Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Chef Wan dan anak lelakinya tidak bertegur setahun?

Selasa, 25 April 2017

Baru-baru ini Chef Wan ada membuat kenyataan terbarunya menerusi laman Instagram miliknya berkenaan dengan krisis rumah tangga Serina minggu yang lalu.

Apa yang menarik perhatian di sebalik itu adalah mengenai satu komen yang ditinggalkan oleh Chef Wan berkenaan hubungan dengan anak lelakinya, Chef Riz.

Shah Jaszle dedah punca kenapa dia kurang berlakon..

Penampilan awalnya ketika mula-mula membabitkan diri dalam industri tempatan dulu memang tidak dinafikan segak dan mempunyai bentuk badan yang ideal.

Namun kini, pelakon Shah Jaszle mengakui masalah berat badan berlebihan yang dihadapinya sekarang memberi kesan buruk terhadap karier lakonannya apabila sering ditegur pihak produksi untuk menguruskan badan.

"Sejak berkahwin berat badan saya pernah mencecah 82 kilogram daripada 65 kilogram dan tawaran berlakon mula berkurangan kerana tiada watak sesuai untuk saya.

"Jika ada pun kebanyakan yang saya terima peranan sampingan atau pembantu dan produksi pun ada tegur tentang berat badan saya,"

"Saya tak percaya dengan produk-produk kurus ni walaupun kesannya dilihat cepat kerana kita tidak tahu apa kesan sampingannya pada masa hadapan. Sebab itu saya lebih rela berdiet dan bersenam meskipun ia susah dan mengambil masa," katanya kepada mStar Online.

Amar Hot FM hina Fina Mentor Milenia, biadap? (video)

Jika anda mengikuti program Mentor Milenia 2017, sudah pasti anda kenal dengan seorang remaja perempuan yang cacat penglihatan dikenali sebagai Fina.

Fina sebelum ini viral di laman sosial apabila menghadiri ujibakat Mentor Milenia 2017 (Akim) dan mempersembahkan lagu ciptaannya sendiri di konsert Mentor Milenia 2017 sebagai peserta ujibakat pilihan.

Dalam program JamHot (HotFM) bersama selebriti, Fina dijemput hadir ke studio HotFM sebagai selebriti jemputan untuk ditemubual.

Dalam video tersebut, semasa Fina berada di studio HotFM, DJ HotFM iaitu Ammar agak keterlaluan apabila mengajuk buta seolah-olah mempersendakan Fina yang hendak menyanyikan lagu sambil bermain piano itu.



Dilihat dalam video tersebut DJ yang lain terdiam seketika apabila melihat gelagat Ammar yang membuat dirinya seolah-olah buta dan mungkin Issey tahu yang rakannya tidak patut membuat sedemikian, terus mahukan kamera fokus kepadanya.

Sam, Syatilla enggan 'jual anak'!

Shaheizy Sam dan isterinya, Syatilla Melvin yang bakal menimang cahaya mata sulung mereka tidak lama lagi. Namun, Sam dan Syatilla mengambil pendekatan untuk tidak mahu “menjual” anak mereka itu nanti demi mencari populariti dan hak eksklusif untuk sesebuah rancangan televisyen.

"Kalau ada pasangan selebriti yang menjual hak eksklusif anak mereka ketika waktu lahir, saya dan isteri tidak berhajat sebegitu. Rasa macam tak seronok pula bunyi “menjual” macam itu. Biarlah secara semula jadi sebab selama ini pun kami tidak pernah lokek untuk berkongsi cerita tentang perkembangan di laman sosial. Tak ada apa yang hendak disembunyikan.

Lagipun sebagai golongan artis, sudah pastilah peminat nak mengetahui apa yang terkini. Apabila kita “menjual” hal membabitkan anak, itu bermakna kita sudah mengehadkan sesuatu. Jadi jalan paling mudah, baik tak payah “menjual” kepada mana-mana pihak." kata Sam kepada portal Utusan

Dalam pada itu, Sam dan Syatilla juga tidak akan membuka satu akaun Instagram khas buat anak mereka seperti selebriti lain. Segala perkembangan dan aktiviti anak mereka akan dikongsikan hanya melalui laman sosial mereka sendiri.

Hm, siapa artis yang 'menjual anak' mereka sebelum ini?

Azrinaz Mazhar berbicara soal kahwin lagi.. ini komennya..

Isnin, 24 April 2017

Azrinaz Mazhar Hakim mempunyai pandangan tersendiri mengenai erti bahagia. Baginya, kebahagiaan hakiki yang diimpikan sudah ditemui membuatkan dirinya tidak runsing apabila masih bersendiri. Meskipun mungkin ada yang melihat kehidupannya seakan tidak lengkap, namun jelas Azrinaz, soal mencari teman hidup bukan agenda utamanya ketika ini.

"Kahwin lagi? Secara jujur, saya tidak pernah terfikir mengenai perkara itu. Perihal jodoh, saya serahkan kepada qada dan qadar Allah. Apabila saya sudah tetapkan pendirian itu dalam hidup, saya rasa lebih gembira dan aman.

"Terus terang, saya memang tidak mencari. Bukan tiada yang mendekati, tetapi saya cuba mengelak kerana tidak mahu pening kepala. Saya pernah melalui alam perkahwinan, malah turut dikurniakan cahaya mata.

"Jika ditakdirkan saya bertemu dengan seseorang yang sesuai dijadikan calon suami, saya bersyukur. Kalau tiada, tidak mengapa," kata Azrinaz memetik BharianOnline

Lisa Surihani, Yusry timang anak ke-2 (gambar)

Yusry Abdul Halim dan Lisa Surihani menimang cahaya mata kedua pada pagi semalam, Ahad. Lisa, 31, selamat melahirkan bayi lelaki di Pusat Perubatan Pantai kira-kira pukul 7 pagi 23 April.

Perkara itu didedahkan Yusry menerusi laman sosial Instagram miliknya.

"Alhamdulillah, Lisa sudah selamat melahirkan bayi lelaki pagi tadi. Syukur alhamdulillah," tulisnya.

Pasangan itu turut mempunyai seorang anak perempuan iaitu Yahaira Leanne yang kini berusia dua tahun. -mStarOnline

Nelydia Senrose bakal kena tangkap!

Sabtu, 22 April 2017


Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) mengeluarkan waran tangkap terhadap artis Nelydia Senrose, selepas tidak menghadirkan diri bagi prosiding kes gagal mengemukakan cukai pendapatan.

Pelakon berusia 23 tahun itu menghadapi lima pertuduhan kerana gagal mematuhi notis di bawah Seksyen 78(a) Akta Cukai Pendapatan 1967, yang mengkehendaki Nelydia mengemukakan Borang Nyata Cukai Pendapatan (Borang B) bagi lima tahun taksiran.

LHDN memaklumkan, Nelydia gagal mengemukakan borang berkenaan bagi tahun 2009, 2010, 2011, 2012 dan 2013.

Pada 11 April lalu, pihak LHDN sudah menyerahkan saman berkenaan kepada artis terbabit yang mengarahkannya untuk menghadiri sesi sebutan kes yang bertarikh 12 April lalu di Mahkamah Majistret Shah Alam, Selangor, namun dia ataupun wakilnya gagal menghadirkan diri semasa sebutan kes berlangsung.

Berikutan itu, peguam LHDN, Nurulsheeda Mohd Yahaya, memohon satu perintah waran tangkap dikeluarkan kepada tertuduh sebelum dibenarkan oleh Majistret Sarulatha Paramavathar, yang menetapkan 24 Mei ini sebagai tarikh sebutan baharu. -BharianOnline

Emma Maembong, Kamal Adli sweet di atas katil pesakit.. (gambar)

Emma Maembong baru-baru ini ada memuat naik sekeping gambar di laman Instagram miliknya sedang bergambar dengan kekasihnya, Kamal Adli sambil memegang hadiah ulang tahun kelahiran pemberiannya ketika diri Emma di tahan disebabkan sakit.

Ruhainies berpegang tangan berpeluk mesra dengan Asyraf Aley? (gambar peluk)

Yusry kongsi gambar hamil Lisa Surihani terkini

Jumaat, 21 April 2017


melayan perangai kampung kau ni. Biadab! - Aidil Zafuan


Aidil Zafuan telah marah dengan bekas isteri, Rita Rudaini dan rakannya menerusi laman sosial Instagram (IG) yang sempat di screenshot Aidil.

Walaupun sudah sekian lama berpisah, nampak gayanya masalah antara mereka bagaikan tidak akan reda dengan segala kontroversi yang melanda.

Menerusi akaun IG Aidil, turut dipaparkan gambar screenshot perbualan Rita bersama rakannya berserta kapsyen 'pedas lagi berapi' daripada Aidil.

Janna Nick beli rumah diusia 21 tahun..

Janna Nick membeli kediaman sendiri pada usia 21 tahun. Janna berkata, keinginan berbelanja benda tidak penting diketepikan semata-mata ingin mencapai cita-cita membeli aset sebagai pelaburan masa depan.

Datuk Seri Vida terima ramai salam perkenalan dari lelaki...

Khamis, 20 April 2017

Bercerai buat kali ketiga pada bulan Januari lalu, Datuk Seri Vida akui ramai lelaki yang menghulurkan salam perkenalan kepadanya setelah mengetahui dirinya kembali menjadi janda semula.

Namun keadaan itu membuatkan Datuk Seri Vida rimas dengan puluhan mesej yang mahu berkenalan dengannya tidak kira di media sosial mahupun aplikasi di handphone.

“Buat masa ini, pintu hati saya belum terbuka untuk menerima lelaki dalam hidup dan lebih selesa bersendirian. Jika ada sekalipun biarlah individu itu sanggup hidup susah dan senang bersama saya. Lagipun keutamaan saya kini untuk membahagiakan anak-anak dan perniagaan”

“Tiada masa untuk lelaki buat masa ini. Alhamdulillah, saya makin kuat mendepani hari mendatang bersama anak-anak. Saya baik-baik sahaja,” jelasnya kepada Harian Metro.

Kau Memang Biadap Zizan! Kurang Ajar! -Emma Maembong

“Kau Memang Biadap Zizan! Kurang Ajar! Selama Ni Aku Jaga Aib Kau! Tapi Kau Buka Aib Aku??”! Panas! Emma Maembong Sound Zizan Razak Tepat Sebab Zizan Buka Aib Emma

Seringkali menjadi bahan usikan jenaka setiap kali majlis yang dihadiri oleh Zizan Razak danEmma Maembong, pelakon jelita ini mengakui rasa kurang selesa dengan perkara tersebut lebih-lebih lagi kisah cinta mereka sudah lama berakhir.

Black beri hadiah mahal ini untuk isterinya.. (video)

Amat mengejutkan, penyanyi Black telah menghadiahkan sesuatu yang mahal terhadap isterinya. Hadiah berkenaan bukanlah untuk ulang tahun isterinya tapi untuk ulang tahun sempena perkahwinan mereka. Hadiah itu adalah kereta mewah Mini Cooper berwarna putih.



Black berkahwin dengan Cira (Naquira Yasira) pada 13 September 2013. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Khaleef Dayyan yang kini berusia 2 tahun

Honeymoon Sharnaaz Ahmad Nabila di Itali (11 gambar)


Syamsul, Puteri Sarah timang anak sulung (gambar anak)

Puteri Sarah Liyana yang juga isteri kepada pengarah Syamsul Yusof selamat melahirkan anak sulung kira-kira pukul 6.30 pagi semalam, Rabu memetik portal mStarOnline.

Bayi berjantina lelaki itu seberat 3.5 kilogram, dilahirkan di Pusat Perubatan Pantai Bangsar.

Syamsul menerusi laman sosial memberitahu berita gembira tersebut dan mengumumkan nama anak mereka iaitu Syaikhul Islam Mohd Shamsul.

Keadaan terkini Mazidul Akmal Sidek (wajib tonton)

Rabu, 19 April 2017

Nasihat sentap Johan untuk Zizan Razak

Ramai yang menyedari keakraban dua pelawak, Johan dan Zizan memang telah lama kukuh. Namun dalam bab lain, mereka juga ada yang tidak bersependapat. Baru-baru ini, Johan mengakui pernah menasihati Zizan Razak agar segera berkahwin dan membina keluarga.
"Sebenarnya Zizan pernah beritahu yang dia kagum dan suka lihat cara saya yang berpakaian sederhana dan banyak melebihkan isteri serta anak-anak.

"Dia kata suatu hari nanti dia mahu jadi macam saya. Saya terus menasihati dia supaya kahwin cepat kerana selepas berkahwin baru dia akan tahu makna kehidupan sebenar.

"ada saya selagi dia tak berkahwin selagi itu dia tidak akan berfikir tentang tangunggjawab,

"Saya habiskan masa hampir dua jam dengan Zizan hanya bercakap mengenai perkahwinan malah sempat saya ceritakan perjalanan saya dan isteri daripada susah hingga hidup lebih senang sekarang.

"Bagi saya setiap orang yang berkahwin akan menjadi lebih matang. Meskipun orang itu lebih muda tetapi bila dia berkahwin saya boleh jamin dia lebih matang daripada orang yang lebih tua tetapi tidak berkahwin," kata Johan kepada Astro Gempak.

Ummi Nazeera umum bila dia akan berkahwin..

Semalam Ummi Nazeera telah mengumumkan bila dia akan berkahwin dengan tunangnya, Dr Izzar di laman sosial Instagram miliknya. Namun hanya bulan sahaja yang diberitahu, bagi tarikh perkahwinan dan resepsinya akan diumumkan pada hari Jumaat ini.

"Kami memilih Ogos, yang juga bulan kelahiran saya, untuk menyempurnakan separuh tanggungjawab ini.

Insya-Allah. Banyak dugaan apabila bertunang ini. Doakan ya!" tulis beliau di laman sosial.

Kemesraan Sari Yanti, Jep Sepahtu (7 gambar)

Azrel Ismail akui sayang Ruhainies

Azrel Ismail mengakui pernah meluahkan perasaan sayang kepada aktres Ruhainies. Menurut Azrel, ucapan istimewa itu hanyalah sebagai tanda persahabatan mereka yang telah lama terjalin.

"Sejujurnya saya memang menyayangi Ruhainies tapi kalau orang kata sayang kerana kami bercinta, itu salah sama sekali.

"Ungkapan tersebut hanyalah sebagai tanda sayang saya kepada seorang sahabat, sama seperti saya menyayangi teman-teman yang lain.

"Bagaimanapun, tentang soal jodoh dengan Ruhainies, saya tak fikir lagi sampai ke tahap itu. Kalau sudah tertulis ada jodoh antara kami, adalah," katanya kepada mStar Online.

Chef Wan buat jari tengah kepada pembencinya.. PANAS!

Selasa, 18 April 2017

Biar betul Chef Wan buat jari tengah untuk ditujukan kepada pembencinya? Namun ini juga reaksi daripadanya kenapa dia berbuat demikian dengan geramnya.

Rita Rudaini akui 'setuju' dengan berpoligami.. anda?


Walaupun terlibat kontroversi bersama Aqasha, ada sesetengah segelintir pihak mempertikaikan pegangan Rita Rudaini yang dahulunya pernah menyatakan beliau benci dengan perampas suami orang.

Menjelaskan persoalan tersebut, Rita menafikan beliau anti-poligami ataupun dalam erti kata lain beliau sebenarnya tidak kisah untuk hidup bermadu.
Saya tidak pernah cakap anti -poligami, tidak pernah. Cuma saya tidak suka kepada perampas rumah tangga orang. Sesiapa pun tidak suka, kalau ada perempuan datang dan ambil suami kita, disuruhnya ceraikan isteri pertama, itu sudah salah.

Sedangkan dalam agama sendiri dibolehkan berpoligami dengan syarat-syarat dan kepatuhan-kepatuhan tertentu, kenapa pandang keji? Saya sendiri tidak pernah pun mengeji wanita yang berstatus isteri kedua atau ketiga. Tidak pernah." kata Rita kepada themalaymailonline.com

Serina tinggalkan Gavin tanpa sebab? ini komen Gavin..

Inilah komen Gavin Edward O'Luanaigh yang juga suami Serina setelah Serina memfailkan perceraiannya minggu lalu.

"Serina dan saya sendiri masih cuba untuk menyelesaikan segala-galanya dengan baik dan kami berdua mengambil kira kepentingan anak-anak.

"Amat sedih apabila saya terpaksa menulis mengenai perkara ini secara terbuka kerana hasrat saya dan juga Serina adalah untuk menjaga perkara ini sebagai isu tertutup dan peribadi.

"Saya benar-benar berharap agar ahli keluarga yang mengharapkan perkara terbaik untuk anak dan cucu mereka supaya boleh bertanya kepada Serina dan saya sendiri dan bukannya menyatakan secara terbuka kepada dunia luar,

"Saya tidak kisah dengan semua perbelanjaan (keluarga) itu kerana ia adalah tugas saya untuk keluarga dan saya sedar mengenai tanggungjawab saya sebagai seorang suami untuk menyediakan semua keperluan dengan sewajarnya,

"Saya tidak tahu dan masih tidak faham mengapa dia meninggalkan saya kerana tidak diberitahu.

"Bagaimanapun saya berharap penyelesaian terbaik boleh dicari dan perkahwinan ini dapat dipulihkan.

"Walaupun tidak tahu ke mana dia pergi dan di mana dia tinggal, saya percaya tiada mana-mana pihak ketiga terlibat dalam isu ini kerana saya percaya dengan Serina. Saya sanggup menunggu agar dia berfikir tentang tindakannya dan keluarga kami," katanya memetik mStarOnline.

Tidak bertudung dalam drama, Zarina Zainuddin mohon maaf

Zarina Zainuddin memohon maaf jika ada pihak kurang senang dengan tindakannya membuka tudung bagi menjayakan watak dilakonkan. Zarina berkata biarpun sedar perbuatannya salah di sisi agama, namun sebagai pelakon yang belum bersara dia terpaksa berbuat demikian bagi menghidupkan watak.

"Sebelum ini, saya pernah jelaskan, walaupun sudah berhijab, mungkin saya membuka tudung bagi sesetengah drama. "Memang salah cara itu dan kalau nak diikutkan, berlakon juga tetap berdosa biarpun bertudung labuh.

"Maafkan diri ini seandainya ada pihak yang tidak senang melihat saya di kaca televisyen (TV) tanpa tudung bagi sesetengah drama.

"Suami saya pun tidak menggalakkan cara saya ini. Dia juga sudah berpesan, kalau boleh jangan buka tudung. Tindakan ini ialah salah saya sendiri," katanya memetik BH Online.

Baru-baru ini Zarina dikecam netizen gara-gara memuat naik foto berambut palsu bagi menjayakan drama rantaian 100 episod, Dendam Aurora.

Inilah dia anak sulung mendiang Paul Walker (5 gambar)

Isnin, 17 April 2017


Berita bintang Fast & Furious, Paul Walker terbabit kemalangan jalan raya yang meragut nyawanya pada November, 2013 yang lepas betul-betul mengejutkan peminat di seluruh dunia.

Pemergian Paul Walker memberi impak yang besar pada industri perfileman terutamanya, filem-filem yang pernah dibintangi beliau iaitu Fast & Furious 1,2,4,5 dan 6. Pemergian beliau juga telah meninggalkan seorang anak perempuan, Meadow Walker.

Meadow Walker yang sebelum ini dikhabarkan sangat terkesan selepas pemergian bapanya secara mengejut kini kembali tampil dengan wajah yang baru dan ceria, seolah-olah Meadow akhirnya telah redha dengan apa yang telah berlaku.

Gadis berusia 18 tahun ini kini tinggal bersama ibu kandungnya, Rebbeca Soteros dan membesar menjadi seorang gadis yang kelihatan matang dan sangat cantik. Jika Walker masih hidup, pasti dia berbangga memiliki anak secantik Meadow.

Meadow merupakan satu-satunya pewaris harta kekayaan milik Paul Walker iaitu aset bernilai 25 juta USD. -taikotai.tv

Kereta mewah milik Aiman Tino? (video)

Penyanyi muda kegilaan ramai wanita muda diluar sana, Aiman Tino membuat kejutan apabila tampil dengan dikhabarkan memiliki kereta mewah berjenama Audi.

Memang ramai yang berkesempatan mengambil gambar kereta berkenaan dengan Aiman yang sendiri turun dari kereta berkenaan.

Masyuk lah kalau macam itu.

Ustaz Don kongsi tips cara didik anak - Wajib Share!

Aliff Syukri dikecam sebab video nampak 'pisang'?


Baru-baru ini Datuk Aliff Syukri telah memuat naik sebuah video pendek dirinya sedang berdansa bersama isteri beliau dengan tuala yang basah, namun lain pula jadinya, mereka dikecam kerana bentuk kemaluannya terlihat beberapa saat didalam video berkenaan.

Ada yang menyarankan agar video itu tidak perlu dimuatnaik kepada umum dan ada juga menyifatkan apa yang Aliff lakukan itu umpama sudah buang tabiat dan kurang rasa malu.

Zizan buat lagu untuk Mira Filzah! (video)

Sabtu, 15 April 2017

Zizan oi, kalau dah suka tu dengan Mira Filzah tu p la cepat-cepat pinang. Banyak duit, kahwin lah cepat kan. Hehe.

Sesi photoshoot Nia Ramadhani hamil yang WOW (8 gambar)

Chef Wan sahkan Serina failkan penceraian!


Chef Wan mengesahkan anaknya yang juga pelakon Serina Redzuawan, 35, memfailkan perceraian daripada suaminya Gavin Edward O’luanaigh atau nama Islamnya, Salahudin Ghafar.

Chef Wan di Instagram hari ini berkata, dia sendiri pernah beberapa kali menasihatkan menantunya itu supaya menjalankan tanggungjawab sebagai suami.

“Selepas beberapa kali menasihatkannya mengenai tanggungjawab untuk menyara perbelanjaan isteri setiap bulan, dia menolak untuk mendengar nasihat saya.

“Saya gembira apabila Serina memfailkan penceraian. Pihak kami akan teruskan dengan prosedur undang-undang untuk mendapatkan haknya dan menegakkan keadilan,” katanya.

“Dalam perkahwinan, adalah menjadi tanggungjawab suami untuk memanjakan isteri, tetapi sayang sekali anak saya bekerja ke sana ke mari mencari rezeki. Sebagai bapa, tentunya saya sangat sedih,” katanya.
Serina ketika ditemubual Harian Metro mengenai perkara ini Rabu lalu menyerahkan segala-galanya kepada Allah SWT.

“Panjang atau tidak jodoh kami, saya serahkan kepada Allah. Jika ditakdirkan berpisah, saya reda kerana percaya Allah mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-Nya,” katanya.

Serina dan Gavin bernikah pada 2010 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Tristan Tareef dan Isabella Saffiya. -HarianMetro

Mesej sentap Shahida untuk Adi Putra...

Jumaat, 14 April 2017


Walaupun sudah bercerai dengan isterinya, Aida Yisof dan Norshahida, kini Adi Putra masih berdiam diri tanpa menyatakan sebab kenapa dia menceraikan kedua-dua isteri beliau.

Semalam, Adi ada memuatnaik posting dengan ucapan dari bekas isterinya, Norshahida. Norshahida mengucapkan terima kasih kepada Adi yang akhirnya menunjukkan perangainya yang sebenar.

Norshahida juga memberitahu rasa cintanya sudah tiada dan hanya ada kebencian di dalam hatinya kini terhadap Adi.

Sekitar penggambaran Suri Hati Mr. Pilot Raya (6 gambar)


Neelofa dan Fattah Amin baru-baru ini sekali lagi mencuri tumpuan ramai dengan kemesraan mereka berdua apabila giat dalam penggambaran drama Suri Hati Mr Pilot Raya sudah bermula sejak 8 April.

Berita mengejutkan dari Keith Foo


Rasa teruja Keith Foo dan isterinya, Kim Raymond untuk menimang cahaya mata sulung mereka tidak lama lagi semakin bertambah apabila Kim dijangka akan melahirkan seorang bayi perempuan sekitar bulan Julai depan.

Keith dan isterinya yang kini sedang bercuti di Melbourne, Australia memberitahu mereka masih belum memikirkan nama untuk anak mereka itu namun Keith berharap peminat mendoakan yang terbaik buat keluarganya.

Kandungan Kim sudah memasuki usia enam bulan. Dia dan bayi dalam kandungan juga dalam keadaan sihat. Tiada masalah setakat ini. Kami sudah imbas kandungan dan bayi itu adalah perempuan. Setakat ini, kami belum menetapkan nama untuk bayi itu. Nanti bila sudah sampai waktunya, baru kami akan tetapkan. Setakat ini, saya cuma doa agar Kim dan kandungan sentiasa sihat sehingga detik kelahiranya." kata KEith memetik Utusan

Komen nakal Zizan untuk Ozlyn mengenai Nasi Lemak

Khamis, 13 April 2017


Baru-baru ini, Ozlyn mengucapkan terima kasih kepada Zizan Razak kerana mengingatkan suaminya Johan untuk membawa nasi lemak pulang ke rumah. Ozlyn terharu kerana apabila Johan pulang walaupun penat, sempat juga bawa pulang dan hidang nasi lemak padanya dan keluarga.

Komen Ozlyn itu juga di balas oleh Zizan. Komen nakal dan lawak dari Zizan itu berjaya mencuit hati ramai followers di twitter dan IG.

Dah la PUTIH.. NIPIS pulak tu.. Aduh Nelydia Senrose

Kalau tak silap, Nelydia Senrose ada membuka perniagaan menjual pakaian tidur wanita. Mungkin ini salah satu pakaian berkenaan. Saja nak demo rasanya.

Wow! Redza Rosli pegang bahu Ayda Jebat....

Pada malam Anugerah DFKL yang lalu, timbul satu kisah dimana pelakon Redza Rosli memegang bahu Ayda Jebat. Ramai yang berfikran mereka bercinta ada juga yang mengecam tindakan tidak 'Islamik' itu.

Namun bagi Redza Rosli, perkara seperti itu tidak sepatutnya dijadikan isu.
"Saya hanya mengikut arahan pengarah dan mana mungkin saya nak lakukan perkara yang boleh menimbulkan kontroversi.

"Malah saya juga berasa lega kerana peminat dan penonton memahami kerja kami sebagai penyampai anugerah.

"Jadi isu ini tak patut dijadikan isu kerana ia adalah lakonan semata-mata," jelasnya.

Serina Redzuawan, Gavin bakal bercerai?


"Panjang atau tidak jodoh kami, saya serahkan kepada Allah SWT. Dan andai ditakdirkan berpisah, saya reda kerana percaya Allah mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya,” kata pelakon Serina Redzuawan.

Serina berkata demikian ketika diminta mengulas berita rumah tangganya dan suami, Gavin Edward atau nama Islamnya, Salahudin Ghafar yang dikatakan goyah.

Ditanya sama ada dia sudah memfailkan permohonan cerai, Serina enggan mengulas lanjut.

"Kami masih berbincang dan berusaha menyelesaikan perkara ini sebaik mungkin.

“Maklumlah, bukan mudah perkahwinan membabitkan dua budaya kerana banyak dugaannya.

"Saya tak boleh komen banyak kerana isu ini terlalu sensitif dan saya perlu menjaga nama baik keluarga kedua belah pihak.

"Saya akan beri kenyataan mengenai masalah rumah tangga kami selepas perbincangan selesai," katanya memetik HarianMetro.

20 sebab mengapa terjadinya perceraian? kata Vida

Rabu, 12 April 2017

Datuk Seri Vida menjelaskan tiada sebab khusus yang menyebabkan rumah tangganya dengan Fairuz Ahmad Zainuddin roboh. kata Vida kegagalan perkahwinan kali ketiganya ada cerita tersendiri.

"Saya percaya ada sebab Tuhan tak izinkan rumah tangga kami diteruskan.

"Jangan tanya sebab musababnya, macam-macam. Dalam dua tahun lebih itu, bukan kerana satu sebab, mungkin 20 sebab, kita tak tahu. Saya tak ralat, ini ujian Allah belaka ni," katanya.

Vida menganggap dirinya masih melakukan perkara yang betul, tidak curang dan menjadi seorang isteri mithali sepanjang usia perkahwinannya.

"Cuma mungkin kita tidak boleh memasak setiap hari, itu sahaja silap saya, tetapi akhirnya bercerai juga, siapa sangka?” tambah Vida memetik portal Utusan

Budak comel cium mulut Neelofa?

Siapa budak misteri yang mencium mulut Neelofa ni ah. Sehinggakan mendapat 1 juta view kat laman Youtube. Memang dasyat, ramai yang cemburu rasanya.

Budak ni adalah anak saudara Neelofa bernama Fayyad, mereka bertemu lokasi di majlis perkahwinan Sharnaaz Ahmad & Noornabila minggu lalu.

Sekitar resepsi Sharnaaz Ahmad, Nabila di Pulau Pinang (15 gambar HD)

Lufya Omar, suami tak sempat lakukan ini semasa berkahwin

Ada berita yang kita tidak sedar mengenai Lufya Omar, setelah berumahtangga hampir 5 bulan dengan seorang doktor, Che Muhammad, dia dan suaminya tidak berkesempatan untuk berbulan madu lagi.

Memetik Bharian, ini kerana jadual padat suaminya terpaksa menangguhkan hari bahagia mereka itu.

"Buat masa ini, kami belum sempat untuk berbulan madu kerana suami sibuk dengan kerjanya. "Begitupun, ada juga perancangan untuk bercuti ke beberapa tempat, cuma sebelum itu kami akan selesaikan dulu rakaman program Romantika.

"Antara lokasi percutian kami di Thailand ialah Bangkok, Pattaya, Khao Yai, Pak Chong, Kanchanaburi dan Ratchaburi. Kiranya, berbulan madu jugalah," katanya

Sara Ali buka tudung, ini respon keluarganya yang mengejutkan..

Sara Ali semalam membuat kejutan apabila menyatakan yang dia tidak perlu berhipokrit dalam soal bertudung. Kini dia membuat keputusan untuk tidak bertudung dan kembali kepada penampilan asalnya dahulu.
"Saya ingat boleh buat (bertudung) tapi tidak, kerana saya buat benda ini bukan kerana diri sendiri tapi kerana sesuatu.

"Sesuatu ini kalau boleh saya tak nak bincangkan, perkara dah berlaku dan kita lepaskan,

"Mula-mula saya fikir nak diamkan sahaja, tapi sampai bila saya nak hidup dalam keadaan yang saya rasa bukan yang sepatutnya saya lakukan,

"Tak ada keluarga yang bangga dengan keputusan ini lebih-lebih lagi kita beragama Islam.

"Apa yang saya berani cakap memang keluarga saya menyokong seratus peratus walaupun mereka tidak setuju tapi mereka akur juga dengan keputusan ini,

"Sudah lama saya tak bertudung namun baru sekarang saya sedia untuk jelaskan dengan cara yang baik.

"Selama ini apabila saya keluar pun, saya rasa bersalah kerana kotorkan imej tersebut (wanita muslimah).

"Tapi saya rasa tak betul apabila lakukan sesuatu bukan untuk diri sendiri tapi kerana perkara lain. Saya pun tak nak menipu lagi," katanya.

Rita Rudaini komen hubungan dengan Aqasha

Selasa, 11 April 2017

Rita Rudaini terus mengambil pendekatan untuk mengunci mulut berkaitan kontroversi hubungan istimewanya dengan pelakon Aqasha yang hangat diperkatakan sejak bulan lalu.

Rita berkata, perkara selanjutnya perlu dijawab sendiri oleh pihak pelakon lelaki berkenaan.
"Saya sudah jawab isu itu dalam sebuah akhbar mingguan dan selebihnya boleh tanya sendiri kepada Aqasha.

"Cukup rasanya apa yang saya terangkan dalam akhbar hari ini (Ahad) itu," ujarnya kepada mStar Online.

Salah parking, Iqram Dinzly dapat nota istimewa

Walaupun dari sudut pandangan kasar tindakan parking Iqram Dinzly tidak betul, dia telah menerima nota istimewa daripada seorang wanita.

Namun nota berkenaan dibidas oleh Iqram yang difahamkan enggan menerima teguran itu.

Hubungan Erra Fazira, Shahir terkini...

Erra Fazira mengaku masih berkawan dengan Shahir AF8. Beliau berkata demikian ketika ditanya mengenai hubungannya dengan pemuda terbabit, selepas cerita membabitkan mereka berdua bagaikan senyap, sejak akhir-akhir ini.

Pada Jun tahun lalu, Erra mengaku menjalinkan hubungan dengan penyanyi berkenaan selepas gosip mengaitkan mereka terpampang di media.

"Saya masih berkawan dengannya," kata Erra ringkas sambil memberitahu, silaturahim yang terjalin takkan terputus begitu saja.-petikan BharianOnline

Haziq Hot FM timang anak sulung TAPI...

Isnin, 10 April 2017

Penyampai radio Hot FM, Haziq Hussni, 27, mengakui perasaannya bercampur-baur sebaik saja isterinya, Ayunda Putri Mekarsari, melahirkan cahaya mata lelaki secara pembedahan pada jam 9.29 malam Jumaat minggu lalu.

Haziq berkata, isterinya dimasukkan ke hospital pada jam 10.30 pagi selepas mengalami tanda awal untuk bersalin. Doktor bagaimanapun, mengambil keputusan untuk melakukan pembedahan.

"Bagi saya, apa yang penting nyawa Putri dan anak yang dilahirkan selamat. Sukar untuk saya ungkapkan detik indah ketika melafazkan azan ke telinga anak buat kali pertama.

"Perasaannya begitu syahdu hingga membuatkan air mata saya bergenang. Saya ingin sekali berterima kasih kepada Putri yang bertarung nyawa melahirkan zuriat sulung kami. Ia membuatkan saya sedar betapa susahnya ibu ketika melahirkan saya dulu," kata Haziq memetik BharianOnline.
Tapi bayi seberat 3.07 kilogram itu masih belum diberi nama dan hanya akan diumumkannya dalam masa tujuh hari.

Bila Nur Sajat marah keluar ayat Bodoh, Bengong, Bangang!

Wah bukan main dasyat lagi kalau dah Nur Sajat mengamuk. Banyak perkataan yang bukan-bukan dia keluarkan. Tak dipastikan sebab apa, nampak seperti isu video di YouTube.

Ramai komen pengikutnya yang mengecam dan menasihati video yang dimuatnaik oleh Sajat dibawah ini.