Lisa Surihani dan Arian Saif

Pada: Jumaat, 28 Januari 2011
Kepada yang masih baru lagi, siapa Arian Saif ni? boyfriend? kekasih? kalau peminat setia Lisa Surihani mesti kenal punya siapa Arian Saif ni. Memang kekasih hati Lisa Surihani pun, kenapa cemburu ke? haha. Bukan kekasih hati yang berpacaran lah, kekasih hati dikala Lisa sunyi, Arian Saif lah tempat bermain untuk Lisa. Arian Saif ni adik saudara Lisa kira anak buah Lisa lah ni. Jom kita tengok gelagat Lisa dan adik saudaranya ni, Arian Saif.

Tag : , , ,

8 Komen

Tanpa Nama 28 Januari 2011 12:16 PTG

ape la admin ni adik saudara ngn ank buah mane same...aduyai....
cutenyer dak 2 ngan lisa~~

Tanpa Nama 28 Januari 2011 2:42 PTG

comelnye..cpt2 laa kwen erk...t ley ad bby sndri..
~FA~

Tanpa Nama 28 Januari 2011 4:06 PTG

ape function video ni? huhu

Tanpa Nama 28 Januari 2011 4:08 PTG

birthday lisa sama sy..suka sgt kat dia kiut..hopefully dia xberubah mcm setengah artis skrng..suka sexy sbb nak glamor cepat..

Tanpa Nama 28 Januari 2011 4:34 PTG

bby boy tu bukan anak buah dia ker, i means abg lisa kan kawin ngn kaka kaer af tue. if tk salah yg nie anak dia kan.. waaa.. cutee yeaa chinese look gitu

Pejuang Bangsa 30 Januari 2011 2:50 PG

comelnya Lisa bersama baby cute ...

Tanpa Nama 4 Februari 2011 11:41 PTG

anonymous #5, aah. :D

Tanpa Nama 23 Februari 2011 11:16 PTG

tunjuk suka budak ker..? tp. tak per..aku pun suka kau..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..