gambar Sazzy Falak mengandung

Pada: Khamis, 27 Januari 2011
Perkhabaran berita Sazzy Falak yang dia hamil pada bulan November 2010 lalu memang tidak dapat disangkal lagi. Kini Sazzy sah berbadan dua. Perut dah kelihatan besar membulat. Gambar yang dikirimkan ini menunjukkan Sazzy pergi ke alat pakaian bayi. Tahniah lah kepada Sazzy, mungkin dalam beberapa minggu lagi Sazzy nak bersalin. Semoga selamat dan sukses nanti.

Tag : , , ,

17 Komen

Tanpa Nama 27 Januari 2011 12:41 PTG

wanita mengandung nampak manis kalau berpakaian sopan...tak salah kalau nak berfesyen...tapi jangan dibelakangkan agama ya....^_^

-hamba Allah-

zurin 27 Januari 2011 12:41 PTG

izyan ni kenapa?? xtaw tahun ea? november 2011 da lpas ker????

Tanpa Nama 27 Januari 2011 1:12 PTG

btul la dia kata. november tahun lepas dikhabarkan mengandung. ishhh3xx

Tanpa Nama 27 Januari 2011 1:27 PTG

Alaa...biasa la kalau typo error tu, di awal tahun ni kan kita selalu trsilap, sbb masih terasa tahun 2010 lagi kan..

Anyway, nape ek artis m'sia ni suke sgt ikut barat yer..ngandung pakai baju ketat2. Aku sbg seorang wanita pun rasa malu nengok...eeee

Tanpa Nama 27 Januari 2011 1:33 PTG

Dari gaya nya,....macam BOY...
kan ? kan ? betul tak?

Tanpa Nama 27 Januari 2011 2:58 PTG

comeynyeee pwot dier....
sexy mama........

Tanpa Nama 27 Januari 2011 3:12 PTG

gambar ni lama dah ada kat internet..izyan lmbt lor..anyway memang buruk kalu pregnant pakai baju ketat2.

wati66 27 Januari 2011 3:19 PTG

dah tau perut memboyot macam tu,jgnlah pakai baju ketat2.burok sungguh.pakai baju yg agak longgar semasa mengandungkan lebeh selesa?

Pak Haji 27 Januari 2011 4:07 PTG

sazzy ttp cute...apela korg ni,biarla sazzy nk pkai bj ketat ke ape...korg ni jeles ke??jgn reti nk ckp buruk psl org je...aku sbg manusia malu ngan sikap manusia yg suka mngutuk org lain...

Tanpa Nama 27 Januari 2011 5:28 PTG

sazzy mengandung badan tak naik macam BCL... lepas bsalin mesti menten jer badan dia...still cantik... seram tgk badan BCL masa mengandung hari tu... huhuhuhuhuhuhu

Tanpa Nama 27 Januari 2011 9:55 PTG

apalah korang ni nak menghentam org jerrr....kita mmg dah tahu apa yg dia pakai tu tak manis...biarlah...x yah lah kita tambah dosa dgn mengata org ..sbb kita sendiri belum tentu baik mana pun..apa yg perlu sebagai sesama islam...doa dan berdoa moga satu hari nnt dia akan berubah ...cuba kita tanya diri kita dulu....


mama miaaaa

Tanpa Nama 28 Januari 2011 8:46 PG

Apa la korang ni, itu bukan mengutuk, kan elok ingat-mengingatkan sesama kita. Dengan itu, kita sedar apa yg tidak elok kan...

Ai..pak haji pun boleh meng"halal"kan org pakai mcm tu yer, tapi boleh pulak meng"haram"kan org mengutuk....wakakakakakakaakaka..

Mommyrazim 28 Januari 2011 9:32 PTG

Cantiknye die walaupun pregnant....

Tanpa Nama 29 Januari 2011 12:28 PTG

LANTAK la dia nk pakai apa pon..baju dia duit dia...ckp kat sini pon bukan sazzy baca..heheheh

Tanpa Nama 30 Januari 2011 7:02 PTG

suka ati die la nak pakai ape pun.. die pakai baju tu kat badan die bknnye kat badan korang.. ada menyusahkan korang ke.. aish tak paham aku.. suka menghentam org je.. belum tentu diri kita sempurna sgt..so,jgn nak mengutuk org but improvekan diri sendiri..

Tanpa Nama 2 Februari 2011 4:18 PG

Perhhh, sazzy u mmg seksi walaupun pregnant.... Lg mengancam dan lg mantap la.... Perhhh well done sazzy... Love u so much... Muah3

Tanpa Nama 7 Februari 2011 4:39 PTG

i suka fesyen camtu.. keep it up. takyah la pakai jubah2 tu kan arab nye fesyen.. kiki... ada je kene pijak kain sbb terlalu panjang kan.. tergolek kang.. lagi bahaya..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..