Gambar Raja Ema Semulus Wajahnya..

Pada: Jumaat, 26 April 2013

Awat putih dan mulus ja wajah penyanyi dan pelakon era 80-an, Raja Ema. Mungkin apps di handpone yang membuatkan wajahnya begitu bersinar. Biasa lah, kadang-kadang korang pun wat macam tu juga kan nak cover kedut-kedut di wajah.

Kalau lihatkan memang macam awet muda lah Raja yang dah berusia 44 tahun ni. Difahamkan tak lama lagi dia akan kembali berlakon, filem atau drama yang itu tak pasti, nantikan aja ye.





Tag : , , , ,