Zul Huzaimy, isteri cerai talak 2!

Pada: Selasa, 29 Mac 2011
Isteri kepada pelakon popular Zul Huzaimy, Nor Dalilah Muhammad, mengesahkan mereka sudah bercerai talak dua dan didaftarkan pada 1 Julai 2010 di Mahkamah Rendah Syariah Kajang. Kata Dalilah, mereka pernah mengalami konflik pada hujung tahun 2009 dan masing-masing telah menetapkan syarat untuk berbaik semula (merujuk semula dan merancang ingin melangsungkan perkahwinan secara rasmi) selepas kejadian berkenaan.

Berikutan penceraian itu kata Dalilah mereka tidak berhasrat membuat sebarang tuntutan hak penjagaan anak mahupun harta sepencarian kerana kedua-dua mereka sudah bersetuju menyelesaikan masalah berkenaan bersama. Zul difahamkan sudah pun mempunyai seseorang teman. -sumber mStar

PS: tak sangka pula rumahtangga Zul dah pun berantakkan selama ini, patutlah Zul diam jer tanpa khabar berita. Zzz.

Tag : , , ,

20 Komen

Tanpa Nama 29 Mac 2011 10:04 PG

mke istri die mcm bpok...

Tanpa Nama 29 Mac 2011 10:33 PG

bleh x org laki pki bedak sket nk tgkp gmbr ngan p'puan?
ni x..asyk nmpk itam je muke 2..

Tanpa Nama 29 Mac 2011 10:54 PG

TERKEZUT....!!!

Tanpa Nama 29 Mac 2011 11:04 PG

tumpang simpati

Tanpa Nama 29 Mac 2011 11:06 PG

tu lah asik belakon jadi jahat, kaki pompuan, kan dh terima di alam nyata. kawin skjp dh cerai , nanti cari pompuan lain.. klu laki akak buat akak mcam tu.. jaga dia..mati katak akak kerjakan.. lembik, tak naik punya...

Tanpa Nama 29 Mac 2011 11:59 PG

sape teman baru dia wei?

Tanpa Nama 29 Mac 2011 12:16 PTG

aku tak pham la anon #5 tu...tiap ada entri mesti dia komen y kotor2 punya...dh terdesak agaknye nk berjantan....aku kenal la dia punya trade mark "akak" tu.....

Tanpa Nama 29 Mac 2011 12:56 PTG

#7,..setuju sgt2...sya pun dh notice cara dia tu (#5) otak kotor, otak kuning,..sama kotor dgn najis otak dia tu)...kalo dh terdesak sgt cari je pak sggup. x pasal2 org kondem dia.

Tanpa Nama 29 Mac 2011 1:06 PTG

anon #5, yeke? takut kamu jer dikerjakan..hahaha. Tk sangka plak Zul huzaimy ni dh kawin, ingatkn dia masih bujang...hehehehe

Tanpa Nama 29 Mac 2011 1:35 PTG

rasanya anon #5, bagi komen dari perasaan dia.. tak perlu di pertikaikan. tapi anon #7 dan #8 yang otak kuning, semua yg org komen dianggap kotor dan bahasa nk berjantan tu nampak kasar, tak macam komen perempuan.. mungkin anon #7 dan #8 tu maknyah.. belajarlah terima komen orang lain dgn hati terbuka

chantekdress 29 Mac 2011 2:09 PTG

kesiannya kat anak dia.. dah la comel. huhu.. harap2 boleh la berbaik2 demi anak mcm pasangan sein n nana... :)

jom tengok dress lawa2 kat sini.
Klik sini ye..

Tanpa Nama 29 Mac 2011 2:46 PTG

#10 suka aty dieorg ler...ko lak yg perit....ko sme je dgn #5...mengong!!!...nk suh org bljo dgn aty terbuka konon....ko pon sme jerk!!!bla laa.....mcm shitt!!!!!

Tanpa Nama 29 Mac 2011 3:07 PTG

anon #11 ko menyempat lg nak bisnes erkkk!

Tanpa Nama 29 Mac 2011 4:26 PTG

Sekali terkhilaf punah segalanya.. Pengajaran buat Zulhuzaimy dan suami2 di luar sana... Terlajak perahu boleh diundur, terlajak perbuatan... sendiri tanggung.. Apapun aku mmg minat lakonan jahat Zulhuzaimy dalam filem / drama.. mmg real bro..

Tanpa Nama 29 Mac 2011 5:24 PTG

korang rasa x yg anon#5 tu pondan?

Tanpa Nama 29 Mac 2011 7:25 PTG

eleh..anon #5 n #10 tu mesti org yg same...tah pape..tgk crita2 mcm ni amiklah iktibar..doakan utk kebaikan dorg...cubelah otak jgn letak kat lutot...geram aku tgk korang yg komen2 semua entri..xhbs2 nak gaduh...bfikir di paras normal boleh x?huh....

Tanpa Nama 29 Mac 2011 8:02 PTG

hahaha.. lawak betul entry ni.. anon anon semula bukan nak komen sgt pasal zulh tp dok komen pasal anon#5

Tanpa Nama 30 Mac 2011 11:24 PTG

BODOH PUNYA JANTAN,DAH ADA ANAK BINI BAIK2 TKNK JAGA TAHAN NK ADA SKANDAL LG..

Tanpa Nama 30 Mac 2011 11:42 PTG

KELAKAR BTL KOMEN ANON 13. HEHE

Tanpa Nama 1 April 2011 8:30 PTG

ak rse anon#5 pondan.. pasai tu dia komen len macam je...jrg org nk menjaja hal dlm kaen nieh... nyah nyah nyah;p

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..