Nasha Aziz dahulu dan sekarang

Pada: Khamis, 3 Februari 2011
Kata orang, orang makin tua makin nampak kerepot. Tapi kadang-kadang ada nampak semakin ayu dan cantik. Seperti Nasha Aziz ni, makin naik usia makin cantik pula. Memang susah nak percaya. Lihat sahaja gambar dibawah ni. Sebelah atas (lama) nampak natural muka manakala sebelah bawah (baru) nampak seperti artis-artis dari Korea gitu. Korang pilihlah mana satu yang berkenaan dihati, dulu atau sekarang. :)

Tag : , , ,

32 Komen

Tanpa Nama 3 Februari 2011 12:28 PTG

dia cucuk bende muka dia ni wei? nk tau gak!

Tanpa Nama 3 Februari 2011 1:03 PTG

confirm muka cocok..nampak sngt beza muka dulu n skrg..

Tanpa Nama 3 Februari 2011 2:19 PTG

cantik n kelas gitu..huhu

Tanpa Nama 3 Februari 2011 3:48 PTG

suka sgt kt nasha aziz..mcm mana pun dia mekap,dia ttp nmpk cntk..luv nasha aziz...

(TT)

Tanpa Nama 3 Februari 2011 5:59 PTG

apa yg nak diherankan dgn rupa yg cantik... akan jua dimamah cacing bila di dlm tanah...
apa guna harta yg bnyk ... jika hnya tinggal keseorangan dan dwariskan tuk saudara mara ku... apa bestnyer ader keta sport jika yg membwku nanti van jenazah......
apa hebatnyer ader anak genius tp tiada yg mendoakanku....
apa guna baju cantik-cantik akhirnya nanti kain kapan pakaian kekal ku...
Ya Allah... aku lemah tanpamu

Tanpa Nama 3 Februari 2011 7:51 PTG

X elok bujang lelame nti susah nk dpt anak. Sb kuasa teknologi bila nasha tgk cermin sentiasa muda buat nasha x sedar diri. Usia bukan hya pd angka tp kesedaran yg awk dh kertu !

Tanpa Nama 3 Februari 2011 8:50 PTG

Dia ni semuanya cantik. Cuma satu je yg x cantik. Hidung dia... Kemudian cara dia bercakap mau ala org puteh...

Tanpa Nama 3 Februari 2011 11:53 PTG

sokong #5

Tanpa Nama 4 Februari 2011 12:07 PG

rsenye macam lagi bersih suci n chantek muka y dulu..kalo tgok betul2 perubahan tu dah ke arah tua.. nmpk cantek sb makin tua makin mekap tebal nk kaver.gmbr muda tu mne de mekap sgt.. lagi2 tang mata .. dah jadi lumrah, akan tua jgk..x perlu lah cocok2 =P

Tanpa Nama 4 Februari 2011 2:18 PG

nasha artis yg cantik sangat klau nak d banding dgn artis skg ni.. cuma hidung dia yang asal dulu lagi cantik dan mancung..skg hidung dia dah jd besar le..lg cantik hidung asal..

Tanpa Nama 4 Februari 2011 11:19 PG

ngapa la dia modified idung dia...

Tanpa Nama 4 Februari 2011 12:35 PTG

muka dia dlm gmbr no.2 nampak beza, raut wajahnya spt dagu meruncing, pipi nmpk leper...

Tanpa Nama 4 Februari 2011 3:59 PTG

nasha sombong weh... baru semalam jumpa kat pangkor... kitorang panggil, dia buat x dengar je... padahal jarak kitorang x sampai pun beberapa meter..

Tanpa Nama 5 Februari 2011 1:58 PG

cucuk botox..filler @ vitamin c...??? "saya x pakai semua tuh cuma basuh muka besertakan selawat ke atas nabi 3x dan sentiasa dibasahi dgn air sembahyang" betul tak???

deraz 5 Februari 2011 8:05 PG

cucuk sane..cucuk sini...
artis oh artis...

Tanpa Nama 5 Februari 2011 8:07 PG

cucuk sane,,cucuk sini....
sudah mnjadi kebiasaan...
skrg mmg cntik..tp akn dtg mcmne pulak tu...

ema 5 Februari 2011 12:02 PTG

duit byk..blh facelift la..blh botox la..blh laser la cam k nita..klu x semua tu mana blh cantik aje dr dlu spai lani..

Tanpa Nama 5 Februari 2011 1:43 PTG

aku tahu cucuk2 muka atau pembedahan plastik muka pasti ada effect. cucuk2 pasti rosak buah pinggang, pembedahan plastik pasti tumbuh kulit baru. mngapa ini yg artis pilih...

Tanpa Nama 5 Februari 2011 8:38 PTG

sokong #16. Bila dah cucuk sana sini, dah naik umur 70 han...mcm nenek kebayan..hahaaa

Tanpa Nama 6 Februari 2011 8:53 PG

apa? nenek kebayan? pheewiiitttt

Tanpa Nama 6 Februari 2011 1:38 PTG

plastik !!

Tanpa Nama 6 Februari 2011 9:24 PTG

Artis wanita di M'sia hidung paling burok..

Tanpa Nama 7 Februari 2011 1:44 PG

teknik makeup la bodo..jgn nk hina org jer

Tanpa Nama 7 Februari 2011 9:19 PG

cantik sgt pon klu tak nak kahwin buat aper...

Tanpa Nama 7 Februari 2011 9:52 PG

dia ni dah nikah dah..

Tanpa Nama 7 Februari 2011 3:57 PTG

suka lagi muka lama .... lagi shantek dr muka br sbb dagu yg dh di mancung kan bukan hidung nye...

Tanpa Nama 7 Februari 2011 4:49 PTG

tak abis2 le korang ni... yg penting dia cantik, kang kerepot cam mak jah tak laku pulak kan.. jeles la tuuuuu.......

Tanpa Nama 8 Februari 2011 10:19 PTG

TAh pPE LAa koRUNK.. BIo laA.. DOsa diE....

Tanpa Nama 9 Februari 2011 8:57 PG

kepada #25,
bile lak die benikah?

Tanpa Nama 9 Februari 2011 3:19 PTG

bf die chinese eh? nampak dorang kat pavilion last week

Tanpa Nama 9 Februari 2011 8:36 PTG

suka nasha aziz..iras Alice dalam citer resident evil gitu.kan kan kan

Tanpa Nama 14 Februari 2011 2:33 PG

SAH2 CUCUK BEB!! DLU HIDUNG CMNE SKRG CMNE?? ARTIS NI XABES2!!

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..