Maya Karin di Majalah Nur

Pada: Jumaat, 27 Januari 2012
Hari Jumaat yang indah ni, lebih molek kalau kita lihat gambar-gambar yang indah sahaja. Jadi tak da lah upload gambar seksi-seksa pulak kan. Hehe. Seperti gambar cover Majalah Nur yang lama dah ni, Maya Karin bertudung dengan fanalis program realiti, Azila. Memang kedua-duanya cukup cantik dan menawan bertudung. Lebih-lebih lagi pelakon Ombak Rindu tu. Nampak hitam manis pun ada.

Tag : , , ,