Sharnaaz sindir perserta MLM 2016 (PANAS)

Pada: Selasa, 23 Februari 2016

Sharnaaz Ahmad Kritik Peserta MLM2016
Baru masuk minggu ketiga Maharaja Lawak Mega 2016, dah macam-macam kritikan didengar. Ada yang cakap hambar la, peserta semua buat lawak tak menjadi dan lain-lain lagi cerita.

Kali ini, pelakon Sharnaaz Ahmad pun ada menyindir peserta MLM 2016.


Sharnaaz cakap sebab peserta MLM 2016 tak lawak jadi dia nak meng-'offer'-kan diri  nak join program tu..

Yelar, Sharnaaz kan pernah menang trofi sebagai pemenang ‘Pelakon Komedi Lelaki Terbaik’ dalam drama bersiri ‘Suamiku Encik Sotong’
Dalam statusnya itu, Sharnaaz membuat pemilihan untuk digandingkan dengan siapa, ramai yang bersetuju jika dia digandingkan dengan pelawak Johan.
Bajet bagus sangat ke Sharnaaz ni??

Tag : , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..