Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

SAYA masih sayangkan Aliff! - Bella Astillah

Isnin, 31 Julai 2017

Empat perkataan itu cukup menggambarkan perasaan cinta Bella Astillah terhadap suaminya, Aliff Aziz tidak berbelah bahagi ketika penyanyi itu dihimpit kontroversi bersikap curang dan kaki pukul.

Wanita tabah ini juga tidak berhasrat untuk berpisah dengan suaminya walaupun terpaksa melalui detik getir ketika ini selain persepsi buruk orang ramai terhadap Aliff atas kejadian itu.

Bella atau Dayang Nabellah Awang Astillah, 23, berkata, tuduhan kononnya Aliff, 26, kaki pukul juga tidak benar malah suaminya itu tidak pernah mengasarinya selama tempoh perkahwinan mereka sejak disatukan pada 9 September 2016.

“Saya tidak terfikir untuk berpisah dan masih sayangkannya malah Aliff tidak pernah memukul saya seperti yang hebat diperkatakan sejak semalam.

“Sebaliknya apa yang berlaku pada hari kejadian hanyalah pergelutan dan dalam situasi itu secara tidak sengaja dia mencederakan saya,

“Sepanjang kahwin, dia tak pernah pukul saya malah dia juga bertanggungjawab terhadap anak kami,” tambah Bella lagi kepada mStar Online.

Sekitar pernikahan, resepsi Siti Saleha (25 gambar HD)

Tahniah Siti Saleha dan Ahmad Lutfi yang telah selamat disatukan sebagai suami isteri dengan sekali lafaz kira-kira jam 3.40 Jumaat lalu. Majlis pernikahan telah berlangsung di TPC Bukit Kiara. .

Siti Saleha yang berusia 27 tahun menerima mas kahwin sebanyak RM500 daripada Ahmad Lutfi, 31 tahun. Namun jumlah hantaran dirahsiakan.

Pengantin perempuan turut memberi sembilan dulang hantaran manakala pengantin lelaki membalas tujuh dulang.

Apa yang tak kena dengan gambar Alif Satar ni? (komen nitizen)

Apa lah nasib Aliff Satar ni gambar begini telah mendapat perhatian nitizen sehinggakan ramai yang mengecam beliau dengan 'keadaan' sekarang ni.

Antara komen yang menarik dan agak lucu juga dibaca. Agak-agak dorang ni peka ke pekak dengan dunia hiburan tempatan eh.

Apa reaksi kekasih Afifah Nasir selepas kontroversi berlaku..

Pelakon Afifah Nasir yang terpalit dengan kontroversi meruntuhkan rumah tangga Aliff Aziz mengakui kekasihnya dikenali Wan Ariff masih setia kepada aktres itu.

Malah rakaman kamera litar tertutup (CVTV) yang tersebar memperlihatkan individu menyerupai Aliff Aziz dan Afifah berpimpin tangan juga tidak menggugat kepercayaan Wan Ariff terhadap teman wanitanya.

Aliff Aziz bagi 'no. telefon' kepada pembencinya, TAPI... kah kah kah..

Bukan main berani lagi Aliff Aziz memberikan nombor telefonnya kepada siapa-siapa yang tidak berpuas hati dengannya di laman sosial.

Namun nombor telefon berkenaan bukanlah milik sebenar Aliff, ianya milik seorang individu yang sangat berasa terkejut apabila mendapat beberapa panggilan dan text Whatsapp dari handphone miliknya.

Pemuda berkenaan akhirnya membuat laporan polis untuk siasatan lanjut. Aduhai.

Komen balas cool Datuk Aliff kepada kenyataan pedas Chef Wan

Ahad, 30 Julai 2017


Chef Wan baru-baru ini ada mengeluarkan pendapatnya yang mengatakan Datuk Aliff Syukri tiada kelas makan di tepi jalan ketika Datuk Aliff dan keluarganya bercuti di Eropah.

Namun bagi Datuk Aliff dia membalas pendapat Chef Wan itu dengan nada yang cukup menutupi segala mulut Chef Wan mengenai dirinya.

Nur Sajat tunjuk 'bahagian sulitnya' bukti jantina?

Kasihan Nur Sajat ni, selalu kena hina dan perli pasal jantina dia di media sosial. Ramai yang tak sudah-sudah lemparkan hentaman sebab jantinanya.

Kali ini dia tampil menjelaskan mengenai bahagian sulit berkenaan melalui satu video yang dimuatnaik olehnya baru-baru ini. Layan..

Kehidupan terkini Irma Hasmie, comel-comel anaknya (22 gambar)

Sabtu, 29 Julai 2017

Lama dah tak dengar berita mengenai pelakon Irma Hasmie kan. Memetik portal Intrend, kini dia mengakui keutamaannya hanya kepada keluarga berbanding perkara lain. Meskipun kerjaya sebagai pelakon dan pengacara masih berjalan seperti biasa, namun setiap tawaran yang diterima akan dipertimbangkan terlebih dahulu.

Apa cerita Aliff Aziz di lokap Polis?

Aliff Aziz, 26, yang ditahan semalam atas kesalahan memukul isteri dalam pantang dibebaskan dengan jaminan polis hari ini.

Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Chong Kok Sin berkata, suspek akan diberi jaminan hari ini berikutan siasatan kes sudah selesai.

Katanya, kes akan dirujuk kepada Timbalan Pendakwaraya untuk arahan selanjutnya. Sebelum itu, Aliff telah membelasah isterinya di sebuah pusat hiburan di Taman Shamelin, Cheras susulan dari penemuan lelaki itu bersama wanita lain dalam satu bilik karaoke.

Bella Atillah, 23, isteri artis itu menjadi tidak puas hati dan berlaku pertengkaran mulut sebelum wanita itu merakam gambar suaminya bersama wanita di dalam bilik berkenaan.

Akibatnya, wanita itu yang baru melahirkan anak sulung 20 hari lalu dipukul artis berkenaan hingga cedera di muka dan lutut.

Artis itu disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan Seksyen 18 A Akta Keganasan Rumah Tangga 1994. -harianMetro

Video viral Aliff Aziz pukul isterinya..?

Jumaat, 28 Julai 2017

Isteri pelakon Aliff Aziz, 27, Bella Astillah mengesahkan dikasari ketika menemui suaminya bersama seorang wanita yang didakwa seorang pelakon di sebuah pusat hiburan di Cheras, petang semalam.

Bella ketika dihubungi berkata, ini adalah kali pertama dia dikasari Alif sehingga cedera di muka dan lutut.


"Dia marah apabila saya merakam gambarnya bersama wanita itu dan merampas telefon bimbit di tangan saya.

"Ketika itu kami bergelut manakala telefon saya dipegang oleh wanita terbabit yang cuba memadam bukti itu.

"Akibat pergelutan itu saya luka di dahi dan lutut," katanya.

Menurut Bella, ini bukan kali pertama suaminya ‘kantoi’ menjalin hubungan dengan wanita itu yang juga adik kepada seorang pelakon wanita terkenal.

"Saya dapat tahu Alif ada wanita lain ketika sarat hamil. Sudah banyak kali ‘kantoi’. Walaupun sedih saya memaafkan dia pada Ramadan lalu.

"Bagaimanapun saya tidak sangka, mereka masih keluar berdua meskipun wanita itu tahu saya kini dalam pantang. Saya juga sudah menasihati wanita itu supaya tidak mendekati alif lagi tetapi dia tidak peduli.

“œMalah, dia menegaskan sudah mempunyai teman lelaki dan Alif yang mencarinya.

“Saya ada bukti mereka menjalin hubungan termasuklah perbualan di aplikasi WhatsApp,” katanya.

Bella mendakwa, wanita itu sering mengganggu suaminya di set penggambaran drama ketika mereka menjayakan drama Izinkan Aku Mencintaimu.

"Ramai kru mengadu wanita ini menggoda suami saya. Bukan niat saya mahu menyalahkan sesiapa tetapi apa yang berlaku ini memang tidak patut.

“œSebagai wanita, dia sepatutnya faham status Alif dan keadaan saya yang masih berpantang,” €katanya yang mendirikan rumah tangga dengan Alif pada November tahun lalu dan baru menimang anak lelaki berusia 20 hari.

Terdahulu, media melaporkan seorang penyanyi dan pelakon kelahiran Singapura ditahan polis petang semalam atas kesalahan membelasah isterinya di sebuah pusat karaoke di Cheras.

Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Chong Kok Sin dilaporkan berkata, dalam kejadian kira-kira 4.30 petang, isteri penyanyi itu yang masih dalam pantang ke premis terbabit bersama ibunya sebelum menemui lelaki berkenaan bersama seorang wanita dalam satu bilik karaoke. -harianMetro

Dulu VS Sekarang | pelakon telemovie SUTUN (Adek Ku Yusri)

Rasanya korang mesti pernah menonton telemovie ini kan. Menampilkan kehebatan seorang 'lelaki' berlakon dan mengalahkan penjahat dalam telemovie berkenaan.

Namun apa yang terjadi pada dirinya sekarang? saksikan video di bawah ini..

Ini komen Adam terhadap bekas isterinya, Fiza

Fiza dah berkahwin dengan seorang pilot pada hujung tahun lalu, dan mereka nampaknya sangat bahagia. Bagi bekas suami Fida, Adam AF, dia sentiasa ingat dengan bekas isterinya itu.

Berikut adalah komen Adam mengenai Fiza.

Lara Alana dihina lagi.. PANAS

Anak kepada pasangan selebriti Scha Al Yahya dan juga Awal Ashaari iaitu Lara Alana kini sudah berumur 3 tahun. Melalui laman Facebook Rotikaya, ada gambar terkini Lara Alana yang sudah berumur 3 tahun dengan caption selamat hari lahir.

Namun gambar ucapan birthday itu telah dicemari dengan kutukan dari pengguna media sosial. Seornag pengguna bernama Inna Rose telah menulis satu komen yang amat pedas.

Datuk Seri Vida cabar Datuk Siti Nurhaliza.. Amek Kaw!

Wah bukan main lagi kau ha aura dan kehangatan Datuk Seri Vida ni dengan lagunya I Am Me. Banyak versi parodi dan pelbagai versi lagu dibuat untuk lagu Datuk Seri Vida ni.

Sehinggakan dia mencabar Datuk Siti Nurhaliza untuk menyanyikan lagu berkenaan versi Datuk Siti.
"Saya tak sangka ramai buat video parodi I Am Me, ini membuktikan orang ramai menerima lagu nyanyian saya ini.

"Sekarang saya nak seru Siti (Nurhaliza) bawa lagu saya ini... tapi boleh ke dia? Saya nak tengok I Am Me versi Datuk Siti pula," katanya memetik mStarOnline.

Liyana Jasmay dah bertudung penuh... ini reaksi suaminya

Khamis, 27 Julai 2017


Sekian lama menyimpan hasrat untuk bertudung, Liyana Jasmay, akhirnya nekad tampil dengan imej menutup aurat, semalam.

Sebelum ni, Liyana banyak tampil menjadi model tudung beberapa buah butik terkenal.

Aksi suapan mesra antara Khai Bahar dan Hael Husaini (sweetnyeee)


Selepas berpisah dengan Azhar, mungkinkah Hael kini menaruh hati kepada Khai Bahar? hehe. Mungkin ini hanya gurauan je kot. Takkan lah betul-betul pula.

Achey, Zero pergi memancing di laut dalam (gambar last tu paling LAHANAT)

Waow bukan main gembira lagi nampak Achey Bocey dan kumpulan Zero pergi ke laut dalam untuk memancing. Memang menyeronokkan sekali. Tapi dalam banyak-banyak benda ni, gambar di bawah tu lah paling tak guna.

Pengomen Aizat Mustafa telah sedikit sebanyak menghina rakyat Sabah, walhal tanpa Sabah dan Sarawak, Semenanjung is NOTHING!

Pesan Fasha Sandha kepada pengikut Instagram-nya

Siapa pengikut Instagram Fasha Sandha, ni ha nasihat untuk korang terhadap apa yang selalu di post oleh Fasha/
“Itu Instagram saya, jadi terpulang kepada saya untuk menulis apa sahaja yang saya rasa dan kalau ada tidak boleh terima boleh unfollow. Pada saya ia tidak menjadi kesalahan untuk meluahkan perasaan kita di laman sosial dan bukannya hanya menunjukkan perkara yang baik sahaja”

“Saya jenis orang yang tahu baik dan buruk sesuatu tindakan yang diambil dan saya okey saja dengan apa orang hendak kata kerana sudah lali. Saya tak baca komen negatif tetapi kalau ada orang maklumkan kepada saya barulah saya akan sekat mereka,” jelasnya kepada m Star Online.

Datuk Siti Nurhaliza hamil? ini cerita sebenarnya?

Sebuah pusat perubatan dan pihak makmal yang menjalankan ujian terhadap sample darah kononnya milik individu bernama Siti Nurhaliza Tarudin akan menyiasat bagaimana maklumat berhubung kehamilan itu bocor.

Pihak berkenaan dikatakan tekejut apabila berita kehamilan tersebut mula dibincangkan di media sosial selain peminat turut mengucapkan tahniah kepada penyanyi Siti Nurhaliza.

Satu sample darah individu yang dicatatkan atas nama ‘Siti Nurhaliza Tarudin’ telah dihantar ke sebuah makmal patalogi dan klinikal di Petaling Jaya pada Isnin lalu oleh sebuah hospital.

Bagaimanapun tidak dipastikan sama ada nama berkenaan merujuk kepada penyanyi Siti Nurhaliza atau pun individu lain yang mempunyai nama serupa.

Berdasarkan ujian makmal dan laporan pemeriksaan terhadap sample atas nama berkenaan, individu itu dikatakan hamil antara empat dan lima minggu.

Dalam pada itu suami kepada Siti Nurhaliza iaitu Datuk Seri Khalid Mohd. Jiwa dalam satu kenyataan kepada akhbar Kosmo pada Rabu meminta spekulasi berhubung berita itu dihentikan.

Katanya, selama 11 tahun bernikah pihaknya memang inginkan anak dan meminta semua pihak berdoa untuk tujuan itu. -mStarOnline

Norman, Memey buat kejutan harijadi Abby Abadi (video)

Rabu, 26 Julai 2017

Memang tak sangka, walaupun dah berpisah namum keakraban Noman Hakim dan isterinya Memey Suhaiza bersama Abby Abadi dan suami makin menyerlah.

Buktinya baru-baru ini, Norman dan Memey siap buat kejutan lagi semasa majlis sambutan ulang tahun perkahwinan Abby dan suami.

Kehidupan terkini Norlia Ghani yang sedih..

Pelbagai kutukan diterima pelakon Norlia Ghani selepas dia berkongsi rasa sedih tidak mendapat tawaran sejak Ramadan lalu sehingga ada yang menyuruhnya bertaubat.

Netizen turut mengutuk pada usia 69 tahun ini, Norlia seharusnya mendekatkan diri kepada Allah berbanding sibuk memikirkan hal dunia iaitu terus menjadi pelakon.

Nasihat Neelofa kepada mereka yang berduit TAPI...

Enggan lagi melayan gosip percintaan lama dengan mana-mana pihak serta kontroversi dan tanggapan negatif netizen terhadap dirinya, Neelofa kini mahu meneruskan kehidupannya dan mencari kebahagiaan beliau diri.

"Apa yang saya inginkan sekarang adalah kebahagiaan diri, dan soal lain saya tolak ke tepi. Dulu, saya memang mencari apa yang sangat diinginkan dalam hidup.

Namun, tiada maknanya juga apabila berduit, mempunyai populariti dan hidup dalam limpahan kemewahan jika hati tidak bahagia. Saya belajar mengenal diri, apa yang membuatkan saya suka dan bersedih.

Hari ini, datang apa saja dugaan, saya tetap gembira dengan hidup saya." katanya kepada Bharian

Yuna artis malaysia jadi cover majalah Vogue (2 gambar)



Penyanyi Yuna berasa teruja apabila mencipta sejarah lagi apabila menjadi artis Malaysia pertama yang tampil di dalam majalah antarabangsa, Vogue Arabia edisi Julai/ Ogos.

Soal jodoh, ini jawapan akhir Mira Filzah!

Walaupun menjangkau usia 24 tahun, nama Mira Filzah menjadi kegilaan ramai lelaki diluar sana. Pun begitu, Mira juga buat masa ini masih mencari calon yang sesuai buat dirinya.

Namun soal jodoh bagi Mira bukanlah sesuatu yang terdesak cuma belum masanya lagi memikir hal itu.

“Saya tidak pernah tolak untuk berkasih-kasihan, saya juga tidak tolak untuk ke jinjang pelamin. Cuma jodoh saja belum tiba. Barangkali perjalanannya tersekat akibat kesesakan jalan raya. Saya teringin akhiri hubungan cinta dengan baik, tetapi masih menunggu”

“Tidak guna mendesak membuat keputusan demi kesenangan hati pihak lain. Saya percaya masa itu akan tiba jua, cuma bukan sekarang. Lagipun, tiada apa yang perlu dirahsiakan apabila bergelar anak seni. Lambat-laun peminat dapat hidu juga dengan siapa saya berkawan,” katanya kepada Harian Metro.

Wanita bertudung labuh tapi tunjuk penumbuk, Uqasha penipu? dedah suaminya

Selasa, 25 Julai 2017

Dengarnya kecoh melibatkan Uqasha Senrose dengan seorang wanita bertudung labuh yang dimuatnaik video gara-gara tuduhan Uqasha terhadap wanita berkenaan mengeluarkan tangan penumbuk sebagai isyarat nak gaduh.

Namun video berkenaan telah dipadam oleh Uqasha, namun sudah terlambat dimana video berkenaan sudah tular di media sosial. Lelaki yang turut mengaku isteri kepada wanita berkenaan menuduh Uqasha sebagai penipu melalui video yang disiarkan semula di Youtube.

Kembar Neelofa, Hawa Rizwana... (13 gambar)

Nora Danish kena kecam lagi, baca kecaman pengikutnya...

Baru-baru ini, Nora Danish telah memuat naik beberapa gambar dengan mengenakan seluar jeans koyak.

Trend ripped jeans ni sebenarnya dah lama namun netizen seolah-olah menganggap jeans yang dipakai Nora itu sebagai pelik dan keterlaluan. Seluar jeans tersebut ‘koyak’ di lutut dan di bahagian peha.

Berikut antara komen-komen kecaman dan terakhir sekali tu komen positif.

Puteri Aishah bercinta dengan Datuk SM Faisal (NAZA)?

Dewi Remaja 2015/2016, Puteri Aishah menjelaskan bahawa hubungan dia dan Datuk SM Faisal SM Nasimuddin, 37, buat masa ini hanya sekadar kawan biasa.

Puteri berkata dia mengenali Pengerusi Eksekutif, Naza World Group of Companies ini menerusi kawan baiknya bernama Yana yang juga merupakan sepupu kepada ahli perniagaan tersebut.

"Saya kenal SM Faisal menerusi kawan baik saya iaitu Yana. Kami memang dah kenal lama dan saya rapat dengan keluarga dia.

"Manakala Yana dan Faisal pula sepupu dekat dan kebetulan masa kami keluar bersama, dia ada ajak Faisal sekali. Dari situ saya kenal dan berkawan dengan dia.

"Sejujurnya, memang tidak ada hubungan istimewa pun sebab kami baru berkawan,

"Saya tak nak sorok apa-apa daripada peminat dan apa yang saya kongsi bukan nak tunjuk yang kami ini bercinta atau pasangan kekasih.

"Saya harap selepas ini tidak ada yang salah faham lagi. Wanita di luar sana masih ada peluang untuk mengenali dan mendekati Faisal," kata Puteri kepada mStar Online.

Penang here we come! 🙌🏼@puteriaishah_ #roadtrip #penang #ferrarimy70 #ferrari70 #ferrari #nazaitalia #sharewithsmf

A post shared by Faisal Nasimuddin (@faisalnasimuddin) on

Imuda timang anak diusia 57 tahun.. anak ke...

Pelawak vateran, Imuda, 57, menimang cahaya mata apabila isterinya, Zabarina Ali selamat melahirkan anak perempuan mereka di Hospital Adventist Pulau Pinang pada jam 8.08 malam semalam.

Bayi seberat 2.8 kilogram itu dilahirkan secara normal dan lebih istimewa cucu perempuan sulung keluarga isterinya.

"Alhamdulillah pada usia begini saya masih berpeluang menimang zuriat. Ini rezeki daripada Allah SWT.

"Mungkin ada yang bertanya dan mempertikaikan usia saya. Bagi saya, tidak salah dapat anak lagi pada usia ini apatah lagi isteri saya masih 30-an,

"Bayi ini hadiah tidak ternilai buat kami semua dan mungkin juga pengganti selepas isteri dua kali keguguran.

"Malah doktor memaklumkan kandungan sebelum ini kembar" katanya.

Terdahulu, Imuda mempunyai dua anak dengan bekas isteri pertama yang kini masing-masing berusia 22 dan 16 tahun. Manakala hasil perkahwinan dengan Zabarina, pasangan ini mempunyai seorang anak lelaki berusia 7 tahun, dan ini adalah anak ke-4 Imuda secara keseluruhannya. -HarianMetro

Janna Nick dikecam hebat disebabkan filem Dunkirk!

Isnin, 24 Julai 2017

Kasihan Janna Nick kena kecam gara-gara memuat naik satu status kritikan bernada ulasan berkenaan filem dinanti ramai, Dunkirk. Janna terlalu jujur berkongsi perasaannya tentang filem itu di laman sosial sehinggakan ramai yang salah faham akan filem berkenaan.

Bagaimana hubungan Emma, Kamal buat masa ni?

Senyap je kan cerita pasangan dua merpati ni, Emma Maembong dengan Kamal Adli. Ada yang mengatakan yang mereka sudah berpisah dan ada juga yang mengatakan yang mereka tidak mahu menonjolkan sangat mengenai hubungan.

Dan ini jawapan Emma terhadap persaoalan yang timbul.

“Tiada perkembangan baru nak dikongsi mengenai saya dan dia. Kami masih bersama. Cuma pada ketika ini, masing-masing ingin memberi tumpuan untuk masa depan. Saya tak fikir soal kahwin lagi buat masa ini. Saya hanya ikut rentak hidup dan tiada tekanan”

“Jika diikutkan, orang pun sudah tidak hiraukan kisah huungan kami. Saya pernah mengeluarkan kenyataan, selagi tiada kenyataan rasmi atau status dikongsi di laman sosial atau saya sendiri bercakap mengenai kahwin, memang tiadalah,” jelasnya kepada Berita Harian Plus.

nak kecam warnakan rambut? Akim tak takut!

Orang kata kalau orang Muslim rambut dia diwarnakan memang sah kena kecam. Akim pula difahamkan mewarnakan rambutnya kepada warna perang bertujuan untuk single terbarunya, Lagu Untuk Laila

Menurut portal Bharian, Akim tidak takut dengan kritikan terhadap apa yang dia lakukan ini.
"Lumrahlah kita tidak dapat membuka mulut orang. Tetapi apa yang penting, saya tahu kenapa saya mewarna rambut kepada perang keemasan.

"Saya sangat teruja berkongsi kepada peminat muzik video lagu ini nanti,

"Lagu ini tercipta daripada idea dan strategi saya yang diceduk daripada kisah Laila dan Majnun yang terhalang angkara darjat.

"Zimie pula bertanggungjawab mencipta melodi untuk single terbaharu kami ini, " katanya.

Zizie Ezzete akhirnya hamil, yang lebih mengejutkan...

Akhirnya setelah penantian sejak 2009 berkahwin dengan Datuk Bung Mokhtar Radin, Zizie Ezette akhirnya hamil anak sulung. Paling mengembirakan kandungannya yang berusia 4 bulan itu merupakan anak kembar

Berita gembira ini dikongsi Zizie melalui Instagram miliknya semalam.
"Alhamdulillah, sekian lama menunggu, saya dikurniakan dua cahaya mata sekali gus.

"Doakan semoga kandungan ini selamat dan bayi berada dalam keadaan sihat.

"Sebenarnya kami ingin merahsiakannya sehingga memasuki trimester kedua, namun saya tidak dapat mengelak pasti sudah ramai dapat menghidu berita ini," luahnya


Lisa Surihani sedih tengok anak sulungnya

Ahad, 23 Julai 2017

Lisa Surihani sejak melahirkan bayi keduanya iaitu Yusof Leonne pada 23 April lalu mengakui sedih dengan gelagat anak sulungnya, Yahaira Leanne yang meragam apabila dia memangku untuk menyusukan Yusof, adiknya.
"Masa mula-mula dahulu dia memang sayangkan dan rapat dengan Yusof tetapi selepas dia melihat saya menyusukan adiknya, Yahaira mula berubah sikap.

"Dia sering menangis apabila nampak saya menyusukan Yusof dan meragam untuk mendapatkan perhatian saya dan suami.

"Saya tidak mahu Yahaira berasa sedih begitu kerana dia rasa seperti diketepikan.

"Situasi itu benar-benar buat saya patah hati kerana saya dalam dilema kerana perlu memastikan Yusof mendapat perhatian dan diberikan susu badan," katanya.

Bagaimanapun kata Lisa, dia melihat situasi itu sebagai satu proses pembelajaran untuknya dalam memastikan kedua-dua anaknya mendapat perhatian sama rata.

Kata Lisa, amat penting bagi ibu-bapa untuk membahagikan masa sama rata agar anak-anak yang masih kecil tidak berasa terabai.
"Secara perlahan-lahan saya mula belajar untuk membahagikan masa agar tiada di antara mereka merasakan seperti tidak penting dan mendapat kasih sayang sama rata.

"Walaupun sudah mempunyai cahaya mata tetapi dengan kehadiran Yusof saya sedar kaedah penjagaan dan mendidik anak itu tidak lagi sama dan perlu mengikut situasi mereka," jelasnya kepada mStarOnline.

Syafiq Kyle, Hannah Delisha berpelukkan (video)

Sabtu, 22 Julai 2017



Drama Mencintaimu Mr Photographer yang disiarkan sejak 3 Julai lalu mengundang padah apabila ia menimbulkan kemarahan orang ramai kerana adegan yang dipaparkan iaitu aksi berpelukan dilihat membelakangkan nilai murni seseorang Islam.

Karya adaptasi arahan Eyra Rahman lakonan Syafiq Kyle dan Hannah Delisha ini turut dikatakan tidak sesuai untuk tontonan seisi keluarga.

Eizlan Yusof tak kisah bakal isteri seorang janda..

Datuk Eizlan Yusof sudah membuka hati untuk mencari calon yang sesuai dijadikan pasangan hidup setelah dua tahun menduda. Soal status Eizlan tidak memilih sangat, muda atau janda, mana-mana boleh menjadi isterinya.

"Sekarang saya sudah mula keluar bersosial untuk berjumpa orang baharu. Insya-Allah kalaulah ada jodoh saya mahu kahwin dalam masa setahun dua ini.

"Masa saya sudah singkat jika ingin memulakan keluarga baru, ia mestilah dalam tempoh dua tahun ini sahaja. Jika tidak ada dalam tempoh dua tahun ini terpaksa lupakan sahaja,

"Bagi saya perkahwinan ada dua jenis iaitu dengan wanita muda yang mahukan keluarga baru atau berstatus ibu tunggal.

"Jika ibu tunggal tidak perlu tergesa-gesa kerana perkahwinan itu adalah atas dasar saling melengkapi antara satu sama lain," ujarnya.ujarnya kepada mStar Online.

Anak hafal al Quran, ini buat Norman Hakim

Jumaat, 21 Julai 2017


Norman Hakim mengakui anak sulungnya Mohamed Danish Hakim, 14 sudah menghafaz hampir keseluruhan kitab suci al Quran!

Norman mengakui berasa meremang bila mendengarkan bacaan anaknya itu yang sudah menghafaz 28 juzuk.

"Saya pernah diminta Danish untuk mengujinya dalam hafazan al-Quran kerana mahu berlatih sebelum menduduki peperiksaan di sekolah.

"Saya hanya baca mana- mana ayat secara rawak di dalam al-Quran tanpa dilihatnya dan dia dengan cekap menyambungnya selepas saya berhenti membaca.

"Meremang bulu roma saat saya lihat dia menghafaz ayat al-Quran itu dengan tepat sekali," katanya.


Katanya lagi, Danish bakal berangkat ke Turki pada Oktober depan untuk menyambung pengajian.



"Jika hendak diikutkan Danish akan berangkat pada Mei lalu tetapi saya serta Abby Abadi dan Memey agak emosi untuk melepaskan dia.

"Yelah, jika dia ke sana Mei lalu dan mengikuti pengajian selama 9 bulan sudah pasti kami tidak dapat menyambut raya bersamanya, justeru kami mintak ditangguhkan ke Oktober.

"Saya bangga kerana Danish antara 20 pelajar dari Malaysia yang terpilih untuk mengikuti pengajian bersama 400 orang pelajar lain dari seluruh dunia," ujar Norman lagi memetik AstroGempak.

Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish 'rindu'

Wah Fasha Sandha kini dah mula kedengaran rapat dengan seseorang jejaka dan difahamkan jejaka berkenaan sudah mula merindui Fasha.

Tapi sayangnya, Fasha enggan membalas ucapan itu, tapi bagi Fasha dia haru jual mahal kerana disebakan dirinya seorang wanita.

bukan bermakna mereka sudah bercinta, sebaliknya Fasha memberi sempadan dalam hubungan sekadar status teman rapat itu.

"Sebelum ini, saya ada cakap kami berkawan rapat dan belum ke arah bercinta. Cuma, sekarang fasa hubungan itu adalah sudah berani cakap rindu. Tetapi apabila dia kata rindu, saya tidak terus balas. Kenalah jual mahal sikit kerana kita ini wanita.

"Apa pun, sekurang-kurangnya ada teman istimewa untuk ucap selamat pagi dan selamat malam di aplikasi WhatsApp. Hendak kata hati saya sudah dimiliki pun belum lagi,

"Bagi saya anak-anak saya adalah keutamaan, melebihi segala-galanya. Syukur dia menerima anak-anak saya dengan baik," katanya kepada BharianOnline.

Buka tudung selesa bagi Fathia Latiff tapi....

Baru-baru ini gambar Fathia Latiff membuka tudung dengan seorang jejaka tersebar di media sosial. Ramai orang menganggap itu adalah kekasihnya.

Namun bagi Fathia, dia menafikan jejaka itu kekasihnya sebaliknya hanya selesa membuka tudung dengan keluarga sahaja

“Lelaki yang berada di sebelah saya itu bukanlah kekasih saya seperti didakwa netizen dalam satu portal hiburan yang memuat naik gambar terbabit. Dia adalah salah-seorang saudara saya. Waktu itu saya berada di majlis rumah terbuka ahli keluarga dan ramai saudara-mara turut hadir”

“Apabila berada di samping mereka, saya lebih selesa untuk membuka tudung. Percayalah gambar itu tidak menggambarkan diri saya sebenarnya. Ia juga tidak bermakna saya tidak mahu memakai tudung. Daripada mengecam, lebih elok mendoakan saya,” katanya kepada portal Malaysian Digest.

Menerusi laporan Harian Metro, Fathia turut memohon maaf andai tindakannya yang membuka tudung tidak disenangi peminat. Namun jelasnya lagi, beliau tidak mengetahui bagaimana gambarnya tidak memakai tudung ketika meluangkan masa bersama saudara boleh tersebar ke laman sosial.

Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI....

Dengar khabar yang Amar Asyraf bakal melakukan beberapa aksi intim dan ranjang. Namun itu semua untuk filem Blok 404 digandingkan dengan Nadia Brian.

Bagi Amar, dia tidak perlu meminta kebenaran isterinya, Arna Salleh untuk melakukan itu semua.

Tapi jelas Amar, dia membawa isterinya ke lokasi penggambaran filem itu untuk melihat sendiri dia melakonkan babak berkenaan walaupun Arna bukanlah seorang yang kuat cemburu.

"Saya sebenarnya tak takut isteri marah sebaliknya saya lebih bimbang kalau Nadia gagal melakukan babak itu memandangkan dia tiada pengalaman melakonkan adegan intim.

"Memang saya bawa isteri ke set penggambaran untuk tengok sendiri bagaimana saya melakonkan aksi itu, senang supaya tidak timbul isu lain.

"Alhamdulillah dia okey saja kerana dia tahu suaminya ini memang suka berlakon dan apa yang dilihatnya itu adalah semata-mata lakonan," katanya kepada mStar Online.

Kisah cinta Shuib, Sarah yang buat korang terharu nak sebak

Bukan main untung pasangan Shuib dengan Siti Sarah, siap ada orang buatkan mereka nurkilan kisah cinta mereka di laman Facebook. Nurkilan itu mendapat banyak like dan share kerana menyentuh hati bila dibacanya.

Bagi korang yang tiada Facebook, ini lah dia perkongsian tersebut. -Facebook Putera Nur Muhammad Raihan

Kenapa dengan gambar anak Rita Rudaini ni sampai buat dia bengang?

Khamis, 20 Julai 2017


Kasiahan Rita Rudaini, ada sahaja yang tak kena bila dia memuatnaik gambar, terbaru soal rambut anaknya. Airit Qaqa Arjuna yang panjang menjadi persoalan dan kritikan.

Mungkin niat individu tersebut yang mungkin menegur tidak kena dengan caranya mengundang pula pelbagai reaksi daripada pengikut Instagram Rita, sebaliknya beliau pula yang dikecam beramai-ramai.

Engku Emran, Laudya Cynthia Bella pergi open house Amy Search (6 gambar)

Janna Nick rapat dengan Fattah Amin?

Dengarnya Janna Nick sering bersama dengan Fattah Amin di lokasi set pengambaran. Namun tidak diketahui sejauh mana keintiman mereka walaupun hanya digandingkan bersama untuk drama Coffee Princess.

Belum ada hastag lagi yang dicipta buat masa ini untuk mereka berdua.

“Bila timbul isu Fattah akan jadi hero drama tersebut, tidak dinafikan saya turut dikaitkan dengan dia sehingga ramai yang bimbang terjebak dengan cinta lokasi selepas wujudnya fenomena Lofattah dan Fattzura. Saya jamin cinta lokasi itu tidak akan terjadi”

“Bukan hendak cakap besar, kalau benar ia hendak terjadi, sudah lama saya terjebak dengan cinta lokasi. Lebih baik mengelak, tidak kisah siapa hero yang akan bersama saya dalam drama itu, saya tidak ada masalah untuk menjalankan komitmen dalam lakonan,” katanya kepada Utusan Mingguan.

Diana Rafar hamil anak ke-2 (9 gambar)

Diana Rafar yang kini hamil lapan bulan berharap dikurniakan anak perempuan selepas memiliki anak lelaki, Kashfi Haiqal yang kini berusia tujuh tahun.

Diana berkata, orang sekeliling menjangkakan dia mendapat anak perempuan selain keluarga dan sahabat yang turut mendoakan impiannya itu tercapai.

Bagaimanapun, Diana mengakui belum mengetahui jantina anak dalam kandungannya meskipun selepas beberapa kali menjalani ujian imbasan kehamilan.

Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula..

Wah dah lah dulu ada nama gabungan diantara Neelofa dengan Fattah Amin menjadi Lofattah, kemudian Fattah dengan Nur Fazura, Fatzura, kini yang terbaru gandingan Alif Satar dengan Neelofa dengan nama hashtag #Alofa untuk drama yang dibintangi mereka tidak lama lagi, Red Velvet.

Alif yang ditemui memberitahu sangat teruja berkerjasama dengan Neelofa dan tidak kisah jika hashtag gabungan namanya bersama Neelofa digunakan kerana hak peminat.

“Itu adalah hak peminat kerana saya tidak boleh menghentikan mereka daripada melakukannya. Lagi pun itu hanyalah sekadar hashtag dan ia tidak ada membawa maksud apa-apa pun.

“Sekurang-kurangnya dengan adanya hashtag itu akan memudahkan orang ramai untuk bercakap mengenai drama tersebut. Jadi saya tidak ada isu, nak letak…letaklah kerana jika dilihat pada sudut positif ia akan memberikan banyak kebaikan kepada drama tersebut,” jelas Alif memetik AstroGempak.

Adik kandung Nabila Huda yang korang tak tahu (5 gambar)

Rabu, 19 Julai 2017

Amy Search baru sahaja melangsungkan majlis harijadinya. Beliau berkongsi foto sambutan majlis tersebut di laman Instagramnya. Namun apa yang menarik perhatian netizen ialah gambar mesra Amy Search bersama seorang gadis cantik yang dikatakan anak kandungnya.

Anak gadis Amy Search, Irisha yang kini berusia 20 tahun yang kini menetap dengan ibunya di Houstan, Texas dan jarang bertemu bapanya, Amy Search selepas bercerai ketika Irisha masih kecil.

Irisha dan Nabila Huda adik-beradik berlainan ibu. Ibu Irisha adalah isteri ketiga Amy Search. -sumber

Lagu macam ayam!, ini reaksi DS Vida..

sebelum ni penyanyi Jalil Hamid terkenal dengan lagu Ayam, kali ini jutawan kosmetik, Datuk Seri Hasmiza Othman atau Vida turut mendapat tempias yang sama kerana haiwan tersebut.

I Am Me ke ayam mi? Itu antara persoalan netizen yang sudah menonton klip video single pertama Vida yang dilancarkan pada Jumaat lalu.

Serina dan suaminya dah berbaik ke tu?

Selepas memuat naik foto Serina bersama anak-anak serta suaminya, Gavin Edward O’luanaigh di akaun Instagramnya semalam, ramai yang beranggapan pelakon Serina Redzuawan sudah berbaik semula dengan Gavin. Ini kerana, mereka kelihatan penuh dengan senyuman diwajah mereka seakan tiada sebarang kemelut rumah tangga yang berlaku.

Namun sebaliknya buat Serina..
"Selepas saya muat naik gambar tersebut, memang ada komen pengikut yang beranggapan kami sudah berbaik dan tidak akan bercerai. Tetapi, hakikatnya tidak seperti itu. Gambar tersebut diambil ketika kami sekeluarga berada di sekolah anak-anak bagi menghadiri aktiviti yang dianjurkan pihak sekolah." -kata Serina