Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Perniagaan terkini Rita Rudaini (video artis)

Khamis, 31 Mac 2016

Sharifah Sakinah keguguran, usia kandungannya..

Pelakon, Sharifah Sakinah reda dan menganggap belum rezekinya untuk menjadi ibu pada tahun ini apabila anak yang baru beberapa minggu dalam kandungan keguguran.
"Saya mendapat tahu mengenai keguguran ini sekitar dua minggu lalu. Kandungan itu sendiri masih pada peringkat awal.

"Bagaimanapun, saya menerima ketentuan ini dengan reda. Suami (Aliff Adha) turut berperasaan sama," katanya memetik Bharian Online

Doktor memaklumkan tiada apa yang perlu dibimbangkan ekoran insiden berkenaan.

Sekitar hari jadi Fasha Sandha (12 gambar)

Sekitar harijadi Aisy Qaiser ke-3, Anak Ayu Raudhah (10 gambar)

Mia Sara bertudung terkini (16 gambar)

Rabu, 30 Mac 2016

Mawar isteri Fizo Omar hamil? status 'Alhamdulillah..'

Fizo Omar, berharap tiada pihak yang tersalah sangka dengan status 'Alhamdulillah...' dimuat naik ke laman Instagram miliknya, baru-baru ini. Fizo terkejut kerana gara-gara status berkenaan, ramai pengikutnya menganggap isterinya, Mawar Abdul Karim, sudah pun hamil.
"Ramai yang salah faham dengan status berkenaan. Sebenarnya, status terbabit adalah untuk menyatakan kesyukuran saya dengan segala rezeki perniagaan kami.

"Saya terkejut juga dengan komen yang ditinggalkan di laman sosial. Tiba-tiba saja orang ucap tahniah. Tidak mengapa, saya menganggap ia sebagai doa buat kami," katanya kepada BH Online.
Fizo dan Mawar berkahwin pada November 2013.

Wajah Shaheizy Sam ketika remaja (2 gambar)


Nak tahu gambar Shaheizy Sam waktu dia remaja dahulu? nah gambar kat bawah tu gambar Sam. Badannya masih kurus berbanding sekarang. Betul-betul nostalgia, background tu yang tak boleh tahan kalau gambar nostalgia ni. Hehe.

Dayana Roza buat pembedahan plastik untuk mirip Scha al Yahya?

Dayana Roza menafikan dia membuat pembedahan plastik untuk kelihatan seperti Scha al Yahya. Ianya disifatkan sebagai kebetulan dan memiliki iras yang sama.
“Bagi saya itu bukan masalah besar pun, banyak artis yang mempunyai iras-iras wajah dengan selebriti lain. Saya tak pernah buat pembedahan plastik semata-mata untuk kelihatan sama dengan Scha. Lagipun, saya memang kasar”

“Saya tidak pernah cuba meniru siapa-siapa. Mungkin di mata orang ramai, ada iras-iras Scha tapi sebenarnya, saya tak nampak persamaannya. Sejak dulu pun orang dah cakap, tapi itulah saya tak nampak apa yang seirasnya kami,” katanya kepada Utusan Online

Perbandingan wajah artis dulu dan sekarang (10 gambar)



Perbandingan Wajah Artis Dulu dan Kini
Perbandingan Hafreez Adam Dulu dan Kini.

Kekasih baru Fiza Elite..

Selasa, 29 Mac 2016

Fiza Halim, mendedahkan dirinya kini sedang bahagia bersama seorang jejaka yang baharu dikenalinya. Fiza bagaimanapun enggan mendedahkan identiti jejaka itu buat masa ini. Beliau juga membiarkan peminat menilai sendiri sejauh mana perhubungan itu terjalin menerusi beberapa gambar yang dimuat naik di akaun Instagram miliknya.
"Saya belum bersedia untuk memberi komen lanjut mengenai perhubungan itu. Begitupun diakui, saya bahagia dengan seseorang.

"Lagipun gambar yang saya muat naik di Instagram sudah menunjukkan status perhubungan itu," katanya kepada BH Online.

Fiza berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai beberapa gambar mesra dirinya bersama seorang jejaka seperti yang dimuat naik olehnya ke laman Instagram.

Sekitar harijadi BCL oleh Ashraf Sinclair (4 gambar)


Mesranya pasangan suami isteri, Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari ketika menyambut ulangtahun isterinya itu yang ke-33 yang jatuh pada 22 Mac yang lalu.

Sekitar resepsi Adira AF di Sabah (12 gambar)


Selepas perbicaraan kes mereka selesai, Adira Suhaimi dan suaminya, Dato Red atau nama sebenarnya Datuk Seri Adnan Abu telah mengadakan majlis resepsi mereka di Sabah semalam.

Majlis yang diadakan secara sederhana itu telah dihadiri ahli keluarga, saudara terdekat serta teman rapat pasangan ini.

Dalam majlis tersebut, Adira kelihatan anggun mengenakan busana berwarna merah jambu manakala Dato Red pula segak dengan sut berwarna kelabu.

Zul Arifin dikecam tayang badan di Majalah (3 gambar)


Kan dah kena, jangan kerana duit dan populariti, maka agama tergadai. Zul lepas ni kena alert, biarlah model yang Non-Muslim je tayang macam ni, Zul pakai jubah ke, sarung ke, baju Melayu ke, sure ramai yang sokong. hehe.

Sekitar resepsi ke-2 Jihan Muse (21 gambar)

Raja Farah jelas isu dia mandul..

Isnin, 28 Mac 2016

Raja Farah Raja Aziz baru-baru ini mendedahkan bahawa dia sudah disahkan hamil anak pertama hasil perkahwinan kedua dengan suaminya, Iskandar Ismail.

Farah juga turut menyatakan bahawa orang ramai yang sebelum ini mencelanya sebagai mandul telah meminta maaf kepadanya sebaik mengetahui khabar mengeni kehamilannya itu.

Mira Filzah dapat komen yang menjijikkan...


"Mira boleh menonggeng atas katil bilik saya. Saya nak jilat bontot awak yang besar tu."
Itulah komen yang mencetuskan kontroversi dari seorang lelaki yang dipercayai peminat Mira Filzah.

Liyana Jasmay mahu tambah anak TAPI....

Liyana Jasmay merancang sekurang-kurangnya tiga tahun lagi untuk menambah bilangan cahaya mata.

Liyana, 28, berkata, buat masa ini dia mahu memberi perhatian terhadap pembesaran dua orang anaknya iaitu Sofea Arissa, 2, dan Selena yang baharu berusia 3 bulan.
"Saya belum fikir untuk tambah anak lagi, kalau boleh biar anak sulung saya menginjak usia lima tahun dahulu.

"Saya mahu fokus besarkan mereka dahulu, tapi kalau ikutkan rancangan keluarga saya mahu empat orang cahaya mata," ujarnya kepada mStar Online

Gambar mesra Jihan Muse, Ungku Hariz (3 gambar)


Azira Shafinaz sudah berkahwin ke tu?

Khabar angin mengatakan yang pelakon drama ‘Married Tapi Benci’, Azira Shafinaz sudah berkahwin. Ini disebabkan dia bergambar dengan kanak-kanak di laman sosial sehingga menimbulkan pertanyaa sedemikian.

Namun bagi Azira, gambar itu disalah anggap memandangkan kanak-kanak berkenaan adalah anak buah Azira.
“Selain itu mungkin juga kerana wajah kakak seiras dengan wajah saya. Dek kerana itu orang ingat saya sudah kahwin dan mempunyai anak. Saya harap penjelasan itu dapat menamatkan teka-teki tentang perkahwinan saya.

“Saya masih bujang dan mempunyai seseorang yang cukup istimewa. Cuma belum masanya untuk melangkah ke alam perkahwinan memandangkan masing-masing sibuk dengan karier,” katanya kepada portal My News Hub.

Sekitar harijadi Memey Suhaiza ke 28 (15 gambar)


Sekitar harijadi Emma Maembong ke 24 tahun (10 gambar)

Ahad, 27 Mac 2016

Datuk Seri Vida diberi amaran keras!

Pengasas produk kecantikan yang juga Penasihat kehormat Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Datuk Seri Hasmiza Othman aka Vida diberi amaran supaya mematuhi peraturan perlawanan bola sepak terutama melibatkan pasukan Kelantan.

“Beliau perlu mematuhi peraturan di kawasan teknikal seperti elakkan menggunakan telefon bimbit, pakaian tidak boleh sama dengan yang dipakai oleh pemain di padang”

“Selain itu, beliau tidak boleh meninggalkan kawasan teknikal untuk bertemu dengan penyokong dan perkara-perkara seumpama itu. Ia adalah peraturan biasa dalam bola sepak yang perlu dipatuhi,” jelas Ketua pegawai eksekutif Football Malaysia Limited Liability Partnership (FMLLP), Kevin Ramalingam kepada portal Bernama.

Fathia Latiff, Baim Wong bercinta? PANAS!

Fathia Latiff dan pelakon Indonesia, Baim Wong dikatakan menjalinkan hubungan cinta kerana gambar mereka sering dimuatnaik di laman sosial. Namun Bagi Fathia, dia menafikan gosip itu dan mendakwa dia ke Indonesia atas sebab lain.

“Tidak, saya ke sana atas urusan perniagaan, tidak ada kena mengena dengan Baim. Tambahan pula saya ke Yogyakarta bukan ke Jakarta. Jadi tidak ada kena mengena mahu jumpa Baim atau sesiapa”

“Kami kawan, dan saya berkawan dengan ramai orang. Tiada istilah istimewa atau apa. Ggambar tersebut juga diambil ketika kami bekerjasama dalam sebuah drama baru-baru ini,” jelasnya lagi memetik portal Utusan.

Kontroversi video seksi, ini kesan terhadap Atikah Suhaime..

Sabtu, 26 Mac 2016

Rezeki Atikah Suhaime datang mencurah kerana kontroversi video seks
Baru empat tahun mencipta nama di persada seni tanah air, Atikah Suhaime sudah terpalit dengan pelbagai gosip dan kontroversi.

Malah, gara-gara kontroversi video seks, kariernya merudum apabila digam stesen televisyen selama enam bulan pada tahun lalu.

Aliff Syukri berniat untuk tidak lagi berimej gedik

Dengar sahaja tagline Terlajak Laris, pasti semua tahu siapakah pemilik suara tersebut bukan? Namun, Dato’ Aliff Syukri ingin meninggalkan imej “gedik” tersebut seperti yang dikritik oleh orang ramai dan mahu tampil lebih macho dan serius sesuai dengan dunia koprat serta umurnya.
Dari segi perniagaan, saya tidak lagi mahu tampil dengan gimik seperti dahulu kerana umur yang hampir mencecah 30-an. Sebaliknya, saya mahu tampil dengan gaya macho dan berpakaian korporat.

Sebenarnya di sebalik aksi seperti itu, saya sering memikirkan untuk melancarkan strategi baru di pasaran. Saya mahu nama produk saya menjadi gah di liga perniagaan. Saya tidak mahu hanya nampak seperti tin kosong, banyak cakap tetapi tidak laku.
Meskipun Dato’ Aliff Syukri kelihatan agak gedik dalam iklannya tetapi tidak bermaksud beliau begitu. Mungkin dengan perubahan terbaru beliau nanti akan ada hikmah disebaliknya. Siapa tahu selepas ini produk beliau lebih meletup.

Gambar pelakon drama Aku Bukan Bimbo - Afifah Nasir (adik Anzalna)

Mira Filzah sudah dilamar untuk berkahwin TETAPI...

Jumaat, 25 Mac 2016

Kecantikan bukanlah ukuran sebenar untuk seseorang meminang orang. Apatah lagi jika dia sudah bergelar selebriti dan popular.

Itulah yang sering terjadi kepada Mira Filzah yang namanya kini semakin naik dan digilai ramai lelaki di luar sana.

Begitu banyak lamaran yang diterima di media sosial terhadap Mira namun semuanya ditolak sehinggakan ada yang menghantar resume.

Keluarga bahagia Nas-T & Atita Haris (10 gambar)

Nora Danish, Nedim bercuti di Iceland (10 gambar)

Pelawak Piee meninggal dunia?

Berita mengenai pelawak veteran, Shafiee Jaafar, 85,atau lebih dikenali sebagai Pie yang dikhabarkan meninggal dunia, petang tadi dan tersebar di laman sosial adalah tidak benar.

Sahabat baik Pie, Omar Hashim berkata, dia kecewa di atas sikap tidak bertanggungjawab pihak tertentu yang cuba menyebarkan berita berkenaan.

Menurutnya, dia ada menghubungi anak perempuan pelawak yang tinggal di Teluk Bahang 11 malam tadi dan dimaklumkan keadaan bapanya baik biarpun agak kurang sihat sedikit ketika ini.

Katanya, perbuatan tidak itu perlu dihentikan segera kerana cuba mengaibkan keluarga pelawak yang pernah membintangi beberapa filem termasuk Anak Mami, Mami Jarum, Mami Jarum Junior dan Nana Tanjung.

"Penyebaran berita seumpama ini bukan pertama kali berlaku kerana sebelum ini pernah tersebar berita palsu yang menyatakan Pie meninggal dunia," katanya ketika dihubungi malam tadi melalui HarianMetro.

Omar berkata, dia terkejut kerana nama sebenar Pie adalah Shafiee Jaafar bukannya Shafie Hashim seperti yang dihebahkan.

Malah, individu yang dipercayai menyebarkan berita berkenaan menerusi WhatsApp turut mengakui tersilap maklumat.

Pada Ogos tahun lalu, Pie pernah dikatakan meninggal dunia sedangkan dia dirawat di Hospital Kepala Batas akibat kesejukan melampau dan jangkitan kuman pada paru-paru.

Yuna Yunalis block pengikutnya kerana soalan ini? ha ha ha.. (5 gambar)

Khamis, 24 Mac 2016

Sebenarnya amat sukar untuk peminat mendapat perhatian daripada artis pujaan mereka di media sosial. Namun, lelaki ini bertuah apabila Yuna dapat meluangkan masa untuk membalas soalan yang dikemukakannya di Twitter.

Lelaki yang bernama Akeem Sharyzal bertanya samada Yuna takut lipas atau tidak. Ikuti tweet antara Yuna dan peminatnya ini.

Achey Bocey dikecam kerana menyanyi ketika... (5 gambar)

Rasanya tak salah bernyanyi ketika memandu jika ianya dalam keadaan jem atau tunggu sesorang. Tapi adalah menjadi satu tidak kewajaran ketika menyanyi sambil memandu ketika kereta bergerak.

Ramai nitizen yang mengecam tindakan Achey Bocey kerana berbuat demikian yang videonya menjadi viral ketka ini.

Nama dan gambar anak Elly Mazlein

Awal Mac lalu Elly Mazlein telah selamat melahirkan anak sulungnya, berjantina perempuan, namun namanya tidak diberitahu ketika itu, semalam memetik Harian Metro, Elly telah memberitahu nama anaknya itu, Putri Sara Sefhia.

Erra Fazira temankan Engku Alessya di hari Sukan Sekolah (5 gambar)

Fasha Sandha, keluarga bercuti ke Bali (15 gambar)

Gambar Yusry, Lisa Surihani terkini tapi... (5 gambar)

Rabu, 23 Mac 2016

Lisa Surihani dan Yusry ditemui ketika pelancaran program eBu Babypedia yang diadakan di Grand Duchess, Fraser Place, Kuala Lumpur, Selasa.

Tapi sayangnya, anak sulung mereka, Yahaira Leanne yang berusia 6 bulan tidak dibawa bersama. -gambar mStar

Anak sulung Norman Hakim boleh tengok makhluk halus..

Norman Hakim telah berkongsi di laman Instagram tentang pengalaman beliau apabila anak sulungnya bersama isteri Memey Suhaiza dan Muhammad Darwisz Hakim berumur tiga tahun yang dikatakan dapat melihat makhluk halus.

Norman Hakim berkongsi beberapa cerita tentang 'anugerah' anaknya itu yang memanggil 'mereka' dengan nama 'abang' dan 'kakak'. Ada juga berlaku 'babak' di rumah beliau sendiri yang disifatkan sebagai insiden OK dan tak OK. Norman Hakim menyatakan bahawa anak sulungnya dengan bekas isteri, Abby Abadi iaitu Muhammad Danish Hakim semasa umur sebaya Darwisz juga pernah mengalami kejadian serupa.

Siti Nordiana komen gosip bercinta dengan pengurus sendiri..

Selama lima tahun Siti Nordiana mendapat bantuan seorang pengurus lelaki bernama Ben, tidak pernah ada yang mengatakan mereka bercinta sebelum. Namun sekarang timbul pula gosip mengatakan Siti Nordiana bermain cinta dengan pengurus sendiri.

Siti Nordiana menegaskan tiada hubungan istimewa antara dia dengan lelaki tersebut. Malah Nana akui belum masanya untuk hubungan yang serius dalam masa terdekat.
“Saya sudah tahu pasti akan timbul isu sebegini. Sebelum ini orang tidak pernah ambil peduli, tetapi sekarang orang akan bercakap tentang saya.

“Memang kami tidak ada apa-apa hubungan istimewa. Dia (Ben) sudah lama bekerja dengan saya dan menjaga jadual saya sejak lima tahun lalu.

“Dia hanyalah seorang pengurus dan disebabkan dia juga yang selalu menghantar saya apabila membuat persembahan, mungkin ada yang beranggapan kami bercinta.

“Saya lebih suka berdiam dalam hal ini untuk menutup mulut orang yang bercakap tentang saya,” ujar Nana

Kutipan terkini filem Munafik, jangan terkejut..

Filem Munafik arahan Syamsul Yusof setakat ini telah meraih RM17 juta dalam tempoh 26 hari tayangan sejak ianya dipertontonkan di seluruh negara pada 25 Februari lalu.

Andai mengambil kira tempoh tayangan, Munafik mengatasi filem aksi, Polis Evo yang memperoleh RM17 juta selepas 60 hari dipertontonkan. Sebelum ini, filem Ola Bola mengutip RM16 juta dalam tempoh 39 hari tayangan.
"Dengan izin Allah, filem kerdilku, Munafik sudah memecah rekod perfileman Malaysia, Singapura dan Brunei... Alhamdulillah. Masih hangat di pawagam sekarang," kongsi Syamsul di Facebook miliknya.

Luahan Ayda Jebat kerana dikritik sebab menang anugerah..

Pada Anugerah Meletop Era yang lalu, nama Ayda Jebat kelihatan menjadi bualan apabila dia berjaya merangkul beberapa anugerah. Namun kemenangannya itu dipersoal memandangkan reputasinya yang tidaklah berada ditahap sebenar.

Ayda memetik HarianMetro sempat meluahkan apa yang patut dia lakukan buat masa ini.

“Selepas kemenangan ini, banyak komen negatif dan luahan tidak puas hati saya dengar. Tertanya-tanya juga adakah menjadi satu kesalahan apabila kemenangan berpihak kepada saya? Dua hari selepas majlis itu berlangsung, saya bertemu dengan Johan, Ray dan Haniff secara kebetulan”

“Mereka banyak menasihati saya. Antaranya, jangan pedulikan kata-kata negatif yang dilemparkan orang ramai. Mungkin juga kerana sikap saya yang suka membaca komen peminat membuatkan saya tertekan dan hilang keyakinan”

“Selepas mendengar nasihat Johan, saya abaikan semua komen tidak membina malah ada juga yang saya buang dan sekat di laman Instagram saya,” jelasnya

Bayaran show mahal? ini komen Siti Nordiana..

Selasa, 22 Mac 2016

Siti Nordiana meluahkan rasa kesal dituduh tidak boleh bertolak ansur soal bayaran persembahan selepas menjuarai program realiti 'Gegar Vaganza', musim kedua pada tahun lalu.

Siti Nordiana aka Nana berkata, dakwaan sebegitu datangnya daripada individu yang tidak senang melihat kejayaan yang diraihnya hari ini sekali gus berniat ingin melihat kerjaya seninya jatuh.

Azmi Hatta bersuara mengenai perceraiannya dengan Elly Mazlein

Kisah penceraian Elly Mazlein dan pengarah Azmi Hatta baru baru ini mendapat perhatian ramai selepas pasangan itu mengakui sudah bercerai ketika si isteri masih dalam tempoh mengandung anak pertama mereka.

Ramai menyuarakan pendapat yang Azmi Hatta sebagai seorang lelaki yang tidak berhati perut untuk menceraikan Elly Mazlein dalam keadaan begitu walau apa jua alasan yang diberikan.

Bercakap kepada mStar Online hari ini, Azmi Hatta mendedahkan yang keputusan untuk berpisah dengan Elly Mazlein bukan sesuatu yang mudah dan terkilan dengan tuduhan orang ramai.
“Saya terkilan ramai pihak menunding jari kepada saya sebagai orang yang dipersalahkan dalam perpisahan ini. Hanya Allah mengetahui tentang ini dan saya yakin berada di pihak yang benar”

“Kami berpisah selepas mendapat khidmat nasihat beberapa pihak dan talak dijatuhkan di hadapan hakim ketika usia kandungan Elly berusia 5 bulan, secara warasnya memang saya tidak mahu berpisah”

“Saya bukan lelaki yang kejam untuk ceraikan dia pada waktu dia sedang hamil. Namun jodoh itu kuasa Allah,” ujarnya panjang lebar menjelaskan keadaan sebenar yang berlaku antara mereka.
Azmi Hatta turut menafikan kenyataan Elly Mazlein sendiri baru baru ini yang mengaitkan seorang pelakon wanita bernama Faye Kusairi sebagai punca penceraian mereka berdua.

Comelnya Alana anak Shah Jaszle (5 gambar)

Sekitar resepsi Jihan Muse, Ungku Hariz (25 gambar)

Faye punca perceraian Azmin-Elly Mazlein?

Isnin, 21 Mac 2016

Pelakon, Faye Kusairi menyifatkan dakwaan dirinya menjadi punca perceraian antara penyanyi dan pelakon, Elly Mazlein, dengan pengarah, Azmi Hatta, sebagai mengarut.

Faye memetik Bharian berkata beliau terkilan apabila namanya terpalit sebagai pihak ketiga dalam kemelut hubungan dua selebriti terbabit sedangkan dirinya tidak begitu rapat dengan pasangan itu.
"Apabila membaca gosip berkenaan, saya faham masyarakat ingin tahu punca perpisahan Azmi dan Elly. Tetapi, adalah tidak adil apabila saya dipalit sama sebagai orang ketiga.

"Ini fitnah dan saya berasa terluka dengan tuduhan tidak masuk akal itu. Begitupun, tidak perlulah saya melatah atau memberi komen panjang-lebar. Yang penting perceraian Azmi dan Elly berlaku bukan kerana saya. Jika hendak diketahui puncanya, kenalah tanya mereka," katanya
Menerusi laporan sebuah akhbar mingguan hari ini, khabar angin mengatakan yang Faye menjalinkan hubungan dengan Azmi dan perkara itu dapat 'dihidu' oleh Elly. Dalam pada itu, Faye juga didakwa bercerita kepada beberapa pekerja belakang tabir dengan mengatakan Azmi dan Elly kononnya sudah bercerai pada Disember lalu. Menurut laporan berkenaan, berikutan kejadian itu Elly tidak boleh memaafkan Azmi dan akibatnya, mereka memutuskan untuk bercerai.

Fesyen Selerbriti di karpet merah Anugerah DFKL 2016 (35 gambar)

Inilah beg bernilai RM300,000 hadiah Dato Aliff kepada isterinya (5 gambar)


Romantiknya Dato Aliff Syukri apabila dia telah mengadakan satu majlis sambutan hari jadi untuk isterinya dengan meriah beberapa hari lalu.

Amat yang amat mengujakan ialah beliau telah membuat satu 'prank' kepada isterinya di mana katanya dia tidak dapat hadir ke majlis itu kerana perlu terbang ke China, namun beliau bersembunyi untuk memberikan kejutan kepada isterinya.

Inikah kekasih Maya Karin


Hangat diperkatakan apabila Instagram Maya Karin ada memuatnaik gambarnya bersama dengan seorang jejaka. Namun tidak diketahui siapakah lelaki yang bergambar dengannya itu

Difahamkan, Maya ketika ini sedang bercuti di Jepun sesambil main ski dan salji. Kalau betul ini kekasih Maya, wah memang sepadan lah juga kan.

Sekitar pernikahan Jihan Muse (5 gambar)

Dengan sekali lafaz, pelawak dan pengacara popular Jihan Muse selamat bergelar isteri kepada pelakon Ungku Hariz Faizal, 31, kira-kira pukul 3.22 petang Ahad.

Jihan atau nama sebenarnya Nuur Jihan Musa, 33, dan Ungku Hariz, disatukan sebagai suami-isteri dalam sebuah majlis sederhana yang diadakan di Laman Kayangan.

Pengantin lelaki memberi lima dulang hantaran, manakala pihak perempuan turut membalas lima dulang hantaran.

Sementara itu, majlis resepsi pasangan yang bertemakan klasik akan diadakan pada 27 Mac ini di Menara Naza TTDI, Shah Alam. -mStar

Malam berinai Jihan Muse (21 gambar)

Ahad, 20 Mac 2016

Jihan Muse akan menjadi isteri kepada Ungku Hariz pada petang Ahad, 20 Mac ini, Jihan semalam sempat melangsungkan majlis berinai yang turut dihadiri kenalan dan juga rakan selebriti.