Gambar Adira AF8 pakai tudung

Pada: Rabu, 30 Mac 2011 Adira AF atau nama sebenarnya Siti Adira Binti Suhaimi yang berasal dari Ranau, Sabah merupakan finalist Af8. Memang orang tak nafikan yang Adira ni seorang manis dan cantik. Apatah lagi buat masa ini Adira yang berusia 20 tahun sedang bergiat aktif dengan juara AF8, Shahir. Tapi tak tahulah status hubungan mereka apa, kawan jak kot, kalau cinta pun apa salahnya. Hehe. Ni penulis nak bagi tengok kat korang semua bila Adira pakai tudung, jarang sekali nampak Adira pakai tudung, sekali tengok ok juga. :)

banner

Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih