Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Kekasih terkini dan bakal tunang Kaka Azraff?

Sabtu, 31 Disember 2016

Menurut sumber bernama Amat, memetik portal AstroGempak, difahamkan Kaka Azraff dan Rody dari kumpulan Kristal tengah berjalan berdua di Genting Highland baru-baru ini.

Kata Amat lagi, kedua-duanya kelihatan mesra seperti pasangan kekasih. Agak sukar untuk dibuktikan disebab sumber ini tidak mengambil gambar mereka berdua, namun Instagram Kaka dan Rody pula bercerita sebaliknya, mereka memuatnaik gambar masing-masing di Genting Highland.

Menurut laporan Media Hiburan, Kaka kini sedang rapat dan mengenali hati budi Rody. Siap ada berita yang mengatakan mereka berdua bakal bertunang lagi tau.

Kaka dan Rody sudah lama kenal antara satu sama lain. Kaka sendiri pun mengesahkan yang mereka sudah lama mengenali semenjak Kristal menjadi pemuzik pengiring bagi Ella tetapi mereka mula rapat sejak kebelakangan ini dan sedang mengenali hati budi.

Namun begitu, Kaka menafikan akan bertunang tidak lama lagi. Dia mengakui yang mereka dalam fasa mengenali diri masing-masing dan meminta agar semua pihak mendoakan yang baik-baik.

Berita mengejutkan dari Ayu Raudhah!

Jumaat, 30 Disember 2016

Ayu Raudhah dan suaminya, Zaquan Adha mengumukan beberapa hari lalu yang mereka bakal menerima kehadiran ahli keluarga baharu tidak lama lagi selepas Ayu mengesahkan beliau kini sedang hamil cahaya mata ketiga.

Berita gembira itu diumumkan oleh Ayu sendiri melalui satu foto beliau bersama suami yang dimuat naik di akaun Instagramnya.

Azam 2017 Neelofa yang bakal mengejutkan.. (10 gambar)


Sebelum tu ni gambar Neelofa dan keluarga beliau menunaikan ibadah Umrah beberapa hari lalu. Gambar dibawah sekali Inshallah kemungkinan akan dicapai dengan doanya di Umrah kali ini..

Imbasan kandungan Sharifah Sakinah yang mengejutkan!

Sharifah Sakinah telah memuatnaik gambat imbasan ultrasound bayi sulungnya. Namun menjadi perhatian dan viral apabila imbasan bayi nya kelihatab sedang memegang dumbell di kedua-dua tangannya.

Stacy tayang baby bump setelah 4 bulan hamil

Sejak hamil empat bulan lalu, ini kali pertama Stacy isteri kepada Akim mendedahkan baby bump sulung mereka.

Wajah kekasih terbaru Qi Razali (gambar)

Memang sah kini hubungN Qi Razali dan Nelydia Senrose dah berakhir. Terbaru kekasih terbaru Qi yanh hanya dikenali sebagai Nia yang juga seorang model telah memuatnaik gambar di sebuah restoran yang tidak diketahui namanya.

Bagaimanapun, Qi nampaknya lebih selesa memilih untuk tidak mendedahkan wajah wanita itu di IGnya.

Yatt Hamzah selamat melahirkan anak ke-2 (4 gambar)

Khamis, 29 Disember 2016

Yatt Hamzah selamat melahirkan bayi perempuan di Pusat Perubatan Naluri, Wangsa Maju pada jam 9.14 pagi Selasa lalu. Si comel seberat kira-kira 3 kilogram itu adalah anak kedua Yatt.

Donna Muslim gelar Rita sebagai 'Mak janda'?

Donna Muslim dihentam teruk para netizen bila menggelarkan pelakon Rita Rudaini sebagai Mak Janda menerusi laman Instagram baru-baru ini.

Memetik Harian Metro Donna, 27 berkata dia tidak menjangka perkara tersebut dianggap negatif dan menimbulkan rasa kurang senang di kalangan peminat Rita.

"Sejujurnya saya tak berniat nak menghina atau memperkecilkan status Rita. Tujuan saya membalas komen salah seorang kenalan wanita di laman Instagram itu adalah untuk membaiki soalan yang ditujukan kepada saya.

"Tapi disebabkan saya menggunakan perkataan sama iaitu Mak Janda, jadi ia seolah-olah mengiyakan apa yang ditulis. Dalam hal ini, saya akui memang salah saya. Pada masa sama saya ralat apabila menggunakan perkataan itu bagi tujuan membalas komen," ujar Donna.

"Selepas perkara ini kecoh diperkatakan, Rita ada menghantar paparan skrin komen saya. Disebabkan dia bertanya jadi saya memberi penjelasan. Saya pun meminta maaf.

"Bukan apa, saya tahu perkara sebegini boleh merosakkan persahabatan kami. Cuma apa yang ingin saya katakan adalah kalau boleh peminat pun janganlah bersikap lebih-lebih," katanya.


Isteri ke-2 Adi Putra perjelaskan isu rumahtangga, pernah keguguran..

Gosip mengatakan yang rumahtangga Adi Putra daripada perkahwinannnya ke-2 bergolak mendapat reaksi isteri ke-2 Adi, Norshahida Zolkifli sejak enam bulan mendirikan rumahtangga. Selain daripada rumahtangganya, beliau juga pernah mengalami keguguran beberapa bulan lalu.

"Saya tidak pernah membuka mulut berhubung perkahwinan kami selepas berkahwin. Saya faham sangat, suami tidak selesa berkongsi kisah peribadi untuk tatapan umum.

"Bagaimanapun, lebih lama kami mendiamkan diri, terlalu banyak spekulasi yang timbul sejak kami berkahwin.

"Mungkin langkah ini agak berat tetapi apabila terserempak dengan wartawan hari ini, saya tidak boleh melarikan diri. Saya harus mempertahankan rumah tangga saya yang diperkatakan ramai,"

"Selepas beberapa bulan berkahwin, suami mengambil langkah mempertemukan kami. Alhamdulillah, hubungan kami baik.

"Kerap juga kami bertemu dan selalu berhubung untuk bertanya khabar. Saya menepis tanggapan sesetengah pihak hubungan kami keruh," katanya. Norshahida berkata, beliau dan Aida faham tanggungjawab masing-masing.

"Apabila suami berada bersama Aida, saya tidak akan mengganggunya, begitu juga Aida.

"Bagaimanapun, saya tidak menafikan ada sesetengah pihak seperti mahu melaga-lagakan kami. Saya sebagai isteri muda seharusnya lebih banyak beralah serta menjaga hati suami dan Aida,"

"Saya tidak tahu saya hamil. Saya seorang yang aktif berbasikal dan bersenam. Saya hanya sedar diri hamil apabila mula mabuk menaiki kenderaan. Namun, keadaan itu tidak lama apabila saya keguguran," katanya.

Keadaan terkini SM Salim yang mengejutkan..

Tan Sri SM Salim, 88, dilaporkan sedang nazak di rumahnya, akibat sakit tua.

SM Salim atau nama sebenarnya, Sheikh Salim Sheikh Muhammad Al Mahros berada dalam keadaan kritikal sejak awal pagi tadi hingga diberi alat bantuan pernafasan.

Anak sulungnya, Siti Noraishah Salim, 60, memberitahu BH Online, bapanya semakin tenat dan semua ahli keluarga sudah dimaklumkan.

"Kira-kira jam 3 pagi tadi ayah menunjukkan tanda-tanda sukar bernafas. Kami memberi alat bantuan pernafasan.

"Sekarang alat bantuan sudah dibuka dan ayah bernafas secara normal," katanya.

Siti Noraishah berkata, ayahnya bagaimanapun tidak sedarkan diri.

"Semua ahli keluarga sudah dipanggil pulang. Doktor memang tak boleh buat apa-apa sebab ayah sudah terlalu uzur.

"Kami sekeluarga hanya berserah kepada Allah," katanya.

Penyanyi veteran itu lumpuh akibat sakit saraf sejak 17 tahun lalu. Pergerakannya sangat terbatas sehingga terpaksa bergantung pada kerusi roda.

Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan?

Rabu, 28 Disember 2016

Menghampiri lima bulan usia kandungan, pelakon Syatilla Melvin mula berehat dan tidak melakukan kerja berat. Isteri Shaheizy Sam itu juga mengakui tidak berdepan masalah sepanjang proses kehamilan, termasuk mengidam benda yang bukan-bukan.

"Alhamdulillah, ketika ini, semuanya lancar. Tidak ada apa-apa yang teruk ketika hamil. Saya tak teringin atau mengidam makanan yang bukan- bukan.

"Cuma berat badan saya paling ketara naik. Sebelum ini, memang susah nak naik. Dulu nak cecah 50 kilogram pun ambil masa. "Sekarang, berat badan saya sudah naik jadi 59 kilogram," katanya yang dijangka bersalin pada mei depan.

Mengenai jantina, jelas Syatilla, beliau dan suami tidak kisah dengan jantina anak yang bakal dilahirkan. Namun, katanya, melihat pada keadaan sekarang, beliau bakal melahirkan anak lelaki. -BharianOnline

Izzue Islam keluar kumpulan Forteen, buat lagu single?

Izzue Islam menafikan sudah keluar dari kumpulannya Forteen selepas muncul single solo ciptaan sendiri berjudul 'Bimbang'.

Izzue berkata, dia mengambil peluang untuk mencuba nasib dan mengembangkan bakat seninya dalam bidang penghasilan lagu.

"Saya ingin cuba sesuatu yang baru dan bakat dalam bidang penciptaan lagu, alang-alang menulis saya menyanyikan sendiri lagu berkenaan.

"Tapi ia tidak bermakna saya sudah keluar dari Forteen atau kumpulan itu sudah berpisah, tetapi ia adalah projek istimewa saya sahaja," ujarnya kepada mStar Online.

Izzue yang menggunakan nama komposernya IIAN mengakui menerima nasihat dan tunjuk ajar daripada mereka yang berpengalaman.

Tahniah! Hafidz Roshdi bakal bergelar ayah

Selasa, 27 Disember 2016

Dapat tahu yang Hafidz Roshdi dikhabarkan bakal bergelar bapa tidak lama lagi. Isterinya sudah menunjukkan tanda-tanda sedang berbadan dua seperti mual-mual dan muntah-muntah.

Namun menurut pelakon kacak ini dia belum berkesempatan untuk membawa isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri untuk berjumpa dengan doktor.
"Barangkali, dalam waktu terdekat saya akan membawanya untuk bertemu doktor. Keluarga saya terutama ibu bapa sudah mengesahkan bahawa dia sudah hamil apabila melihat keadaan dia sekarang," katanya kepada Kosmo Online.

Anak Jins Samsuddin, Putera Hang Nadim selamat bertunang (3 gambar)


Anak bongsu tokoh filem Melayu tersohor, Tan Sri Jins Shamsuddin iaitu Putera Hang Nadim, 25, mengikat tali pertunangan dengan gadis pilihannya, Norfarahin Attiqah Nasarudin, 25, di kediaman keluarga perempuan di Senawang, Negeri Sembilan, Sabtu lalu.

Jins, 81 dan isterinya, Puan Sri Halijah Abdullah, 57, turut hadir dalam rombongan meminang bersama 20 anggota keluarga pada jam 1 tengah hari. Pada majlis ringkas itu, tunangnya yang juga kakitangan syarikat swasta, menerima tiga dulang hantaran, berbalas lima dulang.

Nadim yang sedang menjalani latihan amali dalam bidang kejuruteraan teknologi di Malaysia Airlines (MAS) di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan tunangnya, merancang bernikah dan mengadakan majlis resepsi di Kompleks Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS), Hulu Klang, April depan. -BharianOnline

Zain hanya menumpang populariti, kemewahan Che Ta?

Suami kepada Rozita Che Wan (Che Ta), Zain Saidin sering dikatakan yang dirinya hanya menumpang populariti dan kemewahan isterinya itu.

Timbul persoalan dikalangan peminatnya menayakan, apakah pekerjaan sebenar Zain dengan kehidupannya kini yang sering berpaut pada isterinya.

"Saya dengan Che Ta memang bagai langit dan bumi. Saya suaminya, tetapi dari dalam banyak hal, dia memang kelihatan lebih daripada saya. Itu adalah hal yang tak dapat saya nafikan sama sekali. Memang Che Ta banyak membantu dalam soal kewangan keluarga kami.

Sebagai suami, saya juga ada misi untuk keluarga di mana kalau boleh, saya sendiri mahu sara isteri dan anak. Impian saya, mereka tak perlu lagi bekerja suatu hari nanti. Cuma buat masa sekarang, rezeki Che Ta tengah hebat, kenapa perlu disekat-sekat? Saya sendiri sedar perlu kena berusaha lebih keras dan kalau orang masih mahu bercakap mengenai saya sekali pun, saya tak boleh buat apa, biarkanlah mereka asalkan saya tahu apa yang saya buat.

Tak patutlah kata saya menumpang Che Ta kerana orang lain pun tahu yang saya juga ada kerjaya sendiri. Ya, saya tak menyerlah dalam bidang lakonan, malah saya juga sudah kurang untuk berlakon. Tetapi tak bermakna saya tak ada kerja.

Saya usahakan ZapatoS dan saya akui, tak pandai nak cari media untuk raih publisiti. Bukan saya ego, tetapi saya segan dan tak nak orang nampak saya lemah terhegeh-hegeh cari media. Melainkan kalau saya dipanggil atau diminta untuk hadir sesi fotografi, saya akan kejar peluang dan pergi. Che Ta pula beruntung kerana apa sahaja yang dilakukan, ramai yang memang akan ambil tahu dan itu satu kelebihan dia." -kata Zain memetik UtusanOnline

Pelakon Dottie selamat bergelar isteri (gambar)

Pelakon Nor Syuhaida Abd Razak (Dottie) sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya Mohd Haffis Abu Hassan.

Pasangan itu dinikahkan di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya, kira-kira jam 10 pagi, semalam.
“Alhamdulillah saya sangat bersyukur kerana majlis semalam berjalan lancar, berkat doa serta restu kedua-dua belah pihak kami sah bergelar suami isteri ,” katanya.
Dottie yang popular menerusi filem Hantu Bonceng bagaimanapun merahsiakan jumlah hantaran dan mas kahwin, namun masing-masing berbalas tiga dulang hantaran.

Dottie sebelum ini mengikat tali pertunangan dengan jejaka berasal dari Banting, Selangor itu pada April lalu. -HarianMetro

Boy Iman dapat Phd dicerca dan dihina pengikutnya..

Keluarga Lan Pet Pet dan isterinya, Ruby Che Wan (20 gambar)

Isnin, 26 Disember 2016

Ucapan khas Norman Hakim yang so Sweet

Baru-baru ini, Norman Hakim ada memberikan ucapan khas melalui instagram miliknya kepada bekas isterinya, Abby Abadi dan isterinya, Memey Suhaiza.

Ucapan ini sebagai tanda penghargaan kepada kedua-duanya dalam pengorbanan terhadap anak-anak mereka sendiri.

“Saya nak ucap terima kasih kepada bidadari-bidadari kepada anak anak saya ni. Bila saya ada kesempatan (tengah relax kat Kuantan ni) utk renung sejenak perjalanan hidup saya, saya sedar tanpa korang saya takkan mampu untuk urus hidup terutama nak membesar, bagi perhatian, kasih sayang & bagi segalanya yg terbaik pada amanah Allah ni”

“Ye saya ada Allah yg saya selalu bergantung harap siang & malam untuk bantu saya. Tapi saya takkan mampu buat semuanya tanpa korang. Ini susun atur Allah. Korang memang hebat & sangat dahsyat dalam urusan anak anak,” kongsinya

Perkahwinan Ke-2 Adi Putra retak?

Ahad, 25 Disember 2016

Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada...

Pasangan Juliana Evans dan kerabat diraja yang dikenali sebagai Tengku A dikatakan bakal menamatkan zaman bujang mereka tidak lama lagi. Malah persiapan juga kini sedang rancak dilakukan kedua belah pihak.

“Miss K dapat tahu artis jelita berwajah kacukan itu sekarang ini sedang sibuk membuat persiapan perkahwinan dengan kerabat di raja Selangor itu. Khabarnya, kain pasang sudah siap diedarkan. Baik di pihak perempuan mahupun kaum kerabat terdekat pihak lelaki”

“Tambah sumber Miss K itu lagi, Juliana atau mesra dengan panggil Ju itu akan terus melangsungkan perkahwinan dengan Tengku A dan tidak ada majlis pertunangan,” tulisnya menerusi ruangan Miss K di portal Astro Gempak mengenai perkara tersebut.

Bagaimanapun, butiran lanjut mengenai majlis bersejarah pasangan ini tidak dapat dipastikan.

Jamal pakai tuala kena edit terlebih kreatif (6 gambar)

Jumaat, 23 Disember 2016


Datuk Seri Jamal yang menjadi icon gelombang merah yang memprotes ketiaadan air di Selangor dan Kuala Lumpur baru-baru ini telah menjadi heboh apabila hanya memakai tuala ketika protes berkenaan.

Namun ada yang terlebih kreatif di laman sosial dengan meng-edit dan menjadi viral di laman-laman sosial.

Sekitar Hari Jadi Elly Mazlein ke-36 (13 gambar HD)

Norish Karman dedah kenapa dia jadi pembaca berita Bernama

Norish Karman menolak dakwaan kononnya dia memilih untuk menjadi penyampai berita di saluran Bernama News Channel disebabkan sudah tidak mempunyai tawaran berlakon.

Norish sebaliknya berkata, keputusannya itu kerana didorong perasaan minat selain pernah mempunyai pengalaman sebagai pembaca berita ketika berusia 18 tahun di negara kelahirannya iaitu Singapura.
"Mungkin ramai yang tidak tahu tetapi saya pernah bertugas sebagai pembaca berita ketika berusia 18 tahun di Singapura.

"Bidang penyiaran sentiasa berada dekat dihati saya dan kembalinya saya sebagai pembaca berita di BNC bukan kerana kerjaya lakonan sudah malap tetapi kerana minat.

"Saya mahu lakukan sesuatu yang baharu dalam karier saya dan Alhamdulillah BNC membuka peluang kepada saya," katanya kepada mStar Online.

Hafidz Roshdi bakal bergelar ayah...

Hafidz Roshdi baru-baru ini ada berkongsi sekeping gambar bersama isteri, Nurul Shuhada dan seorang budak kanak-kanak kecil di laman sosial Instagram miliknya. Di Facebook juga Hafidz dilihat sering 'Live Update Video' dan bermain dengan anak kecil.

Menerusi gambar itu Hafidz menulis kapsyen "praktis jaga Haseef, nanti kita orang pula InsyaAllah," tulisnya.

"Belum lagi check namun isteri ada juga dalam dua ke tiga hari ini muntah-muntah. InsyaAllah doakan yang baik-baik ya," ujarnya ringkas memetik MediaHiburan.

Hubungan Neelofa-Vie Shantie renggang?

Khamis, 22 Disember 2016

Neelofa menafikan hubungan baiknya dengan Vie Shantie Khan, dingin gara-gara penghasilan koleksi 'mesra solat'. Malah, pengacara Meletop itu menegaskan kedua-duanya masih baik seperti biasa dan pernah berjumpa dalam sebuah acara, baru-baru ini.

"Hubungan kami masih seperti biasa dan macam sedia kala. Baru-baru ini, kami berjumpa dalam sebuah jamuan makan dianjurkan jemaah haji yang turut serta dengan kami dulu.

"Kami memang tiada masalah. Malahan saat bermesej, saya sendiri gemar menyebut perkataan 'I Miss You' selain mengajaknya keluar berjumpa," kata Neelofa memetik BharianOnline

Akhbar BH Plus Isnin lalu kononnya perhubungan baiknya dengan bekas isteri Datuk Eizlan Yusoff itu terkesan gara-gara penghasilan koleksi 'mesra solat'. Kononnya, idea asal koleksi terbabit adalah daripada Vie yang juga pemilik jenama VHijrah, namun Neelofa yang terlebih dulu mengeluarkan pakaian muslimah berkenaan.

Ini komen Fattah Amin 'putus cinta' dengan Neelofa

Fattah Amin menjelaskan kontroversi melibatkan isu cintanya ketika ini adalah satu ujian dan secara tak langsung mengujinya menjadikan dia seorang individu yang hebat.

Fattah berkata setiap selebriti akan melalui fasa ujian yang berbeza dan ketika ini ujian hebat itu dilalui olehnya.
"Pada pandangan saya setiap selebriti yang melalui fasa peningkatan akan setiasa diuji. Setiap orang akan melalui ujian berbeza dan waktu ini adalah waktu saya diuji.

"Apa-apa pun saya percaya untuk menjadi orang yang hebat dugaannya pasti hebat. Saya mohon semua peminat terus doakan saya terus kuat untuk melalui proses ini," ujarnya kepada mStar Online menerusi mesej secara WhatsApp

Top 10 2016 selebriti berhijrah bertudung


Tahun 2016 bakal melabuhkan tirai tidak lama lagi. Memang cepat sangat masa berlalu.

Tahun demi tahun makin ramai selebriti wanita yang mula berhijab. Yang tak bestnya bila ada juga yang membuka tudung semula.

Jadi, kali ini ingin kongsikan senarai selebriti wanita Malaysia yang mula berhijab tahun 2016. Tahniah diucapkan!

1. Erin Malek

10 Selebriti Wanita Tampil Berhijab Tahun 2016

DIkecam haram mernyanyi, Fynn Jamal bongkar rahsia disebalik lagunya

Dikecam Haram Menyanyi, Fynn Jamal Dedah 'Rahsia' Disebalik Lagunya

Dengan keberaniannya bersuara lantang selain lagu-lagunya yang meninggalkan kesan, itulah Fynn Jamal yang dikenali umum. Siapa yang mengikuti perkembangan Fynn sejak zaman awal kemunculannya pasti tahu turun naik perjalanan hidup wanita ini, kerana Fynn sering bercerita mengenai kisah hidupnya menerusi blog, puisi, lagu-lagu, serta status di akaun media sosialnya.

Walaupun Fynn menganggap perkongsian tersebut sebagai muhasabah diri dan pengajaran untuk orang lain, ramai yang mengecamnya dalam diam mahupun secara terbuka. Baru-baru ini Fynn ditebak dengan komen yang mempersoalkan hukum dia menyanyi menggunakan suaranya yang haram. Bagaimana Fynn menangani public shaming sebegitu dan apakah hikmah disebalik situasi tersebut?

“Dia Rasa Bangga Cakap Terbuka Tentang Dosa Aku”

Siti Nurhaliza tak suka Jamal

Datuk Siti Nurhaliza membidas tindakan Datuk Seri Jamal (orang kuat UMNO) yang memprotes bekalan air terputus di hadapan bagunan kerajaan Negeri Selangor di beberapa bahagian Selangor dan Kuala Lumpur beberapa hari lalu.

Stacy selalu marah ketika mengandung - Akim

Rabu, 21 Disember 2016

Sejak hamil anak sulung, penyanyi terkenal Akim Ahmad memberitahu, isterinya, Stacy mengalami perubahan sikap apabila selalu marah tanpa sebab tertentu. Menurut Akim, Stacy adakalanya boleh menjadi emosi tanpa sebab sebaik sahaja bangun dari tidur hingga menyebabkan dia menjadi tempat Stacy melepaskan kemarahan.

Pun begitu, penyanyi lagu Mewangi ini memahami perubahan sikap isterinya itu selain menjadikannya individu yang lebih bersabar.
“Sebenarnya situasi ini membolehkan saya belajar untuk bersabar dan mengawal keadaan. Saya faham dia bersikap sedemikian kerana mengandung,” katanya dipetik Harian Metro.

Sekitar majlis aqiqah Aisy Mateen, anak Yana Samsudin (21 gambar)

Tania Hudson punca keretakan Neelofa-Fattah?

Tania Hudson mengakui hubungannya dengan Fattah Amin hanya sekadar rakan sekerja dan tidak lebih daripada itu. Tania terkejut selepas dikaitkan sebagai punca keretakan hubungan aktor itu dengan Neelofa.
"Saya terkejut apabila hari ini (Selasa) ramai yang mula bertanya tentang hubungan saya dan Fattah Amin.

"Saya dengan dia hanya rakan biasa sahaja dan kami pernah bergandingan dalam sebuah filem dua bulan lalu. Selepas itu kami tiada berhubung apatah lagi berjumpa,"

"Saya tiada hubungan istimewa dengan Fattah, ketika kami menjalani penggambaran filem itu sekalipun, saya tidak terlalu rapat dengannya.

"Kami ada keluar lepak sama-sama tetapi ketika penggambaran sahaja. Lepas habis penggambaran kami buat hal masing-masing," ujarnya.

"Saya tidak ada rasa bersalah kerana saya kenal Fattah ketika penggambaran filem KL Special Force sebelum dia berlakon dalam drama popular Suri Hati Mr Pilot itu lagi.

"Saya rasa ada salah faham yang berlaku sehingga mengaitkan nama saya pula dalam hal ini," ujarnya memetik mStarOnline.

Hubungan dengan Fattah retak, Neelofa dedah punca..

Neelofa mengakui hubungan baiknya dengan pelakon Fattah Amin retak gara-gara kewujudan orang ketiga.
 Neelofa baru sahaja mengetahui orang ketiga yang dalam hubungan antara dia Fattah merupakan seorang pelakon berdarah kacukan.


Tambahnya lagi, hubungan antara Fattah dengan orang baharu itu juga dipercayai sudah lama terjalin sebelum penggambaran Suri Hati Mr. Pilot.


Bagaimanapun, Neelofa enggan mengulas lebih lanjut berhubung perkara tersebut dan mengakui kesal apabila mengetahui tentang hubungan tersebut dengan cara yang kurang elok.

“Tidak adil untuk saya mengulas dakwaan ini tanpa kehadiran Fattah mahupun wanita tersebut. Kalau boleh saya tidak mahu mengeruhkan lagi keadaan. Saya tidak mahu memikirkan tentang perkara ini, lebih baik fokus kerja,” katanya memetik Utusan

Sekitar pernikahan Sheila Abdull (10 gambar)

Selasa, 20 Disember 2016


Sheila Abdull selamat dinikahkan dengan pasangannya, yang juga pemain gitar, Ammar Habir di Johor Bahru, semalam yang diadakan di Dewan Kenangan Kompleks Tan Sri Rahmat, Tampoi.

Pada acara yang dihadiri kira-kira 100 tetamu itu, Sheila turut menerima mas kahwin berjumlah RM22.50 berserta lima dulang hantaran daripada pemain gitar kumpulan Drama Band terbabit.

Kerjaya terkini Hairie Othman..

Ini lah pekerjaan terkini Hairie. Walaupun agak sedih katanya, tapi hidup perlu diteruskan. menjadi pemandu Grab untuk mencari rezeki yang halal.

Jue Aziz akui kegugurannya 3 kali disebabkan mistik...

Pelakon Jue Aziz menghadapi ujian besar apabila keguguran sebanyak tiga kali sepanjang tiga tahun mendirikan rumah tangga dengan pemuzik Indonesia, Bayu Daniels.Cerita mengenai kegugurannya itu, Jue Aziz mendedahkan satu perkara yang agak mengejutkan.

Menurut Jue Aziz, gangguan mistik adalah punca beliau kerap gugur dan sekaligus sukar unutk mendapatkan zuriat.
"Sesuatu yang berat untuk dikongsi ialah saya ada menerima gangguan mistik dan difahamkan secara tidak langsung menyebabkan saya kerap mengalami keguguran" -Jue Aziz
Namun, sebelum ini Jue Aziz pernah memberitahu beliau redha dengan apa yang terjadi dan tetap tidak berputus asa untuk hamil lagi. -Sumber laman web THE MALAY MAIL ONLINE

Zulin Aziz dikecam disebabkan tulis perkataan 'akad'!


Pelakon Zulin Aziz dikecam gara-gara salah tulis peraktaan 'akad' yang sebenarnya mahu ditulis 'angkat'. Zulin juga berasa berang kerana ramai yang tidak memahami maksud tulisannya itu.

Dalam pada itu, Zulin juga memberitahu disebabkan perkara itu juga dia bakal memadamkan akaun twitternya dalam waktu terdekat.

Tindakan Zulin itu mendapat pelbagai reaksi pengikut laman sosialnya dan rata-rata meminta supaya pelakon itu bersabar dan menganggap komen-komen negatif yang diberikan itu lumrah kehidupan sebagai seorang artis.

Yana Samsuddin luah perasaan jaga anak sulung...

Isnin, 19 Disember 2016

Riezman Khuzaimi tamatkan zaman duda dengan Datuk

Pelakon dan ahli perniagaan, Riezman Khuzaimi, 46, menamatkan zaman duda apabila menikahi wanita yang mendapat jolokan 'Iron Lady', Datuk Normaziah Sheikh Mohamad, 47, di Shah Alam, Selangor, kira-kira jam 2 petang, hujung minggu lalu.

Riezman berkata, mereka tidak berniat merahsiakan majlis berkenaan, sebaliknya ia diadakan secara kecil-kecilan dengan hanya dihadiri kira-kira 40 orang ahli keluarga terdekat.

Sharnaaz dah merisik Nabila semalam tapi...

Walaupun mengalami sedikit masalah hubungan sebelum ini, akhirnya Pelakon Shaarnaz mengaku telah menghantar rombongan merisik kekasih hatinya, Noornabila pada tengah hari tadi (Ahad).

Menurut Shaarnaz, dia dan Noornabila tidak akan bertunang tetapi akan terus melangsungkan majlis pernikahan.

Zoey Rahman bercinta dengan Siti Nurdiana? (4 gambar)


Farah Asyikin mahu khawin lagi.. Ini bakal suaminya..

Ahad, 18 Disember 2016

Selepas bercerai talak satu secara tebus talak dengan bekas suaminya Zaahier Stanley yang berasal daripada Capetown, Afrika Selatan sekitar bulan Januari lepas, bekas penyanyi Farah Asyikin memberitahu beliau bakal berkahwin buat kali ketiga pada 7 Januari depan.

Difahamkan, bakal suaminya yang bernama Raja Iskandar Raja Muktharuddin, 51 tahun, merupakan duda anak tiga dan bekerja sebagai pengurus besar di sebuah syarikat minyak dan gas.
Bakal suami saya duda dan kematian isterinya sejak 18 tahun lalu. Kami kenal sejak Disember tahun lalu. Beliau melamar saya Mac lalu iaitu pada bulan sama bapa menghembuskan nafas terakhirnya. Beliau sempat mengenali arwah bapa. Arwah juga menyenanginya.

Semua ini kuasa Allah. Mula-mula dulu memang saya tak yakin dengan hubungan ini. Malah saya juga bersikap jual mahal. Ditambah dengan kes penjagaan anak yang baharu saja selesai beberapa bulan lalu, saya masih teragak-agak. Namun jodoh saya dengannya jadi kuat. Di sebalik kegagalan dua perkahwinan terdahulu, saya banyak belajar.

Walaupun ada yang anggap saya salah pilihan, ada hikmah di sebalik dugaan dan ujian yang hadir. Semua pengalaman itu mahal, termasuk belajar menerima lamaran lelaki baharu dalam hidup, sekali gus memikirkan niat untuk membina hidup bersamanya." -Kata Farah. -Bharian

Keadaan terkini Dahlan Zainuddin

Keadaan kesihatan penyanyi era 70-an, Datuk Dahlan Zainuddin, yang diserang penyakit angin ahmar sejak awal Jun lalu kini semakin pulih.

Isterinya, Datin Effa Rizan, 54, berkata, biduan berusia 75 tahun itu kini giat menjalani rawatan fisioterapi dua kali seminggu sejak dibenarkan keluar daripada Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada Oktober lalu.
Dahlan giat menjalani sesi fisioterapi dua kali seminggu.
"Alhamdulillah keadaannya menunjukkan perubahan positif walaupun ia agak perlahan kerana faktor usia.

"Buat masa ini suami saya dalam proses pemulihan dan perlu melakukan rawatan fisioterapi dua kali seminggu," katanya.
Dahlan diserang angin ahmar pada 29 Jun lalu ketika berada di Perlis bagi menghadiri majlis buka puasa bersama anak yatim. -mStarOnline

Shima Anuar selamat bertunang (21 gambar HD)

Pelakon, Shima Anuar selamat mengikat pertunangan dengan ahli perniagaan, Mohd Solih Toha, 40, pada majlis yang berlangsung di kediaman keluarganya, di Shah Alam, semalam. Pemilik nama sebenar Noor Hashimah Anuar, 26, yang dikenali selepas membintangi filem Highland Tower itu berkata, sikap bertanggungjawab dan keperibadian Mohd Solih membuka hatinya untuk menerima lamaran biarpun hanya mengenali bakal suaminya itu sejak Jun lalu. -Bharian

Baby bump Lisa Surihani (13 gambar)

Jumaat, 16 Disember 2016

Yuna dipeluk Anderson, wow! (video)

Kejadian ini berlaku ketika Yuna menghadiri Soul Train Music Awards di Las Vegas baru-baru ini. Didalam video berkenaan, Yuna nampaknya sedang ditemubual dan tiba-tiba Anderson memeluknya.

Awi Rafael 'lamar' Kaka, Kaka kata 'ya'!

Agak mengejutkan apabila penyanyi Kaka Azraff 'dilamar' oleh Awi Rafael beberapa bulan lalu, yang mengejutkan lagi, Kaka memberikan jawapan 'ya' kepada Awi tanpa berfikir panjang menjadi pasangannya.
“Ya, Awi ada bertemu dan melamar saya beberapa bulan lepas, dan saya terus jawab “yes”! Tapi Awi bukan ajak bercinta, dia mahu saya jadi teman duetnya dalam program terbaru terbitan Astro iaitu Duo Star.

“Saya tidak teragak-agak untuk jawab ya kerana selepas meneliti format program berkenaan, ia sangat menarik dan lain daripada program realiti sedia ada.

“Lagipun saya dan Awi sudah lama kenal dan kami pernah bekerjasama, jadi tidak sukar untuk kami mencari “chemistry”,”

"Hubungan di antara kami tidak melibatkan soal hati dan perasaan dan apa yang diperkatakan sebelum ini tentang kami hanyalah salah faham.

"Apabila berkaitan dengan kerja saya seorang profesional dan tidak pandai mencampur-adukkan dengan perihal peribadi.

"Tiada putik-putik cinta dan hubungan kami hanyalah sekadar rakan biasa sahaja," kata Kaka memetik portal Astro Gempak.

Elly Mazlein dituduh curang dengan lelaki di sebuah hotel?

Ada pihak yang mendakwa bekas suami Elly Mazlein, Azmi pernah menangkap Elly berlaku curang dengan lelaki lain di sebuah hotel. Dakwaan itu membuatkan Elly tidak berdiam diri dan berusaha meminta agar bekas suaminya tampil dengan bukti beliau curang. Kritkan dan cacian juga Elly pernah terima ketika ini.
Saya kuat kerana sokongan peminat. Apa pun cacian, hinaan oleh pihak yang dengki, teguh akar kepercayaan peminat menjadi kekuatan. Jangan mudah mengaku kalah. Saya bukan baru dalam industri, dua dekad pengalaman banyak mengajar.

Jangan anggap saya artis baharu, yang gigih merangkak ketakutan dengan kontroversi. Maaf cakap, saya kuat dan tidak gentar. Dulu mungkin saya berdiam, pendam segala rasa tapi kini tidak lagi.

Cuma satu permintaan yang disulam ketegasan, jangan kacau saya! Jangan sesekali mengungkit budi yang pernah ditabur, usah dipermainkan emosi peminat dengan cerita-cerita sampah yang tidak ada buktinya.

Mulut-mulut puaka yang penuh hasad dengki juga tolong berdiam. Usah sesekali berlagak seperti tahu segalanya tentang saya. Saya tidak mahu lagi dikaitkan dengan drama yang sama. Cukup!" kata Elly memetik Utusan Online

Sharifah Sakinah hamil, nampak baby bump (2 gambar)

Pelakon Sharifah Sakinah dikhabarkan telah hamil anak sulung. Ini dibuktikan dengan Sharifah telah memuatnaik gambar dimana menunjukkan perutnya yang membesar.

Namun empunya badan belum lagi membuat sebarang kenyataan mengenai hal itu. Sebelum ini Sharifah pernah hamil namun mengalami keguguran sekitar bulan April yang lalu.