Nia Ramadhani disahkan hamil

Pada: Rabu, 26 Januari 2011
Bekas pelakon senetron Nia Ramadhani dan juga anak jutawan ahli perniagaan terkenal Indonesia, Ardie Bakrie yang bernikah pada April tahun lalu bakal menimang cahaya mata pertama mereka tidak lama lagi. Tetapi Nia yang dikhabarkan telah pun mengandung anak sulung mereka tidak mahu memberitahu usia kandungan itu kepada umum/media.

“Nanti tiba masanya saya akan beritahu, sekarang saya masih mahu melakukan aktiviti seperti biasa,”
Katanya, dia tidak pernah merancang tentang kehamilannya biarpun kini sibuk menguruskan sebuah yayasan milik keluarganya. -KapanLagi

Tag : , , ,

7 Komen

Tanpa Nama 26 Januari 2011 4:36 PTG

first:)semoga melahirkan bayi yg shat dan comel....

Tanpa Nama 26 Januari 2011 9:21 PTG

ko jadik 1st la sorg2 ye..xde sapa nak rebut tmpt ko..suka tgk nia ramadhani wpun belakon x seberapa..ngeeee.. =)

Tanpa Nama 27 Januari 2011 12:31 PG

die ni kdg2 nmpk cun kdg2 x..
watever la...
moga slmt mlahirkan... amin.

Tanpa Nama 27 Januari 2011 1:19 PTG

laki ko tu merokok, ko tu mengandung. Ingat2 ler anak dalam kandungan tu. Harap kat laki ko tu nak faham jgan harap ler. Betul ker mengandung? ke propa jer...maklumlah artis...

Tanpa Nama 27 Januari 2011 4:25 PTG

the Chanel Patchwork is gorgeous!!!

Tanpa Nama 29 Januari 2011 12:39 PTG

#4 mcm longkang ja kau

Tanpa Nama 31 Januari 2011 11:43 PTG

#4 nie mmg bebal tahap maksimum....ngan artis indon pun nk dengki....

nie la contoh bila berkomen, otak letak kat lutut....

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..