Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Maria Farida bertudung, sangat cantik! (5 gambar)

Jumaat, 30 Januari 2015


Alhamdulillah dengar khabar, pelakon seksi, Maria Farida kini dah bertudung. Namun tidak dipastikan ianya kekal atau sebaliknya iaitu lebih kepada kerjaya. Kita harapkan yang terbaik buat pelakon cantik ini untuk terus menjadi cantik bila bertudung. :)

Sebab kenapa kepala Neelofa dipegang oleh Qari..

Neelofa menyifatkan isu gambar kepalanya disentuh seorang lelaki yang dipercayai Qari terlalu diperbesar-besarkan tanpa mengetahui kisah sebenar.

Lelaki berkenaan adalah saudara kepada bapa saudaranya yang berasal dari Pakistan dan mereka bertemu ketika hadir ke majlis perkahwinan sepupunya baru-baru ini.

Jelas Neelofa lagi, tindakan lelaki itu memegang kepalanya bukan dengan niat tertentu sebaliknya ia merupakan budaya masyarakat Pakistan menyapa sanak-saudara.

“Sebenarnya gambar itu tidak ada apa-apa yang pelik pun namun masyarakat terlalu cepat membuat andaian yang tidak menggambarkan keseluruhan apa sebeanrnya terjadi.

“Lelaki berkenaan adalah saudara kepada bapa saudara saya yang datang dari Pakistan dan dia memegang kepala saya secara spontan yang juga budaya masyarakat mereka untuk menyapa dan bertanya khabar,” -Neelofa petikan portal mStar

Anak hasil perkahwinan Que Hadir, Linda Jasmine yang comel (5 gambar)

Sebelum ni post anak Linda Jasmin yang sulung tu, kini nak share anak Linda Jasmin hasil perkahwinannya dengan Que Haidar, Tengku Cleopatra, 3 tahun dan Tengku Ratu, 6 tahun.

Dan Tengku Ratu pastinya sudah memasuki dunia baharu, apabila sudah boleh ke tabika dengan beraninya, tanpa ada rasa menangis dan takut..

Fazura - bukan Zizan sahaja yang saya tujukan tapi..

Kemelut Zizan Razak yang didakwa agak 'biadap' ketika berada di pentas MaharajaLawak Mega yang lalu telah memberikan banyak reaksi mengenai kemampuannya berada di atas pentas lagi. Juri rancangan itu, Fazura juga memberikan komen yang agak pedas untuk Zizan di dalam laman sosial miliknya.

Namun Zizan sudah membuat kenyataan maaf berhubung salah lakunya itu kelmarin. Namun buat Fazura kenyataannya itu bukan sahaja kepada Zizan malah kepada kumpulan Virus termasuk Yus dan Tauke.
“Saya tak tujukan kepada Zizan Razak sahaja, ia lebih kepada kumpulan Virus itu sendiri. Ini kerana mereka telah mencelah kata-kata juri sebanyak dua kali iaitu sewaktu saya dan Farah Quinn memberi komen,”

“Sejujurnya, untuk mengungkapkan sesuatu persembahan itu hambar bukan mudah. Malah, untuk beri mereka dua markah itu pun adalah satu perkara yang sangat susah. Jadi, bagi saya, dengan sikap mereka sebegitu adalah tidak wajar kerana mereka seperti tidak ambil serius dengan persembahan mereka dan kata-kata juri”

“Saya dan Zizan adalah kawan tapi apabila dalam pertandingan itu, saya adalah juri dan dia adalah peserta. Kalau boleh, biarlah saya habiskan dulu kata-kata saya barulah boleh mencelah atau buat lawak,” -Fazura

Pesanan seorang ibu kepada anaknya yang tersayang...

Khamis, 29 Januari 2015


Baru-baru ini Rita Rudaini telah berjaya mendapatkan hak nafkah anak sebanyak RM 3 ribu dari bekas suaminya Aidil Zafuan. Walaupun Rita Rudaini ada membuat permohonan yang lebih tinggi, namun pelakon ini bersyukur kerana berjaya mendapat RM3 ribu berbanding sebelum ini, hanya RM 2 ribu sahaja.
Balik dr court smlm mommy trus peluk ank2 syurga mommy...sebak syukur yg xdpt mommy ungkap kan...mengenangkan slama 3thn mommy berjuang utk dptkan hak2 ank2 syurga mommy...walaupon xbyk tp syukur pd ALLAH ...

penafian hak2 kamu akhirnya ada jawapan...walaupon apa yg mommy mintak tidak dpt tp syukur,itulah dan setakat ini lah rezeki ank2 mommy..krn sblm ni pihak sana berkeras cuma nk bg 2k sj xbole lebih dgn alasan dan jwpan 'pandai2 la belanja' ...

penafian hak ank2 itu cukup menyakitkan hati mommy..ayat itu buat semangat mommy makin bertambah utk perjuangkan lebih dr itu...mommy korbankn kerja mommy utk naik turun court..mungkin org luar xtau,klau ada tarikh2 court,mommy xbole nk ambik job krn bole mngganggu dua2 belah pihak,kerja dan court...tp mommy tawakal demi anak2 mommy krn bg mommy rezeki drNYA..

hidup mommy habiskan utk perjuangkn hak kamu dan hak kita...hidup mommy hanya utk kamu...harapan mommy bila kamu besar nnti,klau kamu syg mommy jd lah ank yg soleh dan bertanggujwb pd diri sendiri,pd mommy pd ALLAH,klau kamu syg mommy jd lah seorg lelaki yg bertanggjwb pd isteri dan ank2 kamu,ingt balik apa yg mommy perjuangkn utk wanita dan ank2..ryan,ryan da pandai bc kan..ryan kena terangkan pd adik dan bimbing adik jd hamba ALLAH yg berguna...smuanya atas diri kamu dan dlm diri kamu ank2 syurga ku...

mommy syg kamu ank2 syurga mommy..

Lisa akui dirinya hamil anak sulung!

Pelakon Lisa Surihani mengaku sedang hamil anak pertamanya bersama pengarah Yusry Abdul Halim. Namun demikian, Lisa enggan mengulas lanjut kerana masih di peringkat awal.

Berita gembira itu turut disahkan oleh suaminya, Yusry Abdul Halim di majlis pelancaran trailer filem Cicakman 3 di Pavilion, Kuala Lumpur semalam.

Gambar anak ke-3 Sharifah Aleya (6 gambar)


Bekas penyampai radio Hot FM, Sharifah Aleya telah menamakan cahaya mata lelaki pertamanya dan ke-3 dengan nama Ali Abdullah Mohammed Azam.

Ali merupakan anak sulung Leya bersama Mohammed Azam Abdullah atau Miko Abdullah yang telah mendirikan rumah tangga pada 11 Januari 2014. Bayi comel ini telah dilahirkan secara normal 9 Januari lalu di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) pada jam 5.55 pagi. -MediaHiburan

Suhaila ex-Jimmy, bakal dipenjara 7 hari sebab..

Bekas isteri kepada Jimmy Shanley iaitu Nursuhaila Eliani diberitakan menjalani hukuman penjara selama 7 hari yang diperintahkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam semalam, atas sebab sengaja mengingkari perintah mahkamah berkaitan hak lawatan dan membawa bermalam anak mereka.

Hakim memerintahkan hukuman dijalankan semalam dengan menolak rayuan tunjuk sebab yang dikemukakan oleh Suhaila. Namun penangguhan hukuman terpaksa dilakukan kerana membolehkan peguam Suhaila memfailkan permohonan penggantungan pelaksanaan hukuman.

Gambar adik Neelofa yang cantik (10 gambar)


AMEERA ADIK NEELOFA DI PHUKET
Neelofa dan keluarga sebenarnya kini berada di Phuket, Thailand dan menginap di Iniala Beach House. Tidak ketinggalan adik Neelofa, Ameera yang juga turut sama mengikuti percutian itu. Cantik juga adik Neelofa ni kan. Boleh jadi artis juga ni, pakej dah ada.

Sharnaaz, Anis putus cinta? panas!

Difahmakan Sharnaaz Ahmad dan kekasihnya, Anis al Idurs telah berakhir ini dibuktikan lagi dengan tindakan Anis memadam gambar Sharnaaz dari laman sosial Instagram miliknya.

Tambahan lagi Sharnaaz ada menulis caption di laman Instagram miliknya, yang sepertinya melepaskan Anis seperti seeokor burung yang bebas terbang ke udara.

“Terbanglah, bebaslah. Cahaya pasti ‘kan kau temui. Semoga Allah berkati keluargamu yg dikasihi. Kebahagian bukan di tangan aku, tetapi di dunia yg bebas,” -Sharnaaz
Tidak dipastikan kesahihan spikulasi ini, semoga mereka berdua dapat mengharunginya.

Baju Sharifah Sakinah yang amat menyeramkan!

Rabu, 28 Januari 2015


Fesyen Paling Pelik Sharifah Sakinah Yang Menyeramkan
Pelakon dan model popular, Sharifah Sakinah sememangnya terkenal dengan idea-idea yang tidak masuk akal dan gila-gila. Kerana perkara inilah, beliau semakin dikenali ramai.

Terbaru, Sharifah Sakinah kembali menghangatkan suasana hiburan apabila tampil dengan fesyen teramat pelik. Menariknya, fesyen yang digayakan turut amat kelihatan menyeramkan.

Sekitar majlis Baby Shower Zarema Zainal (15 gambar)


Baru-baru ini berlangsungnya satu majlis Zarema Zainal yang juga isteri kepada Aidil Zafuan telah mengadakan majlis Baby Shower yang dihadiri oleh beberapa selebriti terkenal.

Difahamkan dalam masa beberapa minggu lagi Zarema akan dijadualkan bersalin.

Gambar anak gadis Saida, sangat cantik (6 gambar)

Wah tak sagka yang Saida Taruddin mempunyai seorang anak gadis yang cukup manis dan cantik. Wajahnya seiras pelakon sensasi, Nora Danish. Nama anaknya itu adalah Nisa. Cuba perhatikan betul-betul..

Awie kalah kes mahkamah dengan Rozana!

Hak penjagaan sementara Putra Ahmad Merrah, 8, Putra Ahmad Rezzki, 7, dan Puteri Qasseh Antasha, 5, akhirnya berpihak kepada ibu mereka sendiri iaitu Rozana Misbun. Ia diputuskan di dalam kamar Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan semalam, 27/1.

Mahkamah memutuskan hak berkenaan diserahkan kepada Rozana sehingga perintah kekal hak jagaan anak dikeluarkan kelak. Responden iaitu penyanyi Awie diberikan hak melawat kediaman anak selama dua jam sebanyak dua kali iaitu hari Sabtu dan Ahad minggu pertama serta ketiga.

Awie hanya perlu memaklumkan Rozana terlebih dulu sebelum berjumpa anak mereka.

Mahkamah turut memerintahkan Awie termasuk ahli keluarganya mahupun wakilnya dilarang serta ditegah sama sekali daripada mengambil dan mengacau anak mereka di kediaman mahupun di sekolah.

Selain itu, Awie dan pihaknya juga dilarang mengulas atau mengaibkan Rozana dengan apa cara sekalipun di media elektronik, laman sosial dan media cetak sepanjang prosiding kes hadhanah berjalan.

Rozana semalam hadir ke mahkamah bersama peguam syarienya, Tuan Jamal Mohd Lokman Sulaiman dari Tetuan Jamal Lokman & Partners. -Bharian

Anak sulung Linda Jasmine, sangat hensem (10 gambar)

Selasa, 27 Januari 2015

Ni lah anak Linda Jasmine sebelum berkahwin dengan Que Haidar, Qalif Khan yang berusia 14 tahun tahun. nampak gambar dia ni seperti ada iras-iras Justin Bieber. Tak caya jom usha..

Keputusan mahkamah kes Rita Rudaini,Aidil Zafuan...

Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling semalam memerintahkan Aidil Zafuan Abdul Razak, membayar RM3,000 sebulan kepada bekas isterinya, pelakon, Rita Rudaini sebagai nafkah anak-anaknya.

Hakim Syarie Abd Halim Abu Samah membuat keputusan itu setelah meneliti tuntutan dan keterangan serta dokumen yang dikemukakan kedua dua pihak.

Mahkamah turut mengarahkan Aidil Zafuan membayar jumlah itu ke dalam akaun bank Maybank Rita Rudaini, 39, bermula Februari depan selewat- lewatnya 5 haribulan setiap bulan.

Selain itu, kedua-dua pihak plaintif dan defendan turut diperintahkan membayar kos.

Dalam keputusannya, Abd Halim menolak tuntutan bayaran bagi susu, lampin pakai buang dan pengasuh.
"Keterangan plaintif (Rita Rudaini) tidak selari dengan dokumen yang dikemukakan," katanya.
Abd Halim bagaimanapun bersetuju dengan plaintif bagi kos perubatan anak-anaknya.
"Walaupun defendan (Aidil Zafuan) dalam keterangannya memaklumkan bahawa beliau menyediakan kad perubatan dan akaun simpanan untuk anak- anak tersebut, namun ia tidak dibuktikan dengan sebarang dokumen,"katanya.
Mahkamah juga mendapati pemain bola sepak pasukan JDT itu tidak mengambil apa-apa tindakan untuk membawa plaintif dan anak- anaknya tinggal bersama di rumah yang disediakan oleh majikannya.
"Itu menunjukkan defendan reda anak-anaknya tinggal bersama plaintif di rumah kelaminnya.

"Adalah menjadi kewajaran Aidil Zafuan untuk menyediakan rumah demi keselamatan mereka," katanya.
Rita Rudaini menuntut RM5,392 sebulan untuk nafkah dua anak mereka Airit Rayyan Rizqin, 6, dan Airit Qaqa Arjuna, 4, merangkumi perbelanjaan makan minum, pengasuh, lampin pakai buang, tempat tinggal dan percutian.

Permohonan tersebut difailkan Rita Rudaini melalui peguamnya Datuk Zaidi Mohd Zain pada 8 November 2012 di sini.

Rita Rudaini hadir bersama ahli keluarganya manakala Aidil Zafuan ditemani peguamnya, Rushdan Sujak Rafee. -SinarHarian

Zizan Razak biadap?


Rasanya ramai yang meluat dengan perangai Zizan Razak yang ditonjolkan pada malam Maharaja Lawak Mega 2014 minggu lalu. Zizan dikatakan melawan cakap juri ketika juri menyampaikan komen mereka. Lebih-lebih lagi Fazura yang mengomen persembahan Virus yang dianggotai Zizan.

Fazura juga ada menyatakan pendangannya itu melalui laman sosial Twitter miliknya. Bahkan tindakan Zizan melibatkan Dayang Nurfaizah dengan gelaran hitam manis itu sepertinya menyindir penyanyi berkenaan.

Perkahwinan pengasas Qu Puteh yang mengejutkan (12 gambar)


Pengasas Qu Puteh, Dato Dr Hajjah Hasmiza Othman telah melangsungkan majlis perkahwinan bersama jejaka pilihan hatinya iaitu Tuan Azid Hamzah pada bulan Januari 2014. Jom usha, sekarang namanya dah naik gara-gara AJL 29.

Kakak Emma Maembong yang cantik (10 gambar)

Isnin, 26 Januari 2015



Nama Maembong tidak asing lagi dalam Industri hiburan tahan air Ttempatan. Sangat terkenal dengan kecantikan dan Kejelitaan adik beradik perempuannya. Dibawah ini adalah 10 Gambar Effa Maembong iaitu Kakak Emma Maembong yang boleh tahan juga cantiknya berbanding adik beradiknya yang lain.

Lisa Surihani mengandung? sumber terdekat..

Memetik laporan Hmetro semalam, ada desas desus yang menyatakan Lisa Surihani mengandung tetapi masih diperingkat awal. Namun belum ada kenyataan rasmi daripada Lisa sendiri.

Ada juga kawan terdekat yang menghubungkan Lisa untuk penjelasan berita ini, namun Lisa enggan mengomen nya.

Timbul juga teori mengatakan Lisa tidak boleh memberitahu secara terbuka kerana sudah menandatangani kontrak bersama Astro dan pengumuman mengenainya akan dibuat secara eksklusif di stesen televisyen berbayar itu.

Tidak juga diketahui teori berkenaan benar atau tidak, apapun kesahihannya hanya Lisa dan suami, Yusry Abdul Halim yang tahu.

Kekasih Wak Doyok? (6 gambar)


Pereka fesyen terkenal, Wak Doyok telah dilihat menghadiri sebuah majlis berprestij malam semalam iaitu Anugerah Juara Lagu ke-29. Lebih menarik, Wak Doyok telah ditemani oleh seorang wanita cantik yang dipercayai teman wanitanya ke majlis berkenaan.

Shila Baling Tahi - Sharnaaz

Persembahan Shila di AJL29 telah mendapat perhatian bekas kekasihnya Sharnaaz Ahmad, lantas Sharnaaz telah mengucapkan tahniah di laman sosial Twitter miliknya. Namun status berkenaan telah dipadam atas sebab apa? adakah sebab dibawah ini...

Semalam rancangan Melodi di TV3ada memaparkan yang Sharnaaz berhubung komen balas Shila Amzah yang ditulis Shila di laman sosial instagram miliknya baru-baru ini berhubung pengubahan lirik lagu berjudul Masih Aku Cinta kepada satu judul yang agak mengejutkan, Tidak Aku Cinta.

Sebab Neelofa di pegang oleh Qari?

Rasanya isu pegang memegang ni menjadi isu hangat abad ini. Baru-baru ini Neelofa dikatakan dipegang oleh seorang lelaki, Maulana Qari Faiz Uddin Hazarvi yang berstatus Qari (penghafaz al Quran) pada kepalanya.

Gambar itu dikatakan dimuatnaik oleh Neelofa dan dikhabarkan menerima kritikan dan komen pedas daripada pengikutnya. Namun sukar untuk menilai apa kebenaran yang berlaku di sebalik gambar berkenaan, biasalah orang kita ni, sensitif sungguh bab-bab macam ni, ada yang jadi ustaz/ustazah express jadinya.

Apa-apa pun sebabnya hanya Allah SWT yang mengetahui niat masing-masing. Siapa kita untuk menghukum?

Zamani dibebaskan atas jaminan Polis tapi...

Ahad, 25 Januari 2015

Khabarnya Zamani Slam telah dibebaskan dengan ikat jamin polis.
"Alhamdulillah, saya lega apabila dapat keluar dan dari apa yang berlaku, baru saya tahu masih ramai yang sayangkan saya dan mahu melihat saya pulih.

"Insya-Allah saya akan berusaha untuk berubat dan ke pusat pemulihan dadah selepas segalanya selesai. Saya tahu bukan mudah untuk memberi janji kerana susah untuk pulih daripada dadah ini.

"Namun saya akan cuba sedaya upaya dengan bantuan keluarga,"

"Saya sudah dua kali pergi ke pusat pemulihan AADK iaitu pada 2010 dan 2012, namun gagal untuk pulih sepenuhnya. Lagi pula sebagai orang yang dikenali masyarakat menyukarkan saya untuk pergi ke pusat pemulihan itu tanpa diketahui ramai.

"Saya akui malu untuk ke sana dan takut dengan tangapan orang ramai. Namun sekarang orang semua sudah tahu lebih memudahkan saya untuk mendapatkan pemulihan," katanya.
namun Zamani akan dihadapkan semula ke Mahkamah Majistret Ampang pada 27 Januari ini untuk perbicaraan lanjut.

Siti Nurhaliza tahu Zamani jadi macam tu?

Sabtu, 24 Januari 2015

Pencipta dan penggubah lagu Saari Amri baru-baru ini telah mengaitkan nama Datuk Siti Nurhaliza dan Zamani pada komen di Facebooknya (FB). Menerusi komen Saari, dia menulis "Ct Nurhaliza tahu mengapa Zamani jadi macam tu."

Komen tersebut juga telah menimbulkan tanda tanya dikalangan rakan-rakan FBnya kerana cara penulisan Saari itu seolah-olah cuba memberitahu Siti Nurhaliza tahu mengapa Zamani berkeadaan sedemikian sekarang.

Apa tujuan Saari berkata demikian dan mengapa dia mengaitkan penyanyi nombor satu negara itu dengan bekas vokalis kumpulan Slam, tidak pula ketahui. Kemungkinan Saari ada sebab tersendiri ketika mengeluarkan kenyataan sedemikian.

Sebelum itu, Zamani, bekas vokalis kumpulan Slam yang ditahan bersama seorang wanita dikediamannya pada hari Rabu lalu.

Zamani ditahan reman selama empat hari bermula Rabu dan siasatan lanjut sedang dijalankan mengikut seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya (ADB) 1952 dan Seksyen 15 (1) (a) ADB 1952. -Astrogempak

Gambar terkini Siti Rahayu 20 Sen (3 gambar)

Inilah dia Siti Rahayu Sudarmaji, gadis yang popular untuk slot filem Bujang Lapok dimana dia selalu meminta 20 sen sebagai tanda menutup mulut kelakuan Sudin. Sekarang alahai dah jadi nenek dah, ada cucu.

20 gambar Adib Khalid, hensem kau jah!

Siapa tidak kenal dengan Dato' Seri Khalid M. Jiwa (Dato' K), lebih-lebih lagi isterinya, Dato' Siti Nurhaliza. Namun bukan itu yang disoalkan, anaknya pula yang menjadi sasaran media, Adib Khalid gara-gara bercinta dengan seorang selebriti terkenal, Izara Aisyah.

Kalau dilihatkan Adib Khalid ni orangnya hensem kaw-kaw, ikut keturunan ayahnya yang hensem-hensem tu. Memang cair lah wanita kalau tengok Adib Khalid ni.

Zul Ariffin dengan Maya Karin?

Jumaat, 23 Januari 2015

Dengarnya kini pelakon kesukaan ramai, Zul Ariffin digandingkan dengan Maya Karin. Maya Karin pun jarang keluar untuk beberapa aktiviti anak seni.

Dia digandingkan dengan Zul untuk sebuah iklan komersial. Tapi tak dipastikan iklan apa. Nampaknya sepadan sangat, kalau jadi hero dan heroin ni agak-agak korang nak tengok lagi tak.

Jangan marah ek Gayatri..

Sebenarnya Hanis Zalikha merupakan....

Sebenarnya Hanis Zalikha mempunyai minat sukan Taekwando la. Lihat sahaja tali pinggang dia, warna hitam tu. Bukan calang-calang kalau kena belasah. Hebat-hebat.

Saerah berpisah dengan anaknya (sedih)

Dengarya, Siti Saerah tidak akan lagi bersama dengan anak pertamanya Ummi Umairah yang berusia 4 tahun. Ini dibuktikan dengan kehadiran Ummi Umairah ke sekolah hari pertamanya,

Siti Saerah kini teprisah sejauh 400km iaitu di Kuantan dengan 2 lagi anaknya, Ahmad Daiyan, 3, dan Ahmad Aisy, setahun yang dijaga bekas suaminya.

Punca Chef Wan masuk wad hospital

Adakah ini hukum karma atau kebetulan semata-mata. Isu Qu Puteh yang diperkatakan oleh Chef Wan beberapa hari lalu telah pun memberikan tamparan hebat diantara kedua-dua pihak, Chef Wan dan pengasas Que sendiri.

Namun berbalik kepada tajuk, Chef Wan dimasukkan ke Wad akibat jangkitan kuman di paru-parunya semalam. Serina telah memuatnaik gambar ayahnya itu di laman sosial Facebook. Kita lupakan soal Qu Puteh, dan doakna kesihatan Chef Wan kembali pulih.

"Papa please get well soon..rina & cucu papa doakan papa cepat sihat balik, so sad tak boleh melawat papa.Doktor tak benarkan..sbb papa kena berehat tak boleh ada guest or family visit..to all my fans & family pls doakan papa @chefwan58 serina cepat sembuh dari Bronchitis infection.Love u."

Selebriti pakai rantai emas.. siapakah?

Khamis, 22 Januari 2015

Cer teka siapakan artis ini. kuikui..

Zamani ditahan polis, miliki dadah.. (gambar terkini)

Menurut petikan sebuah akhbar semalam, ada seorang penyanyi yang dikatakan ditahan kerana memiliki dadah. Orangnya tidak dinyatakan siapa, tapi kalau berdasarkan ayat-ayat dibawah ini pastinya ramai yang beranggapan Zamani vokalis kumuplan SLAM adalah orangnya namun itu semua tanggapan dari mata kasar sahaja.

Kebenaran dan siapa dia belum lagi dipastikan sepenuhnya. Mungkin satu dua hari ini bakal terjawab. Dan harap bukan Zamani lah orangnya.

Gambar anak Ayu Dami ke-3, namanya..

Inilah dia wajah anak ke-3 Ayu Damit. Bayi ini dilahirkan pada 10 Januari lalu dengan diberi nama, Syed Aqif Najmi yang dilahirkan di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), Kuala Lumpur.

Gambar ini diambil di laman sosial Instagram milik suaminya, Syed Fauzi
"Terima kasih kerana menjadi seorang suami yang sangat menyayangi kepada saya dan anak. Menjadi tulang belakang hidup saya, menjadi suami yang soleh, memahami dan semoga hidup kita dirahmati serta diberkati Tuhan selalu. Cinta dan sayang saya hingga ke jannah," - Syed Fauzi

Nafkah RM1500 melampau! -Rita Rudaini

Peguam Aidil Zafuan yang menyarankan anak guamnya untuk memberikan nafkah RM1500 kepada bekas isterinya, Rita Rudaini, dianggap Rita sendiri sebagai satu yang agak keterlaluan/melampau.

Jumlah itu termasukah perbelanjaan dapur dan makan/minum sebanyak RM50/hari. Rita juga menuntut, bil utiliti RM600 sebulan.

Kereta Dany X-Factor dilanggar lelaki misteri~

Rabu, 21 Januari 2015

Apakah malang nasib pelakon Danny (X-Factor) apabila kereta Honda City milikknya yang diparkir di luar rumah dilanggar oleh individu tidak dikenali.

Lebih mencurigakan, selepas kejadian itu, individu berkenaan melarikan diri meninggalkan keretanya yang remuk pada bahagian hadapan itu.

Leez Rosli kini bertudung (12 gambar)

Alhamdulillah, lagi pelakon telah berhijrah kepada pemakaian hijab/tudung. Leez Rosli telah mengubah penampilannya berhijab penuh beberapa bulan yang lalu sebelum berkahwin dan kini berkahwin sudah pun kekal sepenuhnya.

Ramli MS pertahankan Qu Puteh kena hina!

Belum lagi redah isu rumahtangganya dengan Alyah, kali ini Dato Ramli MS telah membuat satu kenyataan berlainan daripada hal rumahtangganya itu. Ini adalah episod dimana satu paparan video penaja produk Qu Puteh dimana pengasasnya Dr Hajjah Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Dato' Vida elah muncul.

Ramai yang tidak berkenan dan merasakan kehadiran paparan iklan berkenaan sebagai berlebihan sehinggakan ada selebriti yang enggan melihatnya. Ramli pula lain ceritanya, dia membela akan kelibat Dato' Vida berkenaan.

Dan ini adalah kenyataan Ramli mengenai Qu Puteh.

Gambar Fizo, Mawar tunai Umrah

Baru-baru ini pasangan suami isteri, Fizo Omar dan Mawar Fareeda telah menunaikan ibadah Umrah di Tanah Suci. Beberapa keping gambar sempat dimuatnaik oleh Fizo melalui laman sosial Instagram miliknya cukup membuktikan keberadaan mereka disana.

Sebab mengapa Che Ta, Zain Saidin tunai umrah!

Rozita Che Wan aka Che Ta pernah menunaikan umrah sebanyak 7 kali namun kali ini dia akan mengerjakan umrah untuk kali pertama dengan Zain Saidin setelah berkahwin dan dikurniakan cahaya mata sulung mereka.

Ini dilakukan mereka atas sebab untuk membayar nazar. Namun difahamkan yang anak mereka, Aaisyah Dhia tidak dibawa bersama-sama.

Siti Nurdiana terkini (32 gambar)

Selasa, 20 Januari 2015


Ayu dan manis Siti Nordiana ni sekarang. Walaupun bergelar janda, namun Nordiana aktif dengan perniagaan sendiri disamping menjadi model beberapa buah busana muslimah. Jom layan gambar terbarunya ini.

Angah Raja Lawak punya tunang (4 gambar)

Angah Raja Lawak difahamkan sudah selamat bertunang dengan seorang gadis yang hanya dikenali sebagai Wawa hujung minggu lalu di rumah gadis berkenaan. Angah sempat memberikan respon perjalanan majlis bertunangnya itu di laman sosial Instagram.

Sharifah Sakinah sambut bridal shower di Bali (10 gambar)


Sharifah Sakinah semalam meraihkan percutiannya di Pulau Bali untuk meraihkan majlis perkahwinannya pada bulan Mei nanti dimana Sharifah telah membawa rakan-rakannya ke satu acara yang dinamakan bridal shower (pengapit).

Turut kelihatan Marsha Milan Londoh, Nad Zainal, Elfira Loy, Siti Saleha, Jihan Muse, Nabila Huda, Tasha Shilla, Sherry Alhadad dan Kaka Azraff.

Kaki Shahira patah, tapi mesti aktifkan diri sebab...

Dengar khabar yang Sharifah Shahira telah menimpa musibah dimana tulang kaki kirinya patah akibat terjatuh basikal pada bulan Disember tahun lalu.

Namun buat Shahira yang memetik portal mStar semalam, dia tetap akan aktif seperti biasa untuk mempercepatkan semula proses pemulihan tulang yang patah itu.
"Sakit itu memang sakit kerana ia membataskan pergerakan saya tetapi doktor beritahu dengan pergerakan tulang tersebut akan bercantum semula secara semulajadi dan ia tidak membimbangkan.

"Saya hanya masuk hospital selama dua hari di KPJ Tawakal Kuala Lumpur sebelum menyambung semula aktiviti seni dan tugas di konti Ultra FM,"

"Saya tidak fikir ia serius biarpun sakit dan hanya berjumpa tukang urut kerana menyangka hanya terseliuh namun selepas mengetahui keadaan sebenar saya segera ke hospital," -Shahira

Gambar Nina Juren terkini (7 gambar)

Isnin, 19 Januari 2015

Lama tidak mendapat tahu berita mengenai Nina Juren ni. Dengarnya dia senyap sejak 7 tahun yang dari dunia anak seni. Kini Nina difahamkan bakal aktif semula.

Gambar Nor Zahirah mengancam (2 gambar)




Nor Zahirah ni merupakan anak kepada Zainol Mcwilson. Zainol merupakan bekas pelakon, model dan pembaca berita TV3. Namun telah lama bermastautin di Australia selama hampir 6 tahun.

Namun kelibat anaknya ini membuatkan ramai tergangga akan kehadiran keluarga Zainol ini yang mampu pergi sejauh ini. -gambar Forum Cari

Shila Amzah boikot ABPBH 2014

Rasanya isu boikot media terhadap Shila Amzah masih lagi belum redah. Terbaru mengenai penarikan Shila daripada Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2014 ke-28 (ABPBH2014) baru-baru ini menerusi jemputannya di Radio Hot FM pada 16 Januari lalu dengan alasan semua media telah memboikotnya.

Pihak Berita Harian dilaporkan enggan mengulas dan mengomen isu penarikan berkenaan.
Shila Amzah Entertainment Berhad, have decided not to take part on this year's Anugerah Bintang Popular Berita Harian due to the conflicts with some of the media:) #shilalas #wearestillunited. -petikan Instagram milik Shila Amzah

Alyah langgar kereta Audi Ramli!

Belum redah lagi keadaan rumahtangga Alyah dengan suaminya, Datuk Ramli MS yang difahamkan sebelum ini Ramli telah menikahi lagi seorang wanita tanpa pengetahuan Alyah.

Dengan rasa masih kurang stabil, memetik laporan Harian Metro, Alyah difahamkan juga telah melanggar kereta milik suaminya itu dihadapan rumah mereka. Ini mengakibatkan Alyah terpaksa membayar tanggungan kos pembaikan semula kereta berkenaan dengan anggaran RM1000.
“Memang saya buat sebab masa itu saya sudah hilang kawalan. Kalau terlalu ikutkan marah dan kegagalan mengawal emosi pada hari itu mungkin habis benda lain pun saya langgar. Tapi perkara itu pun sudah lepas. Apa sebab sebenar biarlah kami berdua saja yang tahu,” -Alyah

Senarai penuh keputusan AJL 29