tarian seksi hiburkan harijadi Erma Fatimah?

Pada: Ahad, 27 Mac 2011
Baru-baru ini majlis hari jadi penuh kejutan diadakan untuk pengarah dan pelakon popular, Erma Fatima. Majlis itu turut dihadiri oleh tetamu kenamaan. Namun apabila gambar-gambar sekitar majlis itu tersebar di Internet, banyak yang tepuk dahi. Masya-allah kata mereka. Macam ada yang tidak kena dengan majlis itu, walaupun suasananya meriah, glamor dan penuh kemilau.

Antara segmen yang dianggap menghina imej Erma Fatimah yang Islamik ialah tarian berunsur lucah oleh golongan maknyah. Penampilan maknyah dengan tarian itu cukup memalukan apabila ada antara mereka hanya memakai G-String, bikini, berseluar dalam selain berpakaian sangat jarang.

Lebih menjengkelkan apabila terdapat seorang maknyah seolah-olah mempersenda agama Islam apabila dia yang bertindak sebagai pengacara majlis memakai tudung tetapi berbaju ketat. Selain memakai G-String, tindakan penari maknyah yang menonggeng punggung ke arah tetamu sangat biadap. baca lanjut di Utusan...

Ps: Ini semua bukan kehendak dan salah Erma sebab mahu datang kerana ia, namun penganjur berkenaan yang mahu acara itu diadakan dengan style yang berbeza. Erma pun seperti orang biasa juga, lihat sahaja twitternya, dia sepertinya merendahkan diri dengan mengatakan dirinya bukan orang yang mulia. Mungkin pengarang utusan ni kot yang lebih-lebih sebab tak dapat hadir sama majlis tue. Hehehe.. Apa-apa pun korang yang pandai dan bijak sana, korang nilailah sendiri yer. Selamat bercuti hujung minggu..

Tag : , , ,

24 Komen

Tanpa Nama 27 Mac 2011 11:33 PG

gila tonggeng punggung kt org.. nk org jolok2 la tu..

Tanpa Nama 27 Mac 2011 11:54 PG

adui..mcm2 dh dunia sekarang..pe2 pon artis bknlah contoh yg baik untuk diikuti..pikir2kanlah sendiri..

Tanpa Nama 27 Mac 2011 12:05 PTG

artis-artis sekarang nie kalau bab menjawab...fuh....kalah alim ulama...kesian-kesian....

Tanpa Nama 27 Mac 2011 2:02 PTG

nasihatilah umi aida dgn iparmu dulu oh erma fatima oiii

Tanpa Nama 27 Mac 2011 2:11 PTG

ya Allah, macam la kat dunia nie dah takder kerja lain??kerja angkat sampai tepi jalan jauh lebih mulia daripada kerja sebagai penari.pelacur tak boleh nak cakap sebab sah2 berzina.angkat sampah,cuci jamban,banyak lagi kerja yang tak perlu untuk menjatuhkan maruah diri dan agama.menjaga kebersihan lagi sebab kebersihan separuh daripada iman.jangan cakap itu sahaja jalan terakhir dalam mencari rezeki.rezeki Allah di mana2 sahaja, bukan kerja seperti itu.harap jangan salah konsep dalam mencari rezeki.

Tanpa Nama 27 Mac 2011 3:12 PTG

hr 2 annual dinner kat p_i_ce hotel pun lbh kurang je dgn ni..tp ad tutup jgkla ckit..
cmanya org2 akademik dlm mjlis dinner 2..
kurang sopan dorang bt tarian mcm 2...

Redheart 27 Mac 2011 3:24 PTG

Pertama, bila dinilai,majlis adalah secara kejutan buat Erma Fatima bermaksud Dia langsung Tak tahu menahu tentang arrangement persembahan. Secara tak langsung Dia terpaksa buat selamba Akan komentarnya agar tidak mengguris pihak penganjur.. Jadi celebrity payah kerana Ramai pihak yg harus disenanginya. Kita fikir yg baik, mungkin erma sudah beritahu penganjur sendiri Akan perasaan kurang senangnya secara peribadi. Dengan itu, Dia enggan mengaibkan mana2 pihak, baik penganjur,penari maknyah ataupun prmberita. Erma is an intelligent person Tat acts intelligently without touching anyone personality nor putting herself in an upper class of the society

Tanpa Nama 27 Mac 2011 3:42 PTG

dah terang2 salah..

antisosial 27 Mac 2011 7:07 PTG

xde bnde laen ke nk wt surprise....
agk2la sket....tuan empunya dri da lah bertudung....
ke erma yg ske mcm ni....
nmpk je brtdung dlman kte xtaw....

Tanpa Nama 27 Mac 2011 8:54 PTG

inilah kerja orn ygn mempersendakan islam kalau saya dipehak erma fatimah saya tingalkan aja majlis tu biarkan mereka dgn dunia gila mereka.

Myra DoLce 27 Mac 2011 9:39 PTG

huhu....ape la yg bez sgt pggl maknyah wat perform...
xpaham aku...bayar ciput kot

maliquers 27 Mac 2011 10:09 PTG

giler lh....yg patot di persalahkan adalah org yg anjurkan majlis harijadi tu..bukannya erma fatimah...adoii...

Tanpa Nama 27 Mac 2011 10:29 PTG

kesian kak erma....pihak hotel nak bg surprise tapi pelacur diberi...kalau aku ada sana, kompem aku bakar hotel tue termasuk manager sekali....kompem suma pihak2 management hotel tue suma bangsa asing (cina, omputih) nak persendakan ISLAM......lain kali kak erma nak wat besday pun cukup dengan kenduri doa selamat....x payah wat kat hotel....nie la jadinya.....

Tanpa Nama 28 Mac 2011 1:30 PG

erma islamik? kah kah kah

Tanpa Nama 28 Mac 2011 2:02 PG

hoho... bakor jer.. kiter smue suke bakor2 nie... sikit2 nak bakor... hik2.. yukk bakor smua org yg ader kat muke bumi ni... alang2..

Tanpa Nama 28 Mac 2011 8:33 PG

maknyah yg menceriakan majlis tu janganlah di persalahkan. mereka profosinal. menjalankan tugas yg di amanahkan. walaupun memakai G string, jgnlah uolls susah hati.. tak nampak terjojol pun. kita kena terima hakikatnya..lagipun maknyah ini baik dan klu berkawan ngan kita, kita akan selamat dari di perlakukan seperti org lelaki

Tanpa Nama 28 Mac 2011 9:45 PG

MAJLIS NI BUKAN SALAH ERMA...SALAH PENGANJUR...JGN SIMPLY TUDING JARI PADA DIA...DIA XSALAH....FKIR LOGIK LA...XKN DIA NK TINGGALKAN MAJLIS YG DIHADIRI VIP2 YG DTG SEMATA NK RAIKAN DIA??ERMA FATIMA TERSEPIT DLM KEADAAN...DIA XSALAH....DIA SEKADAR MENGHARGAI APA YG ORG CUBA BUAT UTK DIA...SO DIA XSALAH LGSUNG...

Tanpa Nama 28 Mac 2011 5:16 PTG

buat apa nak jaga hati org lain patut kena jaga kelakuan dgn ALLAh.klu dah mcm tu punyer surprise lbh baik angkat kaki.dah sah2 benda x menutup aurat..perkara dosa bukan boleh dibuat main2..klu tgu smpai majlis selesai mcm menyokong perkara mungkar.yg x tahu hukum tu x leh ler ckap apa dh memang buta hati,tpi yg tahu hukum tu buat apa nak terjun sama ke neraka.

Tanpa Nama 28 Mac 2011 5:18 PTG

x sedar2 lg ke malaysia nie dah nak jd gempa bumi..amaran dari Allah supaya kita beringt...YA AllAH tktnye bila memikirkan balasan dari Allah..

Tanpa Nama 28 Mac 2011 5:22 PTG

benda2 x bermaruah nie x payah nak hargai langsung cik erma oii..dah tentu mencalarkan imej muslimah awak...lain kali keluar trus biar kaum musryk nie tahu ketegasan awak sbgai seorang muslim sejati...memalukan....sbb tu hukum agama islam mudah dipermain mainkan...dah dapat bala nti baru tahu..

Tanpa Nama 28 Mac 2011 8:50 PTG

hati makhluk nak jga sangat..
bagaimana dengan pencipta kita?

xmulia la kita kena buat jadi lebih mulia..
bukannya biarkan saja

xsemestinya jadi artis, yg haram jadi hala...

hukum tetap hukum

Tanpa Nama 29 Mac 2011 11:02 PG

yang anjur, mak nyah dan yang hadir semua salah.asalnya tak tau, tapi bila dah nampak n tahu, blah la dari majlis.biar org kecil hati daripada kita dimurkai dan direndahkan martabat kita.subahat la tu...pikir ye erma n hadirin yang lain.

Tanpa Nama 29 Mac 2011 5:48 PTG

Salam, Aku setuju dgn #22

antisongkoktinggi...kalau org PAS langsung dia belah mcm tu je...tp DAP buat majlis, takder pun acara mcm ni ...sapa lebih jahil ni????

Tanpa Nama 30 Mac 2011 11:18 PTG

erma islamik?kalau bertudung pun nafsu belum tentu lagi terhijab,,,,tengok la tetamu sekeliling si erma tu bukannya nik aziz ke mahatir ke ...ulama yusuf qadrawi ke...so apa yg nak kita bahaskan?jangan buang masa bahas isu macam ni...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..