Nelydia Senrose ke Koh Lipe dengan siapa tu.. (PANAS)

Pada: Isnin, 4 Januari 2016
Sebelum ini, Nelydia ada memuatnaik gambar dia pergi bercuti ke pulau Koh Lipe, namun tidak kelihatan gambar Qi dan hanya memberi hint pada gambar itu.

Namun setelah di usha ke Instagram Qi, rupa-rupanya dia pun pergi ke tempat peranginan yang sama dengan Nelydia. Jeng-jeng, kebetulan atau dah kantoi ni.


Harap kita bersangka baiklah kan, kot-kot ramai lah kan mereka yang pergi bersama bercuti ke pulau Koh Lipe, Thailand bersama Nelydia Senrose dengan Qi Razali. Tak pun kebetulan mereka pergi bercuti ke sebuah pulau yang berbeza namun tarikh yang sama.

Tapi kalau betul, memang dorang ni diam-diam berisi dalam bercinta, walaupun dah bagitahu media Oktober tahun yang lalu mereka sudah berpisah.


Tag : , , , , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..