Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Sekitar Malam Berinai Marsha Milah Londoh (10 gambar)

Khamis, 31 Disember 2015

Neelofa dedah rahsia menjadi jutawan muda..


Neelofa kongsi tips jadi jutawan
Media antarabangsa BBC baru-baru ini melaporkan, jenama tudung miliknya sekeluarga, Naelofar Hijab meraih jualan RM50 juta tahun 2015, dua kali ganda jumlah sasaran asal.

Baru berusia 26 tahun dan bergelar jutawan muda, pelakon Neelofa berkongsi tips untuk menjadi usahawan berjaya di usia belum mencecah 30-an.

Mengenakan harga tidak melebihi RM100 setiap satu produk, Naelofar Hijab bukan sahaja memiliki 700 pengedar seluruh Malaysia, malah di Singapura, Brunei, London, Australia, Belanda, dan Amerika Syarikat, selain menguasai pasaran tudung di Internet.

Fasha Sandha jumpa Prof Muhaya untuk..

Baru-baru ini Fasha Sandha ada berjumpa dengan Prof Muhaya. Bukan dia berjumpa dengan Prof Muhaya berhubung isu rumahtangganya namun untuk membuat rawatan mata di pusat rawatan milik Prof Muhaya.
Syukur Alhamdulillah. Diatas bantuan Idolaku team @profmuhaya , dengan keizinan daripada yang Esa, saya dapat melihat dunia dengan jelas. Subhanallah, jelas yang amat. no more glasses, no more lenses.

Bye mata rabun (sebelum ini power 150 after melahirkan baby Raysha Jemyma)

it's one of the best decisions I've ever made. I highly recommend PERFECT Relex SMILE LASIK to those who can do it.

Insyaallah, dengan treatment yang berlandaskan cara Islam, Prof Muhaya adalah pilihan terbaik. Terima kasih Prof

Bekas isteri dedah sikap, Ezany malu dengan Datin Paduka K tapi...

Isteri Ezany Nizariff, Lizda Nuryanti dedah cerita sebenar isu curang dan lari bersama lelaki lain
Pelakon Ezany Nizariff mendakwa isterinya, Lizda Nuryanti Abidin membuat pendedahan kepada media mengenai masalah rumah tangga mereka selepas cinta dia terhadap seorang lelaki ditolak.

Walaupun tidak tahu kenapa pendedahan itu dibuat, namun dia menyifatkan tindakan Lizda adalah lucu dan tidak bijak.

Beego, Linda timang anak ke-2 (gambar)

Pelakon Beego dikhabarkan yang isterinya, Linda Hashim selamat melahirkan cahaya mata perempuan, pukul 7.15 pagi 28 Disember lalu di tadi di Pusat Perubatan, KPJ Tawakkal

Ini merupakan anak kedua buat pasangan yang sudah mendirikan rumah tangga sejak Jun 2013.

Scha al Yahya mengandung? (gambar mengandung)

Rabu, 30 Disember 2015

Jika diikutkan gambar ke-2 dibawah ini sepertinya perut Scha al Yahya mengembung. Nampak seperti hamil/mengandung. Kalau betul, tahniah lah kan. Lara bakal dapat adik tahun depan. He he he.

Marion Caunter sambut Krismas, gambar terakhir mengejutkan.. (10 gambar)


baru-baru ini Marion Rose Caunter memuatnaik gambar-gambar beliau dan ahli keluarga mengadakan jamuan menyambut hari Krismas dan ini seharusnya Marion tampil untuk menjelaskan perkara tersebut kepada peminatnya yang seakan-akan mempertikaikan ke-Islaman beliau.

Dengar khabar perayaan itu disambut oleh Marion setiap tahun, namun pada kali ini, terdapat satu gambar yang dimuatnaik dan ditag menunjukkan Marion menghidangkan minuman beralkohol kepada tetamu merangkap ahli keluarganya.

Mungkin juga hanya sparkling juice ataupun BYO (bring your own) sahaja dan minuman tersebut bukan dari rumah Marion dan suaminya.

Apa-apa pun kena bersangka baik pada akhirnya. Harap Marion tahu batas-batas agama yang dia anuti sekarang. -Sumber

Top 10 artis tanpa make-up (10 gambar)


Kalau sudah nama pun artis, penampilan yang cantik dan menarik sememangnya penting. Walaupun mereka tanpa makeup tapi masih cantik dan jelita.

1. Nur Fazura


Ahmad Maslan vs Harith Iskander.. Menteri vs Pelawak


Kenyataan Datuk Ahmad Maslan membuatkan ramai menjadi bahan lawak dan viral di laman sosial. Kenyataan yang sememangnya menyindir segelintir rakyat Malaysia itu mendapat perhatian selebriti seperti Harith Iskander.

Ramai yang menyokong dengan kenyataan Harith ini, sebagai memahami kerja sebenar yang dilakukan oleh seseorang individu itu untuk menampung kos sara hidup yang semakin meningkat.

Hanez selamat melahirkan anak

Pelakon, Hanez Suraya selamat melahirkan cahaya mata sulung bayi perempuan seberat 3.5 kilogram pada jam 9.48 malam tadi.

Bayi perempuan hasil perkongsian hidup dengan Romie Razin Adilha sejak Mac lalu dilahirkan di Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur.

"Syukur Isteri saya selamat melahirkan anak sulung kami. Bayi ini dilahirkan secara normal. Keadaan isteri saya pun okay," kata suami Hanez, Romie memetik Bharian.

Hanez turut rapat dengan dua anak Romie hasil perkahwinan pertamanya dulu.

Bekas isteri dedah perangai sebenar Ezany untuk bercerai

Isteri Ezany Nizariff, Lizda Nuryanti dedah cerita sebenar isu curang dan lari bersama lelaki lain
Selepas lebih setahun diaibkan kononnya dia isteri durhaka dan curang, akhirnya Lizda Nuryanti Abidin membuka mulut dengan mendakwa semua cerita itu hanyalah rekaan suaminya, pelakon Ezany Nizariff.

Lizda, 33, meluahkan panjang lebar punca sebenar kemelut perkahwinannya dengan Ezany sehingga menyebabkan rumah tangga yang dibina pada 1 Julai 2007 itu menanti masa untuk roboh.

Lizda berkata, lebih setahun dia menanggung malu diaibkan suami sendiri kononnya dia lari dari rumah kerana mengikut lelaki lain dan tergamak meninggalkan anak-anak namun cerita itu adalah bohong semata-mata lapor Mstar.

Malah ujar Lizda, sejak tiga tahun lalu mereka sudah berpisah bilik selepas Ezany sendiri didakwanya berlaku curang serta mengabaikan tanggungjawabnya sebagai seorang suami.

Kisah menarik sebelum Zaim Helmi HMI bernikah.. (2 gambar)

Selasa, 29 Disember 2015

Pengacara program Malaysia Hari Ini (MHI) terbitan TV3, Zaim Helmi, 29, dan Nurdamia Mohamed Nasir, 28 selamat diijab kabul di sebuah hotel di Ampang, pada jam 10.53 pagi, Jumaat lalu.

Zaim menyerahkan mas kahwin serta lima dulang hantaran berbalas tujuh daripada pihak perempuan.

Majlis persandingan kedua mempelai berkonsepkan moden tradisional diadakan di Laman Kayangan, Seksyen 7 Shah Alam, pada Sabtu.

Sebelum ini mereka bertunang selama lima bulan. Dan dalam tempoh itu, mereka juga hanya dua kali bersua. -petikan portal Bharian

Maria Farida dihina sebab berkahwin


Perkahwinan dikecam ramai, ini luahan Maria Farida
Kisah mengenai perkahwinan Maria Farida bersama ahli perniagaan 26 November lalu merupakan sesuatu yang baik buat pelakon yang sudah menjanda lebih 10 tahun ini, bagaimanapun perkara tersebut mendapat cercaan dan hinaan kerana Maria berkahwin dengan bekas suami kepada kawan baiknya sendiri.

Lebih senang buat konsert dari kahwin - Rossa


Rossa kata buat konsert lagi senang dari berkahwin
Sudah pun berpisah dengan bekas suaminya pada tahun 2009, sehingga kini Datuk Rossa masih belum dilihat berjumpa pengganti malah dalam masa yang sama mengakui tidak tahu bilakah dirinya mahu berkahwin lagi.

Biarpun banyak gosip timbul dengan beberapa lelaki namun belum ada pengesahan bilakah mahu bergelar isteri semula lapor sebuah blog tempatan.
“Saya sendiri ngak tahu bilakah mahu berkahwin lagi. Sebenarnya, lebih mudah membuat persembahan konsert berbanding memilih calon sesuai untuk berkahwin. Dalam hal ini, saya tidak mahu terburu-buru buat keputusan. Urusan jodoh saya serah pada takdir menentukannya”

“Saya harap, jodoh itu hadir pada waktu yang tepat dengan calon yang juga tepat,” kata Rossa menjelaskan situasinya ketika ini.

Bila Fazura bertudung (8 gambar)

Penampilan julung-julung kali pelakon Nur Fazura Sharifuddin bertudung mendapat reaksi positif peminatnya di media sosial.

Fazura, 32, memuat naik beberapa keping gambarnya di Instagram mengenakan jubah biru dan bertudung sewaktu mempromosikan produk butiknya di Brunei kelmarin lapor Malay Mail.
“Masya Allah cantik kalau Fazura pakai hijab,” kata Irfahanny,

“Bolehkah awak terus memakai hijab? Awak kelihatan comel dan berseri-seri memakai hijab.” kata Anwarri

“Masya Allah lawanya Fazura bertudung, sejuk mata memandang.” kata Ryko Deh mencoret
Pemilik butik House of Doll mempromosikan hijab di ekspo tiga hari fesyen muslimah Festival Barakah yang berakhir hujung minggu lalu di Bandar Sri Begawan.

Festival itu turut menampilkan produk artis Malaysia lain seperti Mermaid Luxe oleh pelakon Liyana Jasmay dan Sharabangsar oleh Puteri Sarah Liyana.

Percutian Rozita Che Wan bersama keluarga di London (35 gambar)

Asyraf Datuk K kini berlakon...

Isnin, 28 Disember 2015

Asyraf Khalid (anak tiri Mak Iti CTDK) kini bergelar pelakon dalam drama berjudul Penjara Hati untuk siaran Astro Ria. Meskipun hanya sebagai pelakon tambahan, ia dapat menangkis ejekan yang mengatakan Asyraf hanya nasik himpit CTDK dan suka menempel retis-retis.

Selain Asyraf Khalid yang berlakon sebagai doktor dalam drama ini, Penjara Hati turut dibintangi oleh Syukri Yahya, Tia Ariffin, Zila Bakarin dan ramai lagi.

Kekasih baru Zizan Razak yang comel.. (2 gambar)

Zizan Razak dan awek memang berpisah tiada. Dua hari lepas Zizan memperkenalkan kekasih baru beliau. Dah tak ada sembunyi-sembunyi lagi. Memang comel girlfriend baru Zizan tapi muda sangat lah. Sanggup ke Zizan tunggu 20 tahun demi girlfriend barunya? Apapun semoga berjodohanlah ye?

Apa yang tak kena dengan gambar ini?


Peminat Bengang Minta Sharifah Sakinah Telanjang

Dengar khabar baru-baru ini Sharifah Sakinah dikecam kerana berpakaian seperti berbogel di satu majlis menyambut ulang tahun kelahiran rakan artisnya iaitu Marsha Milan.

Pakaian yang dipakainya amat seksi dan baju tanpa lengan, ala-ala orang ‘berkemban’ dan baju tu agak jarang. Ramai pengikutnya yang mengkritik dan beranggapan yang dia belum lagi berubah walaupun sudah bergelar isteri.

Namun tidak menjadi satu kehairanan juga, memang penampilan Sakinah di dalam Instagram semuanya seksi-seksi belaka.
“kinah...better u bogel je lh ...drpde pkai bju tu,” komen seorang pengikut.

Baby bump Eina Azman dikecam gara-gara....


Respon Peminat Melihat Baju Ketat Eina Azman
Walaupun hamil, namun pelakon Eina Azman tidak pernah membuat sebarang kenyataan kepada media dan suka berdiam diri dengan khabar baik itu.

Dikatakan juga yang Eina kerap memuatnaik gambar dirinya yang sudah kelihatan baby bumbnya itu. Dah semakin terserlah apabila kandunganya sudah memasuki bulan yang keenam.

Eina dan suami juga berkesempatan untuk pergi bercuti ke London dan Paris. Dan menjadi perbualan apabila gambar ‘baby bumb’ yang dikongsikan Eina telah mendapat kecaman dari netizen kerana dikatakan sangat ketat.

Mungkin dah jadi trend untuk seseorang artis itu berpakaian sebegitu kot, untuk memberitahu dengan jelas mengenai kandungannya.

Elly Mazlein kini mengandung berusia...

Ikut info, Elly Mazlein pernah mengandung selepas 2 bulan menjadi isteri kepada komposer, Azmi Hatta pada awal bulan Januari tahun ini, namun kehamilannya mengalami keguguran.

Memetik portal Harian Metro, Elly telah berbadan dua semula, dimana usia kandungannya mencecah 6 bulan.
“Macam kehamilan pertama dulu saya teruja berkongsi dengan peminat. Kandungan kali ini, saya ikut nasihat orang tua kalau kandungan sudah kuat baru boleh kongsi. Disebabkan itu saya kunci mulut pada awal kandungan”

“Seperti dijanjikan, saya berkongsi berita gembira ini sempena hari jadi saya pada 17 Disember lalu,” katanya

Sektiar resepsi Nabila Huda (10 gambar)

Fasha Sandha Dedah Bukti Penceraian, Kesusahan Selepas Hidup Sebatang Kara.

Ahad, 27 Disember 2015



Koleksi kereta milik Datuk Seri Vida (3 gambar)

Sabtu, 26 Disember 2015

Berikut merupakan info mengenai Datuk Seri Vida yang ramai tidak tahu.
Koleksi Kereta Mewah Datuk Seri Vida

Fazura bakal bertudung?


Terkenal kerana ‘kimK’, wanita ini teringin jadikan Fazura model tudung

Vii Narza, nama Nur Atiqah Annuar di akaun Instagram, kini menyimpan impian menjadikan pelakon Nur Fazura sebagai duta perniagaan tudungnya lapor The Malay Mail.

Bekas pramugari itu mengakui isu #kimK yang menimpa dirinya beberapa minggu lalu sedikit sebanyak memberi hikmah dan rahmat yang baik kepada publisiti perniagaan tudungnya yang dibina kecil-kecilan sejak 2008.

Sektiar majlis pernikahan Nabila Huda (16 gambar)

Dikatakan perangai semakin teruk selepas Haji, ini komen Nabil...

Jumaat, 25 Disember 2015

Dengarnya ada yang tak puas hati dengan Nabil Ahmad mengenai perangainya yang didakwa semakin teruk selepas menunaikan ibadah Haji tahun ini.

Namun ini lah komen Nabil terhadap golongan yang berfikiran negatif terhadapnya.

Malam Berinai Nabila Huda (12 gambar)

Nabila selamat berkahwin kali ke-2 dengan..

Nabila Huda selamat bergelar isteri kepada pengurus restoran, Mohd Izwan Johar dengan sekali lafaz kira-kira pukul 9.20 pagi pada Jumaat di Masjid Sultan Salehuddin Aziz Shah.

Mohd Izwan, 32 menyerahkan mas kahwin berjumlah RM300 manakala wang hantaran dirahsiakan jumlahnya, Nabila, 31, turut memberi tujuh dulang hantaran manakala dibalas lima oleh pihak lelaki.
"Alhamdulillah segalanya berjalan lancar seperti dirancangkan dan seperti mana pasangan lain saya berharap ini adalah perkahwinan terakhir dan kekal sehingga akhir hayat," kata Nabila.
Sementara itu, majlis resepsi pasangan itu akan diadakan pada malam Sabtu di kediaman pihak lelaki di Shah Alam. -mStar

Inilah dia tunang Sheila Abdull (2 gambar)

Rabu, 23 Disember 2015

Penyanyi Sheila Abdull, 27, selamat melangsungkan pertunangan dengan anggota kumpulan Drama Band, Ammar Habir, 26, pada 20 Disember lalu di Taman Ihsan Jaya, Johor Bahru.

Sekitar Hari Jadi Dato AC Mizal yang mengejutkan (10 gambar)

Inilah sebabnya kenapa Adira kahwin dan sanggup menjadi madu...

Adira mengakui yang dia sudah berkahwin dan menjadi isteri ke-2 kepada ahli perniagaan, Datuk Seri Adnan Abu, 37 di Songkhla, Thailand awal bulan Disember.

Mereka bernikah disana kerana atas sebab kesukaran urusan dokumentasi di negara ini memetik portal Utusan.

Izreen Azminda, Sherry Ibrahim kemalangan, keadaan mereka kini...


Izreen Azminda dan Sherry Ibrahim ditimpa kemalanganIzreen Azminda dan Sherry Ibrahim terlibat dalam satu kemalangan di Lebuhraya Utara Selatan dekat Perak, awal pagi semalam. Kejadian itu dimaklumkan Izreen di laman Instagramnya dan memberitahu mereka berdua selamat.
“Alhamdulillah, kami semua okay,” tulisnya lapor Sinar Harian.

Difahamkan, kenderaan yang dinaiki pelakon ini terbabas dan melanggar pembahagi jalan.

Sekitar Pernikahan Hazlin Hussain, Mir Abdul Malek Raiyani (70 gambar HD)

Syamsul Yusof Masih Tersenyum Walaupun Hampir Terbakar

Selasa, 22 Disember 2015

Kakak Sona One - Liyana Lozac'h (12 gambar)

Sekitar sambutan hari jadi Dafi (58 gambar)

Baru-baru ini berlangsung satu sambutan hari jadi ke-27 buat penyanyi Dafi pada 15 Disember yang lalu. Tema hari jadi Dafi adalah ala-ala Bollywood. Peminat Bollywood juga Dafi ni kan. -Video mStar

Inilah dia tunang Angah Raja Lawak (5 gambar)

Setelah Tauke Jambu bertunang dan Syuk juga sudah bernikah, kini seangkatan dengan mereka di pentas Raja Lawak, Angah bakal mendirikan rumahtangga pada 19 Febrauari 2016 akan datang di Melaka.
Gadis pilihannya itu juga merupakan masih lagi belajar di UiTM Lendu, Melaka

Punca putus cinta Fathia Latiff, Aiman Hakim..


Status Hubungan Fathia Latiff dan Aiman Hakim Ridza Akhirnya Terjawab
Fathia Latiff, 28, mengesahkan hubungan cintanya dengan Aiman Hakim Ridza, 26, sudah berakhir dua minggu lalu. Biarpun mempunyai perancangan untuk mendirikan rumah tangga dalam tempoh terdekat, aktres itu menjelaskan dia reda dengan ketentuan Tuhan.

Anak dan baby bump Liyana Jasmay terkini (20 gambar)

Isnin, 21 Disember 2015

gambar anak Liyana Jasmay, Sofia Arissa dan bakal adiknya yang masih dalam lagi perut.

Suara serak Faradhiya akibat sihir?

Nampaknya suara naib juara Gegar Vaganza 2 (GV2)  iaitu Farahdhiya masih lagi tak sembuh dari suara seraknya. Kalau dulu, kerana suara serak Farah buatkan dia hampir-hampir mahu tarik diri dari GV2. Sehingga dah tamat GV2 pun suaranya masih tak sembuh.

Bila ditanya penyakit sebenar yang dialami Farah, dia sendiri tidak tahu dan menggelangkan kepalanya.

Neelofa kini isteri ke-3 bekas menteri?

Pelakon dan pengacara popular Neelofa, 26, menafikan dakwaan kononnya dia kini menjadi isteri ketiga kepada bekas menteri. Tambahan lagi, Neelofa menegaskan yang khabar angin yang tersebar itu adalah tidak benar sama sekali.

Neelofa memberikan penjelasan menerusi akaun Instagramnya semalam bagi menghentikan spekulasi mengenai dakwaan itu.
“Ini semua sangat mengarut sama sekali,

“Tiada alasan untuk saya menyembunyikan perkahwinan. Jika berkahwin, saya memang mahu meraikannya bersama semua orang yang selama ini menyokong dan menyayangi saya,”

Sekitar resepsi Mila AF (73 gambar)

Majlis Persandingan Juara Akademi Fantasia Kelima (AF5), Norsyarmilla Jirin bersama pasangan, Ahmad Ailis Mohamed Mustapha, berlangsung penuh meriah di Dewan Mutiara Hotel TH, tengah hari semalam.

Majlis itu dihadiri lebih 2,000 tetamu termasuk sanak saudara, kenalan dan peminat yang tiba seawal jam 10 pagi untuk menyaksikan pasangan pengantin. Mila, 28, dan suami, Ahmad Ailis, 36, yang tiba di dewan kira-kira jam 2 petang menaiki kereta mewah, disambut paluan kompang dan penari kebudayaan Seri Lembayung Sari.

Pasangan itu sebelum ini diijabkabulkan di Kuala Lumpur 11 November lalu. Ahmad Ailis menyerahkan mas kahwin berupa wang tunai RM1,001 berserta wang hantaran RM23,128.70 dengan pengantin lelaki memberi lima dulang hantaran dan dibalas tujuh dulang oleh pihak perempuan. -Bharian | gambar Instagram Mila_jirin

Syuk selamat menjadi suami (3 gambar)

Tahniah pelawak, Syuk dan pasangan melangsungkan perkahwinan hari ini. Lokasi di Kg Ulu Sapi Beluran Sandakan, Sabah.

Hanis Zalikha disahkan hamil anak sulung (5 gambar)

Ahad, 20 Disember 2015

Tahniah kepada pasangan selebriti Hairul Azreen dan juga Hanis Zalikha kerana bakal menimang cahaya mata dan sekaligus menjadi ayah dan ibu.

Berita gembira itu dikongsikan mereka melalui laman Instagram Hairul.

Sesi photo studio anak Diana Danielle, Farid Kamil (7 gambar)

Comelnya anak kepada Diana Danielle dan juga Farid Kamil ini iaitu Nur Aurora. Mereka sekeluarga berkesempatan membuat sesi bergambar anak mereka itu disamping anak sulung, Muhammad.
“Assalamualaikum, Hello everyone! Let me introduce to you my lovely little daughter… Happy One Month old my darling Nur Aurora! You are our biggest blessing along with your brother Muhammad. I’m very lucky to have such a calm and happy baby. Syukur Ya Allah for my little family,” jelas Diana di Instagram.
Gambar - Camora Arts

Hubungan Erra Fazira, Shahir.. ini komen Erra..

Hubungan Erra Fazira dengan Shahir AF masih menjadi tanda tanya, dimana kedua-duanya sebelum ini enggan mengomen. Namun Erra tampil memberitahu mengenai hubungan mereka baru-baru ini melalui sisipan Harian Metro.

Rumahtangga Fatin Afeefa bergolak disebabkan ini? (3 gambar)

Sabtu, 19 Disember 2015

Bulan Jun tahun ini menyaksikan pelakon Fatin Afeefa telah selamat melahirkan anak sulungnya. Namun baru-baru ini tedengar khabar yang Fatin telah sakit hati dimana dia membaca mesej perbualan suaminya dengan wanita lain.

Fatin memuatnaik perbualan itu dilaman sosial instagram miliknya dimana perbualan itu dikatakan sedang merancang untuk berjumpa namun pertemuan dibatalkan kerana hari telah lewat dan juga turut ada sebentuk love emoticon.

Bagaimanapun, gambar tersebut sudah dipadam selepas beberapa jam.

Sekitar pernikahan Nad Zainal (50 gambar HD)

Sekitar malam berinai Nad Zainal (46 gambar)

Jumaat, 18 Disember 2015

Majlis malam berinai Nad Zainal baru-baru ini berlangsung dengan sederhana dan juga dimeriahkan dengan kehadiran seperti Nabila Huda, Marsha Milan, Anzalna, Siti Saleha, Sherry AlHadad, Jehan dan juga artis lain.
"Segala persiapan teramsuk dewan, makanan alhamdullilah setakat ini semuanya baik sahaja kerana diuruskan sendiri oleh kami tanpa ada menerima mana-mana tajaan. hanya pakaian dan solekan sahaja ditaja oleh Alha Alfa.


"Selainnya saya uruskan sendiri kerana percaya dengan kemampuan diri selain akan lebih berpuas hati," ujar seperti dipetik di akhbar Sinar Harian.
Pasangan ini akan bernikah pada 18 Disember selepas solat Jumaat di Bulit Jelutong,