Zain Saidin menyusukan anak dibidas~

Pada: Isnin, 24 November 2014
Ada sahaja yang dengki dan tidak senang duduk melihat kebahagian Zain Saidin dan isterinya, Rozita Che Wan (Che Ta) yang kini memiliki cahaya mata bernama Aaisyah Dhia Rana.

Begitulah ceritanya, Zain yang memuatnaik gambar dia menyusukan anaknya itu di bidas oleh sesetengah pihak yang memberikan nasihat dimana cara Zain memberikan anaknya itu susu adalah tidak betul dan boleh mendatangkan bahaya iaitu mati tersedak.

Bahkan ada dakwaan dimana suami isterinya ini memberikan susu formula berbanding susu badan di usia Aaisyah Dhia Rana yang masih lagi tidak sesuai untuk susu formula

"Dah minum susu formula ke, sian bb" - IrmaIbrahim906
Dakwaan Irma ini disangkal oleh Che Ta melalui laman istagramnya itu juga

Komen berbaur lucah juga turut kedengaran..
"Harap #tetek je sado, tp hadooo. Che Ta tu dok watpa? Tidoq ja kaaa?" - Alifffjayden
Apalah cara orang kita ni menegur, sangat biadap. Asal je artis memang banyak kena hentam kan. Tapi itulah Zain pun baru bergelar ayah dan menimang anak, mungkin dia masih banyak perlu berlajar juga. Jadi tak perlulah nak hentam lebih-lebih juga kan, yang penting Rana baik-baik aje dan mencukupi. :)

Tag : , , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..