Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Julia Ziegler umum tarikh perkahwinan

Isnin, 31 Oktober 2016

Julia Ziegler bakal bergelar isteri kepada jurutera mekanikal dikenali sebagai Johan yang dikenali sejak setahun lalu. Julia mengakui yang dia kini berdebar menanti hari bahagia mereka yang dijadualkan berlangsung pada awal 2017.

Mereka juga sudah pun menghadiri kursus perkahwinan, baru-baru ini.

Nadia Annuar selamat melahirkan anak (2 gambar)

Semalam anak kepada Kak Ton iaitu Nadia Annuar dan suaminya Hafiz Salleh telah menerima kehadiran 'orang baru' dalam hidup mereka. Nadia telah berkongsi berita gembira itu menerusi laman Instagramnya.

Selain itu, Nadia yang merupakan personaliti TV itu turut memberitahu yang dia dan suaminya itu telah sepakat menamakan bayi perempuan mereka dengan nama Dya Naylaa.

Puteri Aishah Dewi Remaja terkini (18 gambar)

Puteri Aishah adalah Finalist peserta pertandingan Dewi Remaja 2015/2016 pernah menjadi popular dan viral apabila sekeping fotonya menjadi Cikgu Aishah.

Nabil kerugian hampir RM200,000!

Dengar khabar yang Nabil Ahmad kerugian hampir RM200,000 apabila laman sosialnya yang dimaklumkan digodam beberapa hari lalu dengan kehilangan 1.2 juta pengikut.

Kerugian itu berdasarkan beberapa buah syarikat untuk mempromosikan produk mereka diatas populariti laman sosial Nabil
"Saya sepatutnya menyambung kontrak dengan satu produk membabitkan jumlah RM150,000. Apabila akaun digodam, kontrak itu tidak dapat disambung kerana antara syarat perjanjian, jumlah pengikut di laman sosial saya perlu melebihi satu juta. Beberapa kontrak lain turut dibatalkan membabitkan jumlah puluhan ribu.

"Saya juga terpaksa memulangkan wang pendahuluan dan bayaran diterima daripada pengeluar produk kerana kerja promosi yang tidak sempat diselesaikan apabila Instagram digodam. Jumlah kerugian itu bukan kecil, tetapi saya reda kerana mungkin ia bukan rezeki saya," katanya kepada Bharian Online.
Nabil yang mewujudkan akaun Instagram baharu, bagaimanapun bersyukur apabila jumlah pengikutnya semakin meningkat. Hampir sebulan akaun itu diperkenalkan, jumlah pengikutnya meningkat hampir 170,000.

Jawapan anak Zul Yahya kenapa Zul dah tak berlakon..

Ahad, 30 Oktober 2016

Muatnaik video solat Engku Aleesya, ini komen nitizen (video)

Raja Farah tidak kisah ada orang mengata 'bab ini' selepas bersalin..

Raja Farah yang selamat melahirkan anak beberapa bulan lalu mengakui yang dia tidak kisah bila ada orang mengata mengenai bentuk badannya yang meningkat selepas bersalin.

Anak comel perempuan Cico Harahap (9 gambar)

Jumaat, 28 Oktober 2016

Anak perempuan Cico Harahap, Rindu Nur Fitrah yang kini berumur tujuh tahun

Tiada layanan istimewa dari suami ketika mengandung - Adira

Hubungan antara Adira dan suaminya Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali sebagai Datuk Red menjadi bertambah erat apabila Adira disahkan mengandung dan kini kandungannya sudah pun menjangkau usia 5 bulan.

Namun, Adira mengakui yang dia tidak menjadikan alasan mengandung untuk mendapat sebarang layanan istimewa dari suaminya.
“Suami bijak membahagikan masa sama seperti dahulu. Dalam erti kata lain antara saya dengan isteri pertama, tak ada yang lebih atau kurang. Pendek kata dia berlaku adil,”
Dia juga tiada 'mood' untuk memegang telefon bimbit dan seboleh-bolehnya tidak mahu menjawab sebarang panggilan atau mesej.
“Jadi, kalau ada mana-mana pihak yang mengeluh dengan sikap itu, saya mohon maaf. Saya bukannya sengaja, tapi itulah yang dinamakan pembawaan budak. Namun memasuki usia tiga bulan, saya okey dan kembali seperti sedia kala,” katanya.
Selain itu, boleh dikatakan sepanjang masa Adira akan mengunyah sesuatu sehinggakan berat badannya naik sehingga 14kg. Menariknya, suaminya juga turut terkena tempias kerana selera makannya juga bertambah.

Dalam perkembangan lain, Adira juga telah memperlahankan sedikit kerjaya seninya.
“Bukan apa, suami sangat bimbang dengan keadaan saya terutama membabitkan perjalanan jauh sama ada menaiki pesawat atau kereta. Oleh itu dia meminta saya berfikir banyak kali, tapi dia tak menghalang untuk menyanyi." katanya kepada Harian Metro.

Nieyl Mentor 2 yang kini hamil anak ke-2 (8 gambar)

Naib Juara Program Mentor Musim kedua, Nieyl kini sedang sarat mengandung anak ke-2. Dan kemungkinan besar akan dijadualkan bersalin pada bulan Disember tahun ini.

Tomok pernah dibaling telur

Tomok memberitahu ada beberapa individu yang pernah melakukan khianat termasuklah membaling telur kepadanya ketika populariti New Boyz akhirnya tampil memohon maaf.

Tomok sudah melupakan kisah pada awal kemunculannya dahulu biarpun mengakui agak fobia dengan tindakan agresif beberapa pihak yang tidak suka dengan kumpulan muzik dianggotainya itu.

"Ada beberapa inidvidu yang datang kepada saya dan meninggalkan komen di Instagram meminta maaf kerana pernah memarahi dan membaling telur kepada saya ketika saya dan New Boyz mengadakan persembahan suatu masa dahulu.

"Saya tidak kisah dengan hal itu kerana ia sudah lama berlalu dan mereka semua juga sudah membesar seperti saya. Dulu mereka juga remaja dan tidak matang lagi,

"Pertama kali saya dibaling objek ketika persembahan di Melaka dan selepas itu apabila kami ke semua tempat, ada sahaja orang yang baling sehingga membuatkan saya takut dan fobia untuk naik ke pentas.

"Masa itu saya sentiasa berfikir apa kesalahan yang saya lakukan sehingga dibenci sedemikian rupa," ujarnya memetik mStar Online

Anak Hanis Zalikha, Hairul Azreen terkini (14 gambar, video)

Khamis, 27 Oktober 2016

Iklan mencuit hati ala tamil dari Datuk Aliff Syukri

Satu, dua tak cukup, Che Ta melancong bawa 20 bagasi!

Che Ta atau nama sebenar, Rozita Che Wan membuat pendedahan membawa lebih 20 bagasi setiap kali bercuti ke luar negara.

Normal. Itulah yang dikatakan Che Ta mengenai jumlah bagasi yang dibawa setiap kali bercuti bersama keluarga tercinta. Menurut Che Ta, dia sendiri yang akan mengemas bagasi suami dan anak-anak kerana mahu pakai sedondon setiap hari.
"Saya akan letakkan setiap pakaian yang akan kami pakai mengikut hari, satu bag untuk satu hari.

"Jadi mudahlah kerana setiap satu bagasi itu saya sudah suai padankan serta dengan rona atau tema yang sama.

"Selebihnya saya akan asingkan satu bagasi untuk handbag serta kasut-kasut saya pula," katanya kepada Astro Gempak.

Semua sedia maklum, Che Ta dan fesyen bagai tidak dapat dipisahkan. Dia mengaku, ia adalah satu kerja yang memenatkan apabila proses mengemas kesemua 20 bagasi yang akan dibawa mengambil masa hingga satu hari.

"Meskipun saya sudah mengasingkan lebih awal apa yang mahu dibawa tetapi untuk siapkan semua, ambil masa hingga satu hari juga.

"Dalam masa satu hari itu saya akan fokus dengan bagasi dan pakaian sehingga ia selesai," katanya.

Bulan madu Hafidz Roshdi di Korea Selatan (6 gambar, video)

Selepas berkahwin ini yang Aliff Aziz dapat...

Aliff Aziz mengakui selepas mendirikan rumah tangga dengan Bella Astillah sejak sebulan lalu lebih banyak menerima rezeki dalam bidang lakonan berbanding nyanyian.

Bagaimanapun, Aliff bersyukur dan menerima apa juga rezeki yang sudah ditetapkan Allah dalam industri seni ini.
"Orang cakap ada rezeki yang Allah sudah tetapkan untuk orang yang ingin berkahwin dan orang yang sudah berkahwin, saya percaya Allah sudah aturkan semuanya macam sekarang banyak rezeki saya dalam bidang lakonan.

"Selepas drama bersiri Meh Sandar Pada Aku bersama Mira Filzah, saya menerima tawaran untuk telefilem berjudul Love You Miss Pomen yang akan bersiaran tahun depan," ujarnya kepada mstar Online.

Ruhainies seorang yang manja - Hafiz Bahari

Rabu, 26 Oktober 2016

Pelakon baru (drama Papa Ricky di Astro Ria), Hafiz Bahari mengakui yang dia mengidami untuk berlakon dengan pelakon, Ruhainies yang juga kekasih hati, Azrel Ismail.

Memetik MediaHiburan, Hafiz berkata, Ruhainies memiliki bakat dan keistimewaannya yang tersendiri.

"Sebab dia ada ciri-ciri wanita yang mengambil berat terhadap seseorang dan manja. Lepas tu bila dia bercakap ada loghat Penang,"

"Bersyukur walaupun masih baru dalam industri. Insya-Allah kalau ada rezeki pada masa akan datang kenapa tidak kan," jelas Ruhainies.

Tempat bulan madu Saharul Ridzwan, isteri buat korang terkejut..

Saharul Ridzwan dan isterinya, Deena Emir yang baru mendirikan rumahtangga baru-baru in menyimpan hasrat untuk berbulan madu. Walaupun banyak destinasi popular bulan madu yang sering disebut namun Tanah Suci kota Mekah juga menjadi pilihan sekaligus menunaikan ibadah umrah yang dijangka pada tahun hadapan.

“Kalau nak cakap honeymoon betul-betul secara berdua belum lagi. Saya punya target nak pergi umrah. Baru sahaja lepas kahwin baru boleh daftar sebagai mahram.

Insya-Allah, kalau ada rezeki pergi Mekah,” katanya yang ditemui di Majlis Sidang Media Anugerah Melodi.

Perkahwinan semakin hampir, Amyra Rosli ini yang dilakukannya..

Amyra Rosli tidak mempunyai masa untuk urusan perkahwinannnya dengan aktor Amar Baharin pada 11 November depan kerana jadual penggambaran yang padat.

Amyra berkata, dia beruntung kerana ibunya Noor Zaridah Ahmad yang juga pengurus dia bersama perunding perkahwinan banyak membantu bagi melancarkan majlis itu nanti.
"Saya tidak tahu apa akan jadi jika ibu dan pihak perunding perkahwinan tiada kerana sekarang ini saya sibuk untuk menyiapkan kerja sebelum berkahwin.

"Alhamdulillah setakat ini semua persiapan berjalan lancar cuma tinggal beberapa perkara kecil sahaja lagi," katanya kepada mStar Online.

Kehidupan terkini Zul Yahaya yang mengejutkan.. (11 gambar)

Selasa, 25 Oktober 2016


gambar fadzphoto.com
"Sejak berhijrah sedikit demi sedikit pada April lalu, saya terima banyak undangan menyampaikan ceramah tetapi lebih kepada perkongsian hidup dan pengalaman, kata Zul Yahaya "
Zul berkata, dia bukan ulama atau ustaz yang boleh berbicara mengenai agama secara mendalam apatah lagi dirinya masih belajar.

Kamal Adli bakal merisik Emma Maembong?

Dengar cerita yang pasangan dua sejoli, Kamal Adli dan Emma Maembong, status hubungan mereka akhirnya terjawab apabila Miss J daripada Utusan Online melaporkan Emma bakal “diikat” dengan Kamal.

Difahamkan, satu majlis merisik bakal diadakan pada penghujung tahun ini bagi menandakan Emma milik Kamal seorang. Wah, nampaknya hubungan mereka sudah ke tahap yang lebih serius.

Malah, kedua-dua belah keluarga sudah mencapai persetujuan untuk mengadakan majlis berkenaan. Khabarnya, Emma sebenarnya sudah lama bersedia untuk menjadi seorang isteri.

Pereka fesyen no.1 negara kini bergelar Datuk


Pereka fesyen dan perunding perkahwinan popular, Rizalman Ibrahim merupakan antara penerima darjah dan pingat kebesaran sempena Istiadat Memuliakan Ulang Tahun Hari Keputeraan Sultan Pahang Sultan Ahmad Shah semalam.

Tiz Zaqyah kurang popular, ini dia lakukan..

Tiz Zaqyah tidak berasa terkilan apabila kurang mendapat publisiti di media sejak kebelakangan ini kerana lebih selesa memberi fokus kepada kariernya.

Tiz berkata dengan kuasa media sosial seperti Facebook, Instagram dan Twitter dia masih boleh berkongsi aktiviti terbaharunya dengan peminat walaupun dilihat jarang muncul dikhalayak ramai.

Sebaliknya kata Tiz, dengan kuasa media sosial seperti Facebook, Instagram dan Twitter dia masih boleh berkongsi perkembangan terbaharunya dengan peminat.
"Saya sebenarnya ada sahaja tetapi saya akui memang jarang menghadiri acara hiburan dan sebab itu jarang ada publisiti mengenai saya.

"Tambahan pula pada kebanyakan masanya saya sibuk di lokasi penggambaran kerana fokus saya adalah kerja.

"Tetapi itu bukan satu masalah kerana dengan zaman media sosial sekarang saya masih boleh memberitahu peminat terntang perkembangan terkini saya,"

"Tidak mengapa jika tidak popular tetapi cukuplah jika peminat mengingati hasil lakonan cemerlang saya dalam drama yang menampilkan saya," katanya memetik mStar Online.

Ramai takut untuk tawar saya berlakon.. -Umie Aida

Isnin, 24 Oktober 2016

Umie Aida bingung apabila tidak ramai lagi penerbit yang menawarkannya peluang berlakon, terutama sejak dirinya sering membintangi produksi arahan kakaknya, Erma Fatima.

Umie berkata, sebagai pelakon, dirinya terbuka menerima tawaran daripada setiap penerbit, malah tidak pernah meletakkan syarat tertentu kerana lakonan masih menjadi minatnya.
"Saya tidak tahu kenapa semakin kurang menerima tawaran berlakon, kebelakangan ini. Mungkin juga penerbit takut untuk mengambil saya berlakon kerana beranggapan saya hanya menerima tawaran daripada pengarah tertentu. Ia tidak benar kerana saya sentiasa terbuka mempertimbangkan setiap tawaran yang datang.

"Mungkin selama ini, ramai menyangka saya hanya berlakon di bawah Erma apabila kerap membintangi produksi arahannya. Saya tidak kisah bekerja dengan mana-mana produksi kerana masih minat berlakon. Saya rindu berlakon watak berat dan bermain dengan emosi.

"Watak seperti itu menuntut saya supaya berkarya dalam lakonan, malah turut memberikan kepuasan yang dicari," katanya kepada BH Online.

Indah Ruhaila rapat dengan Hael Azhael walaupun sudah bertunang...

Indah Ruhaila menepis gosip dia mempunyai hubungan istimewa dengan anggota kumpulan Azheal iaitu Heal selepas tersebar cerita keakraban mereka.

"Tunang saya pun tahu saya dan Heal kawan rapat," kata Indah. -mStar Online

Shaheizy Sam larang Syatilla ini setelah hamil...

Kini Syatilla Melvin hamil anak sulungnya dengan Shaheizy Sam. Namun bagi Sam, dia tidak mahu Syatilla berlakon dan menolak semua tawaran berlakon demi menjaga kesihatan kandungan anak mereka.

"Saya hanya mengetahui diri hamil selepas dua minggu tidak datang haid. Pada mulanya, saya cuba untuk tidak terlalu berfikir mengenainya kerana bimbang nanti kecewa. Cuma terdetik juga di hati, mungkin saya hamil kerana selama ini, tidak pernah berdepan masalah kitaran haid.

"Saya gembira apabila ujian kehamilan yang dilakukan sendiri di rumah menunjukkan keputusan positif. Suami seperti hilang kata-kata apabila doktor memaklumkan saya hamil ketika kami melakukan pemeriksaan lanjut di hospital.

"Suami terlalu sebak tetapi pada masa sama gembira kerana kami memang ingin segera menimang cahaya mata. Sejak hamil, Sam melarang saya menerima tawaran berlakon dan membuat kerja berat. Ada ketika, saya bosan tinggal di rumah kerana sudah terbiasa sibuk,

"Meskipun penat dan ada ketika sibuk dengan urusan kerja, Sam akan cuba memenuhi keinginan saya. Alhamdulillah, suami begitu memahami. Syukur kerana saya tidak mengalami alahan teruk sepanjang tiga bulan pertama ini. Saya berdoa semoga dipermudahkan segala urusan sepanjang kehamilan pertama ini," kata Syatilla memetik BharianOnline.

Kembar mirip Remy Ishak, Azrel Ismail (12 gambar)

Azrel Ismail tidak menyangka impiannya untuk berlakon di samping Remy Ishak tercapai apabila mereka digandingkan dalam filem terbaharu arahan Kabir Bhatia berjudul Pulang.

Azrel teruja akhirnya dapat bertemu dengan Remy kerana sebelum ini tidak pernah bertentang mata walaupun sering kali wajahnya dikatakan mempunyai iras aktor terkenal itu.

Hubungan dengan Shahir tiada masalah - Erra

Sebelum ini Erra Fazira pernah mengeluarkan kenyataan yang beliau enggan dikaitkan dengan Shahir lagi. Disebabkan kenyataan itu, ramai yang menggangap hubungan antara mereka mempunyai masalah.

Enggan perkara disalahartikan, Erra telah tampil mengatakan hubungannya dengan Shahir Zawawi itu masih baik dan tidak mempunyai masalah.

Dek kerana salah faham tersebut, kata Erra, Shahir mengambil keputusan untuk bertemu dengannya di Kuala Lumpur setelah setahun lebih mereka berhubung melalui kirim WhatsApp dan beberapa aplikasi lain lagi.
"Sebenarnya saya dan Shahir agak terkejut bila cerita jangan kaitkan lagi diri saya dengannya keluar. Memang saya ada beri kenyataan itu tetapi ia tidak bermaksud yang hubungan kami bermasalah.

"Maksudnya, saya enggan lagi kisah cinta ini diperbesarkan. Hakikatnya, hubungan saya dengan Shahir okey saja,

"Di sebalik salah faham tersebut ada juga hikmahnya. Setelah setahun lebih tak berjumpa, Shahir datang ke Kuala Lumpur berjumpa dengan saya untuk selesaikan salah faham tersebut," jelas Erra mengenai suri hatinya yang kini berada di Perak bagi menguruskan perniagaannya.

Anas Mentor 6 selamat berkahwin (34 gambar)

Ahad, 23 Oktober 2016


Naib juara Mentor musim keenam, Anas Ridzuan, 27, sah bergelar suami kepada Ana Syuhada, 25, yang juga bekas peserta program realiti berkenaan tepat pada pukul 10.17 pagi semalam.

Bertempat di Masjid Seksyen 7, Shah Alam, bekas protege kepada Faizal Tahir dan Ramlah Ram itu masing-masing secocok mengenakan persalinan sedondon berwarna hijau ketika melangsungkan majlis pernikahan yang hanya dihadiri ahli keluarga terdekat.

Nad Zainal dedah wajah anak sulungnya (8 gambar & video)

Sabtu, 22 Oktober 2016


Nad Zainal beberapa hari lalu telah berkongsi gambar anaknya Fahad Ibrahim melalui akaun Instagram (IG)nya miliknya.

Ning Baizura dedah rahsia jadi slim..

Inilah rahsia sebenar kenapa penyanyi, Ning Baizura yang didedahkan di Facebook miliknya yang kini berbadan slim dan nampak anggun walaupun sudah berumahtangga..
What makes you fat?

Sugar. It’s very simple. Sugar makes you fat. Your liver converts the sugar in everything you eat and drink into fat. The more sugar you consume, the fatter you get. When you stop consuming sugar, you lose the fat.....Sugar is ADDICTIVE... Sugar was my worst enemy. Are you addicted to sugar? (20 second test)

Do you ever need sugar as a pick-me-up? Perhaps a sweet snack/chocolate/cookie with your mid-morning coffee? A dessert after a meal? A sweet protein or dried fruit bar after your exercise?Do you struggle to walk past a sweet treat without taking just one?Are your favourite foods sweet rather than savoury?If you have a whole day without sugar, do you suffer mood swings, headaches or low energy? If you answered yes to just one of the above questions, you are addicted to sugar.

Your use of sugar is not because you are weak-willed, a glutton, or have a personality defect. It is because you are addicted to a substance called fructose that is hidden in the food supply and has been fed to you for years. An addiction is an uncontrollable, compulsive behaviour, despite the health and social consequences.

Consequences of sugar addiction.

Obesity or being overweight (19)Metabolic syndrome or type II diabetes (13,16,18)Heart and arterial disease, high blood pressure (17). Fructose immediately raises blood platelet stickiness and clotting.Tooth decayStrokeDepressed immune system. A hit of fructose and some other sugars causes a spike in your cortisol level. The effect is immediate, and lasts for about five hoursStress. The elevated cortisol described above makes you more prone to stressHot flushes and other symptoms of a difficult menopausePolycystic ovary syndromeErectile dysfunctionInfertilityGoutKidney diseaseDementia and Alzheimer’s disease, depression, anxietyCancersFatty liver disease, cirrhosis, liver failureRapid agingPoor quality skinMineral depletion, causing a range of other seemingly unrelated health problems. POINT IS KNOW WHAT U EAT, KNOW WHAT U PUT IN YR BODY. DONT BE AFRAID TO CHANGE YR FOOD INTAKE LIKE I DID, AND STICK TO IT! We are our worst enemy most times... Say No To SUGAR"

Sharifah Shahirah yang hamil 38 minggu, besarnya... (3 gambar & 2 video)

Jumaat, 21 Oktober 2016

adik Ayda Jebat, Datuk Rafiena Ezanee bergaduh sebab Raja Ilya?

Dengar cerita dimana duta kepada produk wangian Dre Charisma Luxury iaitu Ayda Jebat seperti ada masalah dengan pengasasnya, Datuk Rafiena Ezanee.

Memetik portal Medihiburan, ianya bermula apabila Rafiena memuatnaik sekeping gambar bersama pelakon, Raja Ilya.

Ekoran itu membuatkan adik Ayda Jebat kurang berpuas hati dan mengundang spekulasi kononnya duta rangkaian minyak wangi Dre selepas ini akan ditukar kepada Raja Ilya.
"Oh sebenarnya antara saya dan adik kami tak ada apa-apa yang berlaku pun.

Cuma masa di acara Anugerah Planet Muzik (APM) baru-baru ini tak berkesempatan berjumpa dengan adik.

"Mengenai Raja Ilya pula saya ambil dia untuk berlakon dalam drama terbaru berjudul Syurgaku Tak Sempurna 30 episod.

Saya percaya dengan bakat yang ada padanya mampu membawa watak antagonis," ujar Datuk Rafiena Ezanee.

Sebab kenapa Mia Ahmad umum kahwinnya semalam...

Semalam Mia Ahmad membuat pengakuan akan berkahwin dengan penjaga gol pasukan bola sepak Johor Darul Takzim (JDT) iaitu Mohd Izham Tarmizi Roslan adalah untuk berharap tiada mana-mana pihak akan mengaitkannya dengan aktor Saharul Ridzwan .

Mia tidak mahu kisah lama yang mengaitkan dia dan Saharul akan terus menjadi bualan kerana aktor itu sudah pun berumah tangga.

Faye Kusairi gelar wartawan sebagai bodoh?

Masih tiada kesudahan episod 'perang' diantara pihak Faye Kusairi = Azmi Hatta dengan Elly Mazlein. Terbaru Elly mendedahkan melalui Instagram miliknya dimana 'screenshot' Faye mendakwa wartawan dan media melaporkan berita sebagai bodoh.

Tindakan Faye dalam masa yang sama sebenarnya turut dilihat seperti mahu menutup periuk nasi sendiri kerana terlalu cepat melatah dengan apa yang terjadi.

'yang jahat semua saya' - Elly Mazlein

Khamis, 20 Oktober 2016

Elly Mazlein berkata dia menerima semua dakwaan dalam akuan bersumpah bekas suaminya pengarah drama Azmi Hatta termasuklah tuduhan kononnya dia melakukan kekerasan dan bersikap terlalu cemburu sepanjang tempoh mereka berkahwin.

Elly enggan melayan lagi perkara berkenaan yang hanya menganggu fokus terhadap pertandingan nyanyian Gegar Vaganza 3 yang disertainya.

"Sekarang ini yang jahat semua saya, yang tendang terajang, yang busuk semua saya. Tidak apalah saya terima sahaja apa yang dia tuduh kepada saya itu.

"Saya tahu tentang akuan sumpah 'istikharah cinta' setebal 20 helai itu yang boleh dijadikan skrip drama. Biarlah apa dia mahu kata, dia sahaja yang baik dan mulia dalam dunia ini," ujarnya kepada mStar Online

Adik Sharifah Shahiran, Sharifah Sakinah hamil?

Gara-gara status yang dimuat naik kakaknya, Sharifah Shahirah, pelakon Sharifah Sakinah dihujani ucapan tahniah daripada peminat yang menyangka dia hamil.

Sakinah menafikan perkara itu sebaliknya memberitahu kapsyen yang dimuat naik di akaun Instagram kakaknya tidak membawa sebarang maksud.

Zain Saidin, Aasiyah Dhia buat kejutan...

Zain Saidin dan anaknya Aaisyah Dhia Rana membuat aksi paling mecuit hati dimana dua beranak ini mengenakan hijab dan memuatnaik foto berkenaan di laman sosial milik Zain.

Kad kahwin Amar Baharin, Amyra Rosli

Bakal bernikah pada 11 November ini, nampaknya kad jemputan perkahwinan Amar dan Amyra sudah mula diedarkan.

Difahamkah majlis resepsi pasangan ini akan diadakan pada 12 November depan di sebuah hotel di Kuala Lumpur dengan tema Black Glam.

Mia Ahmad, Mohd Izham akan berkahwin, tarikhnya adalah..

Mia Ahmad akhirnya mengesahkan penjaga gol pasukan bola sepak Johor Darul Takzim (JDT) iaitu Mohd Izham Tarmizi Roslan ialah cinta hatinya dan sudah memikirkan hasrat berumah tangga.

Mia berkata, buat masa ini masih belum ada tarikh bagi tujuan berkenaan.
"Alhamdulillah kami sudah berkenalan selama setahun dan jujurnya saya selesa bersama Izham.

"Insya-Allah jika ada jodoh kami akan berkahwin tetapi bukan dalam waktu terdekat memandangkan jadual Izham yang padat," katanya kepada mStar Online.

Anis Al-Idrus akan dedah punca putus cinta dengan Raja Afiq

Rabu, 19 Oktober 2016

Anis Al-Idrus meminta diberi ruang dan masa bagi menjelaskan pekara sebenar di sebalik perpisahannya dengan Raja Afiq.

Tambah Anis buat masa sekarang dia lebih memilih untuk berdiam diri bagi menghormati keluarga dan pihak-pihak yang terlibat dalam perkara ini.

Mereka difahamkan menjalinkan hubungan cinta selama kira-kira lima bulan.

"Saya akan menjelaskan perkara sebenar kenapa perpisahan ini berlaku beserta bukti tertentu pada masa dan ketika yang sesuai.

"Buat masa sekarang, saya tak mahu beri sebarang komen untuk menghormati keluarga, dan 'pihak-pihak' yang terlibat," ujarnya kepada mStar Online

Zed Zaiidi terima pingat Kesatria Mangku Negara (KMN)

Zed Zaidi menerima pingat Kesatria Mangku Negara (KMN) pada Istiadat Pengurniaan Darjah Kebesaran, Bintang dan Pingat Persekutuan 2016, bersempena hari keputeraan rasmi Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah yang disambut pada 4 Jun lalu.

Zed ialah seorang daripada senarai 261 penerima darjah kebesaran, bintang dan pingat Persekutuan 2016 pada istiadat yang berlangsung di Istana Negara.

Presiden Persatuan Seniman itu berkata, pengiktirafan itu menunjukkan beliau seorang yang serius dalam menjalani aktiviti badan bukan kerajaan (NGO) terutamanya dalam memperjuangkan hak seniman tempatan. -Bharian

Elly tumbuk, pukul dan terajang saya.. -Azmi Hatta (video)

Selepas tidak tahan dengan pelbagai tuduhan dibuat Elly Mazlein, pengarah drama Azmi Hatta akhirnya tampil mendedahkan penceraian dia dengan penyanyi itu kerana sikap cemburu Elly yang melampaui batas.

Azmi berkata, sikap tersebut juga membuatkan dia berubah hati terhadap pelakon wanita itu sehingga dia mengambil jalan untuk berpisah.

Video ensiden berebut mikrofon Datuk Seri Vida, pihak Astro...

Program realiti GV3 atau Gegar Vaganza musim ke-3 telah kecoh apabila jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida tampil untuk berucap. Bahagian produksi tidak membenarkan dia berucap, namun Vida berkeras untuk berucap walaupun mikrofon yang dipegangnya direbut semula oleh pihak produksi. Dan ini video nya yang menjadi viral di laman sosial.

Ini sebab mengapa Amy Search kali pertama berlakon...

Selasa, 18 Oktober 2016

Amy Search memberitahu dia menerima tawaran berlakon dalam pementasan teater muzikal Mak Cun D'Walei (bakal dipentaskan di Panggung Sari, Istana Budaya bermula 4 hingga 13 November depan) kerana mengagumi bakat lakonan anaknya, aktres Nabila Huda.

Amy berkata, walaupun ini adalah kali pertama dia terlibat dalam sebuah pementasan teater namun dia ingin mencabar dirinya dalam menjadi sebaik anaknya itu.

Adi Putra akui boleh bersentuhan bila berlakon, TAPI....

Adi Putra mengakui dia langsung tiada masalah untuk bersentuhan dengan perempuan dalam lakonan tambah pula perkara itu tidak menjadi halangan dan dibenarkan oleh Lembaga Penapisan Filem (LPF).
“Tiada istilah terpaksa. Apabila berlakon, terpulang pada kami. Kita hendak sentuh, kita sentuh. Kalau kita tidak mahu sentuh, jangan sentuhlah. Tidak ada [batas], cuma semasa drama ‘Cinta Si Wedding Planner’ orang tidak nampak bersentuh.”
Walaubagaimanapun Adi menegaskan yang dia tidak akan mencium dahi perempuan kerana tahu tentang batas-batas yang perlu dijaga.
“Cium dahi memang tidak boleh sebab sudah keluar dalam LPF. Kita tahu garis panduan,” katanya kepada Malay Mail Online.
Sebelumnya, pelakon ini pernah mengeluarkan kenyataan yang dia enggan berkongsi foto isteri kedua di laman sosial keran mahu menjaga hati ramai pihak.

Sekarang Adi juga sedang sibuk menguruskan agensi umrah yang dijalankannya sejak tiga tahun lalu, selain terus aktif dalam bidang lakonan.

Ini pesan Siti Nurhaliza kepada suami Siti Saida...

Saida Tarudin yang juga kakak kepada Datuk Siti Nurhaliza selamat melangsungkan majlis pernikahan dengan lelaki pilihannya, Hafiizh Che Mat (Apit) beberapa minggu lalu.

Siti memetik portal MediaHiburan berkata, dia berharap agar abang iparnya dapat menjaga kakaknya dengan baik.
"Buat abang ipar saya Apit, jaga kakak saya baik-baik dan bimbing kakak saya menjadi isteri yang solehah dan Apit juga menjadi suami yang soleh.

"Semoga rumah tangga bahagia hingga ke akhir hayat, InsyaAllah itu doa saya. Buat kakak saya selamat pengantin baru dan bahagia dengan pilihannya. Saya happy kalau kakak happy," ujarnya.

Gosip bercinta dengan Neelofa, ini komen Fattah Amin....

Gosip mengenai hubungan Fattah Amin dengan Neelofa yang dikatakan menjalinkan hubungan cinta lokasi memang hangat diperkatakan. Bahkan ada pihak juga yang mempersetujui mengenai hubungan mereka berdua.

Namun ada juga sesetengah pihak beranggapan sebaliknya, mereka digosipkan sedemikian hanya lah untuk mempromosikan drama Suri Hati Mr. Pilot yang dilakonkan oleh mereka berdua.

Dan ini jawapan Fattah mengenai gosip percintaan mereka.

Shaheizy Sam, Syatila bakal bergelar ibu bapa

Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin kerana tidak lama lagi bakal bergelar ibu dan ayah.

Berita gembira itu Sam sendiri yang beritahu kepada portal hiburan berlainan. Namun menurut Sam, usia kandungan isterinya masih belum boleh dikongsikan lagi.

Difahamkan usia kandungan Syatilla masih di fasa awal. -Kosmo!

Fathia dedah sebab hubungan dengan Aiman Hakim kini pulih..

Isnin, 17 Oktober 2016

Selepas hampir setahun berpisah, Nur Fathia mengesahkan hubungannya dengan Aiman Hakim Ridza kembali pulih.

Pengakuannya itu bukan bererti mereka kembali sebagai pasangan kekasih sebaliknya memenuhi tuntutan agama Islam yang melarang hubungan silaturahim sesama manusia itu diputuskan.
"Saya dan Aiman kembali berhubung namun sebagai seorang sahabat kerana pada saya tiada kesudahanya kami saling bermasam muka sedang Islam menuntut umatnya menjaga hubungan silaturahim dan bukan terus memanjangkan sengketa.

"Soal kami pernah berjumpa atau tidak dan siapa memulakan komunikasi rasanya tidak perlu saya kongsikan tetapi hubungan kami sekarang dalam keadaan baik," katanya kepada mStar Online.