Diana Danielle seksi, reaksi peminat..

Pada: Jumaat, 12 Disember 2014
Bukan main lagi baju Diana Danielle ni, adakah terlalu singkat atau ternaik atas dek kerana mengangkatkan tangan kanannya. Namun keadaan ini terpaksa ditelan oleh Diana yang berani memuatnaik gambar berkenaan sehinggakan ramai yang mengomen positif dan negatifnya gambar berkenaan..

wnfws91@najwa_usop boleh tgk ig sy hidup sy mcmana.. Kita comment nie Diana bkn baca pun. Kalau kita smbil sujud berdoa moga kita n umat islam yg lain diberi hidayah n terus istiqamah lgi dekat dgn Allah. Kita berdoa Diana mgkin xtahu tp Allah dgr insyaallah akan makbulkan.. Mnusia skrg lbih sibuk nsihat org lain dri btul2 mndekatkn diri dgn Allah. Knp tidak kita bc al-Quran dri meluangkn masa nsihat artis2 nie? Bagus nsihat tp ya..sy rasa diri bnyk kekurangan n nk perbetul diri dulu drpd nsihat artis yg mcm Diana Danielle??

tasneemnajeeb@maisurijaja @farreiyna @noni_sukarno @najwa_usop @vibesofsoul im sure each of u sendiri not a perfect muslim. Sblm nak tegur org tgk diri tu dlu. @dianadaniellebwill find her way her self with allah. Now u all find ur way with allah. Im sure u all bitch about ppl all the time wit ur friends. Hence in islam bitching or kutuk org pun dosa. So sblm nk jaga kubur org jaga kubur u dlu. Xyah sibok nak didil org bile u sendiri x tentu masuk syurga lagi

tasneemnajeebIm sure 3/4 org pkai tudung bukan sbb dh jumpe jln benar Tp di pakse parents since young. In future tlg jgn memperbodohkn urself in social network . Think b4 u speak

vibesofsoulhahaha someone is butt hurt @tasneemnajeeb .. well i don't mind either diana nk pkai apa.. all I'm say is, napa nk kena marah org yg menegur.. i x tegur pun diana.. org tegur diana korg plak yg nk panas.. apahal? hahaha short minded.. sorry but be smart lain kali ye ^^

eddlanieMenutup aurat itu wajib... walaupun terpaksa... tak salah kita sebagai umat Islam saling berpesan2 tentang kebaikan. InshaAllah... kita doakan jer tentang kebaikan.

farreiynaAstaghfirullahal'azim.. Tak semestinya org yg menegur seperti saya ni bererti saya jenis mengumpat org.. itu hal yg paling saya takut.. saya pn dah tulis baik2 td saya beniat baik nk tgk yg baik2.. kalo itu pn jadi buruk pada pandangan@tasneemnajeeb saya mntk maaf.. jauh sekali nk berhujah mcm malaikat.. insyaAllah Allah lebih tahu niat saya.. mintak maaf ye @dianadanielleb saya rasa@tasneemnajeeb da jauh salah fhm niat2 org lain menegur.. kami bukan benci.. mami syg nk sekadar memberi teguran.. itu saja..

azzuin_idrisOk Change topik, @dianadanielleb beli baju dekat mana hee hee

syuriejaKubur kita kita jaga? Ermmm bila mati usung sendiri pie kubur...boleh ker? Apa2 pun doa terbaik buat mereka2. Sebb meraka dah diberikan didikan dari awal melainkan takder didikan langsung. Mereka dah tahu dosa pahala mane baik mane buruk..mane nak ikut mane nak elak..mane mane mane

syafeeqzainalSetuju dengan @farreiyna, tak salah kalau nak mengingati orang lain. Kalau cara penerimaan diana tak baik terpulang pada dia. @tasneemnajeeb, boleh lah kalau kita nk menegur orang lain sebelum kita perfect. Kita manusia mmg takkan pernah perfect. So untuk menjadi lebih baik. Terima teguran orang lain. Sorry mencelah. 

apihtokraja"Dan hendaklah ada antara kamu satu puak yang menyeru(berdakwah) kepada kebajikan(mengembangkan Islam), dan menyuruh berbuat segala perkara yang baik, serta melarang daripada segala yang salah(buruk dan keji). Mereka yang bersifat demikian ialah orang yang berjaya." (Surah Ali 'Imran 3:104) - sampaikan lah kepada kamu walaupun sepotong ayat

cahayakamilJadilah yan terindah buat suami 

shopin_ukwithloveErk...idola bebudak zaman skrang..semoga diberi nur cpt..time wait no one..

fusiontrends Dress n Baju murahh here.. ✌

Tag : , , , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..