Gambar Scha al Yahya dikecam.. (2 gambar)

Pada: Isnin, 14 Mac 2016

Gambar Scha Al-Yahya dengan anaknya iaitu Lara Alana memang tidak ada apa yang pelik dan diakui dua beranak ini memang comel.

Tapi yang menjadi bualan oleh nitizen pula adalah mengenai pakaian dua beranak itu yang seksi

Kalau dah waktu kecik tak diajar dengan sikap malu untuk tayang aurat kat orang sana sini. Besok lusa anak tu dah besar, keluar rumah pakai seksi jangan dok marah pulak. Tapi, tulah maknya pun seksi, takkan nak suruh anak pakai tudung pulak kan. Macam pelik pulak.


Sampai ada peminat yang tegur kot, yang Scha ni sebenarnya agama islam ke tidak?? Sampai tak tahu halal haram berpakaian seksi macam tu. Itulah yang selalu dok dengar orang cakap, pada IC saja tulis beragama Islam. Tapi, kalau tengok dari segi pakaian dan penampilan,dah tak menggambarkan diri tu Islam.

Tag : , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..