kepada Afifah)... Apa kamu buat salah.. sudah minta maaf. Hanya fokus kepada apa yang kamu lakukan. Sayang kamu selalu adikku," luah Anzalna.

Fizo Omar kata isterinya, Mawar kini berubah..

Fizo Omar memberitahu, dia meyedari isterinya mula berubah cita rasa makanan selepas usia kandungan sudah memasuki lebih empat bulan.

Fizo berkata, selain mula mengalami perubahan fizikal, isterinya juga kini gemar mendengar lagu-lagu berbahasa Arab.

"Setakat ini nak kata mengidam pelik-pelik tu tak ada, cuma Mawar suka dengar lagu-lagu arab dan makan roti canai bulat yang orang Melayu buat.

"Malah selama lebih seminggu kami di luar negara untuk penggambaran program Into Jannah terbitan Astro Oasis, hari-hari dia pesan kebab sebagai ganti roti canai. Harap-harap dapat anak macam Arablah nanti,

"Subhanallah, sekarang ni kalau dia makan kadarnya dua atau tiga kali ganda lebih banyak daripada kebiasaan.

"Jadi tidak hairanlah kalau fizikalnya sudah mula nampak sedikit dan baby bump pun sudah mula kelihatan," katanya kepada mStar Online.

Ini komen Joy Revfa mengenai pergolakkan rumahtangganya

Selepas kakak Joy Revfa meluahkan rasa tidak puas hatinya melalui laman sosial kepada Hafiz Hamidun, kini tampil pula Joy membuka mulut mengenai kontroversi rumahtangganya yang dikatakan bergolak.

Bagi Joy memetik status di instagram miliknya, dia hanya memohon agar tidak mendengar dari mana-mana pihak mengenai hal rumahtangganya, biarlah dari Hafiz mahupun dirinya sahaja yang membuat kenyataan rasmi.

RM15k untuk baju sut filem Abang Long Fadil 2 - Wak Doyok

Selasa, 15 Ogos 2017

Dengar khabar Wak Doyok sanggup membelanjakan sampai RM15,000 hanya untuk sut yang dipakainya dalam filem Abang Long Fadil 2.Sut tersebut ditempah khas dari butik terkenal, Lord's Tailor.
"Untuk babak aksi saya gunakan tiga sut yang setiap satunya berharga RM1800 dan ada satu sut berharga RM3500. Kalau kira semuanya dalam RM15,000," katanya kepada MediaHiburan.
Namun katanya ada antara sut tersebut sudah tidak dapat dipakai kerana sudah terkoyak semasa menjayakan babak aksi.
"Tapi saya tak kisah sebab saya bawa brand saya ke dalam filem berkekanaan dan kalau saya nak keluar belanja untuk selitkan brand sendiri di dalam filem, itu jugalah antara jumlah yang perlu saya bayar.

"Jadi saya anggap sebagai give and take dan kos RM15,000 yang dikeluarkan itu berbaloi," tambahnya.

Que Haidar kena sindir Aziz M. Osman?

Que Haidar yang menyelar pelakon baru sebagai 'kayu' telah mendapat perhatian ramai. Bahkan tindakannya mengomen segelintir pelakon baru itu telah diselar oleh seorang selebriti 'otai'

Aziz M. Osman telah menyindir seorang selebriti walaupun tidak menunjukkan sebarang nama pastinya Aziz menujukkan seseorang yang membuat kenyataan mengenai kutuk berkenaan.

Anak Norman Hakim buat kejutan dan mengharukan..

Anak sulung Norman Hakim iaitu Mohamed Danish Hakim mengejutkan ahli keluarga dan juga para nitizennya apabila dia bertindak menulis nota nama ahli keluarganya dan diletakkan di dalam Al-Quran.

Norman menerusi Instagram miliknya memberitahu beliau menjumpai nota itu di muka surat kosong naskhah kitab suci milik anak lelakinya itu.

Amyza Aznan buru lelaki bernama Mohamad Zelmi!

Amyza Aznan, berang dengan individu bernama Mohamad Zelmi, yang didakwa meruntuhkan perkahwinan adiknya, Siti Jamiyah Aznan.

Amyza berkata, Jamiyah sudah diceraikan bekas suami selepas wanita itu memaksa beliau berbuat demikian hanya kerana mahu mengikuti lelaki yang baru dikenali di Facebook, beberapa bulan lalu.

"Saya terkejut ketika perjumpaan keluarga, adik saya memberitahu dia sudah bercerai dan mahu mengikuti lelaki itu.

"Suaminya hampir gila memujuk Jamiyah untuk rujuk semula, tetapi dia tak mahu. Lelaki itu sudah mengawal kehidupan adik saya,

"Berdasarkan apa yang saya lihat, sikap Jamiyah bukan seperti biasa. Saya meminta nombor telefon lelaki berkenaan, namun dia enggan memberikannya kepada saya. Disuruh minum air yang kami beri pun dia tak mahu.

"Saya difahamkan lelaki itu sekarang berada di Johor dan sebelum ini pun, dia dikatakan pernah menipu wanita lain.

"Adik juga meminta saya untuk memadam semua status yang dimuat naik dan mengugut untuk melarikan diri jika kami cuba mengganggu lelaki terbabit.

"Saya harap orang ramai turut dapat membantu saya mencari Zelmi. Saya benar-benar bengang dengan apa yang berlaku. Kasihan anak-anaknya yang masih lagi kecil," katanya kepada BH Online.

Ramai lelaki malas, makan hasil usaha isteri! -kakak Joy Revfa

Kisah pergolakan rumah tangga pasangan Hafiz Hamidun dan isterinya, Joy Revfa  yang panas pada minggu lalu kini nampaknya semakin parah.

Pendedahan dalam Facebook oleh seorang nitizen bernama Dyana Sofia yang juga kakak kepada Joy juga membuatkan sedikit sebanyak hal rumahtangga Hafiz-Joy didedahkan.

Tapi jika ini benar, kita doakan agar rumahtangga Hafiz-Joy berkekalan hingga akhir hayat.

Que Haidar dedah kenapa dia kata pelakon baru macam 'kayu'

Isnin, 14 Ogos 2017

Baru-baru ini Que Haidar tampil memberitahu yang dia kurang senang dengan pelakon baharu yang berlakon tidak memuaskan seperti 'kayu'. Namun kenyataan itu bukanlah dia cemburu sebab lama tak turun ke dunia lakonan.

Cuma kenyataan berkenaan adalah dibuat secara umum dan tidak mengira siapa sahaja.

Sekitar perkahwinan Tunku Tun Aminah, Dennis (30 gambar HD)


Merafak sembah ucapan tahniah kepada YAM Tunku Tun Aminah Binti Sultan Ibrahim atas pernikahan baginda dengan pasangannya, Encik Dennis Muhammad Abdullah pada 14hb Ogos 2017 bersamaan 21 Zulkaedah 1438 Hijrah, di Istana Bukit Serene, Johor Bahru.

Sembah Takzim daripada kami para pemain, pihak pengurusan, pegawai serta penyokong Kelab Bolasepak Johor Darul Ta'zim dan seluruh rakyat negeri Johor. Didoakan supaya berkekalan kebahagiaan kedua-dua mempelai DiRaja ini. Allah Peliharakan Sultan.

Awal Ashaari bengang dan geram!..

Awal Ashaari bengang dan geram dengan beberapa individu yang menghentam dirinya di laman sosial. Dengarnya dia dikatakan menunjukkan kemewahan di Instagramnya itu.

Apa yang dibuat oleh Awal semamangnya sesuatu yang bukan senang untuk memuaskan hati semua orang. Ada sahaja yang mencari kesalahan mengenainya.

Kemana hilangnya Sharifah Amani (8 gambar)

Memang lama tak nampak kelibat Sharifah Amani di dunia lakonan drama mahupun filem. Dengar khabar bukan Amani menghilang sebaliknya dia masih aktif dalam dunia lakonan.

Menerusi laman Instagram akaun bernama Alongfina memuat naik foto perbualan Amani dengan salah seorang pengikut di Twitter yang meluahkan rasa rindu untuk melihat lakonannya selain bertanyakan kenapa dia sudah lama tidak berlakon.

Amani kini berada di Paris untuk bercuti.

FBI timang anak lagi.. anak ke... (5 gambar)

Faizal Ismail (FBI) menerima cahaya mata apabila isterinya selamat melahirkan anak mereka pada 8 Ogos lalu di sebuah pusat perubatan di Bangsar, Kuala Lumpur.

Ini adalah anak ke-5 dan kali kelima isterinya bersalin secara pembedahan.

Abby Abadi bagi kejutan kat suami dia.. ( 8 gambar)

Ahad, 13 Ogos 2017

Abby Abadi berjaya membuat kejutan ulang tahun kelahiran buat suami Muhammad Faizal Zakaria atau lebih mesra disapa Jai.

Jai yang genap 43 tahun semalam, kelihatan sangat terharu kerana isterinya menyediakan hadiah hari jadi berupa sebuah scooter.

Bila Chef Wan, Aliff Syukri berjumpa.. ini tindakan Chef Wan...


Persengkataan yang berlaku diantara dia personaliti terkenal, Chef Wan dengan Datuk Aliff Syukri beberapa minggu lalu menjadi viral dan kecaman pelbagai pihak yang rata-rata menyebelahi Datuk Aliff.

Namun baru-baru ini mereka bertemu buat kali pertama dan ini tindakan Chef Wan yang korang patut contohi.

Akhirnya Mia Ahmad, Mohd Izham berbulan madu (16 gambar)

Sabtu, 12 Ogos 2017


Bekas suami komen pergolakkan rumahntagga Hafiz, Joy Revfa

Bekas suami Joy Revfa, Datuk Ray Imran, meluahkan rasa sedih apabila rumah tangga yang baru dibina wanita itu bersama penyanyi, Hafiz Hamidun, dilanda badai.

Ray berkata, beliau seperti dapat mengagak punca perkahwinan bekas isterinya itu retak, malah teringin menasihati wanita itu sebelum membuat keputusan berkahwin, namun menganggap dirinya tidak layak berbuat demikian.

"Jujurnya saya sedih dengan apa yang berlaku. Saya mahu menasihatkan dirinya sebelum mereka kahwin, tetapi siapalah saya? Nampak seperti saya cemburukan dirinya pula.

"Sekarang, apa yang saya khuatir sebelum ini benar-benar terjadi,

"Mungkin masing-masing ada kesilapan sendiri. Ditambah pula dengan perkenalan yang singkat, jadi mereka mungkin belum mengenali antara satu sama lain dengan lebih mendalam," katanya kepada BH Online

Fizo Omar nyaris hampir ditumbuk oleh pelajar UNISEL (video)

Jumaat, 11 Ogos 2017

Selepas solat jumaat, sebaik Fizo Omar tiba di UNISEL shah alam untuk memberi penerangan tentang VEST- VARSITY ENTREPRENEURSHIP SKILLS & TALENST di kalangan pelajar , sambil memberi penerangan tentang VEST- VARSITY ENTREPRENEURSHIP SKILLS & TALENST, Fizo Omar menceritakan kisah Fizo Omar " bankrup " dan beberapa kisah ketika Fizo Omar menjadi student, selepas beberapa topik, tiba sesi untuk Q&A , ketika itu seorang pelajar datang untuk bertanya Kepada Fizo Omar. 


Soalan yang agak "pedas" dilontarkan oleh pelajar kepada Fizo omar. Menunjukan tangan ke arah Fizo Omar, Ketika itu situasi menjadi tegang, Pelajar itu bersuara kepada Fizo Omar untuk menyanyikan sesuatu tetapi di tahan oleh lecture, dan akhirnya, korang tengok sendiri video di atas tu apa kesudahannya..

Shaheizy Sam diistihar sebagai bankrap? ini penjelasan beliau..

Shaheizy Sam merasa terkejut melihat notis kebankrapan dirinya yang telah dikeluarkan di suratkhabar oleh Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) pada 26 Mei yang lalu. Keratan notis tersebut hanya disedari oleh Shaheizy Sam selepas ia menjadi viral di laman sosial.

Kini Shaheizy Sam sedang mendapatkan penjelasan lanjut daripada LHDN tentang hal ini.

"I’m not aware of this. No one from LHDN came to me and no notice from them and my tax agent. Even my tax agent [dok] naik turun LHDN these past few months.

Yes. In fact the person from LHDN came to my house last two weeks and hand me over a CP 500 letter [notis anggaran berapa bayaran harus dibayar tahun ini] and still takde mention all this. " katanya memetik Astro Awani.

Izreen Azminda buat kenyataan mengejutkan..

Pelakon Izreen Azminda kini sudah bersedia berumahtangga. Namun Izreen belum ada lagi calon yang sesuai bagi dirinya. Beliau mengakui yang tidak kisah jika berkahwin dengan suami orang sekali pun.
“Saya tak nak kata tidak pada suami orang. Takut nanti apa yang kita tak nak itu yang Allah akan berikan. Tak pasal-pasal apa yang kita cakap berbalik kepada kita sendiri pula. Cuma, apa yang boleh saya katakan jika lelaki itu mampu, tak salah untuk dia nak kahwin lain”

“Sebab sememangnya mereka boleh ada empat orang isteri. Tetapi buat masa ini saya tidak terfikir untuk mencari pasangan lagi. Memang teringin nak kahwin tapi banyak lagi perkara yang saya perlu dahulukan. Jika ada jodoh, insyaAllah saya akan berkahwin,” katanya kepada mStar Online.

Inikah kekasih Nur Sajat? jejaka berbadan sado..

Nur Sajat buat kejutan apabila dia memuatnaik gambar dikatakan 'kekasih' hatinya. Jejaka berbadan sado itu dikenali sebagai nama Coach Yin.

Bagaimanapun Sajat mengakui lelaki itu adalah rakan lelaki paling rapat dengannya.

Jangan terkejut jika budak ini sebenarnya peminat no.1 artis ini...

Khamis, 10 Ogos 2017


Jangan Terkejut apabila seorang kanak-kanak berusia enam tahun, Mohammad Reezqi Rayqal menjadi salah seorang peminat tegar Fattah Amin.

Mohammad Reezqi yang berasal dari Kota Bharu, Kelantan itu sanggup merayu ibu bapanya untuk datang ke Kuala Lumpur semata-mata mahu bertemu aktor kegemarannya.

Ibunya, Wan Hanim Wan Muhammad, 38, berkata, anaknya mula meminati Fattah selepas menonton drama Suri Hati Mr Pilot.

Reezqi sanggup datang dari Kota Bharu untuk bertemu aktor kesayangannya.

Lisa Surihani berseluar pendek? (2 gambar)

Jarang Lisa Surihani tampil seksi selepas kahwin dengan Yusry Halim. selalunya imej sopan lebih ditonjolkan oleh Lisa. Namun baru-baru ini kecoh apabila gambar Lisa berseluar pendek muncul di Instagram.

Namun bukan Instagram miliknya, tapi dari milik orang lain. Gambar berkenaan dikatakan Yusry dan Lisa sebenarnya menghadiri majlis sambutan hari lahir rakan baik mereka di sebuah resort peranginan.

Ramai yang mengecam dan ramai juga yang sekadar memberikan pandangan sahaja.

Rumahtangga Hafiz Hamidun, Joy Revfa bergolak?


Dengar khabar yang rumahtangga Hafiz Hamidun dan Joy Revfa bergolak. Joy juga mengaku ramai bertanya mengenai status perkahwinannya buat masa ini

Enggan mengulas lanjut, Joy memberitahu bagaimanapun kesibukan kerja membuatkan hubungan mereka sedikit renggang.

"Saya tidak mahu komen panjang. Ramai yang sudah tanya (berkenaan masalah rumah tangga).

"Kalau nak cakap mengenai bahagia, semua orang inginkan kebahagiaan. Cuma kerjaya masing-masing membuatkan kami terlalu sibuk.

"Saya mahukan keluarga bahagia, tetapi apakan daya," katanya ketika dihubungi BH Online.

Tiga hari lalu, usahawan kosmetik itu seolah-oleh memberi bayangan mengenai pergolakan dalam rumah tangganya menerusi muat naik video lagu Despacito yang dinyanyikan semula oleh beberapa penyanyi wanita dalam bahasa Melayu.

Antara lain, lirik lagu itu berbunyi: "Ku keliru, jujur aku katakan aku keliru, sejak pertama kali kita bertemu, ku fikir ku tahu apa yang ku mahu."

Video berkenaan diiringi dengan status berbaur sedih, 'Seharusnya...lebih baik bersabar dari terburu-buru dan terus keliru..'