Intan Ladyana nafi bersekedudukan dengan Kamal

Pada: Rabu, 30 Mac 2011
Intan Ladyana menafikan dakwaan menerusi laman blog hiburan yang mengatakan dia dan kekasihnya Kamal Adli tinggal serumah atau bersekedudukan di kediamannya di Menara Impian, Ampang, Selangor. Kata Intan, dakwaan tersebut adalah tidak benar sama sekali kerana hakikatnya mereka tinggal berasingan.

Intan akui yang Kamal kerap berkunjung ke rumahnya untuk berjumpa atau keluar bersama, Intan bagaimanapun berkata, aktor itu hanya menunggu di bawah dan jarang masuk ke rumah kecuali atas hal-hal tertentu atau kecemasan.

"Kebiasaannya dia akan tunggu di bawah sahaja. Kalau pun keadaan memaksa dia untuk masuk ke rumah, kami tidak akan berdua-duaan. Pasti ada pembantu peribadi saya atau rakan-rakan lain juga," katanya.
Dakwaan tersebut mungkin timbul kerana jiran-jirannya sering melihat kelibat Kamal berkunjung di kawasan kediamannya. -Sumber mStar

PS: kalau Kamal terdesak nak pinjam toilet macamana pulak erk? Hehe..

Tag : , , , ,

16 Komen

Tanpa Nama 30 Mac 2011 12:04 PTG

kami percaya cakap intan ladyana kecuali anda berdua ditangkap basah, kompem aku x caye cakap korang lagi....

Tanpa Nama 30 Mac 2011 12:45 PTG

adui...artis semuanya bagi statement cover...lemau semua

Tanpa Nama 30 Mac 2011 5:53 PTG

biar je kat diorang

Tanpa Nama 30 Mac 2011 7:22 PTG

alah.. alang2 berlakon peluk memeluk, pegang tgn dgn lelaki, pakai pula seksi2.. apalah sgt setakat bersekedudukan tu..

Tanpa Nama 30 Mac 2011 8:11 PTG

maaf ckp ye...tp bg org yg tau menilai intan tu bkn dara lg dh...jgn marah...ccaya tanya dia...

Tanpa Nama 30 Mac 2011 8:39 PTG

mUNgkin BeTUl...

Tanpa Nama 30 Mac 2011 11:13 PTG

takda angin pokok tak bergoyang... ringan2 takkan takda kot....

Tanpa Nama 30 Mac 2011 11:42 PTG

Ish,tak baik la ckp mcm gini..biarkan Artis punyai privacy tersendiri..da bagus tu dorang berterus terang dari nak berselindung mcm sesetengah Artis tu..biarla kita tumpu pada kerjaya mereka.. Dan pada yg ckp pasal Intan tak dara,siapa anda utk menilai dia? Dan siapa yg memberi hak pada anda utk sebar perkara sebegini? Kalau betul pun,buat apa nak dedahkan disini?tahukan anda berapa ramai yg baca blog ni? Kalau Hal ini tak benar,tidakkah anda rasa berdosa mengaibkan seseorang..ish3x..taubat la pada org2 yg suka menganiaya org lain..Kalau anda seorang lelaki,jagalah maruah seorang wanita..Dan jika anda seorang wanita,jagalah maruah diri sendiri Dan wanita2 disekeliling anda.. =)

~Z~

Tanpa Nama 31 Mac 2011 8:36 PG

anon #8, kalau kita tahu dan biarkan privacy artis konon kan...jadi kita ni sama2 lah bersubahat buat dosa tu kan..sbnrnya dr pndangan saya pendedahan disini ada kebaikn untk menyedarkan masyarakat kita. Sbb tu la sikap artis2 ni kita jdkn pengajaran dn iktibar supaya kita tidak melakukn kesalahan yg sama seperti mereka. Yg baik jdkn sempadan, yg buruk jdkn pengajarn.

Tanpa Nama 31 Mac 2011 9:28 PG

kita neee pon kalangan org biasa ada gak bercinta sakan bagai org dah kahwin duk serumah.dpn famili kenkawn boleh laaa nak cover...contoh dekat jiran aku...lagil2laaa student...bersepah!!!!tapi dosa masing2.cuma si INTAN ne kan artis, so klu nak mengutuk dan menuduh agak2 jgn smp org lain yg buat tapi diri dia sendiri yg dapat AIB! itulaa kita ne insan biasa bila berkata2 tu x sedar sampai terlebey sudah....

Tanpa Nama 31 Mac 2011 10:41 PG

berdosa menuduh zina pada perempuan yang suci. jangan tuduh sembarangan. Akak pantang klu org tgk tapak kaki akak dan punggung akak, depa kata akak tak dara..Pantang datok nenek !!

Tanpa Nama 31 Mac 2011 6:43 PTG

Ye la, saya ini hanya ingin memberi pendapat sahaja..kita membaca utk menambahkan ilmu Dan juga menerbitkan rasa kesedaran tentang sekeliling..tapi jgn la smp nk mengata yg lebih2 ye..masing2 da dewasa da Akan tanggung tindak tanduk sendiri kelak..tang mana yg kalau kita berdiam bermakna kita ni bersubahat?da tentu kita ni manusia biasa dan dorang tu Artis,mcm mana nak beritahu mereka?satu peringatan,Artis juga manusia biasa Dan bukannya malaikat..tgk saja seorang Artis yg bergelar ustaz Dan kahwin lagi dgn penuh kontroversi...ish3x..sesungguhnya yg baik kiter pelajari,yg jahat kita hindari.. =)
kita sebagai pembaca izyan.com haruslah bijak menilai..

~Z~

Tanpa Nama 31 Mac 2011 7:51 PTG

Lupa nak add something..ini kan sekadar gosip Dan andaian sahaja,tiada bukti pun..so kiter smua tkder bersubahat apaper =)
cuma bersubahat jer kalau mengata yg lebih2..harap faham ye semua.. =)

~Z~

Tanpa Nama 31 Mac 2011 9:24 PTG

~z~
apehal ko poyo?ko intan atau kamal..ko jwb skg jwb..udahla komen kemain pnjg,nyemak aje!!

Tanpa Nama 1 April 2011 1:35 PTG

xbaik fitnah org..berdosa!jgn ckp cam ustaz/ustazah tapi memfitnah,mencaci org len..

Tanpa Nama 1 April 2011 10:21 PTG

Maaf ye smua,bukan itu niat saya.. Saya bukan kamal atau Intan.. sekadar peminat izyan.com jer.. Cuma nak tegur jer org tu yg ckp fasal intan tak dara.. Lain Kali kalau org buat fitnah,saya diam jer la.. Maaf sekali lagi pada yg tk suka dgn Komen saya..

~Z~

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..