Ada info/gambar yang ingin dikongsi bersama? email ke:

Gambar Aida, Saiful Nizam Pergi Umrah

Jumaat, 31 Mei 2013


Baru-baru ni Aida yang juga finalis Gadis Melayu yang juga isteri kepada penyampai berita TV3, Saiful Nizam serta anaknya pergi menunaikan ibadah umrah. Mereka sekeluarga buat pertama kalinya pergi menunaikan umrah setelah mendirikan rumahtangga hampir 3 tahun iaitu pada bulan Julai 2010.






Fizo Omar Marah Afiq Muiz, Mahu Tegur!


Semalam, Fizo Omar melahirkan rasa terkilan dan menegur sikap pendatang baru Afiq Muiz dengan ibunya kerana krisis keluarga yang melanda mereka.

Fizo berpendapat, walaupun seteruk mana seseorang ibu itu, seseorang anak itu wajib memohon maaf terhadap kesilapan melukai hati ibu masing-masing.

"Saya kurang senang dengan sikap Afiq. Adakah ibunya berkelakuan buruk dan terlalu jahat? Jika ya sekalipun, dia tidak boleh menghina wanita yang melahirkan dan membesarkannya sebegitu rupa.

"Jujurnya, andai kata saya dapat bersemuka dengan dia (Afiq), saya akan menegur sikapnya itu. Saya benar-benar marah dan kecewa dengan sikapnya itu,

"Kalau nak diikutkan, Afiq masih belum berjaya sepenuhnya tetapi nama dia sedang meningkat naik. Dengan keadaan dia tidak meminta maaf kepada ibu, saya percaya hatinya susah untuk menjadi tenang,” jelas Fizo. -mStar

Gambar Lisa Surihani Untuk Peragakan Baju Jovian

Baru-baru ini Lisa Surihani dijemput untuk menghadiri satu sidang media dengan diberikan kepercayaan untuk memperagakan lebih 20 baju fesyen terbaharu yang direka oleh pereka fesyen terkenal, Jovian Mandagie untuk menghasilkan koleksi ‘Lisa Surihani for Jovian’ khas bersempena hari Raya Aidilfitri 2013 nanti. Lisa kelihatan agak cantik dan anggun dengan fesyen yang dianggap serba mewah itu. -Instagram Lisa Surihani








Raja Azmi Ditampar, Disamun lalu Terjatuh...

Raja Azmi Raja Sulaiman yang kini berusia 54 tahun yang juga seorang pengarah filem terkenal diberitakan yang dia disamun oleh 2 orang lelaki yang menunggang motosikal berhampiran Hotel Istana di Jalan Nagasari pada lusa yang lalu. Hari malang itu berlaku pada pukul 12.30 tengah malam, Selasa ketika Raja Azmi sedang berjalan seorang diri menuju ke arah keretanya yang diletakkan di luar bangunan hotel berkenaan.
"Pada jarak 20 meter dari kereta tiba-tiba muncul sebuah motosikal yang dinaiki dua lelaki menghampiri saya.

"Salah seorang suspek kemudian menolak saya menyebabkan saya terjatuh ke dinding di kaki lima hotel dengan beg tangan di bahu kiri manakala tangan kanan memegang telefon pintar Samsung Galaxy II," katanya.
Tambah Raja Azmi yang turut ditampar sebelum disamun, Sebelum kejadian, dia baru pulang daripada menghadiri satu majlis kahwin yang diadakan di hotel tersebut. Kemudian, suspek yang memakai topi keledar kemudian cuba menarik beg tangannya namun dia meronta-ronta sambil menjerit meminta tolong bagi menarik perhatian orang ramai yang berada di kawasan berhampiran. -Kosmo!

jenama hp pon nak bagitahu details tu.~ hehe..

Gambar Anne Ngasri dan Suami

Khamis, 30 Mei 2013

Usia perkahwinan Anne Ngasri dan suaminya, Mohd Sumali kini sudah mencecah 6 bulan, dan Anne juga kini sudah hamil 4 bulan. Gambar dibawah gambar mereka bersama-sama keluarga seperti menyambut harijadi seseorang, turut hadir, Darling Ngasri.





Pereka Fesyen, Calvin Thoo Peluk Islam

Alhamdulillah. Dikhabarkan yang pereka fesyen terkenal Calvin Thoo memeluk agama Islam. Ketika waktu melafazkan Syahadah, turut dijemput bersama Ustaz Dato Ismail Kamus, Dato Dr. Asri dan Yb Ust. Solihin Mokhyi. Calvin Thoo menyatakan beliau memilih Islam di saat mimpi dan bermimpi bersyahadah. Subhanallah.

Gambar Terkini Stacy dan Anak Angkatnya


Gambar dibawah adalah gambar terkini Stacy Angie, penyanyi kelahiran Sabah. Dengan bersama-sama anak angkatnya, Bella Valentina yang kini dah membesar panjang. Rambut Stacy juga tak kalah fesyen. -Gambar Instagram Stacy










Gambar Alan 'Pendamping' Bersama Siti Nordiana


Episod siapa Alan di samping Siti Nordiana atau lebih dikenali sebagai Nana memang sudah dikupas pada post yang lalu. (SINI). Tapi kali ini hanya menampilkan gambar siapa Alan yang sebenar disamping Nana. Memang orangnya tak kalah kacak juga, cocok dan sepadan gitu dengan Nana. Tapi tak tahu apa status Alan yang sebenar samaada bujang, suami atau duda. Wallahualam.


Tunai Umrah Selepas Kahwin - Beego, Linda

Berkongsi mengenai perancangan selepas kahwin, Linda dan tunangnya Beego, berhasrat untuk menunaikan umrah bersama dan jika tiada aral melintang, ia mungkin tertunai selepas Aidilfitri yakni selepas mereka bergelar suami isteri yang sah dimana majlis ijab kabulnya berlangsung pada bulan Jun nanti.
“Kalau nak cakap pasal bulan madu, kami sebenarnya tiada banyak masa sebab selepas kahwin saja sudah tiba bulan puasa, jadi waktunya agak suntuk. Kalau hendak berjalan jauh pun mungkin selepas raya. Cuma selepas berkahwin nanti, kami mungkin pergi bercuti dekat-dekat dulu, bersama keluarga dan kawan-kawan.

“Selepas kahwin saya akan tetap terus berlakon. Begitupun, apabila sudah berumah tangga, kita kena ada had juga. Bagaimanapun Beego tidak menghalang saya untuk terus aktif dalam seni,” -Linda. -Bharian

Gambar Siti Saleha Bertudung

Rabu, 29 Mei 2013

Rancangan drama tv bersiri Memberku Hawa akan menyusul lagi dengan memberikan wajah baru dalam musim ke-2 kali ini. Dengan digandingkan bersama pelakon Nad Zainal, penampilan Siti Saleha bertudung membuatkan drama ini lebih bersinar dan berseri.

Drama Memberku Hawa Musim ke-2 ini akan disiarkan setiap Rabu bermula 5 Jun depan pada pukul 10 malam di Astro Ria.

Drama ini mengisahkan wanita muda Malaysia yang berdepan dengan cabaran hidup dengan sikap positif dan berpendirian teguh.

Drama ini turut dibarisi Sharifah Sofea, Nur Zaireen Mohd Zait, Christina Suzane dan Nor Nadia Nor Mahazan.

Jom lihat kelibat Siti Saleha bertudung, manis juga kan. -mStar | gambar Faisol Mustafa.






Gambar Terkini Anak Ning Baizura

Ini adalah gambar terkini anak kepada Ning Baizura dan suaminya Omar Shariff Christopher, Ryan Sky Dalton yang dimuat naik ke dalam laman sosial mereka. Jom layan je.





Rita Rudaini Dengan Datuk S?


Dengar kata yang pelakon, Rita Rudaini ada hubungan dengan Datuk S. Tapi siapa sebenarnya Datuk S yang dikatakan menaja Rita Rudaini ni. Memetik dalam portal Kosmo! semalam, Rita menafikan yang dia ada hubungan dengan Datuk S, bah kan mereka hanya lah sekadar rakan kongsi perniagaan sahaja.

Rita ditemui ketika dia diwawancara untuk memberikan tips kecantikan pada dirinya dimana Rita mengakui mengambil produck kecantikan yang dikeluarkannya sendiri iaitu RS Collagen, disamping dtemani oleh Datuk S berkenaan.

Beberapa bulan yang lalu, saya telah memulakan perniagaan produk kecantikan dan penjagaan kulit dengan menggunakan nama RS Collagen dan menjalankan kerjasama dengan rakan baik saya iaitu Saleha.

Sebenarnya dakwaan itu memang tidak benar kerana 'Datuk S' yang dimaksudkan ialah rakan baik saya sendiri yang turut menemani saya pada majlis ini.

Apabila menjalankan perkongsian untuk mengeluarkan dan menjual produk ini kami menggunakan nama RS Collagen yang merupakan gabungan nama kami iaitu Rita dan Saleha. Buat masa ini, kami menjualnya menerusi dalam talian dengan menggunakan Facebook dan Instagram.

Saya beranggapan bahawa semuanya berpunca daripada status saya sekarang ini sehingga timbul pelbagai cerita yang kurang baik, termasuk dakwaan ditaja oleh seorang lelaki berpangkat Datuk.

Jadi, saya berasakan biarlah apa yang orang hendak cakap kerana lebih baik saya tumpu kepada kerjaya lakonan serta perniagaan yang sedang berkembang memandangkan produk RS Collagen ini semakin mendapat sambutan ramai.
Datuk S aka Saleha ni lelaki ke pompuan ek?

Mahkamah Tolak Permohonan Jimmy Untuk Penjarakan Suhaila

Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam baru-baru ini tidak membenarkan permohonan Jimmy Shanley bagi mendapatkan notis tunjuk sebab terhadap Nursuhaila Ellia Suhaimy berhubung keingkaran bekas isterinya itu terhadap perintah mahkamah berhubung hak penjagaan anak mereka, Zahrah Rania, 2 tahun.

Hakim Syarie, memerintahkan Jimmy selaku pemohon untuk memasukkan afidavit sokongan daripada saksi sebelum mahkamah mendengar permohonan tersebut. Mahkamah mendapati terdapat pelanggaran pada tiga tempoh perintah yang dikeluarkan oleh mahkamah sebelum ini namun ia perlu disertakan dengan saksi bagi menyokong dakwaan yang difailkan oleh pemohon.

Jimmy pada 7 Mei lalu memfailkan permohonan untuk mendapatkan perintah komital terhadap Nursuhaila bagi memenjarakan bekas isterinya itu atas dakwaan ingkar terhadap perintah mahkamah berhubung hak penjagaan anak mereka.

Dalam afidavit yang difailkan, Jimmy mendakwa Nursuhaila gagal melaksanakan perintah yang dikeluarkan mahkamah yang sama pada 8 April lalu yang memutuskan dia diberi hak lawatan dan bermalam selama tiga hari setiap minggu dengan anaknya.

Jimmy dalam saman berkenaan menjelaskan Nursuhaila gagal berbuat demikian pada empat tempoh iaitu pada 9 hingga 11 April, 16 hingga 18 April, 23 hingga 25 April dan 30 hingga 2 Mei lalu.

Hakim bagaimanapun meminta tarikh pertama iaitu 9 hingga 11 April dikeluarkan daripada permohonan kerana faktor Nursuhaila berada di luar negara bersama anak mereka ketika keputusan dibuat sehari sebelum itu.

Mahkamah menangguhkan kes itu pada 25 Jun depan. -mStar

Yasmin Hani Umum Hamil 4 Bulan


Tahniah kepada pelakon Yasmin Hani yang dikhabarkan telah mengandung anak sulung berusia 4 bulan atau 16 minggu. Berita baik ini disampaikan sendiri oleh Yasmin melalui laman sosial Instagram miliknya.

Yasmin mendirikan rumahtangga dengan suaminya, Sha'arin Mohammed Razali Wong pada bulan Oktober 2011 yang lalu.

Gambar Anita Baharom Kini Bertudung?

Selasa, 28 Mei 2013

Pelakon Anita Baharom baru-baru ini ada pergi mengerjakan umrah. Dia kelihatan nampak cantik dan ayu bila bertudung. Namun menjadi persoalan kita sekarang, kalau betul Anita Baharom dah bertudung setelah kembalinya dari Tanah Suci, baguslah kan.