melayan perangai kampung kau ni. Biadab! - Aidil Zafuan

Pada: Jumaat, 21 April 2017

Aidil Zafuan telah marah dengan bekas isteri, Rita Rudaini dan rakannya menerusi laman sosial Instagram (IG) yang sempat di screenshot Aidil.

Walaupun sudah sekian lama berpisah, nampak gayanya masalah antara mereka bagaikan tidak akan reda dengan segala kontroversi yang melanda.

Menerusi akaun IG Aidil, turut dipaparkan gambar screenshot perbualan Rita bersama rakannya berserta kapsyen 'pedas lagi berapi' daripada Aidil.


"Oiii perempuan, kau ni dah tak ada kerja lain ke asyik nak kacau hidup orang?

"Aku ni kalau hidup mati semula pun aku takkan balik dekat orang mulut macam kau ni tau tak.” tulisnya.
"Sudah-sudahlah tu. Buat hal masing-masing. Jangan hidup dengan nak mengacau orang je.

"penat la melayan perangai kampung kau ni. Biadab!” katanya.

Tag : , , , , ,