Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

bila Datuk Aliff, Datuk Seri Vida bertemu, ini mereka lakukan.. (video)

Jumaat, 30 September 2016

Mari saksikan dua sahabat baik perniagaan dalam bidang kosmetik yang selalu jumpa bersama, mereka pasti akan berduet apa-apa lagu yang sama-sama mereka suka. Datuk Aliff Syukri dan Datuk Seri Vida bertemu semalam di sebuah restoran.

Tidak pernah lawat anak dakwa Elly, ini komen Azmi Hatta

Bekas suami Elly Mazlein, Azmi Hatta enggan mengulas tentang dakwaan kononnya dia gagal menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa selepas bercerai dengan penyanyi tersebut pada 15 Oktober lalu.

Azmi turut meminta agar sebarang kenyataan tentang perkara itu dirujuk sendiri kepada pihak Elly.
"Saya tiada apa-apa nak komen tentang perkara itu, apa-apa awak boleh bertanya kepada Elly sahaja.

"Doakan yang baik-baik sahaja okey," ujarnya ketika dihubungi mStar Online
Terdahulu pada Selasa, Elly Mazlein menerusi kenyataan pada sebuah akhbar memberitahu bekas suaminya tidak pernah melawat anak mereka Putri Sara Sefhia sejak dia dilahirkan enam bulan lalu.

Tambah Elly, pengarah tersebut tidak datang biarpun mahkamah memberi hak lawatan kepadanya seminggu sekali.

Saharul Ridzwan, isteri honeymoon di Singapura, Indonesia (10 gambar)

Gelaran 'Doktor' tidak disahkan, ini komen Azizan Osman...

Isu gelaran doktor falsafah yang digunakan oleh Azizan Osman menjadi perhatian ramai semalam, apabila pihak Universiti Malaya mendakwa pihak universiti tidak mengeluarkan gelaran Phd yang membawa gelaran Doktor (Dr) kepada penceramah terkenal itu, akhirnya beliau sendiri bersuara mengenai dakwaan itu.

Beberapa minit selepas itu, Azizan Osman di laman facebooknya bersuara dengan isu gelaran doktor tipunya itu. memetik facebook Azizan Osman:

Fahrin selamat timang anak sulung (4 gambar)

Isteri pelakon Fahrin Ahmad iaitu Elena Hani Eleas, 38, selamat melahirkan bayi lelaki di sebuah pusat perubatan di Damansara.

Bayi seberat 2.7 kilogram itu dilahirkan pada jam 4.15 petang. Isterinya yang bersalin secara normal itu kini berada dalam keadaan baik.

Abby Abadi tegur pedas dengan Mas Idayu! PANAS..

Khamis, 29 September 2016

Beberapa hari lepas, Abby Abadi menerusi akaun Facebook miliknya bertindak untuk menegur seorang selebriti yang telah memeluk pelajar lelaki didalam program realiti Akademi Fantasia.

Ramai percaya bahawa teguran Abby itu ditujukan buat Mas Idayu dan ia mendapat perhatian orang ramai.

Percutian Dafi ke benua Eropah (10 gambar)

Zamani dedah wajah bakal isterinya? inikah? (video)

Zamani Slam mengaku, foto yang ditunjukkan kepadanya ialah wanita yang benar-benar rapat dengan dia selama ini. Wanita berkenaan dikaitkan kononnya bakal menjai isteri Zamani. -video mStar Online

Berita mengejutkan dari Syamsul, Puteri Sarah

Pelakon dan pengarah terkenal, Syamsul Yusof memetik portal Bharian mengesahkan isterinya, Puteri Sarah Liyana kini sedang berbadan dua atau hamil dengan usia kandungannya kini adalah 3 bulan.

"Begitupun, selepas melihat air muka mereka setiap hari, saya jadi tidak sampai hati. Kami juga mahu mereka gembira apabila mendengar berita ini.

"Kini, Sarah kerap mengalami muntah dan cepat penat. Saya turut menasihatinya agar banyak berehat dan tidak lagi perlu ke butiknya di Bangsar,"

"Jujurnya saya sangat gembira dan bersyukur menerima berita kehamilan isteri saya. Mungkin ramai yang tidak perasan, ketika berucap selepas menerima anugerah Pengarah Terbaik pada Festival Filem Malaysia (FFM) ke-28, baru-baru ini, saya ada menyebut mengenai perkara ini.

"Ketika itu, kami baru saja mengetahui perihal kandungan berkenaan selepas disahkan oleh doktor pakar. Namun, saya memilih untuk merahsiakannya buat sementara waktu, sehingga kandungannya betul-betul kuat dan sihat," katanya.

Siti Sarah akui ubah 'Sesuatu' pada giginya

Rabu, 28 September 2016

Tampak semakin berseri dan juga bersinar wajah penyanyi Siti Sarah Raisuddin sejak kebelakangan ini.

Jika anda rajin membelek laman Instagram miliknya, pasti akan perasan akan perubahan terhadap Siti Sarah.

Bercakap kepada Berita Harian, Sarah tidak menafikan dia telah melakukan 'sesuatu' terhadap giginya yang kini nampak lebih rapi dan cantik.
"Mungkin faktor usia juga yang membuatkan saya nekad dengan keputusan memperbetulkan gigi jarang saya. Apabila usia meningkat, gigi saya sebenarnya renggang juga pada bahagian kiri dan kanan.

"Orang ramai selalu nampak gigi jarang saya di bahagian depan. Hakikatnya, di dua bahagian lain ia turut mengalami masalah sama. Kadang-kadang apabila menonton rakaman diri saya di TV, gigi kelihatan seperti rongak dan patah,

"Saya ubah gigi ini kerana mempertimbangkan banyak perkara. Ketika menyanyi, faktor pernafasan adalah amat penting," katanya lagi

Wow anak Rozita Che Wan buat kejutan.. (6 gambar)

Selepas buka tudung, ini tindakan Uqasha Senrose..

Selepas menerima pelbagai kritikan dan kecaman akibat tindakan membuka tudung, Uqasha Senrose mahu berehat dari berlakon apa-apa filem dibawah syarikat naungan David Teo.

Namun tindakan Uqasha untuk berehat itu diterima dengan hati terbuka David walaupun menyedari ada beberapa filem yang harus dilakokan olehnya.

Gambar anak lelaki Datuk Hattan (6 gambar)

Inilah anak lelaki Datuk Hattan yang korang tak tahu, Adam Eimann. Dia kini sudah tamat sesi persekolahannya dan kemungkinan akan melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah kelak.

Almy Nadia selamat melahirkan anak perempuan TAPI..

Fizz Fairuz dan Almy Nadia menyambut kelahiran anak kedua mereka jam 9.06 malam semalam. Anak perempuan seberat 3 kilogram itu dilahirkan secara normal di Hospital Columbia, Setapak.

"Saya terus dibawa ke hospital apabila tiba-tiba berasa sakit hendak bersalin. Alhamdulillah, semuanya dipermudahkan Tuhan.

"Menjadi rezeki kami juga untuk sekali lagi menerima anak perempuan. Anak sulung kami, Nur Afrina Arianna, sudah pun setahun umurnya. Anak yang kami bela pula, Nur Afrina Darwisyah, sudah berusia tujuh tahun. Semuanya heroin," kata Almy memetik Bharian Online
Tapi mereka suami isteri dikhabarkan belum memilih nama sesuai untuk si bongsu ini.

Baby Bump Nad Zainal (10 gambar)

Selasa, 27 September 2016


Nad Zainal dijangka melahirkan bayi lelaki sulung pada pertengahan bulan depan.

Hairul, Hanis jumpa Tun Mahathir di London (gambar & video)

Kasihan.. Amar Asyraf disimbah air panas di muka..

Amar Asyraf mengakui kecacatan yang dialami akibat disimbah air panas pada wajahnya bukan sesuatu yang mudah untuk ditanggung.

Apa dah jadi dengan hubungan Atikah Suhaimie dengan kekasihnya?

Ramai yang menyangka kebahagian Atikah Suhaimie dengan kekasihnya yang juga seorang pilot, Sherzod Yusuf adalah selepas gosip penyebaran gambar bogel mirip Atikah baru-baru ini.

Namun memetik portal Utusan, ianya bukanlah selepas isu kontroversi itu timbul, mereka difahamkan sudah memutuskan hubungan mereka gara-gara isu kontroversi berkenaan.

Lelaki sudah ‘mati’ dalam hidup saya! - Izreen Azminda

Izreen Azminda kini mengakui selesa hidup seorang diri disamping anak dan kerjayanya. Bagi Izreen lelaki bukanlah fokus utama di dalam kehidupan demi mencari kebahagian dan belaian kasih sayang.
“Sekarang saya bahagia kerana tidak lagi dikaitkan dengan mana-mana lelaki. Saya lebih fikirkan soal kerja dan anak.

Lelaki sudah ‘mati’ dalam hidup saya. Belum fikir lagi ke arah itu (perkahwinan). Saya takut jika lelaki yang saya terima nanti tidak boleh menjaga anak saya”

“Ada yang mahu mendekati, tetapi belum berjumpa dengan orang yang menepati citarasa. Kalau boleh saya mahu lelaki yang sudah punya kewangan kukuh.

Bukanlah seorang yang kaya, cukuplah dia punya pekerjaan sendiri,” jelasnya kepada portal Insta Online.

Zarina An Joulie buat kejutan?

Isnin, 26 September 2016

Baru-baru ini kecoh apabila Zarina An Joulie memuat satu gambar yang sepertinya ditujukan kepada dirinya. Status single itu bukan sahaja mengejutkan ramai pihak, bahkan ada juga yang berfikir Zarina kini 'single'

Harap ianya tidak betul dan hanya perkongsian Zarina sahaja kepada pengikutnya. Mengikut info, Zarina selamat melahirkan anak pada bulan Ogos yang lalu.

Wajah terkini 'Ricky Martin Malaysia', Shawn Baharin


Shawn Baharin merupakan selebriti terkenal era 90an, sesiapa yang masih ingat pasti tahu kelibat mengenainya dengan lagu-lagu pop disamping dia digelar Ricky Martin Malaysia.

Namun sejak menjak ni dia jarang kelihatan dan sunyi tanpa khabar berita. Rupa-rupanya Shawn berada diluar negara.

Adiknya, Anis Suraya memberitahu melalui laman sosial Facebook miliknya. Malah kelihatan wajahnya juga tidak banyak berubah, awet muda katakan.

Bila meminati sangat Remy Ishak, ini dia lakukan... (5 gambar)

Biasalah kalau dah fanatik dan meminati seseorang, sanggup diedit wajah mukanya seolah-olah dia bergambar dengan artis kegemaran mereka. Lucu juga eh.

Fasha Sandha luah perasaan sejak jadi ibu tunggal..

Fasha Sandha tidak pernah merasakan kehidupan ibu tunggal sebagai satu bebanan atau dugaan yang terlalu berat seperti dibayangkannya sebelum ini.

Fasha yang kini berusia 32 tahun, sentiasa berpegang kepada agama selain yakin segala kejadian yang berlaku mempunyai hikmah disebaliknya.

"Sebenarnya dugaan sebagai seorang ibu tunggal tidak seperti yang orang lain fikirkan kerana jika kita berpegang kepada ajaran agama dan yakin semua yang berlaku ada hikmah, Insya-Allah akan rasa tenang.

"Apa yang paling penting kena teruskan kehidupan dan sentiasa positif,

"Saya perlu kuat kerana jika saya lemah mungkin saya senang ditindas tetapi Alhamdulillah Allah berikan saya dua kekuatan iaitu anak-anak saya.

"Terharu juga saya kerana mereka disayangi oleh ramai orang malah mereka rapat dan manja dengan bekas suami walaupun kami tidak lagi bersama" katanya kepada mStar Online.

Video HD sekitar perkahwinan Saharul Ridzwan, Qaabila Deena

Ahad, 25 September 2016

Top 8 anak selebriti si kecil yang comel

1. Anak Fouziah Gous & Zhafran

Pasangan ini telah bernikah pada 21 September 2013 dan kini baru ada anak sorang bernama Zeeshan. Putera hati Fouziah lahir pada 26 November 2015.

Cat Farish meluahkan perasaan sedih selepas bercerai..

Minggu lalu, Cat Farish telah memberitahu yang dia sudah bercerai dengan isterinya, Hartiny Ramly semenjak bulan April 2016 yang lalu lagi.

Namun Cat mengetahui tindakannya itu adalah sebaik-baik tindakan yang harus dilakukan. Dan kini Cat meluahkan kehidupannya setelah 5 bulan hidup bersendirian.
“Sungguh.. Rasanya lebih perit daripada ditinggalkan kekasih. Saya rasa kosong dan tidak tentu arah. Sampaikan saya menangis setiap masa. Saya ke kelab, layan muzik. Pada pandangan mata orang, kehadiran saya ke sana nampak tidak elok”

“Sedangkan ketika itu, hati saya kosong dan tak nampak apa-apa pun di sekeliling. Hanya termenung. Di rumah pula saya rasa sunyi. Sehinggakan masa tidur, saya terjaga, seolah-olah terdengar suara anak-anak,” Cat memetik BHarian Plus.
kadang kala Cat juga memeluk baju anaknya kerana terlalu rindukan mereka selain turut menghadapi kemurungan teruk. Bagaimanapun segalanya beransur pulih dan Cat kini sudah mampu meneruskan kehidupan seharian seperti biasa.

Mia Ahmad dedah sebab tidak hadir ke perkahwinan Shaharul

Saharul Ridzwan dan Mia Ahmad dulu pernah bercinta namun hubungan mereka terputus di tengah jalan. Kini Saharul Ridzwan sudah pun bergelar suami kepada Deena Emir. Perkahwinan mereka telah pun berlangsung minggu lalu.

Namun Mia Ahmad tidak kelihatan pada hari bermakna Saharul itu. Dengar khabar Mia tidak diundang ke majlis berkenaan.
Saya tidak mahu orang lain fikir bukan-bukan. Sampai ada antara komen (dalam laman sosial) yang saya rasa patut ditujukan kepada pengantin lelaki saja. Memang saya tidak dijemput malah saya tidak kisah pun. Kalau tiada jemputan, macam mana kita hendak hadir?

Inilah jawapan paling tepat untuk merungkai persoalan sinis netizen yang bertanya kenapa saya tidak pergi ke majlis kahwinnya. Kemudian timbul pula perbandingan mengapa pelakon lain ada, saya tiada.

Siap mendakwa kalau sudah kata kawan baik mengapa kenapa tidak hadiri majlis itu. Komen lain pula berbunyi, kata profesional, kenapa mengelak? Mulalah ‘naik’ pula nama Mira Filzah yang tidak pernah berlakon dengan Saharul pun nampak kelibat.

Nasihat Jamal Abdillah untuk anak hensemnya

Jumaat, 23 September 2016

Jamal Abdillah walaupun seorang ayah tunggal namun dia memiliki harta yang bernilai iaitu anak sulungnya, Osama Yamani, 15, yang semakin kacak.

Jika diikutkan Jamal mahu Osama tumpukan pada pelajaran terlebih dulu daripada ikut jejak langkahnya dalam dunia anak seni walaupun menyedari Osama juga memiliki kelebihan dalam bidang menyanyi.

Kenapa Izreen enggan doakan waktu Amar, Amyra kahwin?

Izreen Azminda yang pernah bercinta dengan pelakon Amar Baharin satu masa dahulu, kelihatannya agak sedih dan kecewa dimana Amar bakal menikahi Amyra Rosly pada bulan November depan.

Memetik portal Bharian, nada sedih itu jelas kelihatan apabila Izreen enggan memberikan doa dan ucapan untuk bekas kekasih dan bakal pengantin itu.
"Kebiasaannya, media akan bertanya apakah doa dan ucapan kepada selebriti yang pernah dikaitkan dengan kita apabila dia akan berkahwin. Jika ditanya pada saya, tiada doa dan ucapan untuk dia."
Izreen juga mahu mengelak untuk digandingkan dengan Amar sekiranya mereka diberikan peluang untuk berlakon dalam satu drama/filem.
"Saya bukan sekadar tidak boleh berlakon dengan dia (Amar), malah cuba elak bertembung dengan dia di mana-mana majlis. Mungkin dia boleh kata tidak ada apa-apa dengan saya dan boleh tipu semua orang, tetapi, bukan saya.

"Saya tidak masalah dengan Amyra, cuma, dia yang sering mengelak atau melarikan diri daripada saya setiap kali bertembung," katanya

Ashraf Muslim sambut harijadi dengan anaknya (27 gambar HD)

Ashraf Muslim telah mengadakan sambutan hari jadi anak keduanya bersama Wan Sakinah iaitu Adam. Malah, Ashraf turut menyambut ulang tahun kelahirannya pada majlis yang sama.

Ashraf lahir pada tanggal 12 September manakala anaknya Adam pada 14 September.

Dira Abu Zahar sudah bercerai?

Sebelum ini pelakon dan pengarah, Dira Abu Zahar pernah dikaitkan dengan berita sudah bercerai dengan suaminya, Helmi Yusof. Namun rumhatangga yang dibina Nov 2011 itu, masih tidak ada lagi ulasan dari Dira sendiri.
“Saya tak mahu komen dan saya tak akan bercakap apa-apa mengenai perkara itu walaupun ramai yang nak tahu, ” jelasnya memetik laporan Harian Metro

Dira juga mengakui turut berasa kecewa kerana isu rumahtangganya lebih menarik perhatian berbanding usahanya sebagai seorang pelakon dan pengarah.

Kasihan Nabil Ahmad...

Khamis, 22 September 2016

Pelawak, Nabil Ahmad dikhabarkan telah menimpa satu musibah dimana dia telah kehilangan 1.2 juta pengikut di Instagram miliknya semalam. Akaun Instagram berkenaan juga merupakan pengongsian bersama isteri beliau, Nazirah Ayub atau Zira.

Nabil, berkata keadaan itu memberikan tekanan memandangkan akaun berkenaan bukan saja merakamkan detik indah perkembangan dua anak mereka malah turut berfungsi sebagai medium menjana pendapatan.

Hans Isaac peluk Islam? ini jawapan Hans..

Memetik portal AstroGempak, gosip mengatakan Datuk Hans Isaac telah masuk/memeluk agama Islam. Tambah sumber gosip berkenaa, Hans berbuat demikian di salah sebuah negeri dekat Pantai Timur pada awal tahun ini.

Namun menurut Hans, dia menafikan dakwaan portal ini dimana dakwaan itu tidak benar sama sekali.

David Teo dedah dalang gambar bogel Atikah Suhaimie

David Teo memberi amaran kepada dalang yang menyebar gambar-gambar bogel mirip pelakon Atikah Suhaime agar tidak lagi melakukan tindakan tidak bertanggungjawab itu.

David berkata, pihaknya mengetahui siapa individu berkenaan dan sudah pun mempunyai beberapa bukti yang boleh mendakwanya ke muka pengadilan.

"Saya beri amaran jangan keluarkan lagi apa-apa gambar yang boleh mencetuskan kontroversi, saya tahu anda siapa dan tidak lama lagi saya akan ambil tindakan.

"Sekarang saya sudah ada banyak bukti kukuh untuk mendakwa individu tersebut. Dia tidak akan terlepas,

"Dia hanya mangsa oleh seseorang yang ingin menjatuhkan kerjaya dan maruahnya sahaja. Dia sudah memohon maaf dengan ikhlas pada kontroversi lalu.

"Saya harap masyarakat tidak terus menerus menghukumnya seumur hidup, semua orang dalam dunia ini ada buat silap," ujarnya memetik mStarOnline.

Top 6 anak dara cantik selebriti tempatan..

Di sini ada sedikit pengongsian tentang anak selebriti yang ramai tak tahu. Anak selebriti yang akan korang nampak ini memang cun habis. 

1. Rosyam Nor & Nur Anis

6 Anak Dara Artis Yang Cun Melecun

Mia Ahmad tidak setuju Uqasha buka tudung tapi...

Hanya satu-satunya kawan Uqasha Senrose yang tidak setuju dengan keputusan yang dibuat Uqasha untuk tidak bertudung, iaitu Mia Ahmad.

Namun walaupun tidak setuju, tapi Mia tetap memberikan sokongan moral terhadap kawannya itu yang menerima kritikan pelbagai pihak.

Mira Filzah digelar wanita 'gedik' sebab video ini.. (video)

Rabu, 21 September 2016

Baru-baru ini ada satu video yang di kecam seolah-olah mempermainkan dan merendahkan martabat akhlak wanita bertudung. Video yang dikatakan menari sambil meniru lagu hindustan itu dilakukan sendiri oleh Mira Filzah dan mendapat banyak kecaman dan digelar wanita 'gedik' kerana personalitinya yang bertudung.

Namun bagi Mira, perkara itu tidaklah salah dan ianya bukan yang jauh menyimpang dari norma-norma kehidupan wanita bertudung.

Farisha Irwayu dituduh rampas Ustaz Asmawi..

Pelakon terkenal era 1990-an, Farisha Irwayu Ghali menafikan dakwaan sesetengah pihak bahawa dirinya perampas selain menghancurkan rumah tangga pendakwah terkenal, Tuan Asmawi Tuan Umar.

Menerusi laporan sebuah akhbar harian sebelum ini, timbul kenyataan Tuan Asmawi ingin menyunting aktres itu menjadi isterinya selepas proses penceraian beliau dengan isterinya selesai.

Kenyataan itu menimbulkan spekulasi dalam masyarakat bahawa konon Farisha adalah punca kepada keretakan rumah tangga ustaz berkenaan.

Menjawab tuduhan perampas, Farisha menjelaskan dirinya hadir ketika saat Tuan Asmawi sudah pun mengalami masalah rumah tangga dan dia bukanlah seperti yang diperkatakan kini.
“Biasalah persepsi masyarakat kita tak boleh nak puaskan hati semua orang. Itu tanggapan masing-masing tapi keadaan yang sebenarnya hanya kita berdua sahaja yang tahu.

“Saya hadir dalam kehidupan ustaz pun setelah dia ada masalah dalam rumah tangga, nak kata perampas, bukan kot, tak mungkin,”
Menceritakan perkenalan mereka, Farisha berkata, dia mula mengenali Tuan Asmawi sejak tujuh tahun lalu dan hanya mengetahui perkembangannya menerusi laman sosial Facebook.
“Saya tengah single, tiada sesiapa, jadi ustaz terus terang cakap yang dia berniat nak jadikan saya isteri.

“Lepas tu, saya cakap ustaz jangan main-main nanti ustazah (isteri Tuan Asmawi) marah sebab saya tahu dia ada isteri, dia ada anak.

“Walaupun saya kawan dengan dia di laman sosial tapi saya memang tiada hati dengan dia langsung, takde apa-apa perasaan sebab tengok kawan-kawanhappy dah.

“Di situlah dia mula bercerita apa masalah dia semua, saya cakap ok.

“Niat dia pun murni untuk memperisterikan saya, saya kata why not. Dia kata kalau dah selesai (penceraian), dia nak nikah,” jelasnya lagi.

Sementara itu, Tuan Asmawi turut mempertahankan bakal isterinya itu bukanlah perampas seperti mana yang didakwa.

Beliau juga menyatakan perkara yang sama iaitu Farisha hanya muncul dalam hidupnya selepas mula berhadapan krisis rumah tangga.

Tuan Asmawi menyifatkan perkahwinannya sebelum ini tidak lagi dapat dipertahankan memandangkan sudah tiada persefahaman di antara beliau dan isterinya.
“Ada juga yang mengatakan Farisha adalah perampas kebahagiaan keluarga saya disebabkan proses penceraian pun belum berlaku.

“Farisha bukan perampas sebenarnya, saya yang cari dia. Dia tiada kaitan dengan apa yang berlaku kepada saya dan keluarga sebelum ini,” kata Tuan Asmawi.
Tuan Asmawi merupakan seorang penceramah bebas yang juga penyampai suara latar profesional, konsultan produksi televisyen dan radio, selain menubuhkan Pusat Perubatan Alternatif Baitul-wa-fi.

Farisha pula agak popular sekitar tahun 1990-an melalui drama slot Spectra terbitan HVD, seangkatan dengan nama-nama seperti Liza Abdullah, Maria Farida dan Noniswara. -MyNewsHub.cc

Mia Ahmad akhrnya bercinta dengan pemain JDT iaitu....

Akhirnya Mia Ahmad mengakui yang dia kini menjalinkan hubungan istimewa dengan penjaga gol JDT, Izham Tarmizi Roslan melalui sisipan Kosmo!. Walaupun tidak dinyatakan dengan jelas oleh Mia sendiri secara langsung melalui kenyataannya di sisipan berkenan, namun ada yang sudah menyangka bibit-bibit percintaan mereka apabila Izham membuat kejutan hari jadi istimewa buat Mia baru-baru ini.

Kekasih terbaru Atikah Suhaimie? (6 gambar)

Walaupun gosip mengenai kontroversi gambar bogel belum menemui jalan akhir, timbul pula gosip dimana Atikah Suhaime dikatakan bertemu dengan kekasih baharunya.

Difahamkan kekasihnya ini bernama Sherzod dan merupakan seorang model terkenal tempatan yang berasal dari Uzbekistan. Ini adalah gosip, tak tahu sejauh mana kebenaran ceritanya, tapi lihat gambar mereka dibawah yang mesra ni, pasti korang rasakan mereka sudah bercinta.

Motif Fazli Zainal rapat dengan Fattah Amin? (12 gambar)

Selasa, 20 September 2016


Tak pasti lah apa erti rapat sebenar bagi Fazli Zainal dengan Fattah Amin ni. Banyak juga gambar mereka bersama dimuat naik dalam Instagram.

Dok fikir dari tadi, jarang lelaki bergambar bersama walaupun kawan karib sekalipun, apa-apa pun kita harap mereka rapat sebab memang hanya berkawan sahaja okey..

Zoey Rahman kehilangan kucing tersayang, sedih luahannya.. (5 gambar)


Alahai kesihannya kat Zoey Rahman ni, apabila kucing kesayangannya telah tiada lagi buat selamanya. Perasaan sedih ini dikongsi beliau melalui laman Facebooknya baru-baru ini.

Berita mengejutkan dari Anuar Zain.. Akhirnya...

Anuar Zain akur dengan peredaran teknologi sosial apabila dia membuat keputusan untuk membuka sebuah akaun laman sosial Instagram sejak 9 September lalu.

Anuar menganggap ia sebagai satu cara untuk berkongsi cara pembikinan lagu dengan peminat-peminatnya.

Cat Farish dah bercerai Tetapi...

Penyanyi dan pelakon, Cat Farish mengesahkan sudah bercerai dengan Hartiny Ramli selepas sembilan tahun berkahwin.

Cat berkata, keputusan itu dibuat atas perbincangan bersama dan mereka berpisah secara baik.

"Benar kami sudah bercerai...tetapi dengan cara yang baik," katanya ringkas menerusi mesej aplikasi WhatsApp.

Ruangan Bpop menceritakan dimana Cat sudah bercerai dengan Hartiny, April lalu. Hasil perkahwinan itu, Cat dan Hartiny dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Nia Karlyssa, 9, Eva Latheefa, 6 dan Qul Iskandar, 5.

Menurut laporan itu, rumah tangga pasangan terbabit sudah lima tahun bergolak sehingga dikatakan tidak lagi mempunyai persefahaman.

Sekitar Resepsi Nazim Othman (11 gambar)

Rita Rudaini beri syarat 'killer' jika bercinta dengannya

Rita Rudaini memberikan syarat istimewa kepada semua lelaki diluar sana jika ingin bercinta dengan dirinya termasuk kepada pengacara Donna.

“Kalau bercakap tentang dia (Donna) memang saya akui selesa berkawan dengannya. Saya sendiri tak punya ramai kawan lelaki dan apabila ada keserasian rasanya tak ada masalah untuk mengekalkan silaturahim tersebut”

“Cuma yang boleh saya katakan masih terlalu jauh untuk membuat sebarang andaian buat masa ini. Biarlah masa yang menentukan. Untuk bercakap lebih tentang hubungan tersebut rasanya kurang sesuai”

“Yang boleh saya katakan mana-mana lelaki yang mahu menjalinkan hubungan cinta dengan saya perlu pandai mengambil hati kedua-dua anak saya dahulu,” jelas Rita memetik portal Utusan

Sekitar ulang tahun pertama anak Lisa, Yusry (12 gambar)

Isnin, 19 September 2016

Yusry Abdul Halim dan Lisa Surihani meraikan ulang tahun kelahiran Yahaira Leanne, yang genap setahun pada jam 11.44 malam pada Jumaat lalu.
"Anak tersayang kami, Yahaira Leanne Yusry, genap setahun 11.44 malam tadi. Tarikh hari ini menjadi kegemaran saya atas banyak sebab untuk diingati dalam hati.

"Syukur Alhamdulillah ya Allah untuk rahmat dan restu istimewa yang hadir dengan kelahirannya. Saya dan suami belajar banyak versi benda baharu yang indah.

"Pada tarikh ini juga kami bagai diberi hidup semula sebagai ibu bapa. Melihat dia (Yahaira) membesar, ia fasa berbeza kami saban hari. Kami sayang kamu," tulis Lisa di Instagramnya memetik BharianOnline.

Safiey Ilias berhasrat tunai ibadah Umrah

Sebelum ini jutawan kosmetik, Safiey Ilias telah mengemparkan dunia tanah air, apabila dia kembali kepada 'asal' daripada sifat sebenarnya. Dan dia menerima banyak kecaman dan komen negatif daripada itu.

Namun baru-baru ini Safiey menyatakan hasrat untuk menunaikan ibadah Umrah yang bakal dijalaninya sekeluarga pada hujung tahun ini.

Posting yang dimuat naik di laman Facebook miliknya itu menerima respon yang positif daripada orang ramai yang ingin membantunya untuk kembali ke pangkal jalan.

Malah beberapa pengendali umrah turut meninggalkan komen di laman sosial beliau, mencadangkan beberapa nama pengendali umrah yang dapat memenuhi permintaan serta syarat yang diberikan oleh Safiey .

Sekitar pernikahan Shalma Ainaa, Wan Imar Izzat (20 gambar)

Bekas hos saluran h!Live, Shalma Ainaa Bruhanuthen, 25, dan penyanyi baharu, Wan Imar Izzat ke alam baharu apabila sah dinikahkan Sabtu petang 17/9.

Shalma Ainaa dan Wan Imar Izzat dinikahkan bapa pengantin perempuan, Burhanuthen Ahmed Mustafa pada majlis tertutup di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam, pada jam 3.45 petang.

Pada majlis itu, hos program Motif Viral? itu menerima mas kahwin sebanyak RM300 serta 13 dulang dan dibalas dengan 15 dulang kepada pihak lelaki. -BharianOnline | gambar myArtis.com