Fasha Sandha, Jejai putus cinta!

Pada: Rabu, 26 Januari 2011
Jejai baru-baru ini mengesahkan hubungannya dengan Fasha Sandha sudah berakhir dan pada masa sama menegaskan bekas isterinya, Nora Danish sama sekali tiada kaitan dengan perpisahan itu. Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha Sandha apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.

Kiriman e-mel Jejai yang dikirim kepada Harian Metro itu, juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora Danish yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.

“Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,” kata Jejai.
Jejai berkata, dia terpaksa membuat kenyataan dan penjelasan mengenai status perhubungannya dengan Fasha berikutan terlalu banyak fakta tidak betul mengenai mereka diperkatakan media dan di Internet, biarpun dalam bentuk gosip.
“Walaupun dalam penulisan (gosip di akhbar) tidak menamakan artis berkenaan, tapi sesiapa yang membaca pasti akan mengetahui siapa artis yang dimaksudkan. Sebenarnya ia tidak pernah berlaku seperti ditulis. Dakwaan dia (Nora Danish) menggunakan keluarga saya untuk memisahkan (saya dan Fasha) tidak pernah berlaku. Apa yang berlaku dalam keluarga saya, saya tahu semuanya,” kata Jejai menerusi e-melnya.

“Saya pasti dia (Nora Danish) tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu,” kata Jejai lagi.

Tag : , , ,

42 Komen

Tanpa Nama 26 Januari 2011 10:37 PG

kahkahkah...takziah2...nk bahagia camana atas penderitaan airmata org lain...

Tanpa Nama 26 Januari 2011 10:38 PG

ksian ko fasha

Tanpa Nama 26 Januari 2011 10:41 PG

Kuar kt Metro semalam. Padan muka ko Fasha, huh, tak malu ke baru2 ni bg statement ko ngn dia masih bersama? Tu laaaa, lain kali jaga la sikit aurat tu...muka dh cantik tp perangai...masyaAllah...

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:01 PG

pergghhhh jejai, gud step & answer...speachless...

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:03 PG

BACALAH TWITTER ARINI....26 JAN 2011...FASHA DESPERATE SGT SMP NK TNJUK PROVE KAT PRESS...DA ORG XNK DA LA....DIA MARAH SGT KAT NORA DANISH....TULA...ALLAH MAHA ADIL...TWITTER NORA SIMPLE JE....JUZ CKP YG AKHIRNYA KEBENARAN TERJWP JUGA....THEN JEJAI PN MENTION NORA XDE KENA MENGENA NGAN PERPISAHAN DORG...NORA BAIK OK....THKS JEJAI TELL THE TRUTH!

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:04 PG

Lain macam aje...Boleh percaya k?

Ntah ntah statement ni cuma nak naikkan semula karier Fasha sebab dalam percutian ke Jepun, mereka saling berhubungan. Tup tup bila Jejai balik dr Jepun, Januari belum habis lagi dah putus?

Dulu puas jadikan Qabil Ambak kambing hitam,nak nikah dgn Qabil kononnya tapi pergi bercuti dengan Jejai kat Thailand..Ini semua menyembunyikan perhubungan sulit mereka...

Sekarang buat cerita baru..
Create kontroversi baru k, Fasha? Publisiti murah untuk meraih simpati peminat n produser k?

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:11 PG

lmbt kak yan update...
kita dr smlm lg tau...hehe
i like...

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:17 PG

FS ni pon satu...Jejai tu nk kata hensen jauh sekali..Duit jer la yg tutup muke huduh nyer tu Ko tu lawa sexy cari lah lagi yg hensen n kaya raya..per lagi tu kan lumrah artis...

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:47 PG

hri 2 jelous pakai bikini....ni dah putus mau bogel plak ko FS...2 la kn dah kena btng hidung sendiri..

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:51 PG

tak merasa la fasha nak duduk kat kereta jejai lagi...huhuhu
terutamanya ferari jejai..heli jejai..hihihi

-awek cun-

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:59 PG

FASHA SANDHA DESPERATE!!!YEHAAAAA!!

Tanpa Nama 26 Januari 2011 1:17 PTG

hahahaha...kita tunggu plak foto2 fasha bogel plak sbb frust ye...

Tanpa Nama 26 Januari 2011 2:06 PTG

habis madu sepah dibuang,tapi dalam kes ni lain kit 'madu'tak manis sepah je tebal...lol,sabar fs sabar,mkn jamu byk2 dpt kan balik 'madu' kau!

Tanpa Nama 26 Januari 2011 2:09 PTG

dah putus lagi bagus..relax la fasha..jejai tu cuma ada duit je, yg lain hampeh..duit boleh dicari..bahagia xsemestinya duit melambak..go fasha..

Tanpa Nama 26 Januari 2011 2:50 PTG

kebenaran akan menyusul juga..FS! padan muka ko...Go! Go! Nora Danish.....

Tanpa Nama 26 Januari 2011 3:12 PTG

mak selalu berpesan; jgn jadi sour grape.lebih lebih lagi kte kan pompuan

Tanpa Nama 26 Januari 2011 3:13 PTG

boleh hamba kata sesuatu?

yahooooooooo

Tanpa Nama 26 Januari 2011 3:42 PTG

menyampah dengan #14..mau nya tu FS

Tanpa Nama 26 Januari 2011 3:54 PTG

U ALL.....PLS TGK TWITTER FASHA & NORA.....NORA RILEKS JE JUZ CKP AKHIRNYA KEBENARAN TERJWP...TP BERBEZA NGN FASHA SONDOT NI...MELENTING2....FRUST SGT LA TU!HIK3.....PADAN MUKA!!

Wyna Nubies 26 Januari 2011 4:15 PTG

hmmm~~~
da agk dah...
<3 ~~Nora Danish better than FS ~~ <3

Tanpa Nama 26 Januari 2011 6:02 PTG

#18 ko ingat org len suka kat ko ke..nora yg rampas dulu, padan le pastu dia kena ngan fasha lak..apa la ada pada jejai tu..

Tanpa Nama 26 Januari 2011 6:11 PTG

even ramai xsuka fasha..aku tetap suka dia..dia kat luar friendly dan cantik sgt2..mybe sbb tu..dia dah putus ngan jejai aku lagi suka..korang yg xsuka dia, ikutlah masing2 punyai pendapat sendiri..

Tanpa Nama 26 Januari 2011 6:16 PTG

dalam soal ni..pelik betul smua salahkan fasha..fasha perampas la, sendat la..mcm2 korang gelar..jejai korang xngata lak..tepuk tgn sebelah xkan berbunyi..bagi aku jejai yg patut kena hentam..

Tanpa Nama 26 Januari 2011 6:26 PTG

wartawan dan peminat jgn percayalah dgn lakonan jejai dan fasha....jd bodoh ja kalau percaya...mereka ni mencarai publisiti murahan ja...tak lama nanti kuar lah cerita cinta mereka bertaut semula....biasalah artis yg gila publisiti....

Tanpa Nama 26 Januari 2011 6:28 PTG

kalau betul mereka dah putus..jejai nak test org lain pula lah tu...maybe tiz zaqyah...fasha tentu lagi terpukul..hahaha

Tanpa Nama 26 Januari 2011 6:31 PTG

Alamak ingat makin dekat hari nak bersatu....
Tup tup masa berlalu putus pulak!!!

Tapi bagus jugak, agaknya kalau si perempuan ni jadi kahwin dgn Jejai, makin berlagaklah perempuan ni..Naik kereta Bxxxxxxpun dah berlagak dgn Minah Salleh masa kereta siJ nak parking. Tu baru jadi makwe je...

Tambahan si J harap duit je yg hensem...Rupa tarak abis...

Tanpa Nama 26 Januari 2011 6:43 PTG

Adui....berdosa kutuk org..

Tanpa Nama 26 Januari 2011 8:40 PTG

fasha ni cantik sangat orangnya.. tapi kenapa pilih jalan yang salah... cuba contohi lisa surihani...

Tanpa Nama 26 Januari 2011 10:16 PTG

takziah fasha..cian pun ade dah dipeluk,dipegang J tinggalkan kamu.Mesti ND bersorok sakan...FS dpt apa???..dgn ND dia dpt anak lg...cian I sgt simpati dgn u.hidup perlu diteruskan.

Tanpa Nama 26 Januari 2011 11:03 PTG

emm..ssh nk ckp tentang ati & perasaan..dulu masa x kecoh2 de hubungan.xde lak nk putus. tup2 dh bg tau de special2 putus la plak..xde jodoh kn.

Tanpa Nama 27 Januari 2011 12:17 PG

#21: ko emo apahal?
nora rmpas ke benda kalau fs dh ade org laen...
to fs, i still love u babe... blakon best tp prgai kureng la...
move on babe...

Tanpa Nama 27 Januari 2011 8:09 PG

Klau x kerana Fasha ni involved dgn Nora n Jejai,msti aku da jd fan die...coz aku ske tgk die blakon..cite y die blakon pn smua best2...

Tanpa Nama 27 Januari 2011 9:59 PG

putusnya HUBUNG MEREKA MENGUNTUNGKAN AKAK.. LEPAS NI AKAK AKAN BERUSAHA UNTUK MENDAPATKAN JEJAI.. DIA KAN KAYA RAYA ADA HELI LAGI..ANU PUN BESAR..

Tanpa Nama 27 Januari 2011 10:38 PG

#31..i think u xpaham maksud #21..dia kate nora yg rampas dulu jejai dari org lain..nora kawin jejai, pastu fasha lak rampas dari dia..hukum karma la tu..aku camne pon tetap suka fasha..sbb dia pandai belakon, cantik & xsombong..yg2 lain2 tu harap dia berubah moga2 ramai lagi suka dia..

Tanpa Nama 27 Januari 2011 3:01 PTG

xpelah fasha..apa nak kejar sgt si jejai tu..u dah cukup cantik..anak angkat pun dah ade..

wati66 27 Januari 2011 3:43 PTG

Setuju dgn #34.aku pun suka FS.sekiranye crita ni betul,harap FS lupakan saja si JJ tu.

Tanpa Nama 28 Januari 2011 9:59 PG

fasha putus ke atau bercinta ngan jejai, ak x kisah langsung..dua2 buruk perangai..kan tuhan dah cakap, lelaki baik ntuk perempuan baik n perempuan jahat macam fasha tu mmg sesuai sgtla ngan jejai yg mata keranjang tu..haha

Tanpa Nama 28 Januari 2011 4:01 PTG

#37 ko tu xburuk perangai ke..dok mengata kat orang..harap ko leh berubah la..takut ko xsempat mintak maaf kat fasha je sebelum ko meninggal..

Tanpa Nama 28 Januari 2011 8:25 PTG

dah2 lah...cerita mereka..biar mereka yang handle...kita xpayah lah nk tambah dosa bertikam lidah..jatuhkan hukuman sana sini..ALLAH ade...ALLAH MAHA MENGETAHUI...korang judge macam mne pun,xkan ubah judge ALLAH pada mereka...sebaliknye dosa yg u all dpt..peace no war!

Tanpa Nama 1 Februari 2011 12:21 PTG

Kpd kwn2 semua... Sudah2 la... Tak elok kita bercakap tentang sesuatu yg blm sahihnye... Mereka yg terlibat saja yg tahu duduk citer yg sebenar... Artis pn manusia jgk... Tak lari drpd kesilapan... So ape kita doakan yg terbaik buat mereka agar segala urusan dipermudahkn... Bkn ke itu lebih elok?...

Tanpa Nama 2 Februari 2011 12:09 PTG

sudah2lah gaduh..spatutnya tak pyhlah nak canang siapa benar n siapa salah..npak mcm budak2 darjah jer..klu dah putus2lah..buka jer ceta baru lg baik..nie tak npak btul msi suka dgn llaki tu takde llaki lain lg ker????jgn tipulaaaaaaaaaahhhh fasha klu awak dah dptlupakn jejai ko tu???kata nda diamkn diri sebaliknya mbela diri..klu aku jdi ko fasha lebih baik buat hal sendiri jgn lg nak mengeruhkan keadaan lg..klu ko btul dpihak yg benar..

Tanpa Nama 14 Februari 2011 1:31 PTG

ramainya peminat fasha komen..

Komen Anda..

-komen dengan berhemah. terima kasih.
-sila refresh page (F5) untuk komen terbaru..