Kesudahan pergolakkan rumahtangga Sharifah Shahora, Mukhriz...

Pada: Khamis, 6 Ogos 2015
Beberapa minggu yang lalu rumahtangga Sharifah Shahora dan Raja Mukhriz bergolak apabila muncul orang ke-3 yag menjadi punca kepada pergolakkan itu. Namun kini, masalah itu sudah selesai dengan pengakuan sendiri Raja Mukhriz yang tidak mahu memanjangkan lagi isu berkenaan memetik .


Saya secara gentleman mengaku ada membuat salah dan saya berusaha memperbaikinya. Alhamdulillah sekarang ini kami dan tiada masalah. Hari raya baru baru ini pun saya beraya di rumah keluarganya… keluarga juga juga memberi sokongan kepada kami.

Sepatutnya mereka (rakan Shahora) memberi nasihat supaya bersabar bagi mengelak rumah tangga kami runtuh. Tapi mereka sebaliknya menyucuk agar Shahora jadi macam mereka (bercerai). Sebab itu saya nasihatkan Shahora untuk menjauhkan diri daripada rakan dan orang sekeliling yang membawa kesan negatif. Sekarang dia pun sedar perkara itu.

Syukurlah mereka sampai tidak bercerai, kadang-kala dengan berdiam diri dan tidak terlalu mendedahkan masalah rumah tangga kepada media adalah satu cara yang bijak untuk menyelamatkan rumah tangga. Kerana pengaruh media juga boleh merosakkan sesuatu hubungan.
Tidak dapat dipastikan siapa yang dimaksudkan oleh Mukhriz, tetapi antara rakan yang pernah memberi komentar tentang isu rumahtangga Shahora di laman Instagramnya ialah Rita Rudaini:

Apa pun bila rakan kita mengalami masalah rumahtangga sebolehnya kita elakkan dari masuk campur urusan mereka kerana ia akan memberi kesan negatif kepada diri kita juga. Pendek kata, biarkan pihak terlibat selesaikan masalah mereka sendiri kerana mereka lebih tahu apa yang terbaik buat diri mereka, ya tak? -katanya memetik portal ManggaOnline

Tag : , , , , ,

1 Komen:

Tanpa Nama 6 Ogos 2015 10:52 PTG

POKEMON NYER JANTAN RAMBUT BERCERETAI...
JANGAN NAM SALAHKAN ORANG LAIN LAH ..
KALO KENA SAHABAT YG BAIK SURUH BINI KO SABAR SABAR SABAR JGN JADIACAM NASIB DORANG... KO TETAP GATAL NAK KAHWIN LAGI SATU TETAP AKAN LANGGAR KAWIN JUGAK... GENTLEMAN KONON...PENYAAAAA.....DOT DOT DOT..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..