Gambar Keluarga Amy Mastura

Pada: Selasa, 13 September 2011
Nak lihat keluarga Amy Mastura tak? kali ni korang tak kan melepaskan gambar-gambar Amy Mastura dengan suami serta kedua-dua anak perempuannya. Suami Amy yang bernama Alvin Tham Suffian manakala hasil perkahwinan mereka yang mencecah dalam 11-12 tahun telah melahirkan dua puteri mereka, Adriana, 10, dan Adalia, 6. Kini dah besor-besor dah.

Lain pula cerita Amy waktu masa dia kecil-kecil dahulu waktu masa nak sambut Raya di kampungnya kat Kuala Kangsar, dia dan abangnya main mercun, abangnya terkena mercun di tangannya, lalu nenek dorang letak meletakkan minyak rambut jenama Brylcreem di tempat melecur berkenaan. Kata Amy ini pegalaman yang boleh dikatakan sedih bercampur lawak.

Apa-apa pun semoga Amy dan keluarga berbahagia, dan Adriana dan Adalia menjadi anak-anak yang solehah.
[via]

Tag : , ,

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..