Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Anak perempuan Ahmad Nabil dikecam nitizen.. (video)

Rabu, 30 November 2016

Anak Nabil dikecam gara-gara tidak memakai pakaian yang 'sopan' ketika majlis ulang tahunnya yang ke-4, beberapa hari lalu.

Mila Jirin hamil, usia kandungannya adalah...

Mila Jirin mengesahkan dia kini hamil anak sulung hasil perrkahwinannya dengan Isz Mustapha hujung tahun lalu. Dan kini dia hamil kali yang ke-2 itu dimana usia kandungannya mencecah tiga bulan.

Juara program realiti Akademi Fantasia musim kelima itu berkata ini adalah kehamilan kedua selepas mengalami keguguran Jun lalu.
“Selepas dua hari disahkan hamil dan kandungan berusia lima minggu, saya mengalami keguguran. Mungkin kerana sebelum itu saya tidak tahu saya hamil dan terlalu aktif bergerak ke sana-sini.

“Alhamdulillah, selepas kehilangan besar itu Allah SWT gantikan dengan berita gembira ini. Kali ini saya lebih berhati-hati dan tidak banyak bergerak,”

“Selepas disahkan hamil dua minggu, saya kongsi berita gembira ini dengan ahli keluarga sahaja. Namun, selepas masuk tiga bulan dan rakan-rakan nampak saya semakin berisi, barulah saya kongsi di laman sosial.

“Saya dijangka melahirkan bayi sulung ini pada Jun tahun depan. Doakan semoga kandungan saya sentiasa sihat dan segalanya berjalan lancar,” katanya kepada HarianMetro

buka tudung sebab tidak mahu hipokrit - Uqasha

Selepas mengambil keputusan untuk tidak lagi memakai tudung, pelakon, Uqasha Senrose, kini lebih selesa kerana dan tidak perlu berasa pura-pura (hipokrit) di hadapan umum.
"Saya selesa begini. Daripada bertudung hanya sebab nak jaga hati orang ramai buat apa, lebih baik jadi diri sendiri dan saya rasa lega.

"Kalau orang tak suka tak mengapalah. Memang dari mula saya bertudung pun tetap ada orang tak suka jadi saya nak buat bagaimana?"

"Sebelum saya buat keputusan untuk membuka tudung, ya memang saya berfikir terlebih dahulu tentang akibat yang akan saya terima, tapi apa yang saya boleh katakan, saya memilih untuk tidak mahu menjadi hipokrit dengan semua orang," tegasnya kepada Astro Gempak..

Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?

Selasa, 29 November 2016

Izreen Azminda menganggap isu dirinya bakal bergelar Datin seperti dihebohkan baru-baru ini sebagai gurauan nakal segelintir pihak.

Katanya, dia hanya mampu tergelak sebaik kisah itu digembar-gemburkan apatah lagi ramai bertanyakan kesahihan berita kononnya ia berpunca daripada hubungan rapat dengan seorang ahli perniagaan bergelar Datuk.
"Sejujurnya gosip itu membuatkan saya tergelak sakan. Cerita hendak jadi bakal datin atau bakal datuk pun tiada. Datuk kandung saya sendiri sudah lama meninggal dunia.

"Cuma saya tidak tahu dari mana cerita sebegini. Ia mungkin disebabkan orang salah anggap menyangkakan saya ada apa-apa dengan rakan kongsi perniagaan. Lucunya rakan perniagaan saya wanita, bukan lelaki pun dan tak ada pangkat Datuk atau Datin langsung," katanya kepada BH Online.

Johan, Ozlyn dikecam hadiri pengebumian nenek

Johan dan isterinya, Ozlyn telah pergi ke acara pengebumian nenek Johan yang telah meninggal dunia. Nenek Johan yang masih berbangsa Cina telah meninggal lusa lalu.

Pun begitu, Johan dan Ozlyn menerima kecaman daripada pengikutnya, dimana mereka tidak sewajarnya menghadiri acara itu kerana menyimpang jauh dari ajaran Islam.

Dari segi pakaian juga mereka turut dikecam. Namun Johan membalas tohmahan pengikutnya itu dengan komen yang cukup pedas.

PANAS! rumahtangga Aeril Zafrel, Wawa Zainal bergolak?

Dengar khabar rumahtangga pasangan selebriti, Wawa Zainal dan Aeril Zafrel bergoyang. Benarkah?

Ada sumber mengatakan yang mereka bermula dingin disebabkan Aeril 'bercinta' dengan Ummi Nazeera untuk lakonan drama rantaian popular, Patahnya Sebelah Sayap yang dikatakan agak berlebih-lebihan.

Menurut Harian Metro, jesturu itu Wawa menjadi cemburu dengan kemesraan yang ditunjukkan mereka berdua di dalam drama itu.

Fattah Amin pegang tangan Neelofa.. Auch


Fattah Amin menafikan dia sengaja memegang tangan Neelofa ketika mereka tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Brunei semalam seperti tersebar di laman sosial.

Fattah berkata perkara itu berlaku secara tidak sengaja apatah lagi dia perlu melindungi Neelofa daripada diserbu peminat.

"Kalau nak tahu ketibaan kami di Brunei disambut dengan meriah malah ramai peminat menanti kami di balai ketibaan. Keadaan memang sesak. Walaupun ada pengawal peribadi, keadaan jadi tidak terkawal.

"Pada masa sama, saya terpaksa melindungi Neelofa daripada dihimpit peminat. Saya kasihan dengan dia apatah lagi dia bertubuh kecil. Kiranya apa yang hangat tersebar itu bukanlah disengajakan,” katanya kepada Harian Metro.

Bintang utama drama Suri Hati Mr Pilot itu memaklumkan peminat di Brunei turut menunggu ketibaan mereka di hotel.

Sharifah Sakinah hamil anak sulung?

Memetik portal Utusan, ada sumber memberitahu yang Sharifah Sakinah kini hamil anak sulung. Pun begitu berita itu belum lagi di iyakan oleh empunya badan.

Sharifah juga difahamkan merahsiakan perkara itu dan hanya pihak terdekat sahaja yang diberitahu.

Sebelum ini, Sharifah Sakinah pernah keguguran selain turut menafikan bahawa dirinya sudah pun hamil semula, bermula daripada gurauan kakaknya, Sharifah Shahirah.

Bakat Puteri Balqis, ini komen terbaik Mia Sara

Isnin, 28 November 2016

"Saya tidak pernah terfikir untuk bersaing dengan sesiapa."
Pelakon cilik, Mia Sara, 11 menegaskan tidak pernah terlintas di hati mahu bersaing, sebaliknya mengagumi bakat yang ada pada rakannya, Puteri Balqis.

Keadaan terkini Wan Maimunah (5 gambar)


Wan Maimunah Abdul Aziz, 62, yang dimasukkan ke Hospital Jasin, Melaka sejak Khamis lalu berikutan jangkitan kuman pada paru-paru dan bengkak jantung, dilaporkan masih lemah.

Timbalan Presiden Persatuan Seniman Malaysia (Seniman), Zack Kool, berkata keadaan aktres berpengalaman itu masih perlu dipantau doktor beberapa hari lagi selain dinasihatkan mendapat rehat secukupnya.

Rampas telefon bimbit, ini komen pedas Ayda Jebat..

Penyanyi, Ayda Jebat menyelar tindakan pengawal yang bertindak merampas telefon bimbit ketika sedang berselfie bersama bintang Running Man, Lee Kwang Soo sebagai tidak beradab.

Ayda menerusi laman twitternya pada Sabtu meluahkan rasa marah dan berpendapat pihak yang menjaga keselamatan selebriti luar itu perlu bertimbang rasa dan menghormati orang yang ingin bergambar.

Ayda bersama beberapa rakan artis lain iaitu Ajak Shiro, Saharul Ridzwan dan Hairul Azreen terlibat dalam program Running Man Challenge – hydrated by 100PLUS Malaysia with Lee Kwang Soo yang berlangsung di Paradigm Mall, Sabtu. - mStarOnline

Gambar main futsal bersama Neelofa, Fattah jadi perhatian..


Bukan main mesra lagi Neelofa dengan Fattah Amin ni sekarang, walaupun bukan di dalam set drama, di luar juga mereka memang akrab. Namun sejauh mana hubungan mereka ini, cuma mereka sahaja yang mengetahuinya. Macam bercinta atau tidak, itu hak mereka, kita sebagai peminat seharusnya rasa gembira melihat pasangan ini bersama.

Siti Salehah selamat bertunang dengan Lutfi Azhar (7 gambar)

Ahad, 27 November 2016


Selepas lebih setahun menjalinkan hubungan cinta, Siti Saleha selamat melangsungkan pertunangan dengan kekasih hatinya, Lutfi Azhar pada majlis tertutup di kediaman keluarganya di Bandar Puteri pada jam 11 pagi semalam. Lutfi, seorang pegawai kerajaan, hadir bersama rombongan keluarganya. Pihak lelaki menyerahkan lima dulang yang dibalas lima dulang oleh pihak perempuan.

Sekitar perkahwinan Lufya Omar (27 gambar HD)



Lufya Omar selamat bergelar isteri kepada jejaka pilihannya yang juga seorang doktor, Che Muhammad Hafiz Che Baharum, 26, dengan sekali lafaz kira-kira pukul 8.30 malam Sabtu.

Majlis pernikahan diadakan di Laman Cinta Nirwana Kuala Lumpur dengan dihadiri kira-kira 200 tetamu terdiri keluarga kedua-dua pihak dan rakan terdekat pasangan berkenaan.

Lufya menerima mas kahwin berjumlah RM2,000 daripada Che Muhammad Hafiz, manakala wang hantaran pula dirahsiakan.

Pengantin perempuan turut menerima tujuh dulang hantaran dan dibalas dengan sembilan dulang kepada pihak lelaki. -mStarOnline

Puteri Sarah umum jantina anak sulung..

Isteri kepada Syamsul Yusof, Puteri Sarah mengumumkan yang beliau dan Syamsul bakal menimang cahaya mata lelaki yang dijadualkan akan bersalin pada bulan April tahun depan.
“Tiga bulan pertama Syamsul tak bagi keluar rumah. Saya hanya buat kerja dari rumah sahaja. Sehinggalah selepas tiga bulan ketika membuat pemeriksaan Doktor kata baby sihat dan Alhamdulillah barulah saya berani untuk aktif balik, tapi tidaklah hari-hari bekerja,”

“Persiapan untuk baby belum lagi, sebab akhir tahun ini kami satu keluarga Datuk (Yusof Haslam) akan bercuti ke London dan Paris, jadi kami beli di sana sahaja,” katanya

Hazama bakal menamatkan zaman bujangnya, ini bakal isterinya..

Jumaat, 25 November 2016

Hazama bakal menamatkan zaman bujangnya dengan bakal berkahwin dengan kekasih hatinya Genervie Kam yang dijadualkan pada pertengahn atau akhir bulan Disember bulan depan.

Memetik Bharian Online, mereka sudah menjalin hubungan cinta hampir empat tahun itu akan mengikuti kursus perkahwinan awal bulan depan di Setiawangsa, Kuala Lumpur.

Suami Nora, mahu buat report polis, saman sekiranya nitizen....

Johan yang juga seorang komposer bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap pengguna laman sosial yang memfitnah dirinya dan isteri, Nora Ariffin.

Iesya Toh selamat melahirkan anak lelaki (5 gambar)

Penyanyi dan Personaliti RTM, Iesya Toh telah selamat melahirkan seorang anak lelaki pada tarikh 19 November lalu dengan berat 2.91kg di Hospital Swasta Shah Alam. Sehingga ke hari ini, bayi lelaki comel ini masih belum diberikan nama lagi.

Fasha Sandha 'hint' Neelofa, bercinta dengan Fattah Amin

Rancangan MeleTOP yang keudara semalam telah menampilkan artis jmputan Fasha Sandha. Dalam rancangan berkenaan, Fasha sempat mengusik Neelofa kelihatan bahagia, sehinggakan Neelofa menjadi malu.

Dalam pada masa yang sama, Fasha juga memuatnaik gambar mereka berdua. Dan Fasha juga telah memberikan 'taq' kepada seorang pelakon lelaki.

Janna Nick potong rambut macam lelaki, ini sebabnya..

Khamis, 24 November 2016


Agak mengejutkan apabila penyanyi Mungkin Saja, Janna Nick, sanggup memotong pendek rambutnya seperti lelaki. Janna berbuat demikian demi tuntutan watak sebagai inspektor polis.

Menerusi supertelefilem berjudul Bo Bajet yang mula menjalani penggambaran esok, beliau sekali lagi bergandingan dengan Saharul Ridzwan, pelakon yang pernah mencipta fenomena bersamanya dalam drama Kau Aku Kita.

Umrah Alif Satar dan isterinya hamil 7 bulan (4 gambar)

Nadya Syahera sudah berkahwin, inilah suaminya.. (4 gambar)

Pelakon drama bersiri Dia Semanis Honey, Nadya Syahera Rosli, 23, sudahpun berkahwin dengan pasangan pilihan, Fizul Nawi, 24 selepas lapan bulan berkenalan.

Pernikahan mereka dilangsungkan pada 25 September lalu di ibu kota yang hanya bersaksikan keluarga rapat kedua-dua pihak.

Siti Nurhaliza dedah puncah terjatuh sampai bengkak

Datuk Siti Nurhaliza Tarudin belum mendapatkan rawatan kecederaan kakinya selepas terjatuh di bilik air ketika menjalani penggambaran percutian berjudul CTDKtion di tiga negara iaitu Potugal, Sepanyol dan Dubai.

Siti juga menahan sakit dan meneruskan penggambaran program percutian berkenaan yang turut disertai suaminya Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa serta ahli keluarga yang lain termasuk kru produksi Astro.

"Saya ‘terpelecuk’ di dalam bilik air ketika itu saya pakai kasut tumit tinggi untuk makan malam di sebuah hotel. Lantai licin membuatkan saya hilang kawalan. Saya tidak ke klinik, hanya sapu ubat yang dibawa sahaja.

"Sakit dan bengkak juga kaki sebelah kiri tapi saya tidak berehat dan teruskan penggambaran, terpaksa jugalah tahan sakit.

"Nasib baik tidak terseliuh hanya lebam dan bengkak sahaja," ujarnya kepada mStar Online.

Video sweet Fizo, Mawar. Sesibuk mana, cari masa untuk berjumpa

Rabu, 23 November 2016

Alahai sweetnya Fizo Omar dengan isterinya Mawar ni. Bercinta selepas nikah best tengok.

video

Atu Zero selfie dengan anak comelnya (6 gambar)


Anuar Zain terima hadiah jam Rolex puluhan ribu Ringgit!

Anuar Zain mendapat kejutan apabila seorang peminat menghadiahkan seutas jam tangan mewah berjenama Rolex ketika menjayakan acara Exclusive Meet & Greet di sebuah restoran baru-baru ini.

Anuar memberitahu, jam tangan itu adalah hadiah paling mahal yang pernah diterimanya sepanjang tiga dekad bergelar anak seni.
"Terkejut sangat sebab tak pernah seumur hidup orang hadiahkan barang semahal ini. Saya pula jenis orang yang tak begitu gemar menerima hadiah. '

"Walau apapun, saya bersyukur kerana mempunyai peminat yang sentiasa menyokong kerjaya seni tanpa mengharapkan apa-apa balasan," katanya kepada BH Online.

Siti Nurhaliza jadi duta produk VIVO Malaysia (6 gambar)


Disuruh buka tudung ketika berlakon, ini jawapan Zarina Zainuddin



Zarina Zainuddin berbelah bahagi sama ada ingin kekal bertudung, seperti dihajatinya, atau membuka pakaian itu untuk menjayakan lakonan.
Beliau sukar untuk berjanji tidak menanggalkan pakaian Islam itu demi memenuhi kriteria watak walau pernah menolak dua tawaran yang perlu menampakkan rambut.
“Sekarang saya dapat tawaran berlakon, mereka suruh buka tudung, saya tidak berani cakap saya bertudung sepenuhnya.

“Untuk drama akan datang, saya tidak tahu macam mana. Saya tidak janji apa-apa. Saya minta orang ramai doakan semoga saya kuat.

“Buat masa ini, masih lagi selamat. Alhamdulillah masih terjaga dan terpelihara. Doakanlah saya,” kata ZarinaD
Isteri Datuk Seri Dr Abdul Raihan Wan Jaafar berkata suaminya tidak mengambil pusing soal berhijab, berbeza dengan pendirian anak-anaknya yang begitu menekankan pakaian itu.

Zarina menambah tudung bukanlah satu jaminan kebaikan seorang wanita kerana ia sekadar penampilan luaran.
“Suami saya tidak kisah pakai tudung atau tidak. Pakai tudung dan tidak pakai tudung sama saja. Ada dosa masing-masing.

“Jangan kata orang pakai tudung itu baik. Luaran saja yang kita nampak tetapi sebenarnya hati kena bersih.

-MMO-

Sekitar sambutan harijadi anak ke-2 Farid, Diana (7 gambar)

Selasa, 22 November 2016

Farid Kamil dan Diana Danielle menyambut ulang tahun pertama anak keduanya, Nur Aurora baru-baru ini.
‘Happy Birthday Aurora. Semoga menjadi anak solehah dan semoga perkahwinan ini kekal bahagia hingga ke jannah. Ya Allah berkati dan rahmati keluarga bahagia ini. Amin ya rabbal alamin.’ -ucapa Farid di Instagram miliknya
Yana Samsudin dan suami Fadzil Zahari turut hadir memeriahkan lagi majlis.

Tudung rekaan 'pelik', ini komen comel Nora Danish

Jika diikutkan di laman sosial sekarang ini, ramai yang mengertawa dengan pelbagai bentuk viral atau versi dan ramai juga yang teruja dengan konsep terbaru rekaan yang dibawa oleh Nora Danish.

Namun bagi pemilik rekaan tudung berkenaan, dia enggan mengambil peduli hal itu, dan akan terus mengekalkan konsep sebenar tudung berkenaan yang difahamkan sudah ditempah oleh beberapa orang pelanggan yang inginkan kelainannya.

Adira dedah jantina anak sulungnya..

Penyanyi Adira semalam telah membuat satu kenyataan di laman mStar Online dimana dia yang kini hamil enam bulan mengesahkan bakal menimang bayi perempuan selepas melakukan ujian ultra bunyi baru-baru ini.

Tambah Adira, dia dan suaminya, Datuk Seri Adenan Abu tidak kisah dengan jantina anak mereka kerana yang paling penting kandungan Adira berada dalam keadaan sihat tanpa sebarang masalah.
"Jujurnya saya dan suami tidak kisah sama ada lelaki atau perempuan kerana paling penting saya dan bayi dalam kandungan sihat sehingga dia dilahirkan nanti.

"Insya-Allah, menurut doktor saya dijangka bersalin pada Mac tahun hadapan," katanya kepada mStar Online.

Uqasha bangga pengikut bertambah selepas tidak bertudung?

Uqasha Senrose melihat keputusannya meninggalkan tudung beberapa bulan lalu telah memberikan kesan ‘positif’ di dalam kerjaya anak seninya. Uqasha kini gembira setelah pengikut di laman Instagramnya meningkat kepada dua juta orang, berbanding 1.2 juta sebelum ini ketika beliau memakai hijab.

“Saya gembira sekarang saya menjadi diri sendiri. Saya sekarang buat apa yang saya suka. Pengikut saya di Instagram naik mendadak.

“Itulah, mereka kutuk-kutuk (saya) tetapi ikut. Sekarang dah sampai dua juta, dulu 1.2 juta saja,” katanya memetikh Malay Mail ketika malam Anugerah Skrin 2016, Jumaat lalu.

Kesudahan episod rumah tangga Farid Kamil, Diana Danielle....

Isnin, 21 November 2016

Farid Kamil anggap tindakan isterinya, Diana Danielle berjumpa ahli agama berhubung masalah rumah tangganya dilihat positif. Apa yang penting selepas kejadian itu, mereka masih bahagia.

Sharnaaz Ahmad putus cinta? ini caption IG dia yang mengejutkan!

Sharnaaz Ahmad sepertinya kini sedang mengalami putus cinta dengan kekasihnya, Noor Nabila. Ini dibuktikan dengan beberapa gambar yang dimuatnaik di laman sosial Instagram miliknya dengan beberapa caption yang sedih.

Dan ini adalah salah satu daripadanya, namun jika perkara ini benar, semoga Sharnaaz tabah sekali lagi. Bunga bukan sekuntum beb.

Sekitar majlis resepsi ke-2 Amar Baharin, Amyra Rosli (34 gambar HD)

Dira Abu Zahar akui sudah bercerai!

Teka teki pergolakkan rumah tangga pengarah dan pelakon terkenal iaitu Dira Abu Zahar akhirnya terjawab, Dira tampil mengakui rumah tangganya sudah tidak dapat diselamatkan lagi.
“Saya perlu menjelaskannya kepada khalayak terutama apabila rumah tangga kami tidak boleh diselamatkan lagi,” katanya memetik portal Kosmo! dan enggan mahu mengulas lebih lannjut.
Anaknya di bawah jagaannya dan Dira juga tidak menghalang seandainya bekas suaminya, Helmi Yusof mahu berjumpa dengan anak tirinya itu.

Tudung terbaru Nora Danish, WAJIB beli! (video)

Tudung terbaru keluaran Nora Danish, tapi jenis apakah ni? Macam pelik je kan ada tak yang nak pakai atau teringin nak beli?

Sekitar red carpet ASK 2016 (60 gambar)

Ahad, 20 November 2016

Isteri Shahrol Shiro mengandung anak sulung NAMUN...

Isteri kepada pelawak, Shahrol Shiro, Anna Danisha telah hamil anak sulung merek. Berita berkenaan telah dikongsikan oleh isterinya di laman Instagram.

Namun isterinya tidak mendedahkan berapa usia kandungan dan jantina anak mereka.

Sebelum ini, Shahrol telah pun bercerai bekas isterinya dan dikurniakan anak lelaki Muhd Adam Danish. 

Che Ta tayang rumah baru banglo baru? (2 gambar)

Rozita Che Wan aka Che Ta telah berkongsikan gambar sebuah banglo mewah. Namun belum dikenal pasti samaada ianya rumah baru Che Ta yang baru dibeli atau sekadar gambar hiasan sahaja.

Nas Adila selamat bersalin anak sulung (2 gambar)

Jumaat, 18 November 2016

Aliff Razali dan Nas Adila yang telah dikurniakan seorang bayi lelaki. Bayi tersebut yang masih belum diberitahu namanya dilahirkan pada jam 6.35 pagi semalam dengan berat 3.39 kg di Hospital Selayang.

Ini yang terjadi dengan berat badan Saharul Ridzwan terkini!

Jika sebelum ini, peminat terkejut dengan pengakuan pelakon Saharul Ridzwan yang mengalami kenaikan berat badan secara mendadak sehingga 20 kg! Namun, kini melalui laman Instagram, pelakon itu dilihat sedang berusaha menurunkan berat badannya.

Menerusi gambar terbaharunya itu, Saharul berkata dia telah berjaya menurunkan sebanyak 3 kg!

Ini mungkin melalui kerja kerasnya di gymnasium, seperti yang diperkatakan oleh pelakon itu sebelum ini yang mahu kembali bergerak aktif.

Harta kekayaan Taylor Swift yang buat korang terbeliak mata!

Jangan terkejut melihat kekayaan artis Barat, mereka sememangnya cukup kaya hasil daripada pendapatan lakonan/nyanyian mereka. Taylor Swift disenaraikan sebagai seleberiti bawah usia 30 tahun terkaya dengan pendapatan AS$170 juta (RM748.01 juta), tahun lalu.

Bintang berusia 26 tahun itu berada pada kedudukan teratas dalam senarai Forbes 30 under 30 Richest Celebrities (30 Senarai Forbes untuk Selebriti Terkaya bawah 30 tahun).

Kumpulan One Direction, menduduki tempat kedua dengan pendapatan AS$110 juta (RM484.01 juta).

Penyerang Barcelona dan Argentina, Lionel Messi, berada di tempat ketiga dengan AS$81.5 juta (RM358.60 juta), yang diperoleh di antara 1 Jun 2015 dan 2016.

Hanya empat selebriti wanita tersenarai dalam kelompok 37 individu itu, namun tiga daripadanya, termasuk Adele dan Rihanna selain Taylor Swift, menduduki lima tempat teratas.

Adele dan Rihanna masing-masing memperoleh AS$80.5 juta (RM354.20 juta) dan AS$75 juta (RM330 juta).

Jennifer Lawrence, satu-satunya aktres dalam senarai dan menerima bayaran tertinggi Hollywood, berada di tangga ke-12 dengan AS$46 juta (RM202.40 juta).

Anggota termuda dalam senarai, Justin Bieber, berada di tempat keenam dengan AS$56 juta (RM246.40 juta). - AGENSI

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/213679

Azwan Ali gelar Neelofa 'Anjing Siall'?

Azwan Ali telah menyuarakan rasa tidak puas hati kepada Neelofa di Instagram baru-baru ini. Bagaimanapun, komen yang ditinggalkan oleh Azwan Ali tersebut telah dipadam berulang kali. Jika dilihat daripada apa yang diamukkan di Instagram, Azwan mempertikaikan perwatakan Neelofa yang kini sudah bergelar Hajjah namun masih bersentuhan dengan Fattah Amin.

Sekitar hari jadi anak Que Haidar, Ratu (7 gambar)

Khamis, 17 November 2016



Anak kepada Que Haidar dan Linda Jasmine, Ratu telah menyambut sambutan hari jadinya dengan bertemakan Little Mermaid baru-baru ini.

Nabil tercengang bila Neelofa panggil dia ini... (video)


Semalam pengacara dan juga pelakon, Neelofa tersasul di dalam satu rancangan TV, Meletop. Namun yang paling mencuit hati, Nabil sampai tercengang dengan kata-kata Neeloa itu, mari kita tengok video di bawah ini. Kena panggil 'baby'!

Disangka anak Yana Samsuddin macam Shin Chan (10 gambar)

Gambit menyesal menyepi dari dunia lakonan

Gambit bersyukur kerana bakatnya masih dicari walaupun ‘hilang’ seketika dari industri lakonan.
“Pada 2010, saya menolak banyak tawaran dan apabila memikirkan kembali perkara itu, saya berasa agak menyesal. Mungkin pada ketika itu saya belum matang dan membuat keputusan terburu-buru tanpa berfikir panjang. Saya pentingkan diri dan menghampakan pihak stesen televisyen serta produksi,” katanya kepada Harian Metro
.Dia akui dirinya cerewet dalam memilih watak kerana mengutamakan karya yang berupaya memberi impak positif kepada penonton.

Gambit juga menceritakan kesukarannya menjiwai watak dalam filem Upin & Ipin Jeng Jeng Jeng yang akan menemui penonton pada 24 November ini.