Gambar Fasha Sandha Bawa Rayfal Berjualan Ramadan

Pada: Selasa, 16 Julai 2013
Rajin sungguh ibu kepada anak bernama Putera Rayfal, Fasha Sandha. Fasha kelihatan menolong ibunya menjual kuih muih ketika bulan Ramadan ini. Dengan turut membawa Putera Rayfal bersama, Fasha tidak kelihatan keberatan untuk menolong ibunya dengan membawa anaknya itu, bahkan orang ramai pula yang mengunjungi gerainya itu.

Biasalah mungkin nak beli kuih sekali nak tengok Putera Rayfal secara dekat, selalunya tengok kat Instagram je kan. Hehe. Apa-apa pun semoga laris la ye jualannya.
#putrarayfalramli temankan ibu tolong Nanny berniaga di bulan Ramadhan. seronoknya.. dari kecil belajar cari rezeki. Alhamdulillah, murah rezeki nanny. Amin. �� Nanny juga menerima tempahan katering. Menu sedap nanny adalah laksa utara dan macam2 lagi. untuk tempahan sila hubungi 0122754003. Terima kasih :) selamat berpuasa from #putrarayfalramli

Tag : , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih