Sharnaaz Ahmad Pakai Rantai Emas?

Pada: Khamis, 4 Julai 2013
Isu pemakaian rantai memang tidak elok dipandang bagi orang Melayu terutama orang Islam apatah lagi kalau ada emas, memang sah haram. Sharnaaz Ahmad juga ada pakai rantai sepertinya berwarna emas ke atau biji-bijian yang ni tak pasti, nampak memang seperti emas.

Apa sudah jadi dengan Sharnaaz ni, adakah setelah frust bercinta dia berubah kepada 180 darjah? ha. Pelik tapi itu lah yang dimuatnaik oleh Sharnaaz  apabila dia memakai rantai emas.

Tak dapat dipastikan kalau iikutkan dalam laman Instagram tu, dia berada di Phuket mungkin bercuti kot. Tapi ada yang mengatakan  dia pakai cuma untuk berlakon je, untuk filem Sindiket katanya.

Mana satu benar atau tidak tak tahu lah. Tengok komen di Instagram tu, takde satu pun yang bahas penggunaan rantai tu.


Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih