Awak ni bodoh ke bengang? - Che Ta

Pada: Isnin, 27 Oktober 2014
Isu Rozita Che Wan baru-baru ini menjadi semakin hangat. Mana tidaknya dia bengang kat laman sosial mengenai isu bersalin ditaja KPJ kelas pertama tu.

Ada pihak yang menasihati Che Ta dengan kata-kata sindiran, tetapi di balas semula oleh Che Ta dengan perkataan yang boleh besar mata anda membacannya.

Memang diakui ramai yang menyokong dan ada juga yang tidak setuju kadang-kadang statement yang dikeluarkan ni disalah ertikan.

Untuk menasihat, gunalah kata-kata yang terbaik, untuk membalas nasihat juga, gunalah kata-kata yang lebih mengeratkan hubungan.

Kalau masing-masing dengan cara masing-masing, memang sampai kiamat lah bergaduhnya kan.-foto Ohbulan

Tag : , , , , ,

1 Komen:

Tanpa Nama 28 Oktober 2014 5:40 PTG

tak payahhhh layannnn....mulut melayu tu macam longkang...busuk hatii nak mamposss...tak pernah suke tengok org berjaya....buat bodohhhh jeeee...buat duit diepun...bile artis buat bende ada yg taja ke...ade yg bagi free ke....rezeki die lahhh

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..