Nora Danish, Rayqal dan Jejai di Jepun

Pada: Sabtu, 29 Januari 2011
Kini Jejai sudah tidak lagi menjalinkan hubungan dengan pelakon Fasha Sandha seperti yang di dakwa dalam akhbar tempatan baru-baru ini. Jejai kemungkinan lebih meluangkan masa dengan anaknya sendiri iaitu Rayqal dan mama Rayqal, Nora Danish. Walaupun sudah bercerai namun Jejai dan Nora masih rukun dan seperti tidak bercerai. Mesra dan intim untuk kebahagian Rayqal. Baru-baru ni keluarga besar Rayqal telah bercuti ke Jepun untuk makan angin. Mungkin saat inilah yang Fasha sendiri sukar untuk menerimanya sehinggakan dia pergi ke Bali, kata sumber yang dahulu la. hihi.

gosip artis Gambar Nora Danish dan Jejai Bercuti Di Jepun

gosip artis Gambar Nora Danish dan Jejai Bercuti Di Jepun

gosip artis Gambar Nora Danish dan Jejai Bercuti Di Jepun

gosip artis Gambar Nora Danish dan Jejai Bercuti Di Jepun

gosip artis Gambar Nora Danish dan Jejai Bercuti Di Jepun

gosip artis Gambar Nora Danish dan Jejai Bercuti Di Jepun

gosip artis Gambar Nora Danish dan Jejai Bercuti Di Jepun

gosip artis Gambar Nora Danish dan Jejai Bercuti Di Jepun

Tag : , , ,

33 Komen

Tanpa Nama 29 Januari 2011 12:29 PTG

LORRR.......

-awek comel-

Tanpa Nama 29 Januari 2011 12:43 PTG

comel gler anak die!

Tanpa Nama 29 Januari 2011 3:03 PTG

cntik pkaian diorang..
arhh nk jepun jgk..FS tgk meletop gla la..

Tanpa Nama 29 Januari 2011 3:11 PTG

Mudah2an jejai taubat,x lagi playboy,ingat anak & rujuk semula dgn isteri dia (fasha sandha cantik,tapi masih ada yg lebih cantik, so ikutkan nafsu dari mata tu,x ada kesudahannya,lebih2 lagi bila duit berlambak x pandai susut) yg paling penting x buat lagi perangai lama.itu yg sebaik2nya.amin

Tanpa Nama 29 Januari 2011 3:37 PTG

padab muker fasha

Tanpa Nama 29 Januari 2011 3:44 PTG

x kisah ler walau cerai pon..anak tangungjawab bersame..so nice..i like...

Tanpa Nama 29 Januari 2011 4:04 PTG

Malu fs tgk kebahagiaan org lain...lain kali x pyah bercinta dgn suami org. Buang masa saja kan...

Tanpa Nama 29 Januari 2011 4:22 PTG

comey giler nora danish

Tanpa Nama 29 Januari 2011 5:44 PTG

suker tengok gmbar nih....kebahagiaan anak yg lebih penting...



miss meluatz

Tanpa Nama 29 Januari 2011 6:27 PTG

Tu lah yg ko dok bercinta dgn suami org tu wat pe,busuk2 bekas isteri dgn anak power tu lg kuat.Cian ko Fasha muka lawa2 pun org tknk juga,kan lg selamat dari dulu ko cari yg sama bujang mcm ko,tk pening kepala,tk stress di buat nya...bodoh2,padan dgn muka ko Fasha :)

Tanpa Nama 29 Januari 2011 6:43 PTG

so sweet,,mentua n adek badik jejai,,nmpk rapat sgt dgn nora,,cam kluarge bhag

Tanpa Nama 29 Januari 2011 6:53 PTG

tau lah meke tu banyak duit tapi duit saper !!!!! Bapak meke tu punca segala kepanasan hidup anak beranak " tulah rezeki tak halal " pengidupan didunia lagi Allah sdh tunjukkan belum lagi kat akhirat.....beringatlah dan bertaubatlah sebelum mati

Tanpa Nama 29 Januari 2011 6:58 PTG

padan muka FS, gatal sangat nak rampas suami orang.

Wak Sengal 30 Januari 2011 8:14 PG

Huhu... Nora tinggalkan wak.. sedih nye..

Wyna Nubies 30 Januari 2011 9:51 PG

aishhh~sweet gila la dorg sekeluarga nih...

Tanpa Nama 31 Januari 2011 9:17 PG

huhuhu...sedih la...rasa kesian ngan anak kecil tu. Saya doakan sangat2 semoga Nora dan Jejai kembali menjadi sepasang suami isteri semula...dan menjadi ibu dan bapa yang sangat bahagia kepada Rayqal...aminnn

Tanpa Nama 31 Januari 2011 9:21 PG

FAMILY JEJAI MMG AMAT MENYAYANGI NORA DANISH....I THINK ITS HARD FOR THEM TO ACCEPT FASHA SANDHA ....DENGAN BERTUBI TUBI KONTREVERSI YG DIA BT...XSERIK2....FASHA JUGA KERAP KECOH2KAN KEADAAN DGN LAMPIRKAN PELBAGAI BUKTI...MEMALUKAN JEJAI...KELUARGA JEJAI....SO OPS!!SHE DID IT AGAIN....ABG AZNIL NAWAWI PN ADA NASIHATKAN FASHA DLM PAPER METRO...JGN SMP AIBKAN DIRI SENDIRI

Tanpa Nama 31 Januari 2011 10:27 PG

kihkihkih. aku suke keluarga bahagia ni.

Tanpa Nama 31 Januari 2011 10:40 PG

anak diorg x comey - siyes..

Tanpa Nama 31 Januari 2011 10:41 PG

HMM..SUKENYER TGK FMLY DIEORG..NMPK SGT FMLY JEJAI SYG GILE KAT BEKAS MENANTU DIEORG..XNMPK FAKE PUN..HMM..SIAN SI FASHA ASYIK DECLARE BERCINTA N NK KAWEN DGN ANK ORG KAYA, TP AKHIRNYER KENE DUMB JGK..HUHUHU..DLU NGAN KERABAT RAJA JOHOR (KONONYER), PASTU CKP IN LOVE NGAN QABIL AMBAK, THEN DH NGAKU COUPLE NGAN JEJAI PLAK..SBNR'Y FS JER T'HEGEH2 KOT..LELAKI, KALO POMPUAN ASYIK DUK SONDOL2, LYN JGK WALAU XNAK..HAHAHAHA

Tanpa Nama 31 Januari 2011 1:23 PTG

Comey ke anak dia org??? Oklah...Alhamdulillah cukup sifat...Anywy i like komen #12...

Tanpa Nama 31 Januari 2011 1:29 PTG

erm ..i tak nak salahkan sesiapa..tapi Nora Danish,Jejai and Fasha sandha tenungkan lah dengan apa yang telah berlaku..anggaplah..Kesilapan lalu menjadi pengajaran..dalam hidup..fikirkan..berhati2 bila memberi sebarang kenyataan...

Tanpa Nama 31 Januari 2011 2:48 PTG

kol me 0198770136

Tanpa Nama 31 Januari 2011 2:54 PTG

kalau dah jodoh tu x ke mana......

Tanpa Nama 31 Januari 2011 3:37 PTG

anon #23 >>> ingt ni ruangan cari jodoh ker??? akihkihkihkihkihkihkahkahkahkah

Tanpa Nama 1 Februari 2011 8:02 PTG

kesian izyan.com..kena kutuk ngan fans fasha kat fb fanpage..urmm..nm pun artis, tentu la ada yg nk tau personal life diorg..jgn le marah2..biar si pasa+jejai+ND udah le gaduh..kita ni xde kena mengena pun..^PEACE NO WAR^

mc_la86 3 Februari 2011 10:36 PTG

patutlah ank2 pakaian myakitkan mata..tgklah mak nyer plak..kesian tua2 pon nk rasa muda lagiiii

mc_la86 3 Februari 2011 10:36 PTG

xcomel lgsg ank....

Tanpa Nama 7 Februari 2011 4:45 PTG

aik.. pakai cmtu pun salah ke? abis tu apa yg btul? kau tu 100% bagus sgt ke?

Tanpa Nama 7 Februari 2011 9:06 PTG

memang xcomel pun anak dia tp alhamdulillah sempurna pancaindera nya.. bukan nak mengata tp kenyataan. pakaian mak nye ok je aku tgk.. takde la terdedah sana sini.. cuma nasib si jejai ni dilahirkan dalam keluarga yg berada je,kalo x xde sape nak dgn muka camtu hehee

Tanpa Nama 9 Februari 2011 3:30 PTG

memang CUTE nora danish!

Tanpa Nama 17 Februari 2011 6:29 PTG

ank NORA DANISH mang cute la. setiap perbuatan pasti ada balasan, sama ada d dunia atau d akhirat. Be strong NORA!! Berhijrahlah anda ke akhlak yg baik Fasha Sandha. *ingatan utk dri sndri jgk* ^^

Tanpa Nama 19 Mac 2011 2:29 PTG

pandan muka si fasha.....
doakan agar nora sekeluarga bahagia...
mmg pun anak nora tak comei...sbb ikut muka bapaknya...jejei tu bukan nya hensem pun...nora cantik dan cute...
apa la si fasha suka kan sangat si jejai tu...
suka pada kekayaan jejei kot..!

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..