Jangan terkejut, siapa yang mengorat Siti Nordiana ini..

Pada: Sabtu, 9 Januari 2016

Wah berani juga budak-budak zaman sekarang ni nak mengorat awek kan. Yang jadi sasaran Siti Nordiana. Cukup berani juga.

Biasanya di laman sosial mereka ni cukup berani, tapi bila berdepan, memang gegar lutut dibuatnya nak mengorat.

“Yang cuba nak mengorat ada jugak. Biasalah tu peminat. Ada juga budak umur 15 tahun komen pada gambar yang saya muat naik – “nilah bakal isteri aku”. Saya pun balas, “Iya adik”

“Dulu, kalau saya rasa penat dan jika ada peminat yang mahu ambil gambar bersama, saya akan menolak. Tapi sekarang walau penat mana sekalipun, saya cuba melayan mereka dan tak mahu mengecewakan mereka,” jelasnya kepada portal Malaysian Digest.

Tag : , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..