Siti Rohkhaida bakal kahwin dengan Tuan Haji M

Pada: Rabu, 5 Januari 2011
Masih ingat lagi tak dengan kakak yang bernama Kiah Propa atau Siti Rohkhaida yang dikenali sebagai pelakon komedi Geletek dan juga wartawan program Terjah di TV3. Kini dia dah selamat ditunangkan dengan pasanngannya yang sudah bergelar Haji iaitu Tuan Haji M. Ini bukan Haji yang sudah tua tahu, ni Haji yang masih lagi muda dan segak. Gambar perkahwinan Kiah Propa ni diambil daripada Majalah URTV. Semoga berbahagia lah Kiah Propa dan bakal selamat pengantin baru.

Tag : , , ,

26 Komen

comel 5 Januari 2011 2:12 PTG

Tahniah..si kiah ni mmg kelakar...
gelak x ingat punya..
hahahhahhaaaa...

----- akak comel -----

Tanpa Nama 5 Januari 2011 2:20 PTG

31 thn mcm 41 jer. Benci betul tengok mulut longkang dia time cakap! Ada gak org nak kawin dgn dia yer..

Tanpa Nama 5 Januari 2011 3:02 PTG

Tahniah yerk kak kiah..suka kak kiah,sb mmg telus klu b'ckp x mcm sesetengah artis tu propa jer lbh.tp aku konpius skit arr dgn korank ni,yg mnana satu yg betulnya.kjp tls tng,pastu tls khwn hadoiiii ponin palo den...

Tanpa Nama 5 Januari 2011 3:10 PTG

hai..tunang haji,tp dh pegang2 tgn,haram tu...siap tukar2 cincin lg.huh..

Tanpa Nama 5 Januari 2011 3:21 PTG

bertunang dgn HAJI? jd kenapa da peluk2? kate hajiii. ape la haji ni..

Tanpa Nama 5 Januari 2011 3:27 PTG

aikk?? apehal plak baru bertunang dh bleh main sarung2 cincin ni?? patutnye bakal mak metua die la yg pakaikan cincin...bodo btul..
name jer tuan haji M..tp masih x kenal haram or halal...

Tanpa Nama 5 Januari 2011 3:36 PTG

x baik komen org cam tu..ingat awak tu baik sgt ker..menyampah si hipokrit nie..

wati 5 Januari 2011 3:41 PTG

#2 tak baik awak ckp macm tu.mmg cara dia berckp mcm tu agaknye..tapi nmpk mcm dah kurus erk?cantek lak.

Tanpa Nama 5 Januari 2011 6:48 PTG

Btl #5..bertunang gan Haji siap gambar peluk2 lg..tu baru bertunang..bkn halal lg...ape daa,

Tanpa Nama 5 Januari 2011 7:00 PTG

Bertunang or Berkahwin????

Tanpa Nama 5 Januari 2011 8:03 PTG

ingtkan da kawin..rupa2nye baru tunang..haji la konon2nyew

Deeda 5 Januari 2011 8:11 PTG

tunang je baru tapi naper macam menikah jer? baik terus panggil tok kadi jer kan senang...

Tanpa Nama 5 Januari 2011 8:23 PTG

apehal tukar2 cincin plak tu..mmg bodo giler..nama jer haji..mak bapak yang dah tua tu pun bukannye nak tegur bende baik buruk.. hentam saja.. baru tunang dah ada upacara batal air sembahyangg.. hebat btul tuan haji ni yer... bagussss

ciongma 5 Januari 2011 10:58 PTG

majlis btunag ke nikah ni.... klau btunang sian tgk org2 tua kt situ.nk glamor punye pasal sanggup ketepikan hukum agama...sanggup butakan mata yng sememangnye celik....sian...

Tanpa Nama 5 Januari 2011 11:18 PTG

Kate kiah propa dia tunang sb umur dh meningkat dan org tue pn dh bising. Muka kiah ala janda betemu duda

Tanpa Nama 6 Januari 2011 12:01 PG

aik takkan baru bertunang ada acara membatalkan air sembahyang??????????? eeeii pelik tul kalau jahil tu takdelah pelik sgt ni dah bergelar haji ...ada lak kiah sarungkan cincin.. korang lum nikah lah woiii

Idayu Suraya 6 Januari 2011 1:33 PG

aik? mak bapak si abg haji belom haji ke???aik?? kepelikan ku melampaui batass...kawen ke nikah? nape si tunang sarungkan cincin??????adat apakah ini???

Tanpa Nama 6 Januari 2011 8:45 PG

ingt kn kiah propa ni dh kawin

Tanpa Nama 6 Januari 2011 9:46 PG

hahaha..lawak tul komen 17..tp betul la 2...memang kepelikan melampaau...huhhu..

Tanpa Nama 6 Januari 2011 9:48 PG

ek eleh korang nie...kecoh betul la..lantak diorang la bertunang nk pegang tngan ke nk peluk ke..2 diorang punye hal la..xde susahkan korg,xde plak jd dosa korg sume .mcm la korang nie bek sgt.cermin diri dlu..

@zReENy 6 Januari 2011 9:54 PG

haji hanya pada pangkal nama sbb dia pergi mekah tunaikan rukun islam...nama haji bukan ukuran utk menilai tahap keimanan seseorang....

Tanpa Nama 6 Januari 2011 11:12 PG

haji marlboro nih..

Tanpa Nama 6 Januari 2011 11:13 PG

loh..mati2 aku ingat kak kiah propa ni dah kawen...rupe nye ank dara lagi ekk..
pepon tahniah le kak propa..teruskan dgn molot ankda yg agak2 lazer 2 k..i like..!!

Tanpa Nama 7 Januari 2011 8:36 PG

apalah u all ni.. dia nk pelok ke apa ke kan dah bertungan. i ni lum tunang tapi sentiasa peluk2 ngan bf i.. klau i marah, nanti bf i peluk org lain lak..jadi biarkan aje...

Tanpa Nama 10 Januari 2011 8:15 PG

harap-harap bilah dah kwen nanti kureng propa tak menentu....supaya kelihatan sopan sikit.
wartawan pun perlu jaga imej.

Tanpa Nama 10 Januari 2011 12:13 PTG

ooo dia ni...klo ckap laserkn...ketawa besaw...takut tgk...mcm x sopan...su harap bila dia dah kawin sopanlah byk...tahniah..mudah mudahan hingga akhir hayat...aminn...

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..