Yana Samsudin, Shaheizy Sam tengah bercinta?

Pada: Khamis, 6 Oktober 2011
Dengar-dengar khabar puting beliung, pelakon, Yana Samsudin dengan pelakon hebat, Shaheizy Sam kini tengah bercinta. Dikatakan mereka berdua agak rapat akhir-akhir ini disebabkan kerap melakukan kerjasama dalam kerjaya mereka. Yang terbaru mereka digandingkan bersama untuk filem Bini-Biniku Gangster sebelum tu Kongsi. Admin belum tengok lagi filem ni, namun yang pasti filem ini mungkin hebat kan. Hehe

Dalam sebuah majalah By'U. Ada memaparkan kisah cinta Yana dan Shaheizy. Tak pasti apa isi kandungannya. Kalau korang nak tahu, korang beli lah yer. Kalau betul dorang berdua bercinta, apa salahnya, mengaku kan lebih elok dari menafikan benda yang orang semua suka. Kita doa kan sahaja mereka berdua bahagia.
[via]

Tag : , , , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..