Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Gambar Ainul Aishah terkini

Rabu, 30 April 2014

Lama tidak melihat gambar pelakon, Ainul Aishah. Sepertinya kurang filem dan drama yang dia bintangi lagi. Namun kecomelannya masih juga menjadi tatapan semua pihak.

Gambar-gambar dibawah ini adalah sekitar gambar ulang tahunnya ke-29 (6 April 1985) baru-baru ini diadakan oleh kawan-kawannya. Dan yang selebihnya, dia sempat ke litar Sepang untuk menyaksikan perlumbaan kereta di sana.

Layan.

Gambar Deanna Yusof terkini setelah 6 tahun menyepi

Lama tidak mendengar khabar pelakon cantik, Deanna Yusof. Tip top semalam dikhabarkan portal Kosmo! dia kini sudah berlakon untuk satu filem, CEO.

Kali terakhir berlakon untuk filem adalah tahun 2007 menerusi filem Chermin. Ada pihak menganggap Deanna berhijrah ke luar negara setelah filem itu ditontonkan.

gambar Fouziah Gous, suami beryoga

Fouziah Gous dengan suaminya, Zhafran telah bermesra-mesraan di rumah. Mereka bukan sahaja suami isteri yang paling bahagia sekali namun sekali sekala memuatnaik gambar mesra mereka ke dalam laman sosial Instagram.

Kali ini mereka dikatakan beryoga dimana Fouziah di berikan 'penerbangan' khas terapung diudara menggunakan kekuatan kaki suaminya itu.

filem Apokalips X dan Zombi Kilang Biskut, Gagal! Kutip hanya....

Malang tak berbau bagi pengarah terkenal yang sebelum ini mengaut keuntungan berjuta-juta hasil filem seram komedi, Zombi Kampung Pisang, Kak Limah Balik Kampung dan Husin, Mon & Jin Pakai Toncit, apabila filem terkini arahannya, Apokalips X mendapat kutipan sebanyak RM250,000 lebih menurut rekod FINAS pada 24 April lalu.

Kos pembuatan filem itu sahaja dah mencecah RM1.5 juta. Manakala Zombi Kilang Biskut pula hanya mendapat kutipan RM1.5 juta. Mamat yang ditemui wartawan menganggap dirinya tidak kecewa tetapi menyalahkan dirinya sendiri kerana tidak mengikut kemahuan penonton tempatan.
"Saya tidak kecewa mahupun menyalahkan penonton kerana tidak menyaksikan Apokalips X. Sebaliknya saya menganggap diri saya sendiri yang salah kerana tidak cuba faham kehendak penonton,

"Apa-apa pun saya masih tidak mengalah dan akan terus menghasilkan prekual filem ini. Kali ini saya akan memastikan agar ia lebih serasi dengan jiwa penonton sekarang.

"Bagi saya kegagalan tiada kutipan tidak pernah pudarkan semangat saya untuk terus berkarya," -Mamat. petikan mStar.

Gambar terkini anak Memey, Norman

Selasa, 29 April 2014

Usia anak Memey Suhaiza dengan Norman Hakim iaitu Mohamed Darwisz kini sudah mencecah usia setahun lebih. Dan ini ada beberapa keping gambar dan sebijik video yang dimuatnaik oleh Memey kepada umum mengenai anaknya. Sepertinya sudah pandai berdiri. :)

Uqasha, Pekin sudah berbaik semula?

Dengarnya episod hubungan diantara Uqasha Senrose dengan Pekin kini sudah kembali pulih. Ini dibuktikan dengan beberapa komen manis dari Uqasha kepada Pekin melalui laman sosial Instagram masing-masing.

Bebaik kepada kekasih semula atau kawan biasa yang itu tidak dapat dipastikan. Semoga berbahagia lah mereka kan.

Gambar konvokesyen Juliana Evans

Tahniah kepada pelakon, Juliana Evans, 24, yang telah menamatkan sesi kuliahnya dalam Ijazah Sarjana Muda Komunikasi di unversiti dekat Amerika Syarikat.

Majlis konvokesyen telah dirakamkan oleh Juliana dengan dihadiri oleh ibunya yang tercinta.

Sidek Hussain meninggal dunia

'Kalau panjang umur, berjumpalah kita' itulah kata-kata terakhirnya kita sempat dengar dari pelakon yang semamngnya sinonim dengan ketulan ketumbuhan pada lehernya, Sidek Hussain yang kini telah pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya.

Sidek diberitakan menghembuskan nafas terakhirnya jam 11.55pm hari hari Ahad di Hospital Kuala Lumpur, setelah ditahan seminggu lalu, 22 April.

Keadaan kansernya semakin serius pada tahap empat sehingga komplikasi penyakit itu merebak ke seluruh badan. Selain kanser berkenaan, beliau turut mengalami masalah jantung dan paru-paru.

Jenazah Sidek selamat dimandikan di Masjid Kuang dan dikebumi di Tanah Perkuburan Islam Kuang, Batu 17, Selangor kira-kira pukul 12 tengah hari, 28 April semalam. -sumber mStar

Fiza, Adam sah cerai talak satu!

Teki teki konflik rumahtangga asangan selebriti Adam AF dan Fiza Elite akhirnya terjawab, apabila mereka sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam pada tengah hari Isnin semalam.

Mereka sempat menjadi suami isteri selama 7 bulan.Tidak diketahui apa sebab utama perceraian mereka berdua.
"Ya, hari ni sudah jatuh talak. Dan itulah ia," -Adam
"Saya anggap kami tiada jodoh. Siapa yang nak bercerai bukan? Tambah pula ini adalah perkahwinan saya yang kedua. Saya reda dengan ketentuan Allah," -Fiza
-sumber mStar

gambar Muhammad edisi April 2014

Isnin, 28 April 2014

Dah masuk usia 11 bulan anak Diana Danielle dan Farid Kamil iaitu Muhammad. Jom kita lihat gambarnya edisi April ini sebelum genap usianya setahun beberapa minggu lagi. :)

Stacy AF kekasih saya! - Akim AF

Akhirnya desas desus siapa kekasih Akim AF terjawab, apabila dia menyatakan yang Stacy adalah kekasihnya kini memetik laporan Kosmo! semalam.

Akim menjawab penuh yakin tanpa was-was mengenai hubungannya dengan Stacy.
"YA. Saya gembira mengakui bahawa Stacy ialah wanita yang bertakhta dalam hati saya sejak lima tahun lalu dan saya serius dengan hubungan cinta kami."

"Saya bukan mahu sangat berahsia atau takut untuk memberitahu umum tetapi bercakap mengenai soal percintaan yang berlainan agama merupakan isu sensitif.

"Saya dan Stacy enggan melihat kedua-dua ibu bapa kami terluka apabila mengetahui perkara ini. Kami perlukan masa yang sesuai untuk mereka memahami perkara yang sebenar supaya tidak salah anggap,"

"Saya tidak kisah kerana Islam sendiri tidak pernah melarang umatnya untuk berkahwin seseorang daripada agama berlainan asalkan pasangan masing-masing memeluk agama Islam terlebih dahulu.

"Namun, jodoh dan pertemuan itu urusan Allah. Dia yang akan menentukan jodoh saya dengan Stacy. Apa yang mampu saya lakukan hanyalah berdoa agar kami akan dipertemukan jodoh dan mendapat restu daripada keluarga,"

"Karakter penyayang yang dimiliki Stacy menyebabkan saya selesa berkawan dengan dia. Dia juga memiliki keperibadian yang baik dan sanggup bersabar sepanjang tempoh perhubungan kami. Itu yang menjadikan dia begitu istimewa di hati saya," -Akim

Anak siapa ni sosial sangat..

Panas! anak kepada penyanyi terkenal, Dato' Sheila Majid iaitu, Kayda Aziz dikatakan sangat sosial. Beberapa keping foto anak Sheila beredar di ruang-ruang blog dan forum tempatan.

Sebelum ini Sheila sudah membuat kenyataan mengenai foto milik anaknya yang berpakaian seksi. Lah sekarang timbul isu baru pula.

Tapi selepas ini, diharap boleh diambil pengajaran untuk membina keluarga yang bahagia.

Fara Fauzana kini berselendang

Dengarnya kini Fara Fauzana mahu belajar memakai tudung. Dia kini memakai selendang kemana sahaja dia pergi semenjak 20hb April lalu. baguslah kan melihat sedikit sebanyak selebriti kita mula memakai tudung.

Almy Nadia menangis sepanjang pernikahan

Selamat bergelar suami isteri, Fizz Fairuz dengan Almy Nadia hari Sabtu yang lalu. Masih ada cerita menarik ketika majlis pernikahan mereka itu.

Difahamkan Almy menangis sepajang berlangsungnya majlis penuh makna itu. Dia berbuat demikian kerana bimbang jika berlaku kejadian yang tidak diduga.
"Alhamdulillah, kami sangat lega dan gembira akhirnya disatukan bersama. Sukar untuk saya ekspresikan bagaimana rasa perasaan itu.

"Sepanjang majlis pernikahan berlangsung, saya tidak henti-henti menangis. Risau dengan segala kemungkinan yang terjadi," -Almy. petikan mStar

20 gambar pernikahan Almy Nadia, Fizz Fairuz

Ahad, 27 April 2014

Almy Nadia akhirnya selamat bergelar isteri kepada Fizz Fairuz setelah 8 tahun bercinta, majlis akad nikah di Masjid Daerah Balik Pulau, Pulau Pinang pada petang Sabtu. Mas kahwin sebanyak RM1,001. Fizz turut memberikan Almy wang hantaran RM20,000.

Pasangan itu telah menjalinkan hubungan cinta selama lapan tahun. Sepanjang tempoh percintaan itu mereka pernah putus dan menjalinkan hubungan semula. Dalam pada itu, Almy turut memiliki seorang anak angkat bernama Nur Afrina Darwisya, berusia lima tahun.

Majlis resepsi pasangan itu akan berlangsung pada 30 Mei depan di Hotel Vistana, Pulau Pinang. -mStar | gambar The Permaisuris

8 Gambar Ning Baizura bersiar-siar di London

Sabtu, 26 April 2014

Baru baru ini Ning Baizura serta suami, Omar Shariff Christopher dan anak mereka Ryan Sky Dalton telah bersiar-siar di kota raya London.

Pengalaman manis ini dirakam sendiri oleh mereka melalui laman sosial Instagram.

Hadiah ulangtahun perkahwinan Ifa Raziah adalah...

Dikhabarkan yang Ifa Raziah menerima hadiah paling istimewa dalam hidupnya bersempena ulangtahun perkahwinan dia dengan suaminya ke-10 pada hari Khamis yang lalu.

Hadiah itu berupa sebuah kereta Mercedes C200 daripada suaminya, Mohd Yani.

"Hari ini merupakan ulang tahun perkahwinan kami ke sepuluh tahun dan tidak sangka suami menghadiahkan saya sebuah kereta Mercedes.

Pada asalnya kami ke kedai kereta adalah untuk membeli kereta keluarga iaitu jenama Hyundai Santa Fe dan tidak sangka dia belikan satu juga untuk saya,"

"Saya bukan jenis yang suka bertukar kereta, dulu suami saya beri hadiah kereta sempena kelahiran anak pertama iaitu sembilan tahun lalu iaitu BMW 3 Series yang saya pakai hingga sekarang," Ifa Raziah. mStar

Yana di 'gendong' mat salleh, motif?

Jumaat, 25 April 2014

Baru-baru ini Yana Samsudin ada pergi negara Bosnia bersama beberapa orang lagi pelakon lain telah ke sana untuk membuat satu penggambaraan di negara bekas perang itu.

Timbul isu ada seorang lelaki mengangkat Yana dengan cara yang tidak di duga. Sebenarnya kejadian ini berlaku adalah:

Kekasih Shahrizal jadi bahan lawak? sebab..

Shahrizal Jaszle yang kini memiliki kekasih baru bernama Hanis Husna telah menjadi bahan lawak apabila beberapa keping gambar Hanis Husna disalah anggap dan dijadikan bahan bualan apabila kelihatan halkum Hanis Husna yang kelihatan jelas sekali.

Mungkin ramai yang beranggapan negatif mengenai hal ini, tapi biasanya memang jarang kes berlaku untuk perempuan yang mempunyai halkum. Apa-apa pun kita kena berfikiran positif, semoga mereka cepat berkahwin ok.

Tolong jangan hukum saya! - Fiza Elite

Isu fail perceraian diantara Fiza dengan Adam AF kini semakin hangat diperkatakan, mana tidaknya bahtera yang belum setahun dibina sudah nak tenggelam di lautan bergelora.

Namun Fiza akui sebagai manusia biasa, memang tidak lari dari kesilapan, dia mahu korang tidak memaki, menghukum dan menghina dia disebabkan kes seperti ini.

Memandangkan kita juga tidak tahu apa sebab utama perceraian itu berlaku.
“Saya manusia biasa yang tidak lepas daripada kesilapan. Cuma apa yang kami buat ada yang tidak puas hati dan menghentam, saya tidak salahkan mana-mana pihak kerana nama pun public figure.

“Tetapi saya agak sedih dan terkilan bila baca blog tentang saya, ada yang cakap semua ini salah saya, saya 'masuk air', saya itu dan saya ini, bukan saya minta untuk jadi begini,”

“Tolonglah jangan hukum saya dengan pelbagai cacian dan tomahan, perkara dahulu jangan diungkit lagi.

“Saya ada anak-anak, apa akan jadi bila anak saya besar nanti dan tahu hal ini? Berilah sedikit rasa simpati terhadap saya, anak-anak dan keluarga saya,” -Fiza. mStar

Gambar sambutan ulang tahun pertama Putra Rayfal

(Baru-baru ini diadakan sambutan harijadi anak kepada Fasha Sandha dan Jejai, Putra Rayfal yang berusia setahun. Ramai selebriti yang hadir ketika itu, termasuklah Dato' Siti Nurhaliza dan suaminya.

Dan tak lama lagi Rayfal juga bakal bergelar abang dengan menantikan Fasha bersalin tidak lama lagi.

Que Haidar sakit? botakkan kepala?

Khamis, 24 April 2014

Difahamkan Que Haidar kini tampil dengan imej botak. Katanya bukan untuk bernazar atau suka-suka, sebaliknya kesanggupannya untuk sebuah telemovie Malaikat Di Pintu Babusalam.

Watak berkenaan adalah seorang pesakit kanser.

"Saya begitu cerewet dalam memilih naskhah yang diberikan kepada saya. Setiap kali menerima tawaran berlakon daripada mana-mana syarikat produksi, saya pastikan bahawa saya tahu tentang kekuatan jalan ceritanya, skrip, watak, pengarah serta para pelakon yang akan bekerja dengan saya.

"Saya berbuat demikian bukan semata-mata kerana mahu dikenali menerusi filem atau drama yang hebat tetapi proses memilih itu mampu membuatkan para penonton mengingati karakter lakonan saya sampai bila-bila. Impak tersebut yang saya mahukan dalam karier saya,

"Apabila sudah bergelar sebagai pelakon, kita tidak seharusnya meletakkan status itu sebagai penghalang untuk terus merealisasikan watak yang telah diberikan.

"Watak itu menuntut saya untuk membotakkan kepala, mengapa saya perlu menidakkan permintaan itu? Jika saya telah bersetuju untuk berlakon dalam sesebuah telemovie atau filem, maka saya juga telah bersetuju untuk mengikut jalan cerita serta watak yang telah tertulis dalam perjalanan cerita tersebut," -Que Haidar. Kosmo!

Juliza Adzlizan kini bertudung (5 gambar)

Syukur, Alhamdulillah, kini seorang lagi selebriti penyanyi tempatan kita tampil dengan menutup aurat dengan berhijab/bertudung, dia adalah Juliza Adzlizan yang nekad berbuat demikian pada hari Selasa lalu.

Juliza Adzlizan yang berusia 47 tahun ini beranggapan perubahan pada dirinya adalah kesedaran yang lahir pada dirinya sendiri, bukan melalui pengalaman aneh dan lain-lain lagi.

Gambar scan kandungan Rozita Che Wan

Rozita Che Wan yang kini berbadan dua dikatakan baru-baru ini di dalam laman sosial Instagram milik suaminya, Zain Saidin yang mereka pergi ke Klinik untuk membuat imbasan kandungan Rozita.

Imbasan itu menunjukan zuriat mereka yang masih lagi kecil dan belum dapat dipastikan jantina zuriat berkenaan.

Linda Hashim selamat melahirkan anak perempuan (gambar)

Tahniah kepada pasangan selebriti Beego dan Linda Hashim dimana mereka selamat menimang anak pertama mereka.

Linda selamat bersalin seorang bayi berjantina perempuan pada 22 April lalu di KPJ Tawakkal Specialist Hospital sekitar jam 12.30 tengahari.

Nama anak mereka ini diberi nama, Jelita.

gambar Aidil, Zarema honeymoon Di pulau Krabi

Setelah sebulan bergelar suami isteri, Aidil Zafuan dan Zarema telah pergi ke pulau peranginan terkenal, Krabi di Thailand.

Memang sangat-sangat best la kenangan mereka ni. Jom lihat gambar seterusnya.

Hanif Safuan juara Lelaki Maskulin 2013/2014 - Penonton aww..

Rabu, 23 April 2014


Punya hensem kaw-kaw katakan pemenang untuk pemenang Lelaki Maskulin 2013/2014 yang berlangsung baru-baru ini. Pemenangnya adalah Hanif Safuan.

Kalau dilihatkan pencarian program ni lebih berunsur kelakian. Namun amat mengejutkan apabila ramai penontong yang hadir ketika itu dari golongan aww.

Tapi apa-apa pun tahniah kepada Hanif la kerana menjuarai pencarian program itu. Mungkin bakal menjadi pelakon meletop selepas ini, mana tahu.

Gambar Shaheizy Sam bercuti di Bali

Baru-baru ini Shaheizy Sam pergi bercuti ke pulau peranginan terkenal di Indonesia, pulau Bali. Pemergian Shaheizy ke sana bukan seorang-seorang tapi dengan kekasih dan juga ahli keluarganya.

Dengarnya kekasihnya itu bernama Najwa, Najwa satu masa dahulu adalah kekasih kepada Shaheizy dan putus di tengah jalan, tapi rasanya mereka dah ber'couple' semula.

Turut kelihatan Khaty Fauziah dan juga Zizie Ezette.

Gambar Lisa Surihani sebagai pengacara HBO

Tahniah kepada Lisa Surihani kerana diberi kepercayaan dengan melantiknya sebagai pengacara HBO Sentral (saluran Astro 411 dan 431). Ini merupakan satu titik permulaan bagai selebriti pertama untuk mengacarakan program tv berkenaan.

Rancangan ini akan diadakan pada 27 April ini, jam 7.15 malam.

Lagi gambar persandingan Syamsul, Syafiq

Lagi gambar terbaru dan jelas dari photographer media untuk pasangan pengantin anak produser terkenal, Datuk Yusof Haslam selamat bersanding serentak. Syamsul Yusof, 30, dan isterinya, Puteri Sarah Liyana Megat Kamarudin, 29, dan pasangan Syafiq Yusof, 22, dan isterinya, Aeisah Zainal, 22.

Majlis meriah itu diadakan di di Dewan Perdana FELDA, Jalan Semarak, KL -gambar MiGonline

Ruminah Sidek selamat bertunang

Pelakon yang terkenal dengan watak sebagai Opah dan juga Mak Mah atau Ruminah Sidek nama sebenarnya kini sudah bergelar tunang orang.

Majlis sederhana itu diadakan pada tanggal 20 April lalu memetik sumber portal MediaHiburan. Difahamkan tunangannya adalah orang Felda. Tahniah diucapkan. :)


Hans nak kahwin Neelofa Disember ini?

Selasa, 22 April 2014

Pengarah terkenal, Hans Isaac dikatakan akan menamatkan zaman bujangnya pada akhir tahun ini yakni pada bulan Disember 2014. Namun kenyataan dari Hans ini tidak memberitahu siapa gadis yang dia kahwini itu.

Memang ramai yang akan mengandaikan gadis itu Neelofa disebabkan mereka kini sedang dikaitkan antara satu sama lain. Seterusnya kita dapat lihat Hans masuk Islam kot.
“Kalau diikutkan kesediaan untuk berumah tangga, saya sudah lama bersedia dan mungkin akan buat keputusan untuk berkahwin selewat-lewatnya Disember ini,”

“Kehidupan peribadi saya kini lebih gembira & tenang. Namun seperti semua sedia maklum, saya tidak begitu selesa untuk berkongsi kisah peribadi dengan umum serta berkongsi gambar bersama kekasih di media sosial,” -Hans Isaac.

Fesyen apa kah ini Rabecca?

Bukan apa la kan, melihat fesyen yang dipakai oleh Rabecca Nur Al Islam ni agak pelik sedikit, tak bersesuaian betul dengan pemakaian tudung/hijab yang digunakan. Kalau anda lihat pastinya juga terkejut.

Tapi itu lah manusia, mungkin Rabecca masih belajar dalam pemakaian kot, jadi jangan lah salahkan Rabecca ye, thinking positive. Kita doakan yang terbaik sahaja. :)

Gambar kekasih Iqram Dinzly?

Pelakon Iqram Dinzly dikatakan sudah mempunyai kekasih hati. Ada sumber terdekat memberitahu yang kekasih Iqram ni seorang pramugari di sebuah syarikat yang berpangkalan dekat Arab Saudi.

Kisah mereka mula tersebar, apabila Iqram mengatakan perkataan 'baby' pada laman sosial milik kekasihnya itu. Kalau betul cerita ni, baguslah, Iqram pon seorang pelakon yang kurang kontroversi mungkin dah masanya dia nak cari pasangan hidupnya.

Fiza Elite failkan perceraian?

Memetik portal Utusan semalam, dikhabarkan yang rumahtangga Fiza Elite dengan Adam kian bergolak. Usia rumahtangga yang muda yang mereka bina itu akan sudah tidak tahan lama lagi, apabila ada sumber memberitahu yang Fiza sudah memfailkan perceraian di Shah Alam sekitar hari Rabu yang lalu.

Namun dakwaan itu belum dipastikan kebenarannya lagi, memandangkan Fiza belum tampil membuat kenyataan rasmi. Kita harap berita ini tidak benar, dan mereka masih lagi suami isteri yang boleh mempertahankan mahligai.

Kekasih Baru Shah Rizal Jasle

Isnin, 21 April 2014

Isu khalwat belum selesai kini timbul isu Shahrizal Jasle yang terbaru. Dimana dia kini dikatakan sudah memiliki kekasih baru. Melihat daripada komen yang dijelaskan oleh pengikut Instagram miliknya, difahamakn wanita berkenaan adalah kekasih baru Shahrizal Jasle.

Gambar berkenaan juga didakwa sudah didelete (gambar diatas) apabila mendapati Redzwani Puteri memberikan komen. Kemungkinan besar hubungan dengan Redzwani Puteri dikatakan sudah berakhir.

Gambar terakhir Shah akui yang wanita berkenaan adalah kekasihnya. -gambar Forum Cari

35 Gambar selebriti di pelancaran mStar

Dengan tema Summer Chic, ramai selebriti yang menghadiri majlis pelancaran wajah baru portal mStar minggu lalu. Dengan pelbagai fesyen dan pakaian, maka menjadi warna warni pada majlis itu. Jom layan. -gambar RotiKaya

Gambar terbaru isteri ke-4 Salleh Yaacob

Kata orang berpoligami itu menyakitkan hati, tapi rasanya melihat kebahagian Salleh Yaacob yang berbini 4 ini pastinya bahagia apatah lagi dengan bininya yang ke-4 yang sentiasa dibawa kemana sahaja.

Bini ke-4 nya itu, masih muda lagi, berusia 26 tahun. Setelah berkahwin sejak 2011, kini belum ada khabar gembira yang isteri ke-4 nya itu hamil/mengandung. Apa-apa pun semoga berbahagia lah Salleh. :)


Gambar Fasha Sandha hamil terkini

Baru-baru ini Fasha Sandha telah mengadakan satu sesi photoshot untuk sebuah majalah tempatan, majalah EH! edisi akan datang. Ketika photoshot itu, terserlah kejelitaan ibu yang sedang hamil seperti Fasha. Jom layan.

Afiq akui kesilapan, bawa ibu pergi umrah!

Difahamkan hubungan diantara pelakon Afiq Muiz dengan ibunya, Hasliza yang berlaku kontroversi beberapa bulan lalu dimana Afiq di klaim sebagai anak derhaka kini semakin jernih dan baik.

Afiq akui dirinya yang bersalah dan memohon maaf keatas ibunya, memetik portal mStar. Dan berita baik lainnya dia kini menetap dengan ibunya sejak bulan Januari yang lalu.

Afiq mahu membalas jasa baik ibunya dengan bersama-sama menunaikan umrah pada Januari 2014 dan pada Hari Ibu Mei ini pula, dia akan meraihkan bersama-sama ibunya juga.
"Saya mengaku semua kesalahan saya sebelum ini terhadap ibu dan syukurlah hubungan kami kembali pulih. Saya telah memohon ampun kepadanya dan ibu memaafkan saya. Ibu menerima saya kembali.

"Alhamdulillah segala-galanya telah pun selesai dan saya berjanji tidak akan mengulangi semua kesilapan yang dilakukan sebelum ini,"

"Ibu adalah girlfriend saya sekarang dan saya akan cuba membahagiakan dia. Saya juga ingin melupakan semua kisah lalu yang pernah berlaku diantara kami," -Afiq

Luahan Hati Wan Sakinah

Sabtu, 19 April 2014



Kalau diikutkan penyakit yang menimpa anak kepada Ashraf Muslim hasil perkahwinannya dengan Wan Sakinah adalah penyakit kebiasaan yang berlaku kepada mana-mana bayi yang baru dilahirkan.

Tapi Wallahualam lah itu akibat daripada 'tempias' orang yang membenci Wan Sakinah kerana bermadu dengan Ashraf Muslim.

Sebab melihat daripada luahan hati Wan Sakinah, dia merasakan ianya adalah karma yang menimpa anaknya. Apa-apa pun banyak2 bersabar Wan Sakinah, apa yang terjadi ada hikmah daripada Allah.

Biarkan orang yang membenci kamu itu terkubur bersama-sama bencinya, seperti Firaun yang tenggelam dengan keegoan dan kesombongannya. -gambar Hotlips Corner

Tak salah sambut pesta Songkran - Remy Ishak

Tahun baru Thailand atau pesta Songkran di Bangkok Thailand bukan sahaja dihadiri oleh penduduk tempatan tapi juga orang luar yang sama-sama meraihkannya, tidak ketinggalan artis dari Malaysia.

Remy Ishak juga turut bersama-sama ketika itu, namun beberapa keping foto yang dimuatnaiknya dikecam ramai peminatnya.

10 Gambar resepsi Syamsul dan Syafiq

Pasangan pengantin anak produser terkenal, Datuk Yusof Haslam selamat bersanding serentak di Dewan Perdana FELDA, Jalan Semarak, KL.

Kelihatan dalam gambar pasangan Syamsul Yusof, 30, dan isterinya, Puteri Sarah Liyana Megat Kamarudin, 29, dan pasangan Syafiq Yusof, 22, dan isterinya, Aeisah Zainal, 22. -gambar bicaramakdara.com | hMetro | MiGOnline