Otak dia berjambul! -Tauke Jambu

Pada: Rabu, 29 Oktober 2014
SuperSpontan 2014 sudah pun melabuhkan tirainya. Namun ada perkara yang terjadi diantara pesertanya, Tauke Jambu dengan pengiring spanduk gadis SuperSpontan.

Tauke ada bergambar dengan gadis berkenaan dan memuatnaik ke dalam laman sosial. Namun berlaku sedikit ketegangan diantara Tauke dengan pengikutnya akibat komen yang tidak rasional dikeluarkan.

Mana tidak bengang Tauke, ni cuba korang baca komen tersebut. -gambar HotlipsCorner
Peh tak abis2 jantan ni ngan betina
kalau wa jd awek mamat ni dah lama wa blah
dapat awek cun pun tak cukup lagi -Mat komen negatif
Otak dia berjambul budak sekolah belum kena terajang memang macam tu
Aku begitu terkejut hari sebab tak sangka binatang pun tau main instagram.buat acc semata2 nk keji kutuk org ..dahlah tak bagi salam tak tahu hujung pangkal.binatang mcm ni la yg menambah dosa org lain. -Tauke Jambu

Tag : , , , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..