Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Kamal Adli akui sudah berkahwin dengan Emma Maembong tapi..

Rabu, 30 September 2015

Hangat diperkatakan apabila gambar Kamal Adli dan Emma Maembong selamat 'berkahwin' tersebar di laman sosial.

Menjelaskan hal itu, Kamal yang memetik portal HarianMetro mengakui ianya adalah sebahagian daripada babak dalam drama Jodoh Sebelah Pintu lakonannya dengan Emma.

Dan Kamal memuatnaik gambar berkenaan adalah untuk mempromosikan drama itu semata-mata.

Inilah kekasih terbaru, Syazwan Zulkifly.. (gambar)

Sebelum ini pelakon Syazwan Zulkifly pernah dikaitkan punya hubungan cinta dengan aktres Tasha Shilla, Nabila Huda dan Syatilla Melvin. Namun semua itu hanya sekadar gosip dan Syazwan sendiri mengakui mereka hanya teman seperjuangan sahaja.

Kemudian beliau dikatakan punya hubungan cinta dengan pelakon baru, Faye Kusairi. Kisah mereka juga tidak berpanjangan dan kedua-duanya membawa haluan sendiri. Setelah melalui detik duka, hati pelakon yang mula popular dengan watak Apek dalam drama Juvana ini kembali terisi dengan cinta baru.

Syazwan mengakui kini sedang menyulam cinta dengan pelakon dan pengacara TV, Shenty Feliziana. Hubungan mereka rapat setelah bekerjasama dalam drama Padamu Aku Bersujud.

Nampak bra ketika menjadi host Nona, ini komen Fouziah Gous.. (2 gambar)

Rancangan Nona pada hari Ahad lalu telah menimbulkan reaksi yang berbeza buat pengamat mata tajam di sebuah Forum online akan penampilan Fouziah Gous.

Katanya baju yang dikenakan Fouziah menampakkan pakaian dalamnya aka bra. Dan ini komen Fouziah mengenai hal itu.

Isteri Fad Bocey tayang baby bump 5 bulan tapi.. (3 gambar)

Pelawak Fad Bocey dan isterinya Nur Syahirah A. Rahman telah memuatnaik gambar baby bump isterinya itu dan ramai yang tidak menyangka akan size yang kelihatan terlalu besar untuk hamil 5 bulan.

Menurut Syeera, dia kini sedang hamil lima bulan dan tarikh jangkaan bersalin adalah pada Januari 2016.

Natasha Hudson selamat melahirkan anak ke-3 (gambar bayi)

Natasha Hudson selamat melahirkan anak ketiga pada 14 September lalu. Bayi berjantina perempuan tersebut selamat dilahirkan secara normal di Hospital Umra, Shah Alam.

Menurut laporan daripada Harian Metro itu, Natasha memohon maaf kerana lambat berkongsi berita gembira tersebut kerana sibuk membuat persiapan menyambut kelahiran bayi tersebut. Anak ketiga mereka diberi Faatimah Mohd Khalid.

Sesi studio anak ke-2 Ashraf Muslim (13 gambar)

Selasa, 29 September 2015

Anak kedua Ashraf Muslim dan Wan Sakinah Ahmad Saburi, Adam Ashraf Mohd Ashraf telah lahir pada 14 September lepas. Adam Ashraf bersama kakaknya, Sarah Ashraf dalam satu sesi fotografi.

Anak ketiga keluarga ini iaitu anak sulung Ashraf bersama Noor Dayana Lokman dijangka lahir Disember ini. -gambar The Photolicious.

Shahz Jaszle bakal jadi ayah.. isteri hamil berusia...


Tahniah buat Shahz Jaszle memetik portal Mangga Online baru-baru ini memberitahu bahawa kini isterinya sudah pun hamil empat bulan.
“Memang tidak sabar menunggu kelahiran cahayamata pertama. Saya sudah bersedia menjadi seorang bapa meski ramai yang cakap masa tidur akan kurang apabila ada anak nanti. Sekarang pun saya sudah biasa melayan anak-anak saudara di rumah”

“Jadi rasanya tidak ada masalah untuk menjaga anak sendiri nanti. Syukur rezeki semakin bertambah selepas berkahwin. Malah dengan ada isteri di sisi, kehidupan menjadi terurus dan saya rasa lebih tenang,” -Shahz

Inilah sebab mengapa Abby Abadi anti-Secret Recipe (6 gambar)

Sempena cuti Hari Raya Korban yang lalu, Abby Abadi ada membuat sambutan majlis hari jadi kedua-dua anaknya perempuannya.

Namun yang menjadikan isu adalah persiapan akhir oleh Abby dan suaminya, Jai Ezzany untuk membeli kek di Secret Recipe Gua Musang setelah sampai di kedai berkenaan, Abby mendapat tahu bahawa cawangan Secret Recipe tersebut diuruskan oleh bukan Muslim.

Namun disebabkan sudah membuat pesanan, Abby dan suami mahu tidak mahu terpaksa membeli kek-kek tersebut. Menerusi muatnaik di Instagram beliau, Abby telah berjanji kepada Allah, dirinya sendiri dan suami bahawa beliau tidak akan membeli dan makan di Secret Recipe Gua Musang lagi kerana cawangan tersebut tidak menepati ciri-ciri Islam bahkan ditambah pula dengan pengurusan oleh bukan Muslim dan meletakkan juruwang beragama Islam di kaunter hadapan untuk mengaburi pelanggan Muslim.

Ramai juga pengikut Instagram beliau memberikan beberapa pandangan mengenai hal ini.

Sekitar majlis pertunangan Stacy, Akim (10 gambar)

RM8 juta dalam 11 hari - Polis EVO!

Filem Polis Evo berjaya mengutip RM8 juta selepas 11 hari penayangannya sekali gus membuktikan industri perfileman tempatan masih mempunyai pengaruh.

Kutipan itu melibatkan 101 buah pawagam seluruh negara termasuk Brunei selepas ditayangkan pada 17 September lalu.
“Kami tidak menyangka dalam kesuraman industri perfileman tempatan ketika ini, peminat masih memberi kepercayaan kepada Polis Evo untuk menduduki tempat teratas dalam carta filem Melayu terlaris untuk tahun ini,” - Naib Presiden & Ketua Astro Shaw, Najwa Abu Bakar memetik portal mStar

Yatt Hamzah berpisah dengan suami kerana pihak ke-3?

Isnin, 28 September 2015

Dengar cerita yang Yatt Hamzah bercerai dengan suaminya, Abdul Mutalib kerana wujud orang ketiga yang datang dari Yatt sendiri. Namun khabar angin ini dinafikan oleh Yatt melalui rancangan Melodi semalam.
Tidak. Saya sangkal sama sekali. Perkara itu tidak wujud. Saya pun tak tahu dari mana perkara itu timbul.

Biasalah, sebagai selebriti, apa saja yang kita lakukan akan diberikan perhatian khusus.
Saya pernah dengar juga sebelum ini (tentang gosip itu) tapi tidak benar.

Cerita yang dikhabarkan itu bukan punca perpisahan kami. Sebagaimana yang berlaku antara saya dan bekas suami biarlah menjadi rahsia di antara kami dan Allah.

Saya tidak pernah menceritakannya kepada sesiapa kerana ia adalah satu aib kepada saya dan bekas suami.
Saya tetap sama seperti dulu. Saya tetap manusia biasa yang membuat kesilapan.

Sekiranya saya melakukan perkara yang nampak tidak sesuai untuk saya lakukan pada ketika ini, tegurlah saya. Tetapi teguran itu perlu kena pada masa tempat dan caranya.

Tegurlah secara membina, bukan menghancurkan.

Siti Saerah dah berbaik dengan bekas suami?

Dengarnya Siti Saerah yang diceraikan talak 3 oleh bekas suaminya, Saiful Anuar pada 27 Oktober 2014 yang lalu kini berbaik semula dimana dia dan bekas suaminya apabila keluar bersama-sama anaknya Umairah dan ahli keluarga yang lain ke Bukit Gambang Safari serta memuatnaik video memaparkan Saiful di latarbelakang video

Dan bakal menyambut ulang tahun ke-4 mereka dengan dikurniakan tiga orang anak, Ummi Umairah, Ahmad Daiyan dan Ahmad Aisy. Semoga mereka berbaik-baik untuk kepentingan anak mereka juga dimasa akan datang. :)

Gambar terkini anak sulung Sasha Saidin (7 gambar)

Anak sulung dan tunggal Sasha Saidin, Adam Aryasenna Notosomemarsono kini dah berusia 6 tahun dan bakal menduduki darjah 1 tahun hadapan.

Baru-baru ini dua beranak ini sempat bercuti ke Singapura atas permintaan anaknya yang menyambut ulang tahun.

Ini sebab utama mengapa Rita Rudaini enggan kahwin lagi...

Sudah lama Rita Rudaini menjanda dan tinggal dengan dua orang anaknya. Namun ramai juga yang menanyakan kenapa Rita sehingga ke hari ini belum bersedia lagi nak bina rumahtangga.

Dan ini adalah jawapan Rita mengenai persoalan itu.
“Ramai orang cakap kahwinlah dan cari bapa baharu kepada anak-anak. Pada saya, untuk apa nak cari pengganti sedangkan saya selesa hidup macam ini (hidup bertiga). Ada juga yang kata kalau ada suami lebih mudah jaga dua orang anak yang sedang membesar. Saya rasa sama sahaja. Kebanyakan memang ibu yang uruskan anak-anak berbanding suami”

“Disebabkan itu, saya tiada hati untuk berkahwin. Banyak faktor lain juga. Saya takut orang tak sayang anak saya. Selain itu, saya tidak mahu lagi penat menjaga hati lelaki. Tapi saya juga tidak dapat menolak andai Tuhan menentukan jodoh saya dengan seseorang selepas ini,

“Jodoh sudah tertulis. Saya juga tidak minta untuk berkahwin dengan pasangan kembar. Perkara kembar atau usia lebih muda bukan masalah kepada perceraian – tetapi ia sebenarnya bergantung pada sikap seseorang itu dan macam mana pendiriannya,” jelas Rita kepada Kosmo!

Dating dengan Zul Ariffin, ini komen Zahirah.. (2 gambar)

Dengar khabar pelakon hensem, Zul Ariffin tengah rapat dengan pelakon Zahirah MacWilson dengan tersebarnya gambar curi yang menunjukkan mereka bersama-sama bersiar di sebuah shopping mall One Utama.

Namun bagi Zahirah, hubungan dia dengan Zul hanya kawan biasa dan tak lebih dari itu memetik portal mStar semalam.

Ketua UMNO Sungai Besar merogol Eina Azman?

Ahad, 27 September 2015

Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos menafikan dakwaan yang mengatakan dia cuba merogol aktres Eina Azman. Namun begitu, Jamal mengakui yang dia kenal dan pernah berjumpa dengan aktres itu.

Jamal tampil membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya pada Rabu lalu selepas dia dikaitkan dengan pelbagai fitnah yang tersebar di laman sosial. Salah satunya adalah dakwaan yang mengatakan dia cuba merogol Eina.
“Saya mengenali ramai artis kerana saya juga seorang ahli perniagaan yang mempunyai syarikat hiburan. Saya mengakui yang saya pernah berjumpa dan mengenali Eina tetapi saya menafikan dakwaan yang mengatakan saya cuba merogol Eina,” kata Jamal.
Tambah Jamal, dakwaan yang mengatakan dirinya sebagai individu yang cuba merogol Eina itu tidak dibuat oleh Eina sendiri.
“Saya sendiri telah menyemak, kenyataan dan dakwaan tersebut tidak dibuat oleh Eina. Ia merupakan satu kenyataan yang dibuat oleh pihak lain yang mahu melibatkan saya dalam isu tersebut,” kata Jamal
Pada Mac 2013, Eina mendedahkan yang dia pernah hampir diperkosa seseorang bergelar Datuk. Walau bagaimanapun, Eina tidak mendedahkan siapakah gerangan individu yang dimaksudkan serta Eina enggan mengulas lanjut mengenai hal tersebut kerana dia telah membuat laporan polis dan menyerahkan semuanya kepada pihak berkuasa. - portal The Rakyat Post.

Mak Bapak Bangsat ko Nazak ke Anjing! - Azwan Ali


Apa nak jadi dengan Azwan Ali ni, asyik salah sangka je kerja dia kan. Terlalu fokus sangat dengan perkataan-perkataan singkat ni tanpa soal selidik dahulu sampai memaki orang jadinya.

Nasib lah ada juga pihak yang masih boleh bersabar dengan karenah dia ni kan.

Akim, Stacy dah selamat bertunang tapi.. (3 gambar)

Penyanyi Stacy, 25 sah bergelar tunang Akim Ahmad, 24 pada Sabtu, 26 September 2015 semalam. Berita itu dilaporkan secara eksklusif oleh hLive menerusi laman Instagram rasmi program hiburan itu.

Akim dalam kenyataannya mengucapkan terima kasih kepada semua peminat yang mendoakan mereka.
"Syukur Alhamdulillah. Majlis pertunangan saya dan bakal isteri saya, Stacy Anam telah selamat berlangsung tadi, 26 September 2015.

"Terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kami dan doakan yang terbaik untuk kami di masa akan datang," katanya.
Tapi pertunangan ini sebenarnya menguatkan lagi dakwaaan dan desas-desus langkah Stacy memeluk Islam sebelum ini sebagai persediaan awalnya untuk berkahwin dengan Akim. -mStar

Instagram palsu anak Lisa Surihani, ini komen Lisa..

Jumaat, 25 September 2015

Memang ramai yang tak bertanggungjawab mengambil kesempatan atas populariti orang lain. Lisa Surihani yang selamat bersalin anak sulung dia dan Yusry, Yahaira Leanne pada minggu lalu kini telah mendapat perhatian selepas nama anaknya dan gambar mereka bersama digunakan untuk mencipta satu akaun profile palsu instagram.

Lisa memohon agar akaun berkenaan dipadamkan segera. -gambar portal Murai

Neelofa derma RM10,000 untuk...

Neelofa memetik laporan HarianMetro semalam di mana dia telah menderma sebanyak RM10,000 untuk membantuk dalam pembinaan rumah sepasang suami isteri yang terbengkalai sejak 10 tahun lalu.

Rumah yang bakal dibina itu terletak di Pasir Mas Kelantan. Ianya tergendala kerana masalah kewangan dengan pendapatan mereka hanya RM45 sehari.

Selain itu juga Neelofa menyalurkan sumbangannya menerusi badan NGO Pertubuhan Kebajikan Pergerakan Adil yang membantu golongan miskin termasuk mangsa banjir yang melanda Kelantan tahun lalu.

Zain Saidin, Rozita Che Wan pergi bercuti ke Sydney (12 gambar)

Kenapa Shah Rukh Khan Larang Anak Tonton Babak Akhir Filem Kal Ho Naa Ho?


Punca Shah Rukh Khan Larang Anak Tonton Babak Akhir Filem Kal Ho Naa Ho
Anda pernah menonton filem Kal Ho Naa Ho? Jika ya, pasti anda masih ingat akan babak akhir filem di mana Datuk Shah Rukh Khan disahkan mati akibat masalah jantung sekaligus meninggalkan cinta pertama kekasihnya lakokan Preity Zinta.

Walaupun sudah 12 tahun filem tersebut ditayangkan, namun ia masih meninggalkan kesan yang mendalam terhadap penonton mahupun Shah Rukh Khan sendiri memetik Astro Gempak.

Apa yang menarik, Shah Rukh Khan mengaku bahawa dia tidak pernah membenarkan anak-anaknya iaitu Aryan dan Suhana untuk menonton versi asal pengakhiran filem tersebut sewaktu mereka masih lagi kecil.

Eira, Azad terlibat kemalangan teruk. keadaan mereka kini...


Eira Syazira Dan Azad Jasmin Kemalangan di Terowong Menora
Pelakon Eira Syazira, 31, bersyukur apabila dia sekeluarga tidak mengalami sebarang kecederaan selepas terbabit dalam kemalangan di lebuh raya PLUS berhampiran Terowong Menora dekat Ipoh, Perak, petang Ahad lalu.

Dalam kejadian itu, kereta dinaikinya bersama anak Ammara Sofea, suami yang juga pelakon Azad Jasmin dan adik iparnya terbabas dan merempuh penghadang jalan memetik Harian Metro.

Eira Syazira Dan Azad Jasmin Kemalangan di Terowong Menora

Eira Syazira berkata, kejadian itu berlaku apabila kereta dipandu adik iparnya itu tiba-tiba hilang kawalan selepas mahu mengelak sebuah kenderaan lain.
“Saya bersyukur sangat Allah selamatkan kami anak beranak. Macam tidak percaya pun ada juga. Semuanya berlaku dengan begitu pantas.

“Kereta memang remuk teruk di bahagian depan dan pecah cermin belakang, tapi saya dan anak yang duduk di belakang tidak cedera. Begitu juga suami dan adik ipar yang duduk di depan,” katanya.

Ketika kejadian mereka dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pulau Pinang.

Lepas Sharnaaz, Sharifah Anis bercinta dengan Ungku Ismail pula?

Rabu, 23 September 2015

Kini Sharifah Anis dikaitkan pula dengan pelakon yang popular menerusi drama Teman Lelaki Upahan, Ungku Ismail. Mengakui terkejut dengan dakwaan tersebut, empunya nama Sharifah Anis Syed Zainal Al-Idrus berkata, dia tidak tahu daripada mana timbulnya khabar angin itu.

Aeril Zafrel dedah wajah anak ke-2 nya.. (gambar)

Aeril Zafrel baru-baru ini telah memberikan kesempatan untuk menunjukkan wajah anaknya yang ke-2, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa buat pertama kali kepada umum setelah lahir pada 18 Ogos yang lalu.

Sekitar majlis bertandang Abby, Jai (6 gambar)

Beberapa hari lalu, Jai Ezzany dan Abby Abadi telah selamat untuk mengadakan majlis bertandang yang diadakan secara sederhana di Kelantan. Kemeseraan mereka nampak sangat terserlah dan sedondon.

Kita doakan agar mereka bahagia hingga ke akhir hayat ler kan sebaiknya.

Maya Karin kahwin lagi senyap-senyap? (3 gambar)

Maya Karin dah berkahwin lagi ke. Dia memakai gaun pegantin baru-baru ini mencetuskan tanda tanya apabila dikatakan berkahwin lagi.

Namun gambar itu adalah lakonannya untuk satu babak dalam filem Jwanita. Namun gaun pengantin berkenaan mempunyai ceritanya tersendiri.

Inilah nama anak Lisa Surihani, Yusry KRU

Lisa dalam satu kiriman mesej kepada portal berita Astro AWANI berkata upacara tahneek baru sahaja selesai.

"Yahaira Leanne membawa maksud wahai sebaik baik kelembutan.

"Ribuan terima kasih diucapkan kepada Ustaz Zuhairee dan Ustaz Amru bersama isteri kerana sudi menjalankan upacara ini bersama kami sekeluarga," kata Lisa.

Che Ta tak serik nak jadi juri lagi jika...

Selasa, 22 September 2015

Isu menjadi menarik diri sebagai juri Akademi Fantasia pada minggu lalu oleh Rozita Che Wan aka Che Ta memang membuatkan ramai yang terkejut dan tak menyangka kerana Che Ta terkenal dengan sikap yang lemah lembut.

Namun ini bukanlah drama yang sudah dirancang di belakang tadbir tapi ianya berlaku betul-betul sebagai satu realiti atas ketegasan yang telah dilakukan oleh Che Ta.

Dihimpit pelbagai kontroversi mengenai perkara tersebut, Che Ta bagaimanapun memberitahu beliau sama sekali tidak serik. Malah, beliau juga tidak perlu memulangkan bayaran tugasan beliau untuk menjadi pengkritik selama 10 minggu meskipun sudah menarik diri.
Memang tak payah pulang sebab depa (mereka) dah kata okay cuma dalam bab-bab begini membuatkan saya mahu lebih berhati-hati pada masa depan. Ada juga yang tanya sama ada saya serik atau tidak untuk menjadi pengkritik.

Jawapan saya mudah, kalau kerja dengan toleransi dan profesional pasti saya akan buat lagi. Nak serik apa… sebab ini sebahagian daripada kerjaya saya. Yang penting esok saya akan ke Sydney (Australia) untuk bercuti. -Che Ta petikan portal Utusan

Anzalna Nasir, Hanif bakal berkahwin pada..

Tahniah buat Anzalna Nasir dan kekasihnya, Hanif Zaki yang merancang untuk berkahwin pada bulan Januari atau Februari 2016 namun belum lagi memastikan bila tarikh yang sesuai seperti yang dipetik di program HLive! hujung minggu lalu.
“Sekarangan ini semuanya sedang berjalan dengan baik dan sebagai manusia, kami hanya mampu merancang kerana selebihnya adalah kehendaknNya. Apa yang kami boleh lakukan adalah untuk berdoa yang terbaik.

“Jika tiada aral melintang, kami akan mengadakan tiga majlis kelak yang merangkumi majlis pernikahan serta dua majlis resepsi untuk pihak pengantin lelaki dan perempuan,” kata Hanif sambil diperhatikan Anzalna ketika ditemuramah.

Nur Sarah Marie Hildebrand kini dah bertudung (6 gambar)

Dengar khabar yang model terkenal dan juga tunang kepada Nabil Mahir, Nur Sarah Marie Hildebrand sudah bertudung aka berhijab.

Kemungkinan besar mereka berdua bakal mendirikan rumahtangga tidak lama lagi, dimana info mengatakan yang mereka sudah pergi ke kursus kahwin baru-baru ini.

Miera Leyana didukung oleh Afiq Muiz?

Wah panas!, Miera Leyana dikatakan telah didukung oleh Afiq Muiz di KLIA baru-baru ini yang disaksikan oleh orang ramai.

Namun Miera menafikan itu adalah dia, dan orang yang didukung oleh Afiq adalah adiknya sendiri, Aisha yang secara tiba-tiba sesak nafas.

Tasha Shilla minta isu seksi jangan kaitkan agama...

Imej seksi Tasha Shilla memang menjadi perbualan sejak menjak ni apabila dia pergi ke majlis, majalah dan di laman sosial. Bahkan juga ramai yang sudah menasihati, kritik dan menegur pelakon ini, namun tidak diendahkan oleh Tasha kerana mempunyai alasan tersendiri.

Buat Tasha, ianya dilakukan atas kerjaya dan tidak mahu kaitkan ianya dengan agama, namun meminta maaf jika apa yang dilakukan tak senang dimata masyarakat.
“Saya mohon, jangan heret isu agama dalam hal ini. Saya lakukannya sebagai kelangsungan kerjaya kerana selain tampil dalam acara hiburan, saya juga diberi pernghormatan untuk muncul ketika acara fesyen. Mungkin saya nampak seksi kerana semakin kurus,”

“Saya manusia yang tidak sempurna, senjata saya kini hanyalah doa. Kalau boleh saya tak mahu komen lebih, terutama hal berkaitan agama. Mungkin saya nampak sosial, namun saya juga ada pegangan agama. Biarlah hal itu menjadi rahsia antara saya dengan Yang Satu,” -Tasha petikan Bharian Plus.

Keluarga bahagia Fasha Sandha terkini (19 gambar)

Isnin, 21 September 2015

Shah Iskandar, Siti Sarah bakal berkahwin tahun hadapan.. (3 gambar)

Akhirnya pelakon, Shah Iskandar, 33, bakal menamatkan zaman bujangnya dengan gadis pilihanya, Siti Sarah, 30, (seorang busineswomen dari Kulim, Kedah) pada tahun hadapan mengikut perancngan mereka.

Perkenalan selama 2 tahun itu membibitkan rasa cinta dan akhirnya ianya menjadi bualan apabila Shah memuatnaik gambar mereka bersama beberapa minggu lalu di Instagram miliknya.

Aliff AF, Nas Adila AF bakal berkahwin (gambar)

Tahniah Aliff Razali dan Nas Adila pula bakal menamatkan zaman bujang mereka bersama.
“Alhamdulillah, setelah tiga tahun bercinta, jodoh itu milik kami jua. Walau pun pernah putus sekejap dan sambung balik, tapi kami bersyukur dengan apa yang berlaku kerana pengalaman lepas banyak mengajar kami untuk lebih matang dalam perhubungan,” kata Nas
Sepakat memilih tarikh 12 Disember sebagai tarikh pernikahan dan persandingan, pasangan ini mengimpikan suasana bulan madu di Pulau Bali, Indonesia, tahun depan.

Malis pernikahan diadakan di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur pada pagi 12 Disember dan bersanding pada petang hari sama, di Kompleks Finas.

Sebanyak lima dulang berbalas tujuh serta RM25,000 wang hantaran dipersetujui antara kedua-dua belah pihak.

Keseluruhan majlis mendapat tajaan berjumlah RM45,000 dari barisan penaja seperti Ari Weddingcouture (baju sanding), Anas Abdullah (baju nikah), Sri Lagenda Bridal (konsultan majlis perkahwinan), Adika Series, Adeyna, Eryn Cosmetic, Ekin Amri (jurusolek) dan Mazzjeffri dari Romancinta Bridal. -SinarHarian

Rumahtangga Puteri Sarah, Syamsul bergolak?

Dengar khabar angin mengatakan yang rumahtangga Puteri Sarah dan Syamsul Yusof kini bergolak. Hal ini timbul berikutan mereka dikatakan jarang bersama-sama.

Namun Puteri Sarah menyangkal khabar ini dan menganggap ianya satu bentuk lawak. Kini Puteri Sarah bahagia dengan butiknya di Bangsar bersama-sama suaminya mengurus butik berkenaan.
“Mana dengar cerita ini. Rumah tangga kami bahagia saja, ..kami sangat mencintai antara satu sama lain. Mungkin disebabkan kami jarang menghadiri mana-mana majlis berdua menyebabkan ramai yang menyangka rumah tangga kami bergolak,” jelas Sarah kepada BH Online.

Diana Danielle kini hamil 7 bulan (5 gambar hamil)

Wah tip tup Diana Danielle kini hamil/berbadan dua anak ke-2 dia dengan Farid Kamil dengan usianya 7 bulan. Ada dua bulan lagi untuk dijadualkan bersalin.

Kita doakan agar dia selamat bersalin nanti dan Muhamad anak sulung bakal dapat adik.

Jimmy Shanley dedah gambar anak perempuannya.. (4 gambar)

Ahad, 20 September 2015

Akhirnya Jimmy Shanley mendedahkan gambar anak perempuannya pada bulan Julai lalu hasil perkahwinannya yang ke-2. Namun bukan lah wajahnya, hanya badan dan sedikit wajahnya yang kelihatan.

Buat masa ini Jimmy belum bersedia sepenuhnya lagi untuk memberi lihat dan berkongsi gambar wajah anaknya di laman sosial.

Ziana Zain sindir artis baru tak reti jaga fesyen..

Memang tidak dinafikan, Ziana Zain merupakan artis yang memetingkan penampilan dan gaya ketika berada di mana-mana. Dan bagi Ziana, dia beranggapan yang ada selebriti baharu ni tak peka dan kurang sensitif dalam menjaga imej bila berada di khalayak umum. Hanya perasan cantik tapi sebenarnya tidak.

Ziana mengakui membelanja RM300 sebulan untuk membeli majalah fesyen dan penampilan bagi rujukan dirinya.
Dalam pemerhatian dan pengamatan saya memang ada artis baharu contohnya yang feeling cantik tetapi sebenarnya bila ambil gambar, hasilnya sebaliknya. Seperti saya katakan, dalam berpakaian ini kena ada ‘try and error’. Sesekali kita kena jual mahal.

Kita berikan sedikit sahaja contohnya kemunculan di tempat awam, baru akan beri impak atau mereka tertunggu-tunggu. Sebab itu juga saya tak berkongsi semua perkara di laman Instagram termasuk mengenai keluarga. Sesekali sahaja saya muat naik gambar. Bak orang putih kata,once in a blue moon.

Inilah sebab kenapa suami Umie Aida ditangkap PDRM

Suami Umie Aida, Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan ditangkap oleh pihak Polis semalam di kediamannya. Seterusnya dia dibawa ke ibu pejabat polis daerah Dang Wangi dan disiasat di bawah Seksyen 124C Kanun Keseksaan.
“Segala yang berlaku ada hikmahnya, yakin pada Allah, Insya-Allah,” kata Umie Aida
Ikut pengamanatan, penangkapan ini dibuat untuk menyoal siasat berhubung dokumen yang dikemukakan kepada pihak berkuasa Switzerland berkaitan skandal 1MDB.

Mas AF2 jual sate kecil-kecilan.. (gambar anak)

Jumaat, 18 September 2015

Dengarnya dah 6 tahun Mas AF2 menyepi dari dunia seni, kini tip top dah ada dua anak dah. Namun statusnya kini adalah ibu tunggal.

Memetik portal Mangga Online, Mas kini bahagia bersama anak-anak, Nurfazilah, 17 dan Mohd Fadzil, 14 serta keluarga di Tawau, Sabah.

Mas juga mengakui masih hidup solo. Meski sudah lama tidak berada dalam dunia seni namun saling berhubung dengan teman-temannya semasa dalam akademi antaranya, Bob Yusof, Nurul, Zarina, Adam dan Fitri.

Pelakon Ruhainies iras Nora Danish (video)


Memang iras lah wajah pelakon baru, Ruhainies ni dengan Nora Danish, sehinggakan dia sendiri merasakan hal demikian kerana ramai yang beranggapan demikian.

Namun Ruhainies tidak mahu meniru 100% apa yang ada pada Nora Danish dari semua segi. -video mStar

Baby ke-3 Marion Rose Caunter (6 gambar)

Diana Danielle bakal bersalin anak ke-2 pada...

Farid Kamil memberitahu media semalam yang isterinya, Diana Danielle yang kini hamil anak ke-2 mereka bakal melahirkan anak pada bulan November ini.
“Harap-harap tarikh perlawanan (Equestarian Tournament) tidak berubah. Ini kerana doktor sudah menjangkakan Diana akan bersalin pada bila-bila masa di bulan November ini. Saya mahu berada di samping isteri di saat-saat penting iaitu ketika sarat mengandung dan melahirkan”

“Walaupun pada kandungan kedua ini Diana mudah letih, tetapi dia tidak mengalami apa-apa masalah. Alhamdulillah… perkara itu buatkan saya lebih teruja untuk menyambut kehadiran ahli baru dalam keluarga kami,” jelasnya kepada mStar Online.

Inilah anak Lisa Surihani, Yusry (gambar)

Inilah dia gambar pertama yang dikongsi oleh Lisa Surihani dan Yusry untuk anak sulung mereka kepada umum. Untuk pengetahuan korang, bayi perempuan ini dilahirkan seberat 3.4kg sekitar jam 11.44pm pada tarikh 15 September yang lalu di Hospital Pantai Bangsar.

Namun nama anak mereka itu akan diumumkan seminggu selepas dilahirkan.

Jangan terkejut Amelina Dangdut belum lagi bertudung, ini sebab dia..

Khamis, 17 September 2015

Penyanyi dangdut Amelina, 41 tahun, memberitahu keadaan ekonominya yang masih belum stabil membuatkan dia belum bersedia untuk tampil dengan imej bertudung.

Amelina meminta peminat dan pengikut laman sosialnya terus mendoakan agar dia melakukan perubahan untuk ke arah itu.
"Ramai yang komen dan bertanya kenapa saya tidak bertudung lagi sedangkan ramai artis dangdut yang seangkatan saya sudah pun berhijab.

"Bagi saya mereka yang berhijab itu kebanyakannya sudah stabil dan tidak perlu cari makan lagi dalam industri, sedangkan kedudukan saya belum stabil lagi.

”Namun saya minta mereka doakan saya untuk berubah ke arah itu," ujarnya kepada mStar Online

Gambar Jue Aziz terkini, lebih anggun.. (6 gambar)

Makin cantikkan dan anggun melihat Jue Aziz terkini. Bertudung dan juga berpakaian jubah. Katanya dia kini lebih dihormati setelah berhijrah dan bergelar isteri orang, Alhamdulillah macam itu, semoga terus istiqamah dengan apa yang telah dilakukan. -gambar RotiKaya