Gambar Noh Hujan, Mizz Nina umrah

Pada: Ahad, 30 Januari 2011
Dikhabarkan, tunang kepada Mizz Nina, Noh Hujan berada di Tanah Suci kira-kira seminggu lamanya. Noh sempat buat ibadah umrah itu dan balik ke tanah air pada 22 Januari lalu, sempat sampai ke Sri Pentas tepat pada waktu dijanjikan untuk membuat satu sesi uji bakat Mentor. Mengikut berita daripada BHarian, Mizz Nina kemungkinan tidak ikut Noh, mungkin dia mejemput Noh di KLIA dan sempat bergambar bersama.

Tag : , , , ,

10 Komen

TAKUT DOSA 30 Januari 2011 2:28 PTG

alhamdulillah, semoga diberi petunjuk dan hidayah yang lebih dan lebih lagi!!!! amin!!!!

ALLAH MAHA KAYA, percayalah!!!



****TAKUT DOSA****

Tanpa Nama 30 Januari 2011 8:23 PTG

a friend of mine when to Bandung the same week with Memey & Norman..also met Noh & Mizz Nina same flight..

Tanpa Nama 30 Januari 2011 8:37 PTG

sweet la u guys...teringin gak nak wt umrah...insyaallah kalau ad rezeki nak ke sana juga....gud luck miz nina

apakportefeuille 31 Januari 2011 12:08 PG

alhamdulillah...sejuk tengok..semuga seperti ini selamanya

Tanpa Nama 31 Januari 2011 9:01 PG

Bertaubat dari kutuk peminat "busuk" kot...hahahaha

Wyna Nubies 31 Januari 2011 9:07 PTG

owh~sweetnya cik nina ni pakai tudung..

Tanpa Nama 31 Januari 2011 11:47 PTG

noh yang x matang kawin dengan nina yang matang.....dgr citer nina byk nasihat kat Noh nie suroh jadi org yg matang sikit dpd perangai bdk2......orait la tue....sweet kapel....

Tanpa Nama 1 Februari 2011 8:03 PTG

pegi umrah pun tak guna gak, kalau balik dok bukak sana bukak sini, hilang terus pahala yg dibuat kat sana...setakat nak nama jer..seksi, berpeluk peluk..nampak aurat..padahal hukumnya haram...hipokrit...

Tanpa Nama 6 Februari 2011 10:24 PTG

anon 8 ni mulut jahat. ey bia la , pahala tau buat umrah. yg awak tu bagus sgt ke ?

-sha-

Tanpa Nama 22 Februari 2011 4:45 PTG

anon 8, dengki? lantak ko la. janji dorg da pon pegi umrah n ingat kewajipan masing2.

caya la noh & miz nina

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..