Gambar Hanez Suraya seksi!

Pada: Rabu, 19 Januari 2011
Siapa Hanez Suraya ni? kalau korang masih ingat lagi drama Exora dalam slot Akasia di TV3 dulu memang korang hebat. Pelakon yang sebelum ini menjadi sebutan dilaman-laman media mengenai penampilan sosialnya dulu. Kini dia muncul lagi menjadi model untuk ManggaOnline. Masih menampilkan penampilan seksi. Mungkin sekarang dia ni jadi model kot, lakonannya penulis tak tahu masih aktif lagi atau tidak.

Tag : , , ,

50 Komen

Tanpa Nama 19 Januari 2011 2:04 PTG

ASTAGHFIRULLAHAL'AZIM....

Tanpa Nama 19 Januari 2011 2:35 PTG

YA ALLAH YA TUHANKU TUNJUKILAH MEREKA KE JALAN YANG ENGKAU REDHAI USAHLAH ENGKAU BIARKAN HAMBA-HAMBAMU LALAI DAN LEKA DGN DUNIAWI YG HANYA SEMENTARA INI.
CUKUP2LAH WAHAI KAUM HAWA DGN BERPAKAIAN DEMIKIAN.
JIKA ANDA TIDAK MALU KEPADA KAMI, KEPADA ADIK BERADIK ANDA, KEPADA ORG TUA ANDA TETAPI HIMPUNLAH SEDIKIT RASA MALU KEPADA ALLAH SWT.
WALLAHUALAM..

Tanpa Nama 19 Januari 2011 2:47 PTG

WAHHH..TERBAIKLAH,,,...GEBU..

Tanpa Nama 19 Januari 2011 2:50 PTG

biasa je..

Tanpa Nama 19 Januari 2011 2:57 PTG

masyaALLAH...........

Tanpa Nama 19 Januari 2011 2:58 PTG

WANITA NERAKA JAHANAM...NAUZUBILLAH...

Tanpa Nama 19 Januari 2011 3:04 PTG

masya Allah... muslim ke?

Tanpa Nama 19 Januari 2011 3:20 PTG

tudiosss..seksaa..aii.

Tanpa Nama 19 Januari 2011 3:25 PTG

xknl pn,,mangga ni playboy msia...mjlah murahan

Tanpa Nama 19 Januari 2011 3:56 PTG

perghh.....alangkah cantiknya kalo dia pkai tudung...

Tanpa Nama 19 Januari 2011 4:11 PTG

setuju ngn no #2!!

Tanpa Nama 19 Januari 2011 4:13 PTG

mmg playboy m'sia nape ley lulus erk

Tanpa Nama 19 Januari 2011 4:44 PTG

yup betul tu setuju ngn #9. Kenapa xde org tapis ye pengeluaran gmba2 dlm tu. Ish2!!!

Tanpa Nama 19 Januari 2011 5:08 PTG

mangga nie mcm sengaja nk menjatuhkan martabat & maruah org melayu/islam.

Tanpa Nama 19 Januari 2011 5:21 PTG

astagfirulah...tahukah kamu aset yg kamu bangga2kan tu ...dipersoaljawab di dpn Allah dimana aurat mu dibuka utk tatapan pd mata yg haram melihatnya...insafla..

Tanpa Nama 19 Januari 2011 5:45 PTG

majalah ni pun satu ....pelakon suam2 kuku cenggini la yg dia suh pose seksi ....kata nak naikkan nama balik...baik telanjang jer senang ni kai baju cam tak kai baju,,,,,,

baby_gurl 19 Januari 2011 6:35 PTG

truknye make-up!

Tanpa Nama 19 Januari 2011 6:39 PTG

Majalah Mangga bole dikatogerikan "Magazine Prono malaysia"......bnyk artikal murahan dan pic prono ditayangkan untuk melariskannya.....Ya Allah selamatkanlah hamba Mu-ini dari malapetaka....

~ cik kiah x nak subahat~

Tanpa Nama 19 Januari 2011 7:03 PTG

bila majalah mangga nak kena banned kat msia..
tiap2 bulan semua pic jantan betina kerja dok menggomoi tunjuk badan ja..

Tanpa Nama 19 Januari 2011 9:35 PTG

tarik bju kebawah kang,bru tau....

Tanpa Nama 19 Januari 2011 10:19 PTG

adoi..npe la si tuan bdan sanggup amik gmbo cmni..pkai x cukup kain..mcm bangge je. patut amik tindakan kt majalh ni..jatuhkn maruah tul la...

Tanpa Nama 19 Januari 2011 11:43 PTG

nape aku tgk mcm nyah ek??? ke mata aku nie kero.. hehehe

Tanpa Nama 20 Januari 2011 12:25 PG

selagi Malaysia diperintah oleh orang fasik..begini la jadinya.

Selamatkan Malaysia
Masa untuk Berubah..!!

Tanpa Nama 20 Januari 2011 12:43 PG

BAKAL AHLI NERAKA...

lol 20 Januari 2011 8:27 PG

pedia la majalah mangga nie. menjatuhkan maruah islam/melayu.. teruk nak mampoih! ingt elok sngt ka xpakai bju. mcm separuh bogel jgak la nie!

Tanpa Nama 20 Januari 2011 11:49 PG

cantik..gebu..mengiurkan..hmm geramm..best laa nengok..its ok per ..dia org nie sumer jeles..hehe

Tanpa Nama 20 Januari 2011 12:01 PTG

fasik la sgt...ko yg masuk page ni pon kire fasik gak..bangsat.!!

Tanpa Nama 20 Januari 2011 12:58 PTG

komen no. 27, cam takde akal dan kepala hotak


bodohs!!!

Tanpa Nama 20 Januari 2011 2:56 PTG

sokong no 28..dia pn msuk page ni sma jela...bodoh!!

Azmi Khan 20 Januari 2011 4:07 PTG

kita tak layak menghukum sesiapa pun ahli neraka dan sbgnya......
buat sebelum mati die taubat nasuha dan Allah terima.....
tgk gak keburukkan yg ada pada diri sendiri.....
layakkah kita masuk syurga......
tp mangga nie mmg melampau pun......
ak mmg dah lama panas hati gan majalah nie....
ban je......

Tanpa Nama 20 Januari 2011 4:53 PTG

jgn la marh2...buknye dia x thu dosa phala...thu sgt 2...kta kutuk2 ke nsiht ke buknye nk dgr...dh nk tnjuk sgt...hmmm tnjuk je la..thu la dia kt mn tmpat dia bla ajal dpnggil nnti

V.I.C @ D.I.A.N.A 20 Januari 2011 6:37 PTG

siapa dia ni? Berlakon cerita apa?

Tanpa Nama 20 Januari 2011 7:52 PTG

Berapa harga pompuan ni? Aku nak beli ah.

eedasenyumselalu 20 Januari 2011 8:40 PTG

i love u hanez

eedasenyumselalu 20 Januari 2011 8:40 PTG

i love u hanez suraya... cunnn....

Tanpa Nama 20 Januari 2011 11:10 PTG

AKAK DENGAN ADIK SAME JEE !

Tanpa Nama 21 Januari 2011 9:02 PG

Abis...berlakon tk laku, jadi tayang body la nak bagi laku kan.... ^_^

Tanpa Nama 21 Januari 2011 11:40 PG

sokong #23...hahaha
bkn org fasik..tp org yg mmbelakangkn hukum agama...
x layak sbnrnya nk jd pemerintah...
jd pemerintah x smstinya tahu kbajikan rkyat&buat pmbangunan je..tp..memerintah brlandaskn hukum islam...kn bagus mcm negara iran yg mewajibkan rakyatnya bertudung....
ee..nk buka aurat pn x brani..apatah lg nk tnjuk rmbut..huhu
ksian kt bakal suami dia nnti...hahahaha
dan syaitan pun ketawa.....wakakaaka

Tanpa Nama 21 Januari 2011 11:42 PG

body lawa...
kalu gemuk mcm adibah noor, shani ke.. mana laa dia nk buka sana sini..
tntu dia malu...
hahaha

Tanpa Nama 21 Januari 2011 4:04 PTG

gebu ker?nmpk mcm parut jer kt paha dia tu..hahahaha...
#39: xbaik ko mengutuk mrk2 yg gemuk..

(TT)

Tanpa Nama 21 Januari 2011 4:56 PTG

sumpah 3 bulan abg tak cari lain....

Lebai Cinuk

Tanpa Nama 22 Januari 2011 11:20 PG

mcm suster ngensot..

Tanpa Nama 22 Januari 2011 4:54 PTG

majalah mangga mmg selalu siar gmbr seksi2..stop it!

Tanpa Nama 22 Januari 2011 5:44 PTG

lutut dia lebam tuh...hehehehhe

Tanpa Nama 22 Januari 2011 6:35 PTG

Teruk betul. Best sgt ke tunjuk lorong2 n bukit2 tu?

vivi 24 Januari 2011 5:58 PTG

kita ni x lyak na hkum ssame insan...
doa kan yg t'baek..
mgkn t 1 day ALLAH bg pgjaran kt dye..

Tanpa Nama 1 Februari 2011 2:39 PTG

knapalah seksi sangat ni hampir dah nampak eemmmnya tu ...paham-pahamlah ye ape 2 eemmnya...

Tanpa Nama 6 Februari 2011 10:49 PG

ko hangkang lah knpa ko x bogel je pastu ko jln2 d bdr bwa anjing dan orang akn kta 'erk anjing dan tuan punya anjing dah nak serupa lha tinggal tggu menyalak jer......

Tanpa Nama 28 Februari 2011 12:23 PG

aku mmg da lama banned mjlh mangga ni..dri aku sek lg..hipokrit magazine n publisiti murahan..asyk2 tgkp pic kat kolam..

Tanpa Nama 31 Mac 2011 12:38 PG

bodoh btol myg komen --> ASTAGh^%#@
x yah la HIPOKRIT!!!
ko tgk gambar mcm ni, pastu komen mcm ko konfem masuk syurga...SENGAL

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..