Zarema Zainal ganggu Rita Rudaini?

Pada: Jumaat, 22 Mei 2015

Ada menerima sepucuk emel daripada pembaca yang mendakwa bahawa Rita Rudaini menerusi laman Instagramnya mengakui bahawa dia sedang di’skodeng’ oleh seseorang.

Rita memuat naik gambar nombor telefon yang menganggunya itu. Tapi, korang mesti terkejut bila tahu bahawa nombor telefon itu dikatakan milik isteri bekas suaminya, Zarema Zainal.!

Alahaiiiiiii.. nak apa kacau org mlm2 niiii… org tgh sibuk nk bg ank2 tido laaa oiii…xcukup skodeng kt ig,skodeng watsap i olls u ollss….Kan dah terkantoiii..ALLAH marah tuu…nak apa kol2 ni alahaiiiiii ???????????????? jgn main2 dgn i olls ye…klau xberapa bijak tu tolg simpan bodoh bengap tu dlm poket ???? jgn nk tunjuk sgt,xberapa bagus laaa ???? nasib laa i olls ni ada rasa kesian skit kt u olls ni oii,klau tidak i olls letak terus nama u olls yg terpampang kuar kt screen watsap td…satu msia tau…tp i olls hati xsebusuk u olls ????????#memangsahsakitotakkau ni #memangsahsaikotahapdewakauni #Certekacertekasape ????????

byk masa sgt la tuuu smpai WATSAP i olls pon di skodeng n siap simpan no i olls ???? wowww teruja sgguh i olls ada peminat fanatik mcm u olls ?????? #jgnskodengsgtnntimental #jgnjgnjgnnntidptbarahotak #jgnlamainkolkolsysmpaipagi KASI TUNJUK NUMBER DIA SKIT..SEKARANG SAPE YG GILA? ???? TEPUK OTAK TANYA DIRI SENDIRI ???? U OLLS CEK SENDIRI LAH KT CELCOM NAMA DIA OR CUBA KOL KACAU DIA PLAK..ASYIK DIA JE KOL KACAU ORG ????
Siapakah pemilik nombor misteri tu?

Tak cukup dengan itu, pengirim emel juga memberitahu bahawa nombor itu dikatakan milik Zarema Zainal.

Malah, kami juga telah menyemak informasi tersebut menerusi apps WeChat dan maklumat tersebut adalah ‘valid’ sehingga malam semalam. Tak tahulah pagi ni dah tukar ke kan…

Tag : , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..