Setia fanatik dengan Abby Abadi!

Pada: Jumaat, 28 Januari 2011
Luahan Peminat: Saya (Nurul Husna) merupakan salah seorang peminat fanatik dan bamastik, Abby Abadi sama ada dalam bidang nyanyian mahupun lakonan. Lakonan Abby yang mantap dan berkesan amat menarik minat saya untuk terus menyokong kariernya sebagai anak seni tempatan.

Abby yang bersifat mesra dan gemar berinteraksi dengan peminatnya di laman sosial Facebook amat memuaskan hati saya. Tidak kira walaupun sibuk dengan penggambaran tetapi Abby sempat kemas kini Facebook tersebut berbanding artis lain.

Abby juga wanita perkasa yang cekal mengharungi liku kehidupan bersama anak-anak tersayang. Saya amat kesal dengan sikap segelintir masyarakat yang menjadikan kisah silam Abby sebagai satu langkah menjatuhkannya dari industri hiburan ini.

Walaupun Abby dilanda pelbagai tohmahan namun dia tetap bersemangat melakonkan sesuatu watak dengan baik. Kami sentiasa memberikan reaksi yang positif sekiranya Abby masih terus bersikap demikian. Salam terima kasih.!

Tag : , , ,

36 Komen

Tanpa Nama 28 Januari 2011 2:36 PTG

sa pun minat jgk abby ni..kkdg rasa simpati ngan nasib yg menimpa dirinya..semoga dia akan bertemu org yg lebih menyayangi diri dn anak3 di suatu hari nanti..

Tanpa Nama 28 Januari 2011 2:41 PTG

saya pon sokong abby...

Tanpa Nama 28 Januari 2011 4:12 PTG

gue ponn sokong abby!!!!

Tanpa Nama 28 Januari 2011 6:03 PTG

Booo.... Who cares?

Tanpa Nama 28 Januari 2011 6:31 PTG

#4..memek ke?

Tanpa Nama 28 Januari 2011 7:05 PTG

what the hell????

Tanpa Nama 28 Januari 2011 7:32 PTG

who cares??suatu ari jdik kat ko,bru ko thu ape yg org rse...

Tanpa Nama 28 Januari 2011 7:36 PTG

yup. suke abby jg. wpn die d tindas, tp die xbodo. die taw react. n die jnis tabah. - GM

Tanpa Nama 28 Januari 2011 10:55 PTG

Sayang abby.... sokong abby sampai bila2.. cabtik lah abby ne manusia bodoh ja mempersiakan wantia secantik ini...

Tanpa Nama 28 Januari 2011 11:59 PTG

#4,6,7 tu memang gerenti memey suhaiza. Sah. Pasal nak burukkan abby ni. Dahlah perampas. Ckp who cares lagi tu. Memey x cemburu norman bagi nafkah kat anak ke? Lama-kelamaan akan tjadi jugak... Sori

Tanpa Nama 29 Januari 2011 7:48 PG

dah la abby..org tu dah bahagia, dah jodoh diorg..ko pun cari le lain..zul kan ok..kawin jer ler..

Tanpa Nama 29 Januari 2011 8:58 PG

kalu abby dikatakn wanita tabah, aku setuju sgt. tp kalu si kemek tu, huhh...x relevan langsung

Tanpa Nama 29 Januari 2011 9:10 PG

sanjung la artis tinggi2..
nnt kat 'sana' kan diorang yg tolong kita. lolx.

Tanpa Nama 29 Januari 2011 10:04 PG

suka abby dari gerak khas lagi tau!!

Wyna Nubies 29 Januari 2011 10:50 PG

okaylah jugak :)

Tanpa Nama 29 Januari 2011 11:31 PG

euwwww...xda story lain ker..pompuan kepoh nih..!i sokong memek...cantik,muda,pandai jaga abg norman....laaalalalalala

Tanpa Nama 29 Januari 2011 11:52 PG

yea ke pandai jaga abg norman..atau memey n zul di upah oleh keluarga norman sendiri sbb persisihan faham hal business....memey n zul is player..memey player utk norman, n zul player utk abby...jgn smpai terbongkar malu satu m'sia..tambahan kalau ada bhn bukti..selama nie media hanya byk provokasi n spekulasi..cuma nk tahu siapa org kuat di belakang abby sebenarnya?? macam rileks je..n abby pun pandai simpan..kpd media jgn sbb di sogok keluarkan statement tanpa fakta..

Tanpa Nama 29 Januari 2011 12:34 PTG

#16
pak u lah!!! ko mesti pompuan yang tak tau malu kan!!!! ko jeles ngan abby!!! ''PL''

Tanpa Nama 29 Januari 2011 12:38 PTG

Saya setuju tu dengan komen #16.

Tanpa Nama 29 Januari 2011 1:00 PTG

sekali tengok2 memey pun propa mcm fasha sanda jugak...habis semua kita kena tipu rupa.

Tanpa Nama 29 Januari 2011 1:32 PTG

Suke dan syg abby..hrp tuhan murahkn rezeki die..

Tanpa Nama 29 Januari 2011 2:45 PTG

#17

sebenar nyeee ngkau ler ''orang kuat'' tu kan coz kau tau semua tu!!! so apa lagi dedah kan jer lah!!!! jika kau betul!!!!



LUF ABBY ;)

Tanpa Nama 29 Januari 2011 3:45 PTG

hahahaha kalau ada bahan bukti..apa mau cakap.berani buat berani tanggunglah..tulah banyak sangat bercakap kat press..kes mahkamah pun tak selesai lagi..memey dok buat statament tak sudah2, cukup2lah..dah naik meluat org ramai sebenarnya, tp tak bercakap.

Tanpa Nama 29 Januari 2011 4:28 PTG

#22
sy yg #17 bukan "org kuat" abby lah..itu penilaian saya sendiri sbb ada seseorg dtg jumpa ahli keluarga sy minta bantuan beberapa minggu lepas.sbb ahli keluarga sy pakar dlm satu bidang..ingat org tu nak b'citer ke, kalau dia b'cerita senang jugak saya tahu cerita sebenar tak perlu tengok internet..dia dtg pun pasal hal dia..kalau nk dedah pun pihak berkuasa yang akan dedahkan apa pulak #22 nie nk melenting pulak..entah2 #22 nie org terlibat..

Tanpa Nama 29 Januari 2011 5:27 PTG

ABBY ABADI PEREMPUAN GILA YG TAK BOLEH TGK LAKI DIA SENANG. DIA GI BERCUTI TIDO NGAN JANTAN LAIN BOLHE! MAMPO*S LAH SAMA LU BETIN*A!

Tanpa Nama 29 Januari 2011 8:24 PTG

kalau bab lakonan, abby ni mmg pandai berlakon. itu aku tak boleh nafikan. cuma sedikit pandangan aku, seeloknya selepas bercerai jgnlah diungkitkan lg perkara yg lepas. yg sudah tu sudahlah. ini krn ia mencerminkan hati kita sama ada suci atau penuh hasad.

Tanpa Nama 29 Januari 2011 10:12 PTG

aku sukaaaaa abbyy !
yg komen2 sokong memek tue aku rase mmg dh sah
si memek tue.uweeekkkkkk.,meyampah aku kat memekk !

Tanpa Nama 29 Januari 2011 10:16 PTG

I LOVEE ABBY ! mmuahhhx3
hrp abby tak lagi hiraukan pompuan cm memeyyy tuee.eeii geli aku nengoknya!

Tanpa Nama 30 Januari 2011 11:44 PG

maner cantik? abby muda dulu2 ker memek time muda skrg..? mcm maner ekk muka memey klu umur dh capai mcm abby punyer usia.. korg rase2 lh kn.. buli kerr memey fight dgn abby..skiranyer usia mreka samer.. vote2 jgn x vote.. which one u prefer?..

Tanpa Nama 31 Januari 2011 10:30 PG

HMM...FASHA DH DPT BALASAN SBB MUSNAHKAN KEBAHAGIAAN ORG LAIN (WALAUPUN X PRNH NGAKU RAMPAS JEJAI DR ND), XLAME LG SI MEMEY PLAK YG AKN RS PE YG ABBY RS..HAHAHAHAHA...WHAT U GIVE, U'LL GET BACK BABES...

Tanpa Nama 31 Januari 2011 10:57 PG

#27 saYa pOn mnYampah gaK ngan c kemmeK tue...p mampos la..!!

Tanpa Nama 31 Januari 2011 4:08 PTG

apa2 pun benda dah jadikan. Abby dengan dunia dia. Momok dengan dua momok dia.. Yang salah tu datangnya daripada lelaki(Norman) jadi xleh nak wat apa..Selalu gulz yg jadi mangsa. Mentang2 lelaki leh kawen 4. Kita tgk la si norman tu nnt..coz masa depan kan x leh nak komen lebih2.

Tanpa Nama 31 Januari 2011 11:27 PTG

pe2 ak sokong ABBy... si memek lembet tu cam pe entahh ... perampas... gilerrr

Tanpa Nama 9 Februari 2011 2:12 PTG

i love abey...ni baru wanita yang tabah..tak macam mamey tu..cakap tabah..tabah apa macam dia tu...pala hotak dia...

Tanpa Nama 16 Februari 2011 12:11 PTG

Sokong abby... kemek dgn komang cam hantu je perangai.. kalau setakat muka je cantik tapi perangai cam hantu watpe... Hangkut toto x hengat... senonoh sgtla perangai cam tu.... hantu toto... huhuhuhuuhu...

Tanpa Nama 1 Mac 2011 8:16 PTG

salah satu petanda kita berada di akhir zaman..menuju kiamat..adalah artis @ penyanyi wanita di sanjung tinggi....cthnyer dah ada depan mata....bersedia la wahai umat manusia....

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..