Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Zizan Razak dedah kenapa Polis Evo 2 ditangguhkan!

Sabtu, 24 Jun 2017

Polis EVo yang mengutip RM18 juta sebelum ini masih belum ada sebarang khabar untuk menjalani penggambaran arahan Ghaz Abu Bakar untuk filem ke-2 nya. Terbaharu pelakon utamanya, Zizan Razak berkata, mereka akan memulakan penggambaran selepas sambutan Aidilfitri nanti.

"Beberapa kali tarikh penggambaran ditunda bukannya sebab apa tetapi Ghaz seorang yang sangat teliti dalam apa dilakukannya.

"Dia ingin memberi yang terbaik bukan sahaja dari segi jalan cerita dan barisan pelakon tetapi juga lokasi dan persediaan pra-produksi yang mantap," katanya memetik portal mStarOnline.

Akhirnya Sam dedah wajah anaknya..

Wak Doyok dikecam riak dan takbur!


Menerusi sebuah entry di Twitter miliknya @Wak_Doyok pada 19 Jun lalu, pengacara itu pada mulanya berkongsi sekeping gambar katalog butang baju Melayu ribuan ringgit yang menjadi pilihannya.

Malah, Wak Doyok turut memuat naik sekeping gambar dia memakai butang baju Melayu bernilai RM33,000 apabila peminat bertanyakan harga yang bernilai sama dengan sebiji kereta.

Namun akibat daripada tindakan beliau ini, dia mendapat kecaman pulak sebaliknya.

Che Ta dapat kereta percuma, nombor plat pun ekslusif!

Dengar khabar yang Rozita Che Wan atau Che Ta telah menerima sebuah kereta berjenama Haval H2 sekaligus menjadi duta untuk jenama keluarann kenderaan dari China berkenaan di Malaysia.

Mengikut info lain harga yang ditawarkan kereta berkenaan sekitar dari RM89,000 sehingga RM102,000.

Lebih menarik kereta tersebut diberikan dengan nombor pendaftaran istimewa dari Perlis, 'RQ2174', bermaksud Rozita.
"Alhamdulillah saya tidak menyangka dapat sebuah kereta dengan nombor pendaftaran nama saya sendiri. Haval bukan jenama asing bagi saya dan saya mengikuti perkembangan kereta itu sejak dilantik menjadi duta,

"Tentang harga nombor pendaftaran itu diuruskan oleh pihak Haval," ujarnya memetik mStarOnline

Uqasha Senrose dah bertudung semula?

Jumaat, 23 Jun 2017


Tindakan aktor Fikry Ibrahim memuat naik gambarnya bersama Uqasha Senrose yang lengkap bertudung di Instagram miliknya mendapat reaksi positif daripada peminat-peminat aktres itu.

Ada menyangka Uqasha sudah kembali menutup auratnya namun gambar itu sebenarnya ketika berada di set penggambaran drama bersiri Hero Seorang Cinderella.

"Nenek Gua Tak Sekejam Nenek Lu Bro!" -Sharifah Amani

Baru-baru ini Sharifah Amani dikatakan bengang dengan pengikutnya kerana mengecam/mengkritik pakaian yang dipakainya. Sharifah ketika itu menggayakan baju kurung Kedah yang dipadankan dengan seluar jeans koyak.

"Kurung Kedah top, ripped jeans, jet black hair and Timberlands."

Ramai yang mengsyorkan agar pelakon ini berpakaian baju kurung daripada baju yang tidak ada kaitan dengan budaya Malaysia.

Nora Danish buat kejutan Hari Raya ini

Dengar khabar Nora Danish buat kejutan Raya tahun ni, bukan bab dia mengandung lagi ke ape, cuma dia bakal menyambut Hari Raya nanti dengan bekas mertuanya Tan Sri Ramli Ngah Talib dan Puan Sri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah dengan menganggap mereka sebagai ibu-bapanya.

Malah kata Nora, anaknya Putra Rayqal Ramli sangat rapat dengan datuk dan neneknya itu.

"Menziarahi bekas mertua adalah perkara harus dibuat setiap tahun kerana saya sudah anggap mereka seperti keluarga sendiri.

"Rayqal pula memang rapat dengan mereka jadi tiada sebab kenapa saya tidak boleh melawat walaupun saya sudah berpisah dengan anak mereka," katanya.

Mia Sara kini makin jelita, ada orang bagi alat pick-up line!

Pada tahun-tahun yang lalu, Mia Sara sering dipuji kerana keletahnya yang comelnya berlakon. Namun, tanpa disangka kini selepas tidak muncul lama di kaca TV, Mia semakin meningkat remaja.

Penampilannya kini dilihat semakin bergaya dan matang dari usianya. Malah, ramai ada yang memuji Mia semakin jelita.

Mungkin juga kerana Mia mempunyai jenama tudungnya sendiri iaitu Mia Couture yang membuatnya semakin peka dengan cara bergaya dan juga fesyen.

Akhirnya jawapan Neelofa tak menjadi host untuk Fattah-Fazura didedahkan..

Susulan daripada gosip yang menular yang dikatakan Neelofa enggan bersemuka dengan Fattah dan Fazura, pihak Astro semalam mengesahkan pasangan pengacara MeleTOP, Neelofa dan Nabil Ahmad kini sedang bercuti selama dua minggu bersempena sambutan Aidilfitri.
"Dari awal lagi mereka telah menyatakan hasrat untuk bercuti sepanjang tempoh tersebut kerana sudah merancang untuk menunaikan ibadah umrah.

"Oleh yang demikian, pihak produksi MeleTOP sudahpun membuat perancangan untuk mengundang Siti Nordiana dan Imam Muda Ashraf sebagai hos jemputan bagi menggantikan ketiadaan Nabil dan Neelofa untuk episod yang disiarkan pada 20 Jun lalu," kata Ketua Saluran Melayu Astro, Raqim Ahmad memetik portal mStarOnline

Menerusi beberapa episod sebelum ini juga, Neelofa yang juga sudah memberitahu akan menunaikan ibadah itu pada Ramadan ini. Bagaimanapun, difahamkan terdapat masalah mahram menyebabkan hasrat Neelofa untuk menunaikan ibadah itu terpaksa ditunda buat masa ini.

Hos pada malam itu digantikan dengan penyanyi Siti Nordiana, sementara Imam Muda Asyraf menggantikan Nabil Ahmad.

Gosip! Inikah kekasih Kilafairy, seorang artis baru katanya...

Khamis, 22 Jun 2017

Benarkah gosip ini? ada seorang pemerhati hiburan tempatan telah memberikan maklumat mengenai hal berkenaan, tapi kalau betul, baguslah kan, semoga cepat-cepat kahwin.

Khabarnya faeez ikhwan, 27, drummer dramabandmy yang famous dengan lagu raya terbarunya 'segalanya lebih bermakna'. dengan kilafairy, 25, sedang bercinta, khabarnya sekarang ramai orang yang nampak kilafairy selalu berada di mana mana konsert2 atau show2 kumpulan dramaband, begitu juga dengan faeez ikhwan, drummer kumpulan dramaband dikatakan selalu juga berada di show2 ataupun photoshoot kilafairy, mereka berdua juga sering dilihat oleh peminat dan orang awam makan dan berhibur bersama di mall mall kuala lumpur, dan dikhabarkan juga kilafairy bakal melangsungkan pertunangan tak lama lagi dengan faeez ikhwan selepas raya tahun ini, tahniahh!!!!. Tapi sebelum ni dah ada dengar gosip faeez ikhwan dengan rea koolfm dah, sumber berita ini juga banyak dikhabarkan oleh teman teman baik kilafairy dan teman teman baik faeez ikhwan sendiri, boleh harian metro siarkan berita ini untuk mendengar penjelasan kedua dua belah pihak? " email daripada orang yang dikenali sebagai Dila

PANAS! Fasha Sandha hentam Nedim pulak..

Nampaknya kisah 'pergaduhan' diantara pihak Nora Danish dengan Fasha Sandha masih terus belum ada titik noktah. Terbaru isteri Nora Danish, Nedim ada memuatnaik gambar atau status yang menyatakan seseorang dengan anaknya, namun Nedim tidak menyatakan secara terang-terangan siapa orang berkenaan.

Hal ini membuatkan Fasha yang sebelum ini ada memberikan pengakuan anaknya terkena luka dibahagian kepala, telah membidas kenyataan Nedim itu seperti menyindirnya.

Adakah ini kekasih Fathia Latiff


Menurut Miss K daripada portal AstroGempak, ada rakan beliau yang melihat Fathia Latiff begitu mesra dengan seorang lelaki yang segak dan berkepala botak di sebuah kedai makan. Malah, lelaki itu dikatakan adalah invidu yang sama dimana foto beliau dimuat naik oleh Fathia di Insta Stories.

Neelofa tak jadi host masa Fattah-Fazura datang MeleTop?


Gara-gara tidak muncul dalam program hiburan popular MeleTOP malam Selasa, hos rancangan itu, Neelofa dikecam netizen yang menganggap dia tidak profesional untuk bertentang mata dengan tetamu episod itu, Fattah Amin dan Fazura.

Netizen khususnya peminat gabungan pelakon Hero Seorang Cinderella yang digelar Fattzura itu mempersoalkan tindakan Neelofa sebagai sengaja tidak mahu bertemu pasangan itu.

Hos pada malam itu digantikan dengan penyanyi Siti Nordiana, sementara Imam Muda Asyraf menggantikan Nabil Ahmad.

Nabil ketika ini mengerjakan umrah di Makkah.

Selain itu, akaun Instagram @Meletop turut dihujani lebih 50,000 komen yang memberikan reaksi dan pendapat kerana tidak berpuas hati atas sikap Neelofa itu.

Bagaimanapun, pada episod minggu lalu, Neelofa dan Nabil ada mengumumkan bahawa kedua-dua mereka akan cuti bekerja bagi mengerjakan ibadah umrah namun difahamkan Neelofa ketika ini masih lagi berada dalam negara.

Sementara itu, gandingan pertama kali Siti Nordiana dan Imam Muda Asyraf turut menjadi perhatian penonton. -mStarOnline

Berita mengejutkan dari Raja Farah mengenai anaknya..

Kasihan dekat Raja Farah dah nak Hari Raya, maka ditimpa musibah, semalam diberitahu yang dia mengalamai keguguran kandungan anak ke-2 berusia dua bulan.

“Emosi saya memang tidak stabil ketika berdepan ujian berkenaan. Kini saya berusaha mendapatkan semula semangat yang hilang. Maklum saja, inilah pengalaman pertama saya berdepan kesedihan sedemikian. Jika diikutkan, sejak awal kehamilan lagi saya mengalami pendarahan tanpa henti”

“Doktor turut memaklumkan, saya mungkin berdepan keguguran menerusi kehamilan kedua ini. Boleh dikatakan, saya juga seperti sudah bersedia sebenarnya. Cuma, tidak sangka pula saya mengalaminya pada ketika kita semua hendak menyambut sambutan Hari Raya tak lama lagi”

“Malam tadi, sejurus mendapat tahu keguguran, saya terpaksa menutup gerai jualan lebih awal. Selepas menghubungi doktor, beliau menyarankan saya ke hospital di Petaling Jaya untuk mendapatkan rawatan,” jelasnya kepada Berita Harian Online berhubung dengan perkara itu.

Memey Suhaiza berniqab, ini reaksi follower nya

Rabu, 21 Jun 2017

Keith Foo dedah wajah Skylar, mancung hidung, lebat rambut! (5 gambar)

Berang anak luka kecil, ini luahan Fasha Sandha sebagai seorang ibu (mesti baca)



Menerusi dua entri terbaru di akauan Instagram miliknya, Fahsa meluahkan rasa kecewanya selepas mendapati ada kesan luka dan lebam pada wajah anaknya, Puteri Raysha Jemyma, 2.

Masih Ingat Preity Zinta Artis Wanita Paling Cantik Bollywood? (8 gambar)

Jangan terkejut beruk melihat 12 gambar terbarunya pada usia 41 Tahun yang anda pasti terkejut. Preity Zinta, 40, dikhabarkan bakal mendirikan rumah tangga awal tahun depan.

Menurut laporan Bollywoodlife, Preity kini berpacaran dengan seorang jejaka Amerika Syarikat, Gene Goodenough.

Preity bertemu Gene, 30, seorang penganalisis kewangan di Los Angeles ketika pelakon itu sedang bercuti di negara Uncle Sam, beberapa tahun lalu.

Yang menariknya, ramai peminat sukakan kombinasi nama Preity apabila digabungkan dengan nama keluarga bakal suaminya yang dianggap sangat unik iaitu Preity Goodenough.

Sampai nak terbatal puasa tengok Aedy Ashraf? (15 gambar)

Wah dengarnya sampai ada yang risau terbatal puasa tengok pelakon Aedy Ashraf yang pernah membintangi filem tentang bulan. Dulu tak pandai nak fesyen sangat, sekarang memang cair leleh tengok, kalah pelakon popular zaman kini.

Indah Ruhaila putus tunang, puncanya?

Selasa, 20 Jun 2017

Indah Ruhaila mengakui dia sudah memutuskan tali pertunangannya baru-baru ini. Dia mengikat tali pertunangan dengan seorang pengurus akaun seminggu sebelum memasuki program Akademi Fantasia 2013 lalu.

Namun Indah menafikan putusnya pertunangan mereka berpunca dari pihak ke-3
"Susah untuk saya komen tentang perkara ini kerana ia akan melibatkan keluarga dan banyak hati yang perlu dijaga. Jadi, biarlah saya selesaikan secara baik dahulu sebelum beri sebarang kenyataan.

"Insya-Allah, saya akan beri jawapan dalam masa terdekat,

"Masalah hubungan kami itu tiada kena mengena dengan orang ketiga. Saya tidak mahu memberitahu atau cerita perkara ini kepada umum kerana ia terlalu peribadi.

"Apa yang saya harapkan agar semua peminat mendoakan yang terbaik tentang hubungan kami," ujarnya kepada mStar Online.

Keadaan Cico yang mengejutkan, sampai sedih Uji Rashid


Penyanyi veteran, Uji Rashid memberitahu bahawa ada pihak yang telah menganiaya anaknya Cico Harahap sehingga jatuh sakit dan sukar untuk bercakap.

Namun Uji berkata, dia reda dengan ketentuan takdir ini walaupun tidak mengetahui niat sebenarnpihak tersebut sehingga menganiaya anaknya sedemikian rupa.
“Ini takdir dan ketentuan Allah. Cico dianiaya dan saya reda,” katanya.

Dakwaan Uji mengatakan anaknya telah dianiaya adalah apabila telefon bimbitnya turut dirosakkan dan direndam di dalam asid sehingga merosakkan bahagian dalam telefon bimbit tersebut.

Katanya lagi, kejadian berlaku pada malam 25 Disember tahun lalu selepas Cico keluar untuk bertemu dengan rakan-rakannya.
“Saya sukar nak cakap apa yang berlaku kerana tiada di tempat kejadian. Saya difahamkan pihak terbabit meletakkan sesuatu dalam minumannya.

“Saya juga tidak pasti siapa yang menghantarnya pulang. Bukan cara elok tapi dia ditinggalkan dekat pintu dan Cico merangkak masuk ke dalam rumah,” katanya.
Selepas kejadian pada malam itu, Cico dibawa untuk mendapatkan rawatan di hospital dan selain itu juga dia telah menjalani perubatan Islam dan kini Cico dikatakan semakin pulih cuma dia berasa sakit apabila mahu berbicara.

Menurut Uji lagi, pada awal kejadian ini, Cico tidak kenal ibunya dan juga anaknya yang berusia lapan tahun, Rindu Nur Fitrah.
“Kami bagi dia minum air zam zam, air bacaan yasin dan air penawar yang diberikan oleh orang. Kami juga minta tolong pada mereka yang sudi membantu,” katanya.
Walau bagaimanapun Uji berkata, sebelum ini dia enggan membuka mulut tentang perkara ini kerana tidak mahu ada pihak yang tersalah tafsir mengenai keadaan yang menimpa Cico. -sumber HarianMetro

10 Selebriti Terkaya Di Malaysia 2017

Akhirnya Mira Filzah jelaskan perasaannya kepada Zizan.. (jeng3)

Teka teki gosip percintaan antara Mira Filzah dan Zizan Razak akhirnya terjawab. Sebelum ini banyak foto mesra mereka bersama yang dimuat naik ke media sosial dan ramai yang membuat spekilusi yang mereka hangat bercinta.

Akhirnya semalam Mira Filzah tampil memberitahu kisah sebenar perasaan cinta terhadap Zizan itu.
Maaf, cinta saya pada waktu ini bukan pada Zizan, bukan juga pada lelaki lain. Tak mungkin saya bercinta pada waktu sebegini kerana saya lebih selesa solo begini. Lagipun, saya tidak mempunyai waktu yang banyak untuk bercinta. Masa saya banyak dihabiskan dengan bekerja semata-mata. Selebihnya bersama keluarga tersayang.

Kalau pun ada pihak yang mahu saya bercinta dengan Zizan, perkara itu tidak mungkin berlaku. Saya selesa berkawan saja, tidak lebih daripada itu." kata Mira memetik Utusan

Suami 'gatal', Adira pula dikecam

Walaupun ramai yang tidak menerima jika Datuk Red berkahwin lagi oleh segelintir ramai pihak, namun bagi isteri beliau, Adira AF adalah orang pertama yang menerima tempias kritikan itu.

Namun Adira jujur mengakui, jika Datuk Red berkahwin lagi mungkin ianya 'karma' buat dirinya kerana merampas suami orang
“Apabila kejadian seperti itu berlaku, kesannya adalah kepada saya. Orang akan kata padan muka dan gelak kepada saya. Saya bukan nak salahkan suami. Bukan saya tidak percaya, saya percaya dia boleh jaga diri,cuma apabila berlaku begini, nama saya yang dikaitkan sama”

“Apa yang negatif semua pergi kepada saya, itu yang buat saya sedikit terkilan. Memang tidak mati kalau kena kata-kata negatif sebegitu, tetapi saya masih ada keluarga dan masih ada mak. Apabila mereka kata bukan-bukan, seolah-olah saya ini jahat sangat,” jelasnya kepada akhbar Kosmo!

Hadiah paling MENGEJUTKAN dari Fizz Fairuz buat Almy Nadia (KO MAMPU?)

Isnin, 19 Jun 2017

Fizz Fairuz pada hujung minggu lalu telah memberikan kejutan buat isterinya bersempena hari jadinya tak lama lagi. Almy Nadia turut meluahkan rasa syukur dan berterima kasih dengan hadiah sebuah kereta mewah jenama yang sama Toyota Vellfire yang berharga lebih RM200,000.00!

"Encik suami buat kejutan hari ini, katanya kereta sewa tapi tengok nombor plat..., katanya hadiah hari jadi kerana sepatutnya keluar pada hari jadi saya. Usaha keras encik suami beberapa tahun. Terima kasih sayang," tulis Almy.

Ucapan Hari Bapa 'sweet' dari Nabila Huda untuk bapanya..

Nabila Huda semalam telah memuatnaik beberapa keping gambar bersama bapanya, Amy Search bersempena meraikan sambutan Hari Bapa di laman Instagram miliknya.

Ada netizen menyifatkan wajah Nabila ketika itu seperti iras anaknya, Keisya Laila yang bersia tujuh tahun.

Nabila dalam kapsyennya menerusi instagram @kupu_kupu berbunyi,
"Biarpun ini adalah kehidupan yang telah dipilih untuk kita berdua teruskan hidup, dekat atau jauh, tidak pernah ianya berlalu tanpa saya memikirkan tentang kamu. Dan saya saya harap hati awak juga sebegitu. Selamat Hari Bapa, Papa!" tulisnya.

Rita Rudaini dedah sebab kenapa restoran miliknya ditutup!

Sebelum ini, Rita Rudaini ada membuka perniagaan restoran yang diberi nama Rumah Kueh dimana konsep restorannya dengan menjual kuih tradisional yang sukar didapati di bandar Kuala Lumpur.

Namun memetik portal mStarOnline, khabarnya restoran milik Rita itu sudah pun menutup sepenuhnya restoran selepas setahun ia beroperasi.

Menurut Rita, beliau mengambil keputusan untuk menutup Rumah Kueh kerana ia tidak mendapat sambutan.
Sebenarnya keputusan saya menutup restoran itu bukan kerana ada apa-apa masalah sebaliknya kontrak menyewa premis itu sudah pun tamat baru-baru ini.

Antara alasan lain saya tidak menyambung kontrak kerana pelanggan tidak ramai memandangkan kawasan itu bukannya tumpuan orang kerana ia masih baru.

Biasalah lelaki memang gatal, saya faham! - Datuk Red

Isu 'screenshot' perbualan mesej Instagram diantara Datuk Red atau Datuk Seri Adnan dengan seorang gadis baru-baru ini, tidak mengoyahkan semangat kelakian Datuk Red.

Datuk Red malah tidak membantah dan mengecam pihak yang kurang senang dengan dirinya.
“Itulah, salah seorang staff saya ada tunjukan screenshot pasal cerita tu. Apa yang boleh saya katakan cerita itu memang benar terjadi. Saya percaya, ini mesti kerja-kerja ‘nakal’ staff saya. Buat pengetahuan ada dua orang staff yang memang tahu kata laluan akaun Instagram dan Facebook saya”

“Biasalah lelaki memang gatal, saya faham, ada masa mereka ni memang nakal sikit. Tetapi setelah gadis tersebut berikan gambarnya dan kami rasa ia agak tidak ada apa yang menarik jadi kami pun tidaklah panjangkan cerita dan habiskan di situ sahaja,” katanya kepada Media Hiburan.

Sekitar majlis berbuka Puasa Astro (22 gambar)

Isu 'buka aurat' tidak disengajakan! - Zul Ariffin

Sabtu, 17 Jun 2017

Percutian beberapa minggu lalu Zul Ariffin di Sepanyol dengan memakai seluar pendek mendapat kecaman dan kritikan. Kini Zul tampil memberitahu wanita-wanita yang meminati dirinya bahawa ianya tidak disengajakan dan meminta maaf kerana terlepas pandang soal Aurat.

“Gambar itu tidak sengaja, saya memang selesa berseluar pendek. Saya akui saya terlepas pandang hal tersebut, saya minta maaf saya tahu benda itu melibatkan aurat dan saya tidak berniat untuk menayang aurat saya”

“Tapi saya tidak akan padam gambar tersebut kerana ia kenangan ketika saya bercuti, saya suka gambar itu. Walaubagaimanapun, saya berterima kasih kerana menegur saya dan saya tidak akan terlepas pandang lagi. Saya tahu dosa dan pahala,” jelasnya kepada m Star Online.

Berita mengejutkan dari Shima Anuar

Ini berita baru yang diterima dimana pelakon Shima Anuar, berkongsi berita dirinya kini disahkan hamil dua bulan. Shima juga mengakui mengalami alahan teruk pada peringkat awal kehamilannya.

Shima berkata beliau dan suami tidak merancang dalam soal cahaya mata, namun sememangnya menantikan rezeki untuk menambah ahli keluarga secepat mungkin.

Tangan buat ape tu? Dab..? 🤔 #LilSS

A post shared by Shima Anuar Official Account (@shimaanuar) on



"Saya pada mulanya melakukan sendiri ujian kehamilan di rumah, namun keputusannya negatif. Begitupun selepas dua minggu, ia bertukar menjadi positif. Saya kemudian ke hospital untuk mendapatkan pengesahan daripada doktor pula.

"Tidak lama selepas itu, saya dan suami turut berjumpa doktor pakar bagi mendapatkan nasihat lebih lanjut mengenai kandungan.

"Alahan kehamilan pertama ini juga sangat teruk sehingga membuatkan saya jadi lemah dan terbaring saja. Semua makanan yang saya makan pula akan keluar semula, malah minum air pun membuatkan saya muntah," katanya memetik BH Online.

Apa yang tak kena dengan gambar ini eh?

Jumaat, 16 Jun 2017


Neelofa dan Fattah Amin bergambar bersama di suatu majlis, nak tahu apa yang tak kena dengan gambar diatas ni? baca komen di bawah ini..

PANAS! suami Adira nak kahwin satu lagi?


Dengar cerita panas yang suami kepada Adira AF iaitu Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali dengan gelaran Datuk Red dikatakan berbual mesra bersama seorang wanita di Instagram.

Gambar screenshot itu juga turut mempunyai wajah Datuk Red sendiri selain dakwaan bahawa perbualan tersebut sebenarnya sudah terjadi sebelum Adira beranak lagi.

Bukti Erra Fazira, Shahir sah bercinta (3 gambar)


Sebelum ini hanyalah gosip dan kata-kata sahaja, akhirnya Ahmad Shahir dan Erra Fazira tampil dengan pakaian sedondon di dalam sebuah majlis berbuka puasa bagi meraikan anak-anak dari Rumah Anak Yatim Fatimah Az-Zahra di Melaka.

Gambar ini sendiri dimuatnaik oleh Shahir di laman sosial Instagram miliknya. Namun yang menjadi perhatian pengikutnya, pasangan itu yang kelihatan malu-malu apabila gambar mereka dirakamkan ketika duduk di meja makan.

Berita mengejutkan dari Hafiz Suip

Sangat mengejutkan apabila dikhabarkan lebih setahun mendirikan rumah tangga, akhirnya penyanyi Hafiz Suip, 27, dihadiahkan dengan berita gembira apabila mendapat tahu isterinya, Nureffy Jasreel Abdullah sudah hamil.

Memasuki usia kandungan 11 minggu, Hafiz berkongsi kegembiraan tersebut menerusi satu rakaman video yang dimuat naik di laman Instagram semasa mereka sedang melakukan pemeriksaan kandungan di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM).

Kembar Fazura yang sebijik rupanya (12 gambar)

Khamis, 15 Jun 2017

Nur Syazana Romli yang turut menumpang tuah Fazura gara-gara mereka dikatakan seiras dan seterusnya ia menjadi tular di media sosial. Syazana, 19, turut disapa sebagai Nura Medina iaitu nama watak Fazura dalam drama Hero Seorang Cinderella.

Yana Samsudin buat kejutan soal anaknya..

Dapat tahu yang Yana Samsudin yang kini sudah memiliki cahaya mata sulung Aisy berusia 10 bulan mengakui dia berkeinginan untuk hamil sekali aka anak ke-2. Walaubagaimanapun, doktor menasihati Yana agar hamil lagi setidak-tidaknya selepas Aisy berusia 2 tahun.

"Meskipun anak saya baru berusia 10 bulan, tapi keinginan untuk menimang cahaya mata kedua itu membuak-buak. Tapi baru-baru ini ketika berjumpa dengan doktor, dia menasihatkan saya supaya seelok-eloknya hamil selepas anak saya berusia dua tahun kerana saya melahirkan anak pertama secara pembedahan.

Lagipun, Mateen masih menyusu badan sepenuhnya dan kelihatan seperti sukar untuk putuskannya jika saya hamil dalam masa terdekat nanti. Jadi saya fikir lebih baik beri masa untuk Mateen dahulu sebelum lahirkan anak kedua nanti." kata Yana memetik AstroGempak

Amar Baharin tayang baby bump Amyra Rosli (3 gambar)



Amar Baharin baru-baru ini ada memuat naik gambar isterinya, Amyra Rosli yang kelihatan cukup berseri-seri dengan keadaannya kini yang sedang hamil. Lebih menarik perhatian netizen ialah baby bump Amyra yang semakin membesar.

Johan disaman Polis kerana memandu laju, Tapi alasan diberikan TAK MASUK AKAL !

Siapa tak kenal Johan kan. kali ni Johan memang betul-betul buat hal la. Johan disaman Polis kerana memandu laju, namun alasannya sangat mengejutkan netizen.

Produk kena hina, ini luahan hati Kak Ogy


Fauziah Ahmad Daud atau Ogy  kecewa dengan tindakan seorang nitizen yang memuat naik status menghina produk terbitannya dan kariernya di laman sosial Instagram miliknya.

Ayat yang berbunyi ‘Klu boleh elak kan dr makan air tangan retis... Masa muda mengangkang sana sini, bila tua dah xde punca pendapatan mula lah berjualan, sambal bodoh taruk nama lagend... Air tangan tu jng la bg ank2 mkn’ yang ditulis individu dikenali sebagai ezaieyda itu dimuat semula Ogy di Instagramnya dan mendapat perhatian banyak pihak.

“Selama ini saya hanya berdiam diri dengan cakap-cakap orang. Kali ini, saya tidak mampu bersabar lagi. Sebab itu, saya ‘screen shot’ komen penghinaan hamba Allah itu di Instagram saya sekali gus meminta pandangan netizen mengenai perkara itu.

“Terus-terang, saya sangat terhina dengan perkataan ‘mengangkang’ yang dilabel hamba Allah itu pada golongan artis tanah air. Bagi saya ia satu fitnah yang sangat besar kerana membabitkan maruah anak seni.

“Saya juga ingin bertanya hamba Allah itu, apa buktinya dia menuduh dan memfitnah kami sedemikian rupa? Adakah dia sendiri melihat perbuatan itu dengan matanya sendiri sehingga dia menjatuhkan hukuman sebegitu?,

“Saya lebih hormat orang yang tidak berpuas hati dengan saya tetapi berjumpa secara berdepan. Sebagai artis, saya percaya bukan semua orang suka kita.

“Namun, penghinaan hamba Allah itu bukan ditujukan kepada saya secara individu tetapi membabitkan anak seni secara umum. Rata-rata komen yang saya terima menyokong saya daripada belakang.

“Sepanjang empat tahun mencari rezeki yang halal untuk menyara keluarga dengan perniagaan ini, belum ada komen yang tidak baik mengenai produk yang dikeluarkan termasuk dalam kalangan wanita hamil,” kata Ogy memetik HarianMetro.

Rita Rudaini tidak pernah bawa anak-anaknya ke Bazar Ramadan

Rabu, 14 Jun 2017


Dengar khabar yang anak-anak Rita Rudaini tidak pernah menjejakkan kaki ke bazaar walaupun masing-masing sudah pun berusia lapan dan enam tahun.
“Saya teringin nak bawa anak-anak ke bazar bagi memperkenalkan mereka keseronokan bulan Ramadan di mana pelbagai makanan dijual di situ. Mungkin jika mereka sudah besar sikit baru saya berani bawa mereka”

“Mereka tidak pernah ada pengalaman itu, bukan kerana saya tidak mahu bawa tetapi bimbang keselamatan memandangkan bazar ramai orang dan saya tiada pembantu untuk mengawal mereka,” katanya kepada m Star Online.

Ainul Aisyah dedah wajah buah hati barunya.. (4 gambar)

Jejaka yang bersama Ainul Aisyah di laman sosial miliknya baru-baru ini telah menimbulkan persoalan siapakah gerangan lelaki ini. Memetik portal mStarOnline, Ainul berkongsi status sebenar gambar lelaki dikenali sebagai Khalid Redzuan itu di Instagramnya.

Dikatakan dapat gelaran Dato di Pagar, ini jawapan pedas Boy Iman

Kasihan dekat Boy Iman ni, ada sahaja kecamana yang diterima olehnya atas sebab-sebab yang dikatakan mengambil jalan 'short-cut'. Baru-baru ini berita Boy Iman menerima Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP) diputar belitkan dan dikecam kerana hanya bergambar di pagar istana.

Boy Iman memberitahu beliau menerima gelaran Dato itu pada 24 Mei lalu dan turut menjelaskan sebab mengapa beliau bergambar di hadapan pagar istana.

Inilah nama anak sulung Saharul Ridzwan..


Saharul Ridzwan, menganggap Ramadan kali ini dan Syawal yang bakal menjelma tidak lama lagi lebih bermakna dengan kehadiran anak sulung, Muhammad Luth Ali yang dilahirkan pada 6 Jun lalu.

Gambar Wany Hasrita ada hantu yang menghebohkan


Memang agak mengejutkan apabila gambar yang dimuatnaik oleh penyanyi Wany Hasrita telah menampakkan gambar hantu dibelakang penyanyi berkenaan.

Namun ianya kemungkinan adalah proses edit semata-mata kerana, gambar original berkenaan sebenarnya tidak ada pun makhluk berkenaan.

Wak Doyo buat 'kejutan' untuk ibunya..

Selasa, 13 Jun 2017


Jika diikutkan kisah silam Wak Doyok, dia dahulunya adalah seorang pemotong rumput, namun tuah dan rezekinya kini dah dikenali ramai, maka adalah sewajarnya dia membalas jasa ibunya dengan memberikan sebuah rumah banglo.

Rumah yang diberikan itu difahamakn dekat Klang, Selangor. Gambar rumah dan ibunya juga diambil bersama di media sosial, dan mendapat pelbagai reaksi positif semua pengikutnya.

Inilah perubahan terkini Permaisuri Siti Aishah (ramai yang tak tahu)


Setelah 15 tahun berlalu, kini Permaisuri Siti Aishah Abdul Rahman selesa ‘menyamar’ di kalangan rakyat jelata. Walaupun pernah bergelar Raja Permaisuri Siti Aishah Abdul Rahman suatu ketika dulu, kini beliau selesa dengan kehidupan sekarang.

Lapor Bernama, wanita itu kini betah menjalani kehidupan sebagai seorang wanita ‘single’ yang berdikari, jauh daripada teduhan payung kuning dan kawalan pagar istana.

Shahir sudah bertemu keluarga Erra Fazira, nak kahwin dah?

Shahir AF8 mengakui beliau sudah bertemu dengan keluarga Erra Fazira. Shahir berhasrat tidak mahu melengahkan perancangan untuk mendirikan rumah tangga bersama Erra.

"Saya juga tidak mahu lagi melengahkan perkara yang baik. Saya mohon semua supaya mendoakan yang terbaik untuk kami berdua. Memang kami merancang, tetapi Allah yang menentukan semuanya. Sampai masa, saya akan berkongsi segala-galanya. Cuma, ketika ini belum ada tarikh pasti dan saya juga perlu menghormati pihak lain.

Saya faham situasi Erra yang terpaksa menjawab pelbagai pertanyaan. Apa yang dapat saya katakan, kami berdua memang serius." - kata Shahir memetik Bharian

Dalam pada itu, Shahir turut berkongsi beliau dan Erra baru-baru ini sempat untuk berbuka puasa bersama meskipun sibuk dengan kerjaya masing-masing.

Stacy tampar anaknya, Bella Valentina! (video)


Biar betul, Stacy yang kelihatan nampak manja itu menampar anak angkatnya, Bella Valentina. Namun rasanya ini bukan tampar yang serius dilakukan oleh Stacy tapi hanyalah tampar manja keatas Bella Valentina.

Sebab apa kena tampar manja ni? jom saksikan di video bawah ini.