Zain, Rozita Rancang Kahwin Tahun Ini

Pada: Sabtu, 19 Januari 2013
Kekasih kepada Rozita Che Wan, Zain Saidin menegeaskan yang mereka berdua bakal mendirikan rumahtangga atau bernikah/berkahwin pada tahun ini.

Memang kenyataan berani mati sunggu Zain memandangkan begitu sayangnya dia dengan pelakon jelitawan itu. Dan ini sebagai jawapan kepada siri penayangan gambar dan pengakuannya terhadap Rozita di laman sosial miliknya
"Kalau ada rezeki dan ada jodoh, kami akan berkahwin pada tahun ini,

"Che Ta (Rozita) tidak ada letak sebarang dateline kepada saya. Tetapi sudah tentu saya perlukan masa untuk buat persiapan. Sebabnya, saya lelaki dan saya perlu ada sejumlah wang untuk perbelanjaan kahwin. Sebab itu saya kata, kalau ada rezeki, kami akan berkahwin pada tahun ini. Saya dan Che Ta memang serius. Kalau terdengar gosip tentang Che Ta berpasangan dengan lelaki lain, itu tidak benar. Dia bersama saya ketika ini," ujar Zain. -petikan portal GUA semalam

Tag : , , , , , , ,

10 Komen

THE LEKAT LEKIT STORY 19 Januari 2013 4:35 PTG

taste cik ta tetap yg muda gitu.. Apapun soal jodoh ajal maut semua Allah yang tentukan. Kita nak kutuk dia pn tak boleh.. Kalau Allah dah dekatkan hatinya dengan org muda nak buat mcm mana, kan??

Yang Menarik >> HARAM, BERDOSA BESAR & DI LAKNAT MANDI WAJIB BERBOGEL?
Yang Misteri >> NAK TAHU MISTERI DI SEBALIK CERITA UPIN IPIN?
Yang Hangus >> DALAM KAIN PUN SANGGUP TUNJUK KALAU BAIK
Untuk semua >> DENGAN SAYS SETIAP BULAN BOLEH CASHOUT

Tanpa Nama 19 Januari 2013 6:48 PTG

Hai!!! Zain..kau mase muda kenapa nk cari yg dah nk mono-p????

Tanpa Nama 19 Januari 2013 10:11 PTG

amboi sedapla zain tak kahwin lg dapat bepeluk dgn cik ta...

Tanpa Nama 21 Januari 2013 9:35 PG

mana ko tau nak meno? ckp sedap mulut. ko jeles ker? doakan lah kebahagian mereka berdua. aku cukup gembira dgr artis2 nak bernikah dari gelumbang dgn maksiat! fikir2kan lah

Tanpa Nama 21 Januari 2013 12:45 PTG

tahniah! suka lah dgn pasangan ni. dah lah cantek, hensem! usia x mengenal erti cinta. cek ta, ajara kau petua awet muda boley?

Tanpa Nama 22 Januari 2013 1:52 PTG

Alamak bengap ah kau ni..klau umur dah nk masuk abad ke 40 tu dah nk mono-p lerrr...lain lah umur RCW tu mase 30an..br sesuai.

Tanpa Nama 23 Januari 2013 8:32 PG

ko yg bengap...komen kat atas tu ada betul... tak semua perempuan meno umur 40! selidik dulu bengap! aku dpt anak ke 3 umur 46 dan skrg aku 56 & masih belum meno! Klau ko perempuan ko takkan komen mcm ni...! mesti jntn! klau perempuan pon ko seorang perempuan yg kuat cemburu tak suka tengok org lain happy! Nauzubillah

Tanpa Nama 23 Januari 2013 8:15 PTG

Sudah lah kau...tk payah nk mengucap klau mulut kau mcm longkang.Kau suka kau punya psl n aku tk suka aku punya psl nk komen apa..ada aku kesah?????? jeles ke tk jeles ada aku kesah???? kesian kau eh..ntah2 memang kau dah meno-p tk??? tk akn pat sini kau nk ckp btl kan,kesian laki kau dpt bini mcmni..meroyan,ah ha!!!!

Tanpa Nama 23 Januari 2013 8:22 PTG

NI RUANGAN GOSIP....SUKA TK SUKA TU HAK MASING2 NAK KOMEN.ARTIS PUN ADA YG SUKA ADA YG TK SUKA...APA SAJE.

Tanpa Nama 24 Januari 2013 1:18 PTG

aku lagi kesian kan ko...! jwb lah dgn ALLAH nanti..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..