Gambar Adira AF8 pakai tudung

Pada: Rabu, 30 Mac 2011
Adira AF atau nama sebenarnya Siti Adira Binti Suhaimi yang berasal dari Ranau, Sabah merupakan finalist Af8. Memang orang tak nafikan yang Adira ni seorang manis dan cantik. Apatah lagi buat masa ini Adira yang berusia 20 tahun sedang bergiat aktif dengan juara AF8, Shahir. Tapi tak tahulah status hubungan mereka apa, kawan jak kot, kalau cinta pun apa salahnya. Hehe. Ni penulis nak bagi tengok kat korang semua bila Adira pakai tudung, jarang sekali nampak Adira pakai tudung, sekali tengok ok juga. :)

Tag : , , , , ,

19 Komen

Tanpa Nama 30 Mac 2011 10:37 PG

kenapa ekkk..klu pakai tudung..mesti nak tayang kat media...relax le..jgn hipokrit sesgt.

Tanpa Nama 30 Mac 2011 10:38 PG

comelkan si adira ni.. aku perasan bila aku youtube video adira ni.. siap penyanyi nasyid lagi.. love u adira~

Tanpa Nama 30 Mac 2011 10:54 PG

me 1st....nmpk cute n sopan

Tanpa Nama 30 Mac 2011 11:30 PG

1) pic1, pkai jee tdg,try perhatikan butang yg nmpk dade..
2) pic1, tuu mcm pmpn jual nsi lemak tepi jln jee,xlaa cun mne..
3) pic2, tuu nmpk ok jee..

Tanpa Nama 30 Mac 2011 11:51 PG

artis bertudung sekejap2 ni biasalah... bohsia pun pakai tudung..

Tanpa Nama 30 Mac 2011 12:06 PTG

#4&#5....korang nie pehal? sakit hati sangat ke?
doakan la yang terbaik untuk dia...bkn nak cari keburukan lpas tue komen ntah2 ape2...nie la contoh melayu komen x guna akal....

Tanpa Nama 30 Mac 2011 12:59 PTG

Korang ni mmg x matured lg... Dh dia nk pakat tudung tu bagus la... Jgn la nk dikondem.... Ni la segelintir org melayu, kalu pakai tudung salah x pakai pun salah.... Apa2 pun sy sokong perubahan positif adira tu.....

Tanpa Nama 30 Mac 2011 4:20 PTG

#2 n #3 bodoh n bangang!!!!mcm la ko 2 perfect sgt!!ntah2 ko kot bohsia yg pkai tdung 2..hahaha

Tanpa Nama 30 Mac 2011 5:10 PTG

#8 ko membebel ape nie ha...#2&#3 ckp bek2 pe....#4&#5 pttye mengong....ko t'slh taip ke pe...len kli tgk btul2....#4 n #5 mcm bgus jerk...sokong #8 ntah2 ko bohsia yg pkai tdg 2...

Tanpa Nama 30 Mac 2011 8:42 PTG

cANtIk arTIs kItEr pAKai tUdUng...MAniS

Tanpa Nama 30 Mac 2011 10:02 PTG

org sabah byk yg cantik..serius..
lebih2 lagi area kundasang ngan ranau..
kulit pun gebu..putih2..
maybe sebab sejuk kot kat kundasang tu..
aku setahun 5x ke sabah..
terus sangkut sumandak sabah..hihihihihi..
nasib baik aku jumpa awek aku dulu..
kalo tak mmg aku da ajak adira jadi awek aku..
hahahahaha

Tanpa Nama 30 Mac 2011 10:04 PTG

ni gambo lama sebelum AF kot..
harap adira bertudung mcm dulu balik ye..

*adira..jom kapel.kawen terus la...

Tanpa Nama 30 Mac 2011 10:11 PTG

comelnyerrr,,awek sape la ni kalo bukan awek si shahir =D heeeee.....

Tanpa Nama 31 Mac 2011 9:14 PG

lagi elok pakai tudung. nampak lagi comel.

Tanpa Nama 31 Mac 2011 3:38 PTG

huhu..siap wat wallpaper ag tuww

Tanpa Nama 1 April 2011 9:25 PG

jadi awek aku la adira ooiii~

Tanpa Nama 2 April 2011 10:12 PTG

kih kih nampak sangat org2 bagi komen ni bijak2 belaka

watie@funnyyy 2 April 2011 10:34 PTG

askom kak adira!!!comeyyy la akak pakai tdung!!!npe 2 aj gmbr yeee!!!ltakkk la bnyxxx!!!!!!adkkk nxx 6bee tponn lerhh x!!adk jrang g cc,soo adk lerh mcj akak slalu...hehexxx!!!akak mmgg commeeyyyy,, lgi22 pkai tdung!!!nti lau akak free mcjj 6bee niew kkkkk!!!0147392752!!kpada owg22 yunk at cnew jgn ambkk 6bee nieww!!bye akak,drpd watie@funny,,dry banting!!

Tanpa Nama 3 April 2011 10:01 PG

#17 ko pown bijak jugak

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..