Video sempena harijadi Lisa Surihani ke-25

Pada: Jumaat, 25 Mac 2011
Video ni diambil ketika Lisa dalam tidak sangka a.k.a. kejutan buat dirinya sempena harijadinya ke-25 pada 23 Mac yang lalu di Andalus Kuala Lumpur. Kiranya kawan-kawan artis Lisa lah yang sambut, sebab ramai sangat artis-artis yang hadir, kawan-kawan Lisa sikit jerk, tak ketinggalan Mia Sara pun ada juga, si comel-comel tue. hehe. Mek dapat banyak hadiah tak terkata tue Lisa. Korang enjoy dulu dengan video 10 minit ni.. Happy Birthday Lisa Surihani.. :) -DZMS TV

Tag : , , ,

15 Komen

Tanpa Nama 25 Mac 2011 2:34 PTG

x payah la pelok2 gan jantan awak bukan muhrim pon...nie lah artis suka sgt bawak budaya barat.

Tanpa Nama 25 Mac 2011 3:08 PTG

ANIQ DZMS TU CUTE GILERRRRRRRRR WOIIII....HIHIHIHI

Tanpa Nama 25 Mac 2011 3:40 PTG

ni la yg korang bangga2 kan dgn si lisa ni....

Tanpa Nama 25 Mac 2011 5:33 PTG

BLAKON PELUK APE BEZANYA?

Tanpa Nama 25 Mac 2011 6:24 PTG

always love lisa surihani xoxo

Tanpa Nama 25 Mac 2011 7:36 PTG

geli je peluk dengan jantan jantan...tunduk tanda hormat dan terimakasih x boleh k?
ada jantan tolak x nak peluk...malunya muka...
jagalah adab sopan, islam melarang pkara mungkar..

Tanpa Nama 25 Mac 2011 8:27 PTG

aper la lisa suri rumah..peluk2 plk..ingat dunia ni pak hg punya ka??? org yg mcmni yg sll kena tsunami ni..

Tanpa Nama 25 Mac 2011 9:57 PTG

sedare mare die tu kot...
maybe....

tapi kalo bukan....
tak baik la lisa wat camtu...

Tanpa Nama 25 Mac 2011 10:14 PTG

laaa x kn la nk ucp tima kasih smpai p pluk jantan...sosial btl dia ni...ingtkn dia la artis yg leh wk conth...upaye dia pn main pluk je jantan...mak dia yg ad sm pn x larg...trbuka btl pmikiran mak dia..ank duk pluk jantn dpn mata x p larg pn..agama islam kn..x malu ke mak oiii

Tanpa Nama 26 Mac 2011 2:09 PG

peh!!! mcmni rpa c lisa...x sngka..
klu ye pun hepi jgn lupa dunia la ngok!

Tanpa Nama 26 Mac 2011 9:35 PG

bongok la korang nih, dh lisa tu mmg cm tu....kalo dia amik berat pasal islam xde la dia berlakon tayang body tayang rambut....n mcm2 tayang lg

Tanpa Nama 26 Mac 2011 12:49 PTG

may Allah bless you guide you..tu mummy dia pesan..

Tanpa Nama 26 Mac 2011 11:49 PTG

hapy bday lisa...sy doakn yg tbaik utk lisa..yg tang peluk2 tu agak tkejut lar jugak..ckp byk pun bkn lisa bc..so all da best n sm2 la kita pbaiki diri^^
-tulip-

Tanpa Nama 27 Mac 2011 4:53 PG

lisa....i suke u..but..nape msti cm2...hurmm..xtaw nk ckp ape...tepok dade tnye iman...

to adeq mia : so kiut..hehe..geyam tgk...

Tanpa Nama 27 Mac 2011 3:09 PTG

anon 11 mcmla pndai sngat........
kata orang bongok...
crmin diri 2 sblm kta org...
besanya yg mgata 2 lebih lg...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..