Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

'Ally Iskandar' jadi ejen pelacuran tawar RM40k kepada Farah Nabila

Isnin, 29 Februari 2016

Isu 'Ally Iskandar' Jadi Ejen Pelacuran
Pelakon Farah Nabila, 24, mendakwa diperdaya individu yang menyamar sebagai pengacara popular TV3, Ally Iskandar yang menawarkan bayaran sebanyak RM40,000 untuk pekerjaan sebagai gadis peneman atau 'escort girl', baru-baru ini.

Farah berkata, dia menerima mesej berkenaan di laman Instagram dan pada mulanya individu yang menyamar sebagai Ally itu menawarkan pekerjaan sebagai pengacara program travelog yang akan diterbitkan oleh Ally.

Zizan akui pergi menonton wayang bersama Vie Shantie TAPI...

Desas desus yang menyatakan Zizan Razak rapat dengan Vie Shantie dengan pernah membawanya dia keluar bersama akhirnya terjawab.

Zizan mengakui membawa Vie pergi menonton wayang tapi..
“Ya, saya memang pernah keluar menonton wayang dengannya tetapi bukan keluar berdua. Saya ditemani dengan keluarga saya, begitu juga dengan dia. Hubungan yang terjalin di antara saya dan dia hanya sekadar teman sahaja”

“Kami hanya berkawan dan kalau kami berjumpa pun, ia berkaitan dengan urusan perniagaan. Kalau boleh, saya tak mahu komen panjang mengenai perkara ini”

“Dia sendiri pun pernah mengeluarkan kenyataan di akaun Instagram miliknya sebelum ini, jadi saya rasa itu sudah cukup,” katanya kepada mStar Online.

Yana Samsudin sudah hamil? ini jawapan Yana..

Dengar khabar yang Yana Samsudin kini hamil aka berbadan dua. Namun buat Yana dia belum lagi mengesahkan khabar itu sepenuhnya buat masa ini kerana masih terlalu awal.
“Agak-agak berapa bulan? Sebab ramai yang bertanya kata nampak perut saya ketika majlis resepsi Saheizy Sam dan Syatilla. Jika ada pun dan ia masih lagi baharu saya tidak selesa untuk kongsikannya sementelah latar belakang keluarga Fadzil ramai yang doktor”

“Kata mereka, jika kandungan baru beberapa minggu tidak elok dikongsikan sebab ia masih belum kuat,” katanya dipetik daripada Kosmo! Online.

Sekitar resepsi Anzalna Nasir (85 gambar)

Komen sadis anak Normah Damanhuri mengenai isu cium..

Anak Normah Damanhuri, Ahya Dedah Kisah Sebenar Gambar Bercium
Baru sahaja terpalit dengan kontroversi gambar separuh bogel yang tersebar di laman web lucah, nama anak pelakon Normah Damanhuri yang juga pelakon dan model, Ahya U Rosli, 29, kembali menjadi perhatian.

Semuanya gara-gara sekeping gambar yang dimuat naik di laman sosial Instagram miliknya yang memperlihatkan susuk sepasang kekasih bercumbuan dengan berlatar belakangkan pemandangan laut.

Gambar tersebut membuatkan ramai pengikut mencemuh dan mempersoalkan tindakan pelakon yang pernah membintangi filem Tanda Putera ini.

"Terpulanglah apa orang nak kata kerana di sebalik gambar tersebut, saya menyukai pemandangan laut di belakang subjek (gambar kekasih bercumbuan).

"Ya, memang saya muat naik dan seperti yang saya katakan, jom island (pulau). Bermaksud saya mengajak kawan-kawan bercuti ke pulau.

"Terpulanglah sama ada orang berkeras mengatakan itu saya atau nak kata saya 'kantoi' kerana muat naik gambar sendiri.

"Apa yang penting saya tahu apa yang sebenarnya," jelasnya.
Ditebak adakah dia sengaja berbuat demikian untuk mencari publisiti menaikkan namanya, Ahya pantas menepis dakwaan itu.
"Bagi mereka yang sudah lama mengenali saya, tahu saya bagaimana.

"Saya memang suka bergurau. Tapi yang tak dapat terima, terpulanglah," ujarnya lagi.

Sekitar pernikahan Liza Hot FM (4 gambar)


Liza Hot fm Kini Bergelar Isteri
Penyampai stesen radio popular HotFM, Khairu Norliza Khairudin atau Liza, menamatkan zaman bujangnya bersama jejaka idamannya iaitu Mohd. Khairil Anuar Mohd. Ghany.

Ia berlangsung dalam majlis ringkas, di Rumah Tamu Sri Gelora, Kuantan, Pahang pada 27 Februari 2016 lapor Mynewshub.

Sekitar pernikahan Yatt Hamzah (12 gambar HD)

Ahad, 28 Februari 2016



Yatt Hamzah dan juga pasangannya, Mohammad Zulfadli kerana telah selamat diijabkabul di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam semalam.

Yatt telah menerima mas kahwin berjumlah RM300 manakala wang hantaran dirahsiakan jumlahnya. Pengantin perempuan turut menyerahkan 11 dulang hantaran kepada pihak lelaki dan dibalas dengan sembilan.

Tindakan berani dua isteri Ashraf Muslim..

Ashraf Muslim berasa lega apabila kedua-dua isterinya iaitu Noor Dayana Lokman, 29, dan Wan Sakinah Ahmad Saburi, 32, akhirnya mendengar nasihat untuk menutup akaun laman sosial Instagram mereka beberapa bulan lalu.

Ashraf, 35, berkata, hati kedua-dua isterinya terbuka untuk berbuat demikian selepas mendengar ceramah agama tentang bahaya laman sosial yang boleh merobohkan rumah tangga seseorang.

Ibu Janna Nick yang masih cantk, anaknya juga tak kalah cantik (10 gambar)


Muda Lagi Rupanya Ibu Janna Nick Tak Sangka Emak Cantik Pada Anak Inilah Wajah Ibu Janna Nick Yang Korang Tak Pernah Tengok

Sekitar resepsi ke-3 Stacy, Akim di Kota Kinabalu (12 gambar)

Tidak hadir ketika Bung di operasi, Zizie dicop tidak bertanggungjawab..

Jumaat, 26 Februari 2016


Tidak Hadir Pembedahan Bung Moktar, Zizie Ezette Didakwa Tidak Bertanggungjawab
Zizie Ezette dan anak angkat perempuaan yang diberi gelaran Baby J.

YB Datuk Bung Mokhtar yang merupakan suami kepada pelakon Zizie Ezette telah dimasukkan ke hospital baru-baru ini bagi menerima rawatan pemindahan buah pinggang di Pusat Perubatan Prince Court.

Ekoran hal itu, melalui laman Instagram, ada sesetengah pihak mendakwa Zizie tidak menjaga suaminya dan tidak bertanggungjawab kerana tidak hadir ke hospital di ibu negara tersebut.

Anak pelakon vateran pamer aksi cium... (3 gambar)

Isu Anak Normah Damanhuri, Ahya Kongsi Gambar Bercium di Tepi Pantai

Seorang model peragaan, Ahya Ulumuddin Rosli, 29, tanpa segan silu berkongsi gambar panasnya bercium dengan seorang wanita di tepi pantai menerusi laman Instagram, baru-baru ini.

Untuk pengetahuan, Ahya merupakan anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri yang lakonannya kerap menghiasi drama-drama tempatan.

Ola Bola bakal disaman sebab salah fakta?

Pemain negara yang pernah membawa pasukan bola sepak ke Sukan Olimpik di Moscow mengugut akan menyaman Ola Bola atas dakwaan filem popular itu menukar fakta.

Khalid Ali berkata tindakan undang-undang itu akan dibuat terhadap penerbit filem itu, yang mengaut kutipan belasan juta ringgit, selepas mengadakan perbincangan dengan beberapa bekas pemain.

Syed Aiman, Linda Rafar sangat romantik (7 gambar)

Fathia kini mula bertudung.. (6 gambar)

Dengar khabar baik yang Fathia Latiff kini dalam usaha untuk memakai tudung sepenuhnya. Memetik Bharian ianya bermula sejak dia mula shotting drama di luar negara.

Jihan Muse bakal kahwin bulan depan?

Khamis, 25 Februari 2016

Dengar khabar yang Jihan Muse bakal berkahwin bulan Mac akan datang. Namun belum ada pengesahan rasmi daripada empunya diri mengenai perkara itu, termasuk cinta hatinya yang juga seorang pelakon, Ungku Hariz.

Baru-baru ini, ketika Jihan, 32, mengunjungi butik pengantin Man Kajang bersama seorang jurusolek, sudah ada yang membuat telahan, pengacara Anugerah Meletop Era 2016 itu bakal menamatkan zaman bujang dalam masa terdekat.

Cuma hingga saat ini, Jihan mengambil pendekatan berdiam diri mengenai cerita pernikahannya. Bagaimanapun, menurut sumber boleh dipercayai, Jihan dan Ungku Hariz dikatakan akan naik pelamin pada bulan depan.

Majlis pernikahan dan persandingan dikatakan bakal diadakan di Shah Alam, masing-masing pada 20 dan 27 Mac. Jihan juga dikatakan bakal melaram dengan busana kahwin rekaan Man Kajang dan Rizman Ruzaini pada majlis perkahwinannya.

Sebelum ini, bertebaran cerita kononnya pasangan ini akan melangsungkan pernikahan mereka pada Oktober depan. -Bharian

Sekitar harijadi Zain Saidin ala koboi (45 gambar)

Soal jodoh, ini komen terbaru Erra Fazira..


Memasuki usia 42 tahun pada 9 Februari lepas, Erra bagaimanapun tidak mahu terlalu memikirkan soal cinta dan menyerahkan segalanya kepada Allah SWT.

Walaubagaimanapun, beliau tetap berdoa untuk dipertemukan dengan lelaki yang betul-betul sesuai dengan dirinya dan baik budi pekerti.
Jodoh ini perkara yang subjektif, kita tidak tahu siapa jodoh kita. Biarlah berserah kepada yang Maha Esa untuk menentukan siapa bakal suami saya nanti.

Ketika ini saya tidak terfikir lagi untuk mencari suami dan sekiranya ada, biarlah orang tersebut benar-benar mampu menjaga saya dan semestinya dia adalah lelaki yang baik.

Kalau hanya sekadar berlandaskan perasaan suka semata-mata, maka saya berdoa kepada Allah agar dijauhkan daripada jodoh yang tidak tepat, dan tentulah mengharapkan jodoh yang baik dari-Nya. " -Erra Fazira memetik MediaHiburan

Hafidz Roshdi Hero Drama Tundukkan Playboy Itu (7 gambar)


Sebenarnya Hafidz ini muda lagi, baru berusia 21 tahun dan pernah menyertai pertandingan Hero Remaja seangkatan dengan Fattah Amin, Syarul Ridzwan dan Syafiq Kyle bagi musim 2011/2012.

Hafidz kini sedang menuntut di Open University Malaysia dan pernah berlakon dalam beberapa drama lain sebelum ini seperti Baby Ana Milik Siapa dan Aku Pilih Kamu.

Isu adik Neelofa dikecam nitizen.. (4 gambar)

Isu Adik Neelofa Kritik Cikgu dan Sekolah Kerajaan
Tiba-tiba sahaja tadi nama adik kepada Neelofa iaitu Nur Ameera cukup hangat diperkatakan, kami pun periksa la apa yang Ameera dah buat?

Rupa-rupanya beliau telah dikecam oleh netizen gara-gara memberikan pendapat mengenai sekolah dan guru kerajaan.

Sebab sebenar kenapa Liza Hot FM tak bagi tengok wajah Calon Suami.

Rabu, 24 Februari 2016

Penyampai radio Hot FM, Liza menjelaskan dia tidak memuat naik gambar bakal suaminya iaitu Mohd Khairil Mohd Ghany di mana-mana laman sosial sebelum disatukan sebagai suami-isteri kerana ingin mengelakkan fitnah.

Tambah Liza lagi memetik mStar Online, lelaki berkenaan juga tidak selesa menjadi tumpuan memandangkan dia bukan selebriti seperti.

"Sejak di awal perkenalan kami sehinggalah bakal menjadi suami-isteri saya atau dia tidak pernah memuat naik gambar kami berdua di laman sosial.

"Selain tidak selesa kami juga ingin mengelak fitnah daripada pengikut laman sosial memandangkan kami berdua belum ada sebarang ikatan sah," -Liza

Liza dan Mohd Khairil bakal disatukan sebagai suami-isteri pada 27 Februari ini di Kuantan, Pahang.

Abam Bocey digelar badak, ini respon Abam.. (3 gambar)



Respon Abam Bocey Bila Dikritik Macam Badak
Kerana teruja dengan aksi dalam air, Abam bocey berkongsikan momen bermakna itu untuk tatapan peminatnya.

Namun, apa yang mengejutkan adalah tindakan pengkritik yang mengatakan aksi Amab itu seperti badak.

Namun, Abam tetap sempoi membalas kritikan peminat itu.

Sekitar harijadi Aaron Aziz Yang Ke 40 (10 gambar HD)

Inikah kekasih baru Nelydia Senrose?

Dengar khabar yang Nelydia Senrose dibelikan kereta mewah oleh seorang yang bekerjaya sebagai ahli perniagaan.

Khabar itu dipetik Barian Bpop dimana mereka sudah menjalinkan hubungan sejak Ogos 2015 yang lalu.

Bekas kekasih Qi Razali ini juga tidak menafikan yang dia sudah lama berkenalan denganya sebelum putus cinta dengan Qi Razali.

Adira AF mengandung/hamil anak sulung? (4 gambar)

Mengikut laman sosial Instagram Adira AF, apabila suaminya telah mengomen dalam icon botol susu. Dan ucapan tahniah juga diselangi beberapa minit kemudian. Hal ini kemudian disyaki dimana Adira AF kini mengandung.

Namun memetik BHarian Online, Adira enggan mengulas lanjut mengenai perkara berkenaan selain menyifatkan ucapan tahniah daripada peminat sebagai doa kepadanya.

Komen Johan terhadap perlian Sharnaaz (video)

Selasa, 23 Februari 2016

Sebelum ini, Sharnaaz ada mengemukakan pendapat ikhlasnya mengenai Maharaja Lawak Mega (MLM 2016).

Ini respon balas dari Johan... 


Lawak MLM 2016 semakin hambar dan ke laut, ini komen pedas Sharnaaz dan respon balas Johan Raja Lawak yang sangat menusuk di hati.

Sharnaaz sindir perserta MLM 2016 (PANAS)


Sharnaaz Ahmad Kritik Peserta MLM2016
Baru masuk minggu ketiga Maharaja Lawak Mega 2016, dah macam-macam kritikan didengar. Ada yang cakap hambar la, peserta semua buat lawak tak menjadi dan lain-lain lagi cerita.

Kali ini, pelakon Sharnaaz Ahmad pun ada menyindir peserta MLM 2016.

Respon Yatt Hamzah terhadap tuduhan bekas suami..

Kemelut bekas suami Yatt Hamzah, Abdul Mutalib berhubung kait dengan bakal suami barunya, dimana dakwaan bekas suaminya itu yang menyatakan bakal suaminya itu adalah pihak ketiga.

Namun bagi Yatt dia tetap dengan pendiriannya sendiri untuk mempertahankan bakal suaminya itu.

Sekitar resepsi ke-3, Shaheizy Sam, Syatilla (11 gambar)

Majlis pernikahan Anzalna Nasir versi full version oleh Mangotouch (100 gambar)

Inilah dia bakal suami Hetty Sarlene (2 gambar)

Isnin, 22 Februari 2016

Buat masa ini, Hetty Sarlene sedang menghitung hari untuk bergelar isteri kepada jejaka kelahiran Britain yang dikenali sebagai Daniel Oakes (sudah memeluk Islam) .

Menurut portal Bharian, mereka sudah mengikat tali pertunangan dengan jejaka idamannya di London, Disember 2015.

Dugaan buat Norman Hakim diatas musibah menimpa isterinya (2 gambar)


Lama rasanya tidak mendengar berita mengenai pasangan Norman Hakim isterinya Memey Suhaiza. Mungkin ada yang sudah tahu dan ada yang mungkin tidak tahu. Minggu lalu Memey Suhaiza dilaporkan telah dimasukkan ke hospital akibat tidak sihat.

Berita tersebut telah dikongsikan menerusi laman Instagram milik Norman Hakim.

Menurut Norman Hakim, Memey Suhaiza mengalami demam urat dan terpaksa dimasukkan ke hospital.

5 Gambar anak kembar Eina Azman


Gambar baby kembar sepasang milik Datuk Paduka Kaiser Gurmeet dan isterinya Datin Paduka Eina Azman yang selamat bersalin kelmarin.  

Luahan hati Adira AF menjadi isteri ke-2

Kehidupan Adira AF kini dikatakan lebih ramai tidak menyukainya memandangkan Adira AF sanggup menjadi isteri ke-2 seorang ahli perniagaan.

Namun bagi Adira memetik Bharian Plus, dia cukup bahagia disamping suami tersayang.
“Alhamdulillah, kehidupan saya lebih tenang berbanding dulu apatah lagi, sudah mempunyai teman hidup selain anak-anak tiri yang sentiasa di sisi. Kehadiran mereka melengkapi hidup kini, malah membuatkan saya lebih gembira”

“Saya tahu, di luar sana masih ramai yang melemparkan pelbagai kata hinaan hanya kerana saya menjadi isteri kedua. Terserah kepada mereka kerana saya ajar diri supaya tidak ambil pusing terhadap segala cacian yang dilemparkan”

“Semua itu hanya mengganggu emosi dan keharmonian rumah tangga. Saya memilih untuk tidak membaca segala tohmahan yang dilemparkan di sosial media. Lebih baik begitu kerana saya mahu menjalani kehidupan dengan tenang,” jelasnya kepada BH Plus.

Lagi gambar pernikahan Anzalna Nasir, Hanif (12 gambar)

Sekitar pernikahan Anzalna Nasir, Hanif (10 gambar)

Ahad, 21 Februari 2016

Isteri Shukri Yahya hamil, usia kandungannya adalah... (gambar)

Pelakon Shukri Yahya, 27 memberitahu kini isterinya Tya Adnan kini sedang hamil 2 bulan.
“Alhamdulillah isteri saya hamil 2 bulan,”

“Saya terharu dan bercampur gembira apabila isteri memberitahu sedang hamil anak kami,” katanya
Ikut informasi, Shukri Yahya dan Tya Adnan mendirikan rumah tangga pada November tahun lalu selepas 2 tahun mengikat tali pertunangan.

Sekitar pemilihan baju pengantin Anzalna, Hanif (30 gambar HD)

Anzalna Nasir dan Hanif akan melangsungkan pernikahan pada Ahad ini. Untuk hari perkahwinan hari ini, mereka akan mengenakan busana rekaan duo pereka terkenal Rizman dan Ruzaini.

Eina Azman selamat bersalin, keadaan anaknya.... (gambar)

Semalam Datuk Paduka Kaiser yang merupakan suami kepada pelakon Eina Azman telah mengumumkan bahawa isterinya itu telah selamat melahirkan pasangan bayi kembar yang sihat namun jantina dan gambar bayi itu masih belum diumumkan lagi

Bakal suami Yatt adalah 'orang ke-3' - bekas suami

Bakal bernikah dengan seorang lelaki yang muda 10 tahun darinya, Yatt Hamzah, 36, pernah menafikan punca perceraian dengan bekas suami, Abdul Mutalib ialah orang ketiga yang menjalinkan hubungan dengannya.

Bagaimanapun, bekas suaminya, Abdul Mutalib Abdul Shukor, 36, tampil kepada Berita Harian Online menyatakan sebaliknya:
Mengenai bakal suami Yatt yang didakwa sebagai ‘orang ketiga’ dalam khabar angin perceraian kami, saya sama sekali tidak menafikannya.

Bagaimanapun, saya sudah lama memaafkan mereka. Saya mendoakan yang baik-baik untuk mereka.

Saya rasa berdosa mengiyakan secara langsung dengan menidakkan kebenaran yang nyata. Saya seperti bersubahat menipu masyarakat. Cukuplah komen saya mengenai hal ini.

Seperti yang dijangka, saya tidak terperanjat dan terima berita itu dengan hati terbuka. Saya berdoa segala-gala dirancang berjalan lancar dan jodoh baharu Yatt kekal.

Saya juga berharap Yatt hormat, jujur dan taat kepada suami baharunya dan tidak mengabaikan tanggungjawab kepada anak kami, Suci Hanania Malikka.

Pasangan ini bernikah pada tahun 2009 dan bercerai tahun lepas.
Yatt dijangka bernikah dengan Mohammad Zulfadhli pada jam 8 pagi di sebuah masjid di Shah Alam pada 27 Februari ini.

Sekitar pernikahan Angah Raja Lawak (10 gambar)



Dalam satu majlis yang diadakan di kediaman pengantin perempuan di Melaka Perdana Homes Resort, pelawak dan juga pelakon popular Angah Raja Lawak, 38 selamat menamatkan zaman dudanya dengan gadis pilihan Amira Asyura Abd Razak, 20 dengan sekali lafaz.

Angah Raja Lawak atau nama sebenarnya Iskandar Shah Hashim menggayakan kurta kelabu gelap dinikahkan dengan berwalikan jurunikah, Mohammad Suhaimi Kassim dengan mas kawin seutas rantai emas dan sebutir loket belian selain wang hantaran RM15,000.

Ini komen Dato' Aliff Syukri isu rumahtangga bergelora.

Jumaat, 19 Februari 2016

Baru-baru ini, Dato’ Aliff Syukri seringkali memuatnaik gambar di Istagram milliknya dengan nada yang sepertinya menggambarkan ada masalah berkaitan hati dan perasaan berkaitan dengan rumah tangganya yang dihadapinya ketika ini.

Memetik SinarHarian, Dato' Aliff enggan mengulas lanjut mengenai hal itu..
“Saya keliru, biarlah saya sahaja yang tahu,” jawabnya ringkas.
Kebanyakkan pengikutnya mendoakan yang terbaik untuk rumahtangga Dato' Aliff

Percutian Raja Farah, suami Di London (9 gambar)

Persediaan perkahwinan Nora Danish, Nedim? (7 gambar)

Dalam senyap, rupa-rupanya Nora Danish sedang giat melakukan persiapan untuk melangsungkan majlis perkahwinannya dengan Nedim Nazri. Info ini disampaikan oleh rakan media bernama Manja Imani yang mendakwa, Nora telah pun menempah busana perkahwinan dengan pereka fesyen, Ashraff Zainal.

Malah melalui laman Instagram milik Nedim, dia juga seolah telah memberi 'hint' mengenai perkahwinan mereka itu semakin hampir menerusi status terbaru ketika menghadiri majlis resepsi perkahwinan.

Mia Ahmad, Mira Filzah bergaduh?

Dengar khabar hubungan Mia Ahmad dengan Mira Filzah dingin. Ini akibat ada desas desus dimana Mia Ahmad putus cinta dengan Syarul Ridzwan disebabkan Mira.

Dan ini respon Mia.
"Saya tiada masalah dengan Mira. Kami baik-baik saja dan tiada istilah bermasam muka dengan gosip yang timbul. Tidak ada apa untuk saya jelaskan lagi mengenai isu ini. "Biasalah, lumrah anak seni apabila sering terpalit dengan pelbagai kontroversi. Jadi saya memilih untuk tidak memanjangkan perkara ini," katanya kepada BH Online.
Tambah Mia, dia turut menyedari gosip berkenaan menjadi serius apabila ada pihak yang cuba melaga-lagakan

Gambar Nakal Sharifah Sakinah di Mekah Dikecam Peminat (2 gambar)


Sharifah Sakinah dan suaminya kini sedang mengerjakan umrah di tanah suci Mekah. Pelakon ini telah berkongsi gambar dia dan suaminya yang mencetuskan kontroversi di laman instagram.

Namun ada sekeping gambar Sharifah Sakinah membuat gaya menjlir lidah yang menjadi tumpuan ramai.

Isu Aksi Nakal Sharifah Sakinah di Mekah

Fazura mahu anak macam Aaisyah (2 gambar)

Khamis, 18 Februari 2016

Selain Datuk Siti Nurhaliza yang teruja bertemu dengan anak bongsu Rozita Che Wan pada majlis perkahwinan pereka, Ruzaini Jamil, baru-baru ini, seorang lagi bintang jelita, Nur Fazura, turut mengambil kesempatan itu untuk bergambar dengan kanak-kanak comel terbabit.

Fazura sendiri nampaknya terpesona dengan 'keayuan' anak perempuan hasil perkahwinan Che Ta dengan Zain Saidin itu hingga terserlah sisi kewanitaan dan keibuan Fazura ketika mendukung Aaisyah.

Memuat naik gambarnya bersama kanak-kanak itu, foto berkenaan cepat menangkap perhatian pengikut bintang Langit Cinta ini sehingga ia mendapat lebih 24,000 'like'. Lebih menarik, Fazura turut memuatkan keterangan gambar yang dianggap sangat comel dan penuh erti. -Bharian

Almy Nadia hamil anak ke-2 tapi mahu berhati-hati sebab


Seperti sedia maklum Almy Nadia kini berbadan dua akan mengandung anak ke-2. Namun berita itu hanya disampaikan oleh suaminya, Fizz Fairuz menerusi laman sosial Instagram miliknya dengan menggunakan hasgtag #rezekibabydlmperut.

Inilah bakal suami baru Yatt Hamzah (2 gambar)

Desas-desus berita berita perkahwinan pengacara Yatt Hamzah terjawab apabila pelakon wanita itu telah menghantar kad jemputan nikahnya pada petang Rabu.

Dalam jemputan berkenaan, Yatt atau nama sebenarnya, Haryati Hamzah, 36, mengesahkan akan berkahwin dengan individu bernama Mohammad Zulfadhli Khiruddin pada 27 Februari ini.

Majlis akad nikah akan berlangsung di Shah Alam, kira-kira pukul 12 tengah hari.

Katanya, majlis tersebut serentak dengan hari lahir puteri kesayangannya Suci Hanania Malika Abdul Mutalib yang berusia 6 tahun.

Yatt sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan Abdul Mutalib Shukor, 36, pada 29 Mac 2009, namun bercerai talak satu pada 25 Ogos 2015 di Mahkamah Tinggi Syariah, Kuala Lumpur. -mStar