Tak Tunjuk Laki Sebab Taknak Laki Disondol Babi - Syella Kamaruddin

Pada: Isnin, 8 Ogos 2016

Penyanyi Syella Kamaruddin ada postkan gambar-gambar dia dengan suaminya (yang halimunan semasa majlis bersanding) tetapi diblurkan (disamarkan) muka suaminya tu dengan kapsyen panjang berjela nak justify kenapa sampai sekarang Syella masih tak tunjuk dan tayang kebahagiaan mereka di media sosial.

Rupanya takut suami disondol ba alif ba ya -- babi. Bukan babi betul tapi perempuan pencaras mungkin? Tapi Syella pun bukan ke bini nombor dua? Takut jugak ye kalau laki kena caras.

Tapi iyalah mungkin Syella jadikan pelakon Zarina Zainuddin sebagai contoh isteri kedua untuknya, tak mahu tayang suami dan ada rasa hormat kepada madu. Nanti-nanti anak dah besar baru lah boleh tayang kan? TT tengok Syella ni walaupun memang suka cakap lepas dan kadangkala macam brag jugak, dia memang menjadi diri sendiri dan tak fake. Jangan ada yang nak kata TT karatz Syella pulak ya

Kepada yang tak kenal Syella Kamaruddin ni, dia ni dulu penyanyi suara ala-ala CTDK dan isu kontroversi perkahwinan RM 15 juta, hantaran kereta Audi, dan bersanding seorang diri (suami halimunan), salah satu persalinan tu pakai sari nampak gendang gendut , pernah bekas KPN Musa Hassan dispeku sebagai suami Syella ni. -ForumCari


Tag : , , , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..